## Binky's friends deel 1. ## ** 01-10-2005 t/m 01-10-2006 **

Gestart door Caroline, 1 oktober 2005, 23:15:41

« vorige - volgende »

Mara

Hey Caroline

Ik heb morgenvroeg vrij dus ik zal aan je denken en duimen.

Succes met je mooie valkjes en ik hoop dat Diegah alles goed komt.

LIefs

Mara

hippysuus

duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim  ;D ;D als dat niet helpt weet ik het ook niet meer  ::) ;)

Rianne

Jeetje mina, moest het staal nog gegoten worden? ::) Hopelijk staat je kooi morgen nu ECHT op de stoep! :D

marga

hoi
ik duim ook wel mee hoor
alle beetjes helpen
groetjes marga

Caroline

Zomaar even grappig!!!

Ik zat net te eten met de kids en hoorde een heel vreemd geluid uit de kooi komen. Een geluidje wat ik nog nooit eerder had gehoord. Dus ik gelijk kijken vanaf een afstand waar het vandaan kwam, bang dat er weer iets aan de hand met eentje was.  :-\

Was het Chica,
ze zat kippetje!!!!!!

Ik heb hier 5 popjes, allemaal in de leeftijd van van 8 maanden tot een jaar, baby Diégah nog niet mee geteld, en dit is de eerste keer dat er eentje kippetje gaat zetten. Helaas voor haar, Pablo voor wie ze ging staan bekeek haar niet en heeft haar nog nooit bekeken.  :P Wel leuk, dat kleine meisjes nu groot worden.

Bijna twee jarigen vergeten!!

Gisteren was Fleur jarig en vandaag is Pablo jarig.

Sanne heeft gisteren al een mooie tekening voor ze gemaakt maar ik moest beloven dat ik de balonnen die ik altijd plaats als er iemand jarig is, ook voor hun zou plaatsen in mijn dagboekje, dus bij deze:  ;)

Lieve Fleur & Pablo,

1 jaar,

gefeliciteerd!!!!

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

caro

Hoi Caroline,

Gefeliciteerd hoor met Fleur en Pablo. Ook natuurlijk met Chica, dat ze kippetje ging zitten. Dat is een raar geluid, jammer dat Pablo haar niet zag zitten.

Ik zal morgen ook voor je duimen. Het is niet leuk, de pret van de nieuwe kooi is er al af. Ik zal aan je denken .

Groetjes

Caro
Hobbykwekerij " Het Valkjesparadijs "

http://members.lycos.nl/hetvalkjesparadijs/

febvisje

Hoi
Misschien raar dat ik het vraag, maar hoe komt het dat je zo veel vogels wou hebben? Ben je van plan volgend jaar te gaan kweken? Ik vind het wel tof, al dat gevladder en gefluit rondom je. Met zo veel vogels moet dat wel een feest zijn nu ze iedere keer samen mogen vliegen. Spijtig van de kooi, hopelijk komt ie morgen goed aan. Succes.

Grt jane

*Yvon

29 juni 2006, 10:23:25 #3472 Last Edit: 29 juni 2006, 10:27:04 by Yvon en Rene
hoi hoi
ff een plaatje gepikt en..............

nou dat wilde dus niet lukken,ik wou dat duimende plaatje hier tig jx plaatsen  ;)

dan maar ff met woorden,ik duim keihard voor je mee,en hopelijk is tie al binnen terwijl ik dit zit te tikken.

En dan nog gefeli !!!!

groetjesssssss

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Caroline

Lief van je, Yvon.

Helaas, het is nu bijna half 12 en nog steeds niks, we hebben natuurlijk nog een heel uur, maar met de voorgeschiedenis begin ik hem al weer aardig te knijpen.

Ik ben gewoon bloednerveus!!

En dat allemaal om die rotkooi, of eigenlijk door een rotbedrijf.

Ook ik ga maar weer eventjes duimen, heb ondertussen om bezig te blijven wel 5 wassen weg gevouwen en gestreken.  ;)

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Riny

Hoy Caroline
Dat is inderdaad om bloednerveus van te worden.
Net als de rest duim ik voor je,hopelijk helpt het.
Groetjes Riny :D

Gerda

En...?? ??

Het is half 1 geweest!!!!

Is de kooi er...??

Groetjes, Gerda

Caroline

Poging 3 werderom mislukt!!
Hopelijk lukt poging 4 wel!! ??

Nou weer niet bezorgd.  >:( >:( :'(

Meteen om half 1 weer gebeld. Er is in ieder geval een kooi. Hij zit op dit moment bij een vervoersbedrijf in de vrachtwagen. Ik heb het telefoonnummer gekregen van dit bedrijf en inmiddels contact gehad met het vervoersbedrijf en met de chauffeur. Half 1 redden ze nooit, ze wilden hier komen tussen 14.00-16.00 uur, precies de tijd dat wij jaarafsluiting hebben bij Sanne op school.  :-\ Maar omdat ik vertelde al drie dagen binnen zit te wachten op deze kooi, hebben we nu met de chauffeur afgesproken dat hij na 16.00 uur de kooi komt brengen.

Laten we hopen dat poging 4 wel lukt. ??? ???

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Riny

Hoy Caroline
''Alle goede dingen in drieen zeggen ze wel eens''
Daar zullen we dan maar 4 van maken.
Groetjes Riny :-\

Gerda

Zo'n gevoel moet het geven!!!
Maar wie weet is hij er straks inderdaad om 16.00 uur!!!
De kooi 'bestaat' in ieder geval wel!!! Dat is een opluchting, toch??

Groetjes, Gerda

hippysuus

Zuster Anna....ziet gij al iets komen???  ::)

Enne? Nog steeds geen kooi dan? Het is toch niet waar he ::)