## Binky's friends deel 1. ## ** 01-10-2005 t/m 01-10-2006 **

Gestart door Caroline, 1 oktober 2005, 23:15:41

« vorige - volgende »

♪ Marlies

Hoi Caroline, ;D

Leuke foto's van jouw pracht valkjes. :o

Groetjes Marlies ;)

bobbie

Citaat van: TC op  6 mei 2006, 02:19:07


legd in mei ook ieder valkje een ei????????????


:-\ De mannetjes in ieder geval niet TC  :-\

He Caroline,

Zal ik jou eens wat vertellen? De oudste van de pleegjonkies is geen wildkleur. Het is een cinnamon. Hoe is het mogelijk he. Wat een gouden koppel, Cootje en Pipo.
Cinnamon/bont/lutino/witmasker/albino.

Na de vakantie hang ik weer snel een nestblok op. Wie weet komen er geruite valkjes uit. Je kan bij hun alles verwachten  :D :D :D.

Leuke foto's weer van je valken. Die driehoek had ik voor de papegaaien. Hebben ze heel veel lol mee gehad. Is ondertussen al gesloopt hoor.

Tot de volgende keer.

Groetjs, Nel :)

gonnie

Hoi Buuv

nou ik vind het ook lekker om bij jou te lezen, niet altijd lees ik helemaal alles maar wel vaak , en je moet er niet mee stoppen , nee
Groetjes Gonnie




Riny

8 mei 2006, 21:19:24 #2913 Last Edit: 8 mei 2006, 21:27:27 by Riny



Mariska

Citaat van: Riny op  8 mei 2006, 21:19:24





Hè wat is dit?

Ja een ei, dat snap ik ::)
Maar wat voor baby zit daarin ;D

Liefs
Maris!!


Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

valkchico

Hallo CAroline,

zie ik daar een bonte in pril stadium? of potjandorie nu weet ik het niet meer welke nu ook weer bij wie vandaan "moet"komen.

ahhaha geniet maar alvast van je prille verse liefde ;D.

gr Esther

Rianne

Een lutino geelwang eitje?? :D

carco

gepareld lutino geelwang :o :o Bofkont! Is het ze toch gelukt!!

Enne Nel als jij geruite valkjes krijg mag ik er dan alvast 1 bij je reserveren ;D
De cinnamon is dat dan ook een pop? Want Cootje is toch wildkleur??

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




Rianne

Ik weet het nietzeker hoor, maar ik weet dat ze er zo 1 bij Riny heeft gereserveerd. Ik doe mee in de blinde poule ;D

Lin

Citaat van: Rianne op  8 mei 2006, 22:36:05
Een lutino geelwang eitje?? :D


dat dacht ik ook!

en geruite valkjes Nel?? mmm kan je ook legerpatroon krijgen? :P


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Riny

Hoy Caroline
Wat lees ik nu? Diego uitgevlogen!
Dan ga zijn bedje maar vast spreien, en al je vrijgezelle dames voorbereiden op die Spetter die bij jullie komt wonen.
Groetjes Riny :D

ManjaV

Diego uitgevlogen? :D Wat lief!


MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Caroline



Heerlijk weer!!  :D




Jongens, wat een heerlijk weertje hebben we de afgelopen week gehad. Ik heb helemaal de zomerkliebels. We zijn lekker vaak met de kids wezen wandelen, hebben lekker het weekend met de halve familie ge-bbq-t en natuurlijk elke dag een paar uurtjes naar het eind van de straat waar de speeltuin is.  :D Helaas is de vakantie weer voorbij en de school, peuterspeelzaal, Early Bird, fysio, logopedie en de rest allemaal weer begonnen.  :-\
Nu met het mooie weer heb ik wel de valkjes 2 x per dag losgelaten maar dan 2 x niet zo lang. Ik vind het nu zonde om 2-3 uur achter elkaar binnen te gaan zitten, dus laat ik ze 's morgens los en 's avonds en soms, net als gisteren ook tussen de middag nog eventjes.  ;)

Over de valkjes heb ik verder weinig nieuws.

Ik kreeg gisterenavond op MSN van Roos het nieuws door dat Diego is uitgevlogen. Haantje de voorste!!  :D


Lief!! Zo klein in die grote volière.


Even uitvergroot mijn beauty.  :-*


Mama Poppie houdt haar kleine Diegootje goed in de gaten.

Ik zie ook weer regelmatig, Fleur & Pablo kroelen.  :D

Ook zie ik regelmatig Chica & Eros naast elkaar zitten, ze doen dan wel niks (kroelen) maar ze pikken ook niet naar elkaar.  :)

Noa is nog steeds niet geknipt, dus ik krijg steeds meer hoop dat ik dat ook niet meer hoef te doen. Ik weeg haar nog wel elke dag.

En ik weet inmiddels dat Rocky & Coco ook bij Wendy & Olaf elkaar accepteerde maar zeer zeker geen vriendjes waren, dat is dus hier ook zo, ze kunnen samen bij me zitten maar moeten niet te dicht bij elkaar in de buurt komen.

Nou dat was het wel zo'n beetje. Ik zal nog eventjes reageren op jullie berichtjes en heb dan nog wat foto's. Ik heb dit berichtje zo goed mogelijk bijgewerkt, mochten er nog geen dingen in kloppen dan komt dat omdat ik dit maandag avond ben begonnen met schrijven en daarna eerst eventjes heb geslapen en het dinsdag, vandaag dus, weer verder afgemaakt heb en de foto's erbij geplaatst heb.




Hoi Cis,

heb je een beetje geslapen??

Voor de anderen. Megan (18 jaar), de oudste dochter van Cis, is gisteren als au pair, een jaar vertrokken naar Amerika.  :'(

Lijkt me verschrikkelijk als moeder je kind voor een jaar te moeten missen.

Leuk dat er zo goed gebroed wordt bij je in de tuin. Maar als er daar niet meer gebroed wordt wordt er volgens mij nergens meer gebroed!!  ;)

En valkparkietje leggen niet alleen in mei een ei hoor, die leggen elke maand.  :D

See you!!  :-*



Hoi Rianne,

de driehoek heb ik natuurlijk gewoon binnen in de open keuken hangen dus roest hij niet, maar ze slopen hem wel helemaal. Dus hij geeft wel veel troep binnen.



Hoi Wilma,

Gezellig hè, als ze op de ringen zitten, hier zitten ze er soms wel eventjes alle 7 tegelijk op, daar kan ik intens van genieten.



Hoi Maris,

weinig nieuws hè??

Niet Rocky trekt naar Ed maar kroelkippie Coco. Ook Rocky gaat wel bij Ed zitten en heel af en toe mag hij haar kroelen maar Coco is echt zijn maatje en Ed is ook echt gek op haar.  :D



Hoe Caro(line),

Luna wordt vast net zo mooi als haar grote broer.  :D

Langzaam aan ga ik me steeds een beetje beter voelen, al hoewel ik nog veel last heb van mijn rug en bekken(instabiliteit) maar dat blijven toch mijn zwakke punten dus daar zal ik mee moeten leren leven. Als ik veel weg moet, met de kids, is het veel tillen met Jasper, die natuurlijk door zijn Down syndroom ook later loopt. En ook in het dragen zijn ze anders, ze laten zich dan helemaal hangen. Maar hopelijk nog een paar maandjes en dan zal hij beter kunnen lopen, in ieder geval aan de hand.  ;) Gaat vast helemaal goed komen.



Hoi Monique,

Leuk dat je elke dag even komt neuzen in mijn dagboekje.  :D Ik ook in die van jou.  ;)



Hoi Esther,

Ik heb er wel dikkertjes bij zitten maar ze krijgen niet veel te snoepen hier, alleen maar gezonde dingen zoals bruin brood elke morgen als ontbijt, fruit en groente. En de ruimte hebben ze sowieso in de grote kooi om te bewegen, ze klimmen en klauteren de hele dag wel een beetje en vliegen kunnen ze ook zeker een 3 uur per dag. Dus ik weet ook niet waar het aan ligt.  :-\ Alleen Pablo weegt altijd 84-85 gram, nooit meer en nooit minder.



Hoi Lin,

zeker leuk dat Luna naar Caroline gaat. Ik ben gek op albino's. Vind het ook heel apart dat het een keer een meisje is.

Eros is zeker een dikkertje, had ik niet verwacht want hij is wel de kleinste dus echt een dikkertje, ik zal eens een foto maken van Eros naast Chica dan zie je dat Chica veel groter is en die weegt "maar" 101 gram.



Hoi Manja,

ook ik hoop snel een keer naar Den haag te gaan om mijn kleine Diego live te gaan zien. Ik ben al druk in mijn agenda aan het neuzen of ik ergens een gaatje zie dat ik weg kan en het ook uitkomt met Ed zijn onregelmatige diensten en met de kids uiteraard. Maar dit valt meestal niet mee.  :-\



Hoi Diana,

Ik begrijp wel dat je eventjes niet was geweest hoor, zeker na het hele gebeuren met Kroelkippie.
Ik ga zeker proberen om door te gaan. Ik heb straks weer een paar lieve kidsfoto's voor je.  ;)



Hoi Gerda,

ja dat klopt, Pablo trekt echt zo'n verwaande kop van pfffh!!  :D

Ik kan ook het meeste genieten van de dingen die tussen de valkjes gebeuren hoor.



Dank je, Marlies.  :D

Ook ik vind mijn valkjes prachtig hoor.  ::)



Hoi Nel,

Wat been superleuk nieuws dat de wildkleur toch cinnamon is geworden. Weer een nieuwe mutatie. Ik kan me heel goed voorstellen dat je benieuwd bent wat er allemaal uit gaat komen als je na de vakantie het blok nog een keer ophangt.

Hopelijk weer zo'n mooie Chilali.  ;)



Hoi Gonnie,

Voorlopig stop ik ook niet hoor, ik heb er nog steeds plezier in!!  :D



Hoi Riny,

Diego is zeker een spetter maar of hij de boel onveilig komt maken bij de vrijgezelle dames weet ik niet.

Diego kan namelijk ook zelf een vrijgezelle dame zijn, Roos gaat aankomende week DNA- test doen bij hem/haar.  ::)

Maar wat een beauty is het hè??



En Manja, inderdaad Diego uitgevlogen.

Als eerste, hij is wel de tweede geborene maar is ook een beetje groter als de eerste, Primo. Mijn kanjer!!



En dan het mysterieuze ei!!

Zoals velen wel weten ben ik helemaal verliefd op deze beauty.


Amber, een geparelde lutino geelwang POP van Riny.


Samen met haar man Bowie, heeft ze nu 7 eitjes gelegd waarvan er eentje is bevrucht!!  :D





Hier is dus het enige bevruchte eitje van Amber en Bowie.

Als alles goed gaat, er kan immers nog een hele hoop fout gaan, en er komt een Popje uit, is zij voor mij.  :D Als er een mannetje uitkomt, zal dit het nieuwe mannetje worden voor de geelwang weduwe van Riny.  :D



Dus Maris, Esther, Rianne, Caroline en Lin, hopelijk is hier jullie nieuwsgierigheid mee opgelost.  ;) ;D ;D

Leuk nieuws hè!! Maar nog allemaal heel pril, er kan nog zo veel fout gaan en daar houden Riny en ik dan ook rekening.




Foto's!! Van Sanne, Thomas en Diego. Helaas deze keer geen foto's van valkjes van hier, ik ben door mijn voorraadje foto's heen. Als ik van de week tijd heb zal ik kijken of ik weer een paar mooie plaatjes kan schieten, misschien ook weer eens van Harry.  ;) en uiteraard zijn vriendjes!!  :P


Naar de speeltuin aan het eind van de straat ......


...... Sanne let wel op dat Thomas de straat niet oversteekt.

Van het weekend was er een tweeling op bezoek bij de oudste nicht (25 jaar) van de kids. Ze zijn nu 6 weken oud. Bij de geboorte was het meisje 2200 gram en het jongetje 1400 gram. Het jongetje is nu ander halve week uit het ziekenhuis en weegt bijna 2200 gram. Klein!! Zo'n ieniminies.
Sanne en Thomas waren er helemaal verliefd op toen zij ze zagen tijdens de bbq.


Dit is met het meisje, helaas huilend.


Thomas is nieuwsgierig naar het speentje.

En dan nog eventjes de foto's van de afgelopen dagen van Diego.


Zaterdag 6 mei. Allemaal alweer nieuwe pennetjes, hele lichte.  :D


Lief hè?? Zitten op Roos haar vinger.


En ja hoor, genoeg "borsthaar" om te gaan plukken voor DNA- onderzoek.


Zondag 7 mei, van voor naar achter, Diego, Primo en Twila.


Diego, ook een mooi geel staartje.  :-*



[/size][/i][/b][/color]



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Rianne

Het was dus toch een geelwang eitje! Ik gun je van harte het popje, maar ook al zou het een mannetje zijn, ben ik blij voor Riny. :D

Grappig dat Eros zo'n dikkertje is, het viel mij gister op dat Tinco hier kleiner is als z'n vriendinnetje ;D Arm valkje ;) Kickt Eros ook op wasknijpers? ;D

marga

hoi caroline
leuke foto s
en wat lief hoe ze met de tweeling op schoot zitten
groetjes marga