## Binky's friends deel 1. ## ** 01-10-2005 t/m 01-10-2006 **

Gestart door Caroline, 1 oktober 2005, 23:15:41

« vorige - volgende »

Roosje


caro

Hoi Caroline,

Wat fijn dat je hebt besloten om Yellow toch te nemen als het een popje is. Het is echt een plaatje, het worden spannende dagen voor jou en Riny. Het zal jou heus wel lukken Yellow tam te krijgen hoor.

En wat een leuk koppeltje Eros en Diegah. Wat raar he, eerst doet hij heel erg lelijk en nu doet hij verschrikkelijk lief. Schitterende foto's en vooral de filmpjes zijn erg leuk.
Maar ja ik heb een zwak voor Eros ;D, Diegah wordt ook een mooie valk.

Ik zal straks nog even foto's in mijn dagboekje plaatsen, ik hoop dat je dan nog steeds parels kan ontdekken. ;)

Groetjes


Caro

Hobbykwekerij " Het Valkjesparadijs "



http://members.lycos.nl/hetvalkjesparadijs/

Wilma1

Citaat van: Roosje op 15 juni 2006, 14:00:31
Je komt er niet meer van uit je woorden ;D

;D :D ;) Maar is het Bo of niet ??? Nu weet ik het nog niet
*nieuwsgierig*  ;D
;) Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

hippysuus

Hoi Caroline, ik ben blij dat je je beslissing hebt genomen. Nu nog heel even afwachten. Ik duim natuurlijk wel voor jullie allebei :D

Mariska

Hè Caro,line,

Je hebt een goeie beslissing genomen :-*
Dat gaat echt wel goed komen met jullie ;)

En Diègah word zeker erg mooi :D
Van Twila dacht ik vanmorgen hetzelfde.
Ze worden steeds mooier!

Gelukkig is Thomas niet verder ziek geworden ;)
Je hebt er allemaal niks aan.

Ik hoop dat verder alles goed gaat met jullie.

Liefs
Maris!! :-*


Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

gonnie

Hoi Caroline
het is zeker mogelijk een valkje nog tam te krijgen na eerst een tijdje in een buitenvoliere te hebben gezeten, mijn Roesja komt uit een buitenvoliere en heb ik sinds drie maanden , ik moet eerlijk zeggen dat ik er niet mee bezig geweest ben om ze tam te maken ,(zelfs dat niet ) maar ze ziet het kennelijk van de andere, ze zit bij ons gewoon aan tafel , ze schrikt wel als je ploteling beweegt, ze blijf zitten als ik langs haar afloop, en als ik zeg Roesja in de kooi gaat ze netjes net als de andere in de kooi , ze gaat in de buitenvoliere dus daarom ook heb ek er geen moeite voor gedaan om haar verder tam te maken, kan je nagaan als ik me daar wel mee bezig had gehouden, ik vind het goed zo want dan vliegt ze teminste niet alle kanten op als ik in de voliere kom.
Groetjes en hopelijk komt Yellow bij jou , en wordt je wachten beloont.
gonnie




hippysuus

Hoi Caroline,

Ik ben weer helemaal gerustgesteld nu hoor, heb gelijk honger gekregen. Volgens mij ben ik zelf ook 2 kilo afgevallen van het bezorgd zijn over Mupke. Wat kan dat snel gaan met zo'n kleintje.. :o Gelukkig zat ze vanavond op 94 gram..phew!!

Jouw kindjes zien er vast prachtig uit nu met bruine lijfjes en wit engelenhaar :-*

Wanneer weten we of Yellow bij jou of bij Riny komt?


Groetjes,
Suus

Caroline

17 juni 2006, 23:07:45 #3292 Last Edit: 17 juni 2006, 23:26:08 by Caroline




Hallo allemaal!!

Even een klein stukje over de geparelde lutino geelwang.

Op dit moment weet ik eigenlijk ook nog niks, het valkje is nog niet uitgevlogen naar wat ik heb begrepen en heeft ook nog niet genoeg veertjes op de borst om te plukken voor het DNA-onderzoek.

Wel wil ik nog eventjes heel duidelijk hier schrijven dat ik het een hele moeilijke situatie vind waarin Riny & ik ons op dit moment bevinden.

Riny gunt mij dat dit een popje is maar dit betekend dan dat zij geen mannetje heeft.  :'(

En ik gun Riny van harte dat dit een mannetje is alleen betekend dit voor mij dat mijn droom niet door gaat.  :'(

Maar het aller belangrijkste is natuurlijk dat ongeacht bij wie hij straks gaat wonen, hij uit zal groeien tot een mooi en gezond groot valkje.

En laten we ook eventjes met zijn allen niet vergeten dat hij op dit moment bij Riny woont en dat zij apentrots is op haar eerste geparelde lutino geelwangetje.

Ik vind het heel erg lief dat jullie allemaal zo meeleven met mij maar kan me voorstellen dat het voor Riny niet zo heel leuk is om te moeten lezen dat iedereen hoopt op een popje, het is immers haar "kind".  :D

Ik hoop dat jullie me niet verkeerd begrijpen.

Als jullie iets over hem/haar willen weten kunnen jullie natuurlijk gewoon bij Riny informeren.  :D ;) Dat vindt ze vast helemaal niet erg.  ;) ;D

Ik kom gauw weer terug om te reageren op de andere berichtjes ben nu een beetje te moe.  :-[

Welterusten voor straks.  :-*



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Riny

Hoy Caroline
Bedankt dat jij begrijpt, dat ik graag heb dat het een ventje is.
Tenminste iemand op het forum die daar bij stil staat.
Liefs Riny :D

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

hippysuus

Citaat van: hippysuus op 16 juni 2006, 11:57:23
Hoi Caroline, ik ben blij dat je je beslissing hebt genomen. Nu nog heel even afwachten. Ik duim natuurlijk wel voor jullie allebei :D


heee..ik sta er ook bij stil hoor...zie je? :-*

Mariska

Hoi lieve Caroline en Riny,

Ik wil ook even zeggen dat ik zeker begrijp dat dit moeilijk is.

Om eerlijk te zijn vond ik het zelf ook al niet zo leuk dat er mensen op een popje hopen.

Ik hoop dat het een mooi gezond valkje mag worden die het bij èèn van jullie heel goed gaat krijgen.

Ik gun het jullie allebei net zo erg ;)

Hopelijk hebben jullie dat uit mijn berichtjes op kunnen maken ;)
Ik noemde jullie namelijk altijd samen en plaatste mijn felicitatieberichtjes ook bij beiden.

Liefs
Maris!! :-*


Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Wilma1

19 juni 2006, 00:12:44 #3297 Last Edit: 19 juni 2006, 00:15:54 by Wilma1

Hoi Caroline,
Goed dat je een berichtje hebt geplaats vanwege de moeilijke situatie, waarin jij en Riny zitten....

Ook hoi Riny,
een van jullie moet idd afscheid nemen van het geliefde vogelkind en dat is erg moeilijk.....

Je gunt het elkaar, maar ook jezelf.....in ieder geval kunen julie het blijven volgen WAAR het ook blijft/heengaat en dat "ut"  het goed krijgt, hoef je je ook geen zorgen om te maken....

Ik kan me voorstellen dat het goed bedoeld is, dat er berichtjes zijn geplaatst "duimen voor" etc.  maar het komt zeker hard over voor Riny......IK duim dat een van jullie gelukkig wordt met het mooie diertje thuis, want DAAR hoef ik mijn duimpjes niet zo vermoeid voor laten draaien....dat is iets wat ZEKER IS!!!!
;) Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Monky

Hi Riny en Caroline,

Ik kan me voorstellen dat jullie het beide lastig vinden om de ander teleur te stellen. Je heb een schale troost. Je weet in elk geval dat het lievie bij een gigantisch goed baasje terecht komt, wat het ook wordt. Dat telt ook voor iets, toch?

Ik zal voor jullie beide duimen  :-* Want iedereen weet dat het jullie biede gegunt is  :)

Ik moet zeggen dat ik wel een beetje verliefd ben geworden op dat koppie ;D Bij wie die ook komt, ik hoop dat we nog veel over hem/haar kunnen lezen  ;D Met veel foto's  ;D ;D

Groetjes,
Monky

gonnie

Hoi buuv
Ja vies weertje ,bah , maar wel weer goed voor de tuin , an ach het duurt niet lang en we hebben weer lekker het zonnetje,
Mocht het niet de juiste mutatie zijn (de geelwang ) dan is er  nog een kansje bij een volgende nest , ja ik weet ze broeden meestal slecht , altijd blijven hopen buuv .
sucses met het wachten.
groetjes gonnie