## Binky's friends deel 1. ## ** 01-10-2005 t/m 01-10-2006 **

Gestart door Caroline, 1 oktober 2005, 23:15:41

« vorige - volgende »

valkchico

Hallo Caroline,

lieve/mooie foto's weer ik had ook wel een foto van mam willen zien op weg naar de speeltuin ;). bepakt en bezakt?

Wat een leuk nieuws over de geelwang zeg ik zal mijn duimen kruisen voor je dat alles goed verloopt.

veel succes weer deze week wij hebben nog lekker vakantie ;D.

gr Esther

ManjaV

Hoi Caroline,

Nou, jouw Diego is echt een haantje de voorste :D Dat past bij zijn naam - lekker stoer ;)
(Hmm terwijl ik dit typ komt Mikki op mijn toetsenbord gevlogen en typ ik ineens op een valkje  ::) )
Zo, Mikki weer weg ;D
Geweldige foto's!!! Echt zo lief van Diego. En ook al die andere foto's, prachtig!
Leuk zo om de belevenissen te lezen.
En wat spannend van dat eitje. Ik ben heel benieuwd wat dit weer gaat worden.

Groetjes,
Manja


MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Mariska

Hoi Caroline en Riny,

Gefeliciteerd met jullie bevruchte eitje :-*
Ik gun hem jullie allebei natuurlijk heel erg en ik neem aan jullie elkaar ook dus vandaar dat ik jullie even samen noem.

Ik was dus in de war met Rocky en Coco ::)
Maar toch hartstikke leuk dat Ed nu ook een maatje heeft ;D

Liefs
Maris!!


Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Wilma1

9 mei 2006, 23:55:40 #2928 Last Edit: 9 mei 2006, 23:59:20 by Wilma1
Citaat van: Caroline op  9 mei 2006, 10:41:20


Heerlijk weer!!  :D




[
Even uitvergroot mijn beauty.  :-*


Diego is niet alleen mooi, maar ook grappig om te zien.....vooral die volle kuif bij het nog onafgewerkte lijfje  ;D ;D ;D ;D ;D....en al uitgevlogen  :o wat gaat dat ineens snel!

Nog ff geduld meisje, dan komt ie naar je toe gevlogen  ;)

En met dit mooie weer zit ik ook niet graag een paar uur binnen en gaan ze er hier ook meer 's avonds uit....vanavond zijn ze zelf weer terug gegaan in de voliere  ;D net jes he ??? Ze komen niets te kort toch?!!!!
:D Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Riny

Citaat van: Mariska op  9 mei 2006, 19:48:12
Hoi Caroline en Riny,

Gefeliciteerd met jullie bevruchte eitje :-*
Ik gun hem jullie allebei natuurlijk heel erg en ik neem aan jullie elkaar ook dus vandaar dat ik jullie even samen noem.


Hoy Mariska
Jij slaat de spijker op zijn kop.
Caroline en ik zijn samen in blijde verwachting.
Hopelijk komt er wat gezonds uit het ei gepiepen.
Dan nog uit zien te pluizen waar ik aan kan zien, of het een hij of een zij is.
Groetjes Riny :D

gonnie

Hoi Buuv
Wat gaat het geweldig bij jou ,heerlijk , een geelwang toe maar die zijn wel hèèl erg mooi.
En Diego wat een heerlijk mooi valkje is dat zeg een beauty , en diego zie je met de dag mooier worden.
groetjes Gonnie




Rianne

Hoi Riny,

als jouw mannetje cinnamon is, zullen de popjes cinnamon geparelde lutino geelwangen worden, en de mannetjes hebben dan geen cinnamon. Tenzij je pop ook cinnamon is. :)

caro

Hoi Caroline,

Ik hoop het dat Luna net zo mooi wordt als Eros. Leuk dat je Luna een mooie naam vind.
Diego wordt met de dag mooier.

Leuke foto's van je kids met de baby's en de andere foto's zijn natuurlijk ook weer leuk. Ik heb nog steeds geen fotó gevonden van ons nichtje die op Sanne lijkt. Jammer, zo gauw ik er een vind zal ik hem plaatsen.

Ik ben blij om te horen dat het weer iets beter gaat met je.

Groetjes

Caro
Hobbykwekerij " Het Valkjesparadijs "



http://members.lycos.nl/hetvalkjesparadijs/

Riny

Citaat van: Rianne op 10 mei 2006, 10:16:22

als jouw mannetje cinnamon is, zullen de popjes cinnamon geparelde lutino geelwangen worden, en de mannetjes hebben dan geen cinnamon. Tenzij je pop ook cinnamon is. :)


Hoy Rianne
Zover waren wij ook al, maar!
Er is me verteld dat een cinnamon geparelde lutino geelwang pop, er precies hetzelfde uit ziet als een geparelde Lutino geelwang.
Nergens is er een foto van te vinden.
Daarom vraag ik me af wanneer je het kunt zien.
Wanneer zie je het verschil bij zo een kleintje tussen een  ''vuile waas'' en de echte kleur.
daarom denk ik toch dat er dan een DNA onderzoek nodig is.
Groetjes Riny :D

Rianne

Ow, dan wordt het zeker lastig! :o Dat wordt dan inderdaad een DNA test.

Riny

Hoy Rianne
Maar eens eerst afwachten ,of het wel allemaal goed gaat.
Normaal gesproken had ik het nog niet verteld ,maar Caroline kon wel wat goed nieuws gebruiken.
Anders had ik het pas verteld ,als het jonkie geboren was.
Groetjes Riny :D

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Monky

Hi Caroline,

Zou het dan eindelijk zo ver zijn?
Ik ga voor je duimen dat alles goed gaat met het eitje en jong en natuurlijk dat het een popje is  ;D ;D ;D
Echt super gaaf.

Groetjes,
Monky

bobbie

Hoi Caroline,

Zou leuk zijn zeg, een kleine geelwang. :D Het geslacht is inderdaad even afwachten.

En ............ net is mijn grote kleine boef weer weg. Ik heb wat foto's gemaakt:



Dit is een zoekplaatje: vind Renzo ;D:





Renzo vond het leuk om kletsnat de aarde in te lopen ::) en op zijn kontje te ploffen  ::). Hij zag er nadien niet uit :P:



Ook vond ie het prettig even een kauwvelletje van Naira
uit te kauwen  ::) We hebben het snel afgepakt.




O, en nog groot nieuws ;D: Renzo heeft vandaag voor het eerst bellen geblazen. Natuurlijk hebben wij het al 100 keer met hem gedaan, maar hij deed het nu helemaal zelf, blazen met zijn mond. Knap he. Vorige week deed hij het nog met zijn neus maar nu kan hij het ook met zijn mond. ;D
Groetjes, Nel :)

marilyn

hoikes caroline

gefeliciteerd met je geelwangetje  ;) ik hoop dat het gezond en wel ter wereld mag komen en dat je heeeeeel lang van hem of haar mag genieten  ;)
eigenlijk ben ik een beetje jaloers op jou  ::)  :D geelwangetjes zijn mijn lievelingsmutatie en ik hoop dat er ook voor mij dit jaar nog ééntje geboren wordt maar jouw wens ik alvast veel geluk toe  ;)

groetjes marilyn