## Binky's friends deel 1. ## ** 01-10-2005 t/m 01-10-2006 **

Gestart door Caroline, 1 oktober 2005, 23:15:41

« vorige - volgende »

caro

Hoi Caroline,

Wat een gedoe met die kooi, dan is gelijk het plezier ervan af. Als alles zo gaat is het niet leuk meer. Ik hoop voor je dat ze snel komen.
Ik dacht dat zullke dingen alleen bij ons gebeurde, maar dat is niet zo. Tegenwoordig kan niets goed gaan, geloof ik.

Het zit je ook niet mee, ik hoop dat je andere valkjes die bacterie niet hebben.

Veel succes.


Groetjes

Caro
Hobbykwekerij " Het Valkjesparadijs "



http://members.lycos.nl/hetvalkjesparadijs/

Caroline



Het is nu half 6,

en nog steeds geen kooi.

Ze zouden om half 3 hier zijn!!

Ik heb al gebeld,

maar de zaak is maandag dicht,

vandaar hij dus ook de kooi vandaag,

zelf kon komen brengen,

omdat het vrijdag fout ging.

Ik heb weer niks gehoord,

wat een  :censuur bedrijf.  >:(

En dan kon je kiezen,

onder rembours of

van te voren overmaken.

Ben ik blij dat ik nog niks betaald heb.

Hij beloofde het met klem,

dat hij vandaag zou komen,

vrijdag was echt een stomme vergissing.  :-\

Ik ben zo #$%#&$*,

ik wil wel gillen.  :'( >:(



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Roosje


carco

dat is echt  :censuur :censuur
om je ergens op te verheugen zeg: ze mogen je wel korting geven.
Zeg dat je al 2 keer speciaal vrij hebt genomen en vraag wie jouw uren gaat betalen om er voor hun te zijn.
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




*Yvon

zeker  :censuur  allemaal zeg !!  >:(

moet ik al oordoppies in doen??

groetjessss

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Ineke

Citaat van: carco op 26 juni 2006, 18:28:33
dat is echt  :censuur :censuur
om je ergens op te verheugen zeg: ze mogen je wel korting geven.
Zeg dat je al 2 keer speciaal vrij hebt genomen en vraag wie jouw uren gaat betalen om er voor hun te zijn.
Groetjes: Caroline.

Dat zou ik ook doen, want ze hadden op zijn minst even kunnen bellen. Waar heb je de kooi dan gekocht? Ik heb even terug gekeken, maar kon t niet vinden.
Ik hoop voor je, dat ie toch nog is aangekomen...

Caroline



Niks gehoord of gezien!!  >:(


Het is nu kwart voor 9 en ik heb niks gezien of van ze gehoord. Erg slordig bedrijf dus, dit is de tweede keer. Het gaat hier om de GKN-winkel in Heerhugowaard. We hadden afgesproken dat ze vrijdag tussen 9.00 - 13. 00 uur zouden komen, dit kon niet later, dus heb ik de Early Bird (Jasper's klasje voor kindertjes met Down Syndroom) afgezegd. Toen ik om 13.00 uur niks had gehoord of gezien, belde ik en kreeg ik de eigenaar met wie ik alles had afgesproken aan de telefoon, zijn excuses, bladiebladiebla, normaal zou de betreffende kooi donderdags binnen komen en nu kwam hij dus vrijdags, en ze waren mij helemaal vergeten af te bellen, nogmaals excuses, ik had inmiddels verteld dat ik vrij had genomen en dat we Jasper ook van zijn school hadden thuis gehouden, om thuis te zijn. Nieuwe afspraak gemaakt, hij zou hem persoonlijk maandag, dus vandaag, om half 3 af komen geven. Omdat ik bang was dat hij misschien wat later kwam en ik Sanne was halen, had ik doorgegeven dat hij tussen 15.20 - 15.40 uur even moest wachten en dit was geen probleem. Maar deze afspraak was niet nodig, Sanne was vanmiddag ziek thuis gebleven, ik ben dus thuis geweest van 12.10 uur t/m nu en heb wederom niks gehoord of gezien. Alleen nu kan ik hem niet boos bellen, de zaak is 's maandags gesloten, dit was ook de reden dat hij zelfs naar Veghel zou komen rijden. Ik heb zelf ook jaren een eigen zaak gehad en dus weet ik dat er wel eens wat fout kan gaan met leveringen, dit geeft natuurlijk niks, maar bel dan eventjes netjes en laat niet al twee dagen mensen zitten wachten zonder iets te laten weten, dit is ronduit onbeschoft vind ik.  >:(

Ik heb net het antwoordapparaat ingesproken en laten we zo zeggen, ik was niet vriendelijk.  ;) Het probleem is ook dat ik deze kooi, die hetzelfde is als de kooi die ik al heb, op dit moment bij niemand anders kan halen, anders had ik hem al lang afgebeld, ik vind dit respectloos, maar overal in heel Nederland en België is de wachttijd tussen de 4 - 8 weken en misschien nog wel langer, ze worden verscheept en niemand kan er van te voren iets van zeggen hoelang de schepen erover doen, dit ligt aan de handel die ze bij hebben en ergens af moeten geven maar ook aan de handel die ze onderweg weer meenemen en ook weer ergens moeten afgeven.  :-\ Dus ben ik afhankelijk van dit  :censuur bedrijf, wil ik snel de kooi hebben. En zeker nu ik weet dat ik hem zo snel geleverd kan krijgen, wil ik hem natuurlijk meteen hebben en niet 8 weken wachten .  ::)

Morgen om 10.00 uur zijn ze weer geopend en dan ben ik de eerste die belt, ik ben heel erg benieuwd naar de rotsmoes die ze nu weer hebben.

Ik had de keuze om de kooi op 2 manieren te betalen, het bedrag overmaken en zodra dit bij hun binnen was, kwamen ze de kooi brengen, deze manier kostte € 7,50 of onder rembours en die kosten waren € 17,50. Nu ben ik niet zo'n persoon die maar overmaakt naar Jan en alleman dus koos ik voor onder rembours, dan maar een tientje extra, ik moet zeggen dat ik hier nu erg blij om ben, erg veel vertrouwen heb ik inmiddels niet meer in dit bedrijf. Als ze de doos af komen leveren maak ik hem eerst ook open om te controleren, ze kunnen me wat.

Ik had nog een paar foto's gemaakt omdat ik zo verdrietig was.  :'( Ik heb vanmiddag de hele kooi helemaal uit elkaar gehaald en schoon gemaakt, die blinkt weer prachtig.  :D

Oh en ook nog goed nieuws vandaag, ik heb al de valkjes vandaag apart gehad en ze hadden allemaal normale poepjes, vreemd dus dat ik van de week afwijkende poepjes vond.  :-\ Ik doe van de week nog een keer controleren.  ;)

Nu ik zal eventjes de foto's plaatsen en ga dan mijn valkjes laten vliegen, dit heb ik vanmiddag niet los gedaan in afwachting van de kooi had ik ze maar een douche gegeven op het aanrecht, terwijl hun kooi uit elkaar was.


De mooie schone kooi.  :D


Close-up!!


Vanaf de zijkant.


Vanaf de andere zijkant.


Zoals het nu staat. In de linker kooi zitten nu Fleur, Pablo, Chica, Noa en Eros. In de Ferplastkooi zitten nu Rocky, Coco en Diégah, die gaan dus straks verhuizen naar de nieuwe kooi samen met Noa, uit de andere kooi. De 2 grasjes kunnen dan weer in de Ferplast kooi.


Met aan de linkse kant het "gat" waar nog zo'n kooi moet komen.


Alles lag al klaar om de nieuwe kooi in te richten, op 3 Pedi-perchstokken en 7 speeltjes na, die zitten nog in de Ferplastkooi en haal ik er pas uit als de valkjes echt overhuizen.  ;) :D

Hopelijk is dat heel snel. Ik heb net alle waterflessen en voerbakken maar weer leeggegooid en in een tas gedaan, ik verwacht nu toch niemand meer.  :-\



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

moonwitch (diana)

Hoi Caroline

Wat een ellende als je iets verwacht en het komt niet.
Ben benieuwd wat die man voor een smoes gaat verzinnen, dat hij niet langs is geweest.
Hopelijk weet je morgen meer.
Sterkte met het wachten
Groetjes diana
R.I.P. Boomer 15-11-06
Voor altijd in onze gedachten , Kanjer

*Petra*

Hoi Caroline,

Is dat niet dezelfde kooi als ze bij dierenvilla.nl hebben???
Moet je maar eens kijken op de site.
Want als het dezelfde is, wist ik het wel.
Dan ging ik de kooi zelf in Nieuwkuijk afhalen en liet ik
de  .....winkel in Heerhugowaatd mooi de kooi houden !!
1 keertje kan voorkomen, is al irritant genoeg, maar 2 keer is onvergeeflijk!!

Groeten Petra.


Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

*Yvon

jeetje mina zeg !!
ik zou ook flink pissig zijn.
Nou hopelijk krijg je 'm nu wel echt snel binnen en kan je je lekker uitleven op je nieuwe valkjespaleis.
En gelukkig kunnen ze allemaal er gezond in .

groetjess  :)

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Saar

jeeeetje
dit is echt heel erg lullig
als ik jou was dan zou ik zorgen dat ik minimaal 15% korting kreeg :P ;D
majaa ben benieuwd wat hun smoes is...

groetjes Saar :-*

es

hoi Caroline,
:censuur zeg voor je, jij maar wachten en afspraken afzeggen enzo, echt lullig voor je.
Laat ze maar een poepie ruiken morgen om 10.00 uur.
Je kooi ziet er mooi en blinkend uit zeg, vraagje kan je die kooien met elkaar verbinden ??? ???
;D ;D ;D ik ben van nature niet blond hoor. ;D ;D
sterkte morgen met bellen en ik hoop dat ze hem met spoed komen brengen bij je.
Groetjes Esther


Mariska

Hoi Caroline,

Wat ontzettend balen voor je :(
Ik dacht precies het zelfde als Carco, gewoon zeggen dat je nu al 2 vrije dagen hebt genomen.
Dit is schandalig hoor.
Heb je al iets gehoord?

Ben wel blij te lezen dat de poepjes in de witmaskerkooi allemaal goed waren :D
Weer èèn zorg minder.

Liefs
Maris!! :-*


Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Caroline



Nog steeds geen kooi!!


Nou, ik heb gebeld en ik ben nog niks wijzer.  >:(

Ik had de eigenaar aan de telefoon en die vertelde dat hij Heerhugowaard-Veghel toch een beetje te ver vond om zelf te gaan rijden en dat hij het uit handen had gegeven.  :-\ Hij ging er vanuit dat de kooi gisteren gewoon gebracht was. Zo verteld hij mij tenminste, wat hier aan waarheid in zit weet ik ook niet.

De persoon die de kooi dus gisteren zou brengen is pas om 12 uur te bereiken en dan kan hij dus pas bellen om uitleg te vragen. Ik krijg dan weer een telefoontje om kwart over 12. Hoop ik natuurlijk.

Ik vroeg of ik de kooi dan vandaag kon verwachten maar daar moest ik maar niet op rekenen.

Een beetje allemaal een vreemd verhaal dus. Niet weten waarom hij niet gebracht is maar wel weten dat hij vandaag niet komt.  :-\ >:(

Waarom niet gewoon via een vervoersbedrijf dan had ik al lang en breed mijn kooi staan. En daar zou ik dus ook voor betalen. Onder rembours via een transportbedrijf kostte € 17,50 extra en voor die manier had ik dus gekozen.

De eigenaar blijft trouwens maar koeltjes aan de telefoon en schijnt me maar lastig te vinden met mijn telefoontjes, hij schijnt dit maar normaal te vinden om zo met mensen om te gaan. Ik krijg nagenoeg geen antwoord terug als ik zeg dat Ed vrijdag vrij heeft genomen hier voor en dat Jasper niet naar de Early Bird is geweest en ook vertelde ik dat ik gisteren later in de middag een oppas had geregeld om met de kinderen te gaan sporten, omdat ze nog steeds niet waren geweest en ik gezien de afstand nog steeds rekening hield met enige uiloop, zegt hij jaa, hmm. Dit laatste is natuurlijk gelogen, maar hij wist al dat ik vrij was gisteren daarom hadden we ook voor maandag brengen gekozen, dus ik kon niet zeggen dat ik speciaal vrij had genomen. Het k.oten is gewoon dat hij weet dat dit de enige kooi is in heel de Benelux, en dat ik anders 6-8 weken kan gaan wachten.

Volgens liegt hij alles bij elkaar. De  :censuur

Straks dus meer nieuws.  :)



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.