## Binky's friends deel 1. ## ** 01-10-2005 t/m 01-10-2006 **

Gestart door Caroline, 1 oktober 2005, 23:15:41

« vorige - volgende »

Caroline



Hoi Rianne,

Even over die kale wangetjes bij albino's. Ik heb het nog niet echt vaker gezien. Ik zie het nu wel bij Noa ook, maar die is in de rui. Maar als Tinco het ook heeft, is het misschien wel een familietrekje bij de albino's dat kan natuurlijk ook nog.  ;)



Hoi Marianne,

Het was een leuk idee, naar de speeltuin gaan, helaas ben ik bijna kinderloos.  :-\

Toen ik Sanne ging halen kwam ik daar mijn zwager en schoonzusje tegen, die moesten met neef Yorni naar een voetbaltoernooi van basisscholen hier uit de regio, of Thomas mee mocht. Neem mee, neem mee!!  ;)

En vervolgens komt Sanne de school uit en die heeft afgesproken om vanmiddag bij haar vriendinnetje te spelen.

Jasper ligt lekker te slapen, dus geen speeltuin vandaag.  :D

Ik ga Jasper in de kinderwagen leggen en lekker met 2 honden wandelen.



Doei doei!! [/size][/i][/b][/color]


Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Roosje

Ik denk dat ik even aan Diego ga vragen of hij wat minder zijn best wil doen. 8 dagen is nu wel erg dichtbij :-[

Hihi nee hoor, het is natuurlijk geweldig als hij al mee kan ;D

Gerda

Wat is er tegen overbelichting te doen bij albino's?? Zeker het beste zonder flitser, fotograferen??

Ja, ik weet niet of je de ISO kan aanpassen op je fototoestel. Dan zou je hem wat hoger kunnen zetten (400 of 800, indien nodig zelfs 1600), dan krijg je - eenvodig gezecht - softwarematig meer licht binnen in je camera en is flitsen vaak niet nodig.

Anders kun je als trukje ook een vloeipapiertje over de flits houden, zodat deze niet zo fel is. (Of je toestel moet een mogelijkheid hebbben om de flits-intensiteit te dempen.)

Maar hij staat er nog steeds lief op hoor!!

Groetjes, Gerda

Rianne

Hey Caroline,

vers van de pers, een foto van de grote broer van Eros. Hier zie je zijn 'wangvlekje' ook goed (of juist niet ;) )


hippysuus

Hoi Caroline,

Dat was een heel leuke update met nog leukere foto's. En valkjes en verjaardagsfoto's het kan niet op...je maakt ons wel lekker zo!

Goed nieuws van het eitje, errug spannend allemaal  ;D. Het is wel moeilijk om voor jullie alletwee te duimen, misschien zit er wel een tweeling in, 1 voor allebei ;D

Groetjes,
Suus

Wilma1

Wat een geweldige foto's...vind ze allemaal even super ....Diego met zijn volle veren en kale nekkie''''Oooooooochhhhh....ziet er zo zielig uit  ;D en bij de varjaardagsfoto van school moest ik ff denken aan mijn jongens toen, zo verlegen op de verjaardagsstoel en OOK zo trots!!!

De slapende Jasper en dan lekker met de honden uit, is een genot....zeker met dit heerlijke weer!!

het was een welopvullende 200e pagina!!!!
;) Wilma



Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Mandy

Pfff ik heb niet elke letter gelezen maar wel de grote lijnen. Ik kan het allemaal niet bijhouden hoor. :)
Super dat het met Noa zo goed gaat zonder geknipte snavel. Ik denk ook dat je het niet meer hoeft te doen. Heb je een pedicure setje voor jezelf. ;)
Leuke foto's ook allemaal weer en nog gefeliciteerd met Sanne! :D
Diego ziet er ook goed uit hoor. Hij kan alleen maar knapper worden! ;D
En wat spannend, dat eitje bij Riny. Wat er ook komt, het valkje krijgt een goed baasje. ;)
Hé en wat gaaf, dat nestje in die tas, super! 8)
En wat een geluk ook, voor hetzelfde geld pak je die tas en frummel je 'm in elkaar om weg te gooien... ::)
Mijn albino's hebben trouwens ook lichtere wangveren. Ik denk dat het er een beetje bij hoort. ::)
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl


Lin



Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Caroline

Citaat van: Riny op 18 mei 2006, 19:45:20
ONS EITJE IS AANGEPIKT


Spannend!!  :D

Misschien bijna moeder, ......

van een lutino geelwang met pareltjes.  :-*

Gaaf!!

Ik kijk al weer uit naar je volgende berichtje.  :D



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Caroline



3000 ste bericht.


Ik kon het niet laten,
dit berichtje zelf te gebruiken.

Ik draag hem op aan Amber,
moeder van het eitje,
waar Riny en ik samen zwanger van zijn.








Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

caro

Hoi Caroline,

Spannend zeg. Ik ga voor je duimen. ;)

Misschien heb je het al gelezen, Luna komt waarschijnlijk pas volgende week. Want ze was weer afgevallen. Jammer hoor.
Wat een mooie foto van Tinco. Wat een mooie valkenfamilie ;D.

Veel sterkte met het wachten op je pluisje.

Groetjes

Caroline
Hobbykwekerij " Het Valkjesparadijs "



http://members.lycos.nl/hetvalkjesparadijs/

hippysuus

Ooh dat is lief, ik ga dik duimen zitten draaien voor jullie nu. Dat het maar allemaal goed mag gaan en dat er maar een prachtig gezond valkje uit mag komen :D :-*

succes!

Mariska

Ooooh, wat spannend ;D

Ik hoop dat het er gauw is ;)

Liefs
Maris!!


Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Riny

Hoy Mariska en Caroline
Dat zal vandaag niet meer zijn verwacht ik.
Net heb ik nog even gekeken.
Het piept goed , dus we puffen verder.
Groetjes Riny :D