## Binky's friends deel 1. ## ** 01-10-2005 t/m 01-10-2006 **

Gestart door Caroline, 1 oktober 2005, 23:15:41

« vorige - volgende »

moonwitch (diana)

WAUWIE

Wat een leuke foto's van diegah op het toilet, heb er echt van genoten, wat een plaatje. Maar ja ik vindt haar ook super omdat ze zoveel lijkt op mijn chica (kroelkip).
De rest van je foto's zijn ook leuk hoor ;D.
Ga vooral door met zulke foto's  :D, dan blijf ik terug komen ;).
Groetjes diana
R.I.P. Boomer 15-11-06
Voor altijd in onze gedachten , Kanjer

Roosje


Mariska



Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

febvisje

Ik kan me alleen maar aansluiten dat je foto's prachtig zijn. En ja, vooral die met de spiegel. Ik ben natuurlijk al sinds het begin een grote fan van Diegah, ze is echt heel mooi en tof hoe ze naar je luistert op het filmpje. Je doet echt wel enorm de moeite om hen gelukkig te maken. Ik hoop ook ooit zo veel vogels te hebben als jij, ze zijn stuk voor stuk prachtig.

Grt jane


TC


He die Kaat  8)

Ik let niet meer op die slappe klets hoor dat doen we toch al jaren  ;D ;D ;D!!!!!!!!!!!!
Ze was zeker blij weer uit de WC te zijn ze dacht vast wat kunnen mensen toch slap lullen gaat helemaal nergens over  ;)
Wij konden er wel om lachen hoor het was niet alleen slappe klets maar ook al die tijd hetzelfde herhalen.
Maar je wilde gewoon duidelijk zijn natuurlijk ha ha ha ha
Ik weet niet of het wel verstandig is voor de geestelijke ontwikkeling van de valk om naar de WC terug te keren  ;D ;D
Lees een goed boek voor of laat ze luisteren naar klassieke muziek worden ze slim van ha ha ha
Want ja jij wil voor jouw valkjes toch het beste ?
Verras ons met een nieuwe plek en film lijkt mij weer leuk
mischien wordt jij dan nog eens ontdekt ha ha ha ha
En als er net even eerder iemand een grote boodschap heeft gedaan is het ook geen pretje om in die sfeer een goed gesprek te voeren krijgt ze vast doffe veren van
OVER SLAPPE KLETS GESPROKEN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Groetjes TC

Caroline



Wij zijn het weekend weg!!

Familie-weekend in de Belgische Aredennen.

Daarom vanavond extra veel foto's.  :D

Diégah gaat mee,

dus maandag nog meer leuke foto's gegarandeerd.

Tot vanavond.  :-*



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Lin

Hey,

Heel veel plezier daar! Leuk extra fotos! De vorige filmpjes en fotos waren weer erg leuk en mooi.

Waarom gaat alleen Diégah mee eigenlijk? Het lijkt mij niet echt handig om een valkje zo jong al mee te nemen op vakantie als ik eerlijk ben. De dierenopppas zal het trouwens druk krijgen bij jullie ;D

Groeten, Lin


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Mariska

Hoi Lin,

Nou volgens mij neemt Caroline Diègah juist mee omdat hij nog zo jong is  ;)
Iedereen meenemen lijkt mij trouwens geen doen ::)

Hoi Caroline,

Heel veel plezier het weekend :D
Lijkt me heerlijk een weekendje in de Ardennen!

Liefs
Maris!!


Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Lin

Citaat van: Mariska op  2 juni 2006, 12:04:50
Hoi Lin,

Nou volgens mij neemt Caroline Diègah juist mee omdat hij nog zo jong is  ;)
Iedereen meenemen lijkt mij trouwens geen doen ::)




Iedereen kan niet nee. Maar ik vroeg dat omdat juist een klein valkje rust moet hebben en niet een lange reis moet meemaken. Maar carolien heeft er wel overnagedacht.


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Roosje

Het lijkt mij juist goed voor het proces van tam worden dat ze meegaat :D Even geen andere valkjes die haar afleiden maar lekker alleen onder de mensen zijn. Dit is hartstikke goed getimed juist, nu ze nog zo jong en kneedbaar is :D

Mariska

Nou Rianne neemt jongen uit het blok mee naar Oma en daar hoor ik je niet over ;)


Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Lin

Dat is natuurlijk even heen en weer dat is wat anders dan een weekend en een lange reis. Het is Carolines keus dus ik laat het daarbij..

Im me anders maar want anders staat het hele dagboek vol.

Groeten, Lin


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Mariska

Ik heb er verder niks over te zeggen ;)

Ik vind gewoon niet dat het jou iets aangaat!

Hier laat ik het verder bij.


Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Lin

Prima ik ook, maar caroline zal ook reageren als ik wat zeg in mijn dagboek. Dat vind ik niet erg..

Caroline,

Ik las dat Eros echt al een druk mannetje is in het dagboek van chiko en goldie. Ik hoop dat ie niet te druk wordt dat is ook niet echt gezellig.


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Gerda

Hoi dames, zullen we het gezellig houden en niet gaan kissebissen.
Ik ga niet inhoudelijk in op de situatie, maar laat elkaar een beetje in waarde.

Een ding moet me van het hart: Lin is niet verantwoordelijk voor wat Rianne doet. En is ook niet verplicht daarop te reageren.

Caroline, veel plezier dit weekend!!!!

Groetjes, Gerda