## Binky's friends deel 1. ## ** 01-10-2005 t/m 01-10-2006 **

Gestart door Caroline, 1 oktober 2005, 23:15:41

« vorige - volgende »

Mariska

Twila heeft exact hetzelfde roepje/fluitje als Diègah ;D
Wat grappig om te horen ;)

Lief filmpje!

Liefs
Maris!!


Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Caroline



Hoi Maris,

Het fluitje is Coco die roept altijd heen en weer met Pablo. Díegah, is helemaal stil op het filmpje.  ::)

Op de toilet niet, dan gilt ze af en toe naar de anderen maar dit fluitje doet dus echt pijn aan je oren.



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Mariska

Weet je het zeker?

Want ik bedoel niet Rocky's roepje op het eind, maar daarvoor al als Rocky met haar snavel in de voerbak zit.
Eerlijk waar, het lijkt als 2 druppels water, wie het ook is ;D


Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

caro

Hoi Caroline,

Wat is Diegah een prachtvalkje zeg. Nu ga je het goed zien.
Leuke foto's.

Groetjes

Caro
Hobbykwekerij " Het Valkjesparadijs "



http://members.lycos.nl/hetvalkjesparadijs/

Caroline



Toilet foto's + film.




Mooi hè??
Ze wil terug naar de andere die naar roepen.


Even poseren.


Luisteren naar het vrouwtje.


Lieffie!!  :-*

Erg moeilijk foto's maken op het toilet. Vals licht met het licht uit en zware overbelichting met licht aan.  :-\


Weer luisteren naar het vrouwtje.
Op de foto zie je ook goed de blauwe plek op haar snaveltje, die steeds groter wordt. En de paar grijze veertjes op beide schouders die haar een Primrose look-a-like maken.  ;) Maar kan natuurlijk ook niet anders, pa was immers een bonte.


Ook haar nekje begint goed vol te groeien.


Even haar mooie ruggetje showen.  :D


Nog niet helemaal strak maar wel helemaal dicht begroeid.


En ze weet dat ze mooi is hoor, hoezo verwaand.


Een grappige foto in de kooi van de meiden.
Let op het pootje.  ;D ;D


"Stoere Pablo".

Was hij maar zo stoer als hij er uit ziet. Gisteren hoorde ik versierfluitjes dus ik kijken, Eros is namelijk druk bezig om indruk op Fleur en Chica te maken.  :D Is het Pablo die fluit, dus ik kijk nog een keer goed.  :o Is tie Eros aan het versieren.  :-\ Het moet niet gekker worden, heeft hij hier 6 popjes zitten, versiert ie de enige vent.  :P :-X


Eros & Rocky.


Noa & Coco.


Coco luisterend naar mijn fluitje.  :-*


Mooie Rocky.  :-*

De volgende 2 foto's zijn niet scherp maar even om te laten zien wat voor een watje Eros normaal is. Niks geen agressie.


Rocky & Eros.


Rocky & Eros.


Mooie Chica.  :-*


Gekke Fleur, via de spiegel toch in de lens kijken.


Noa denkt, oh oh, bijna 19.00 uur, tijd om de kooi in te gaan.  ;)



Nog even leuk nieuws.

Gisterenavond woog Diégah[/size][/i][/b][/color] 114 gram!!
En vanmorgen vroeg met lege krop, 109 gram.
Ze is dus in een week tijd met lege krop 's morgens 9 gram zwaarder geworden.
Ik ben helemaal trots op haar, het is dan ook echt een smulpaapje.  :P





Film.


Klik op onderstaande foto,
om de film te zien.




Diégah op het  toilet.  :D

PS. Let niet op de slappe klets die ik haar vertel. Maar als je elke dag 4-5 x met je valkje op de wc zit weet je op een gegeven moment  niet meer wat je haar nog moet vertellen.  :-[





Hoi Esther,

Ik weet het echt niet wat de agressiviteit van Eros is (geweest). Misschien inderdaad de pubertijd. Vandaag ga ik het weer eens proberen met Diégah in de grote kooi bij de witmaskers, gaat het weer niet goed dan is dit tevens de laatste keer geweest. Ik laat haar niet  nog meer beschadigen. Ze heeft genoeg geleden met haar vader.

En als ik uit glij mag Sanne een foto maken hoor.  ;)

En de datum moeten we inderdaad maar eens kijken. Hier komt over een paar weken de grote vakantie er al weer aan, wanneer begint die bij jullie??



Hoi Ankie,

Ook ik hoop dat het bijten van Eros over gaat en anders hou ik Diégah uit de kooi van Eros.

Ze zitten straks toch allebei in een andere kooi om verboden liefdes te voorkomen.  ;)



Hoi Cis,

Ik dacht het al hoor, die moet weer mega veel werken. Natuurlijk aan het sparen voor een retourtje U.S.A.

Ik zag je wel dagelijks even hier neuzen hoor dus weet dat je nog helemaal bij bent.

Doe je wel een beetje rustig aan, denk om je rug hè.  :P ;) ;D

En wat betreft Eros, dat is de god van de liefde (volgens puzzelboekjes), laat ie zich dan ook zo gedragen.

Ik kom gauw weer eens aan of jij natuurlijk, dan kun je mijn nieuwe aanwinsten zien.  :P

See you!!  :-*



Hoi Maris,

Ja, zeker balen hoor met Eros. Net als jij ben ik dit gedrag helemaal niet gewend.

Maar jij had van de week hetzelfde las ik met je kleine catharina.  >:(

Ik hoop dat alles goed verloopt bij Dr. Feld vandaag, geef je hem een knuffeltje van me. Twila hè, niet Feld.  ;D ;D :P



Hoi Manja,

wat je zegt klopt wel hoor, Diégah is een heel lekker ding. Ze was in het nest wel haantje de voorste maar is toch wel een heel lief valkje met een vrij zacht karakter.
Kroelen vindt ze nog steeds niks, maar ze blijft wel lekker bij me zitten en vind het heerlijk als ik dan tegen haar praat, op dit moment nog op de wc maar als dit goed blijft gaan, gaan we uiteraard proberen in de huiskamer.  :D



Hoi Marga,

natuurlijk heb ik haar gelijk bij Eros weggehaald, ik hou er ook niet van hoor dat gebijt.  ;)
Vandaag gaan we nog een keer proberen, ben benieuwd.  :-\

Leuk dat je valkjes zaten mee te luisteren naar het filmpje.



Hoi Caro(ine),

Ik zal van de week Sanne eens de foto van Sharon laten zien.
Misschien zijn het wel elkaars dubbelhangers, die schijnt iedereen eentje te hebben.  ;)

Hoe oud is Sharon??



Hoi lieve Wendy,

Fijn dat het weer beter met je gaat. En over twee weekjes alweer een beetje werken, geweldig nieuws hoor.  :D

Ook ben ik blij dat je weer beter kan lezen over de verhalen van Rocky & Coco en kijken naar de foto's. Ik plaats de foto's ook altijd met een dubbel gevoel hoor. Leuk voor iedereen om te zien maar natuurlijk plaats ik ze in het bijzonder voor jou en Olaf.  ;)

Ik had je al een IM gestuurd hoe het met je meiden gaat. In één woord GEWELDIG!!
Het zijn lieve valkjes die keurig zijn opgevoed en een geschenk om ze bij de "verzameling" te hebben. Zelfs eigenzinnige Rocky heeft al gekroeld met Fleur en Noa.  :o
En natuurlijk zijn ze nog erg mooi ook.  :D

Lief hè, he filmpje van Rocky & Diégah?? Vond ik ook.  :D En ja, ik vind Diégah ook een erg mooi valkje, mijn kleine Primroosje.  :-*

Maar als ik heel eerlijk ben vind ik eigenlijk al mijn valkjes erg mooi. En......, en dat vind ik nog veel belangrijker, ze zitten ook altijd erg mooi in hun veren, dat geeft weer aan dat ze in goede conditie zijn, op de drie kleintjes na natuurlijk, Coco, Eros en Diégah hebben nog niet de grote rui achter de rug.

Nou hopelijk weer tot gauw, liefs en een dikke  :-* van je meiden.[/size][/i][/b][/color]



Citaat van: Mariska op 31 mei 2006, 13:34:56
Twila heeft exact hetzelfde roepje/fluitje als Diègah ;D
Wat grappig om te horen ;)

Lief filmpje!

Liefs
Maris!!


Citaat van: Caroline op 31 mei 2006, 14:21:43
Hoi Maris,

Het fluitje is Coco die roept altijd heen en weer met Pablo. Díegah, is helemaal stil op het filmpje. ::)

Op de toilet niet, dan gilt ze af en toe naar de anderen maar dit fluitje doet dus echt pijn aan je oren.


Citaat van: Mariska op 31 mei 2006, 14:32:55
Weet je het zeker?

Want ik bedoel niet Rocky's roepje op het eind, maar daarvoor al als Rocky met haar snavel in de voerbak zit.
Eerlijk waar, het lijkt als 2 druppels water, wie het ook is ;D


Hoi Maris,

Ik ben er even voor gaan zitten en heb 5 x het filmpje geluisterd. Ik wist namelijk zeker dat Rocky en Diégah beide niet hebben gefloten tijdens het filmen. Maar wie dan wel.  ???

Op het eind is dus Coco, dit is haar fluitje, zo fluit ze ook altijd naar ons als we binnen komen  en nu dus tegen mij omdat ik voor de kooi sta.

Het eerste fluitje is Noa tegen mij omdat ik voor de kooi sta, je ziet haar ook nog voor de camera kruipen. Als ze eenmaal bij me is, is ze stil en dan roept Coco mij dus.  :D



Zo dit was weer een flinke up-date en nog helemaal on-topic ook!!  ;) ;D

Tijd om aan de gang te gaan hier, veel lees - en kijkplezier.  :D[/size][/i][/b][/color]






Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Monky

Hi Caroline,

Leuke foto's weer. Ik moet zeggen dat ik dat dit weekend wel een beetje gemist heb  :'( Het was mijn avondritueel ahhaha.

Maar uh...ga jij altijd met je vogels naar de toilet  ;D ;D ;D
Ze is wel een beauty  :-*

Groetjes,
Monky

marga

hoi caroline
leuk filmpje  en dat slappe geklets nemen we op de koop toe
is trouwens ook wel eens leuk
werkt op de lach spieren
groetjes marga

caro

Hoi Caroline,

Wat een mooie foto's, schitterend gewoon weer.Vooral Fleur die in de spiegel kijkt, dat is een mooie foto. Ik heb weer lekker zitten genieten. En het filmpje ook leuk, je kan wel goed vertellen hoor ;). Diegah is echt super mooi. Echt een plaatje.

Sharon wordt in augustus 5 jaar. Ik ben benieuwd hoe Sanne reageert op de foto van Sharon. We zouden 2 foto's naast elkaar moeten houden, om de 2 meiden te vergelijken. Het schijnt inderdaad dat iedereen een dubbelganger heeft.


Groetjes

Caro
Hobbykwekerij " Het Valkjesparadijs "



http://members.lycos.nl/hetvalkjesparadijs/

Roosje

Ooh dat filmpje is echt geweldig! Zo lekker dat koppie scheef, en wat wordt ze mooi! En dik ;D Maar papa is ook een hele forse hoor, dus ze heeft het niet van een vreemde :)

Mariska

Hoi Caroline,

Je filmpje was hartstikke leuk ;D
Dat slappe geklets ook!
Hier gaat het net zo.
Zo grappig als je mensen tegen hun dieren hoort kletsen, of tegen baby's ;D
Ik ben ook zo'n ouwehoer, vraag Roosje maar ::)
Ik stond steeds dom te lullen tegen Kiki :-X ;D

Je foto's waren ook erg mooi :D
Ik heb weer lekker zitten te genieten.

Ik zal Twila haar fluitje eens opnemen en dan kunnen we horen hoe het lijkt ;D

En ja, Luna was ook in een monstertje veranderd >:(
Ik snapte er niks van, maar nu gaat het gelukkig beter.
De valkjes accepteren haar wel heel goed :D

Liefs
Maris!!


Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

ManjaV

Hey Caroline,

Geweldig je foto's...Echt leuk om te zien hoe Diegah bij de andere valkjes in de smaak valt!!!! :D En trouwens, je hebt een artistiek ingericht toilet ;D ;)
Ze komt ook steeds beter in haar veertjes te zitten!!!!
En wat maf dat Pablo Eros aan het versieren is ;D dit nota bene met zes popjes  :o
Wel een grappig gezicht he, Mikki en Sunny doen dit ook bijelkaar. Het ziet er sowieso altijd heel schattig uit!!! :D

Groetjes,
Manja


MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

marilyn

hoikes caroline

ik heb weer genoten van je foto's en je filmpjes echt mooi zeg en diégah is ondertussen al serieus verandert zeg !!!!!!!!!!! wordt zeker een prachtig valkje (is ze eigenlijk al hoor  ;)) de foto voor de spiegel vind ik ook erg mooi  :D

groetjes marilyn


♪ Marlies

Hoi Caroline, ;D

Maak jij al je valkjes zindelijk. :P ::)

Groetjes Marlies ;)


valkchico