28 april 2024, 06:11:42

Tenen/voeten

Gestart door Kolkkie, 24 mei 2003, 00:10:27

« vorige - volgende »

Silvia

Dat is wel balen dan! Ik ben blij dat Plukkie mijn voeten onaantrekkelijk vind als ik sokken aan heb....

Het is toch niet fijn als je de hele tijd in je voeten gebeten wordt door zo'n klein "monstertje"!

gr Silvia

Kolkkie

8 september 2003, 15:49:56 #16 Last Edit: 8 september 2003, 15:50:13 by kolkkie
Hoi Silvia,

Ik ben al blij dat alleen "monster" Coco het doet, en niet nog eens Pukkie en mijn nieuwe aaninst. Drie tenenbijtende "monsters" is veel te veel van het goede. Dan hou ik geen tenen meer over.

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

Lique

Hoi Mariska,

Ne alleen Coco is zo'n boef dat je blote voeten niet veilig zijn.
Pukkie doet er niets mee.
Maar Coco doet wel mee, als je je voeten omhoog doet, dan doet hij zijn kop ook omhoog.

Kolkkie

Hoi Lique,

Coco doet dat ook bij mij, alleen hangt hij binnen no time aan mijn tenen. Dat vind ik toch echt wat minder, want alleen dan bijt hij mij op zijn hardst :(.

Hier is Coco onderweg naar mijn tenen. Zo loopt hij altijd als hij mijn tenen ziet.



Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

Silvia

Hoi Mariska,

Ik zie op de foto dat je ook een lutino valkje hebt en dat hij zijn vleugels wijd heeft....

Hugo is ook een lutino gepareld en het valt mij op dat hij veel kalere "oksels" heeft dan jouw vogel.

Ik wist dat ze een kaal hoofd hadden en ik dacht een vrij dunne verenpak daar ook bij hoorde, maar dat is denk ik niet zo.

Kan het kwaad dat ie kalig is onder zijn vleugels?

Ik kan anders ook wel eens een foto meesturen

Gr silvia

Lique

Hoi Silvia,

Het is vrij normaal dat de oksel iets kalig is.
Mijn Jaco heeft het ook zo erg. Maar hij heeft weer geen kale plek op zijn koppie.
Maar de een heeft het meer, als de ander.

groetjes lique


Kolkkie

Hoi Silvia,

Coco zit voor een lutino goed in de veren. Het kale plekje wat altijd bij lutino's op het kopje aanwezig is, is vrij klein.
Dus is zou je maar geen zorgen maken, het "kale" hoort een beetje bij lutino's.

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

Silvia

Bedankt voor de geruststelling!

Ik wist wel dat een kaal kopje normaal was, maar toen ik zijn "oksels" dacht ik .... vreemd!

Hij wast zich namelijk erg vaak, maar ik vind niet dat ie echt veren plukt. Het is gewoon een ijdeltuit.

gr Sil