4 mei 2025, 22:47:07

pas gekocht en ziek

Gestart door Ellleke, 3 oktober 2005, 07:49:20

« vorige - volgende »

Ellleke

hey ik heb dringend hulp nodig ik heb zaterdag een nieuw valkje gekocht in een winkel en hij is al ziek,kan ook niet kakken en ik denk dat die aant doodgaan is als die beweegt valt die bijna om
wat moet ik nu doen allez heb ik nu altijd pech mijn vorige is ook zo doodgegaan is da nu echt omdat ik die in een winkel koop en nie bij een kweker .
Ik vind geen kweker in belgie,jawel ma die hebben er geen meer heb er naar gebeld
LATERSSSSSSSSS

imv

Hoi Elleke,
Wat een ellende zeg  :o
Zit je valkje alleen op de grond, of zit hij ook op stok?
Weet je hoe oud je valkje is?
Heb je water en voer op de bodem van de kooi gezet?

Groetjes,
Irene

patty_dordtse valkjes

hallo,

als u druivensuiker in huis heeft of dextro dat ff fijn maken en met gekookt water en lauw een beetje geven in het bekje .
een warmtelamp erop zetten.

en anders bel je een dierenarts aan de linker kant in de kolom staat dierenartsen .

patricia
Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop

Klik op de foto voor onze website

Ellleke

ik heb gisteren met olie aan zijn kontje gewreven en wat fruit en groente hij is nu naar adem aan het snakken ik denk da het geen zin meer heeft kan zijn oogjes niet meer open doen en reageert bijna niet,ik ben lastig op de winkel en ga er seves mee terug en neem daar nooit nog ene en ik wil mijn geld terug arm beestje,van mij mogen ze het verbieden dat winkels nog vogels verkopen ze zijn alleen maar ziek en gaan alleen maar dood daarom moeten die besstjes toch niet bestaan he om alleen maar dood te gaan ben er voor de tweede keer ziek van je geraakt na 2dagen al zo gehecht eraan en ter informatie ze zeiden da die 12weken is
LATERSSSSSSSSS

rico

Ga er mee naar de dokter! Misschien ben je nog net op tijd!

patty_dordtse valkjes

als je een warmte lamp erop zet en wat druivensuiker geeft mss lukt het je nog vast wel natuurlijk.
Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop

Klik op de foto voor onze website

Riny

Hoy Elleke
Wat erg voor jou.
Ik hoop echt dat je valkje er nog door komt maar het klinkt niet erg hoopvol wat je vertelt.
Het enigste wat je doen kunt is zorgen voor warmte en druivesuiker voor extra energie,maar ik zou op de eerste plaats naar de DA gaan.
Het zal ook je verjaardag wel verpest hebben,ik vindt het erg zielig voor je.
Laat je ons weten wat je er mee doet en hoe het afloopt.
Groetjes Riny :'( :'( :'(

Ellleke

hij heeft het niet gehaald spijtig hij is op mijn bed gestorven zielig
LATERSSSSSSSSS

imv

:'( :'( :'( :'( Wat erg! Het spijt me verschrikkelijk voor je!  :'( :'( :'(

Veel sterkte!

Groetjes,
Irene

Mariska

Hoi Elleke,

Wat erg voor je dat hij het niet heeft gehaald.
Heel veel sterkte met dit verlies.

Maar heb je pas geleden ook niet al een oproep geplaatst dat hij ziek was.
Het staat me bij dat ik je toen had geadviseerd een vogelarts te raadplegen.

Groetjes Mariska

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Riny

Hoy Elleke
Wat verschrikkelijk dat hij dood is.
Wat wil je eigenlijk graag voor een mutatie hebben,misschien weet ik nog wel iets voor jou.
Jij was het toch die mij gevraagd had om een valkje of vergis ik mij?
Groetjes en sterkte Riny :D :D :D

Mariska

Hoi Elleke,

Het was niet mijn bedoeling om je aan te vallen hoor.
Ik vroeg me alleen af of het om hetzelfde valkje ging.
Dat was dus niet zo.
Ik vind het heel erg voor je dat je zoveel pech heb met de valkjes uit de DW. Ik weet hoe het voelt om een huisdier te verliezen. En je bent er inderdaad na 2 dagen al heel erg aan gehecht geraakt. Dat is bij mij ook zo. Je sluit ze gelijk in je hart.
Ik kan je alleen maar aanraden om een volgende keer bij een goede kweker te kopen.
Ik denk dat je nog wel contact heb gehad met Riny en ik hoop dat zij iets voor je kan doen.
Als ik iets voor je kan doen doe ik dat ook graag.
En geloof me, dat ik het echt niet verkeerd bedoelde.
Ik vroeg me alleen af of het dezelfde was en wat er in die tussentijd gebeurd was. Of je evt bij een DA was geweest.
Ik heb het misschien wat bot neergezet.
Heel veel sterkte in ieder geval.

Groetjes Mariska

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

margreet

hallo Elleke,

Wat triest dat dit je 2 maal overkomt, ik zou zeker verhaal halen bij de dierenwinkel, veel sterkte verder.

groetjes Margreet

Valerie

Hoi Elleke!

Wat erg zeg en dat je dat 2 keer moet meemaken. Kwam dat valkje van dezelfde dierenwinkel? Zoja, zou ik daar toch eens iemand op af sturen om te laten controleren.
Ik hoop dat Riny je kan helpen.
Sterkte!