## Binky's friends deel 1. ## ** 01-10-2005 t/m 01-10-2006 **

Gestart door Caroline, 1 oktober 2005, 23:15:41

« vorige - volgende »

valkchico

Hallo CAroline,

uuhhh wat een mooie foto's joh en liiieeefff zoals broer en zus lopen te paraderen door dat straatje :-*.

Diego word al heel mooi gaat al aardig opschieten zo.

gR esther

ManjaV

Je hebt een leuk dagboekje Caroline en ik lees er graag in ;)
Ben benieuwd naar de volgende foto's van kleine Diego! :D

Groetjes,
Manja


MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

bobbie

Hoi Caroline,

Tjeetje, wat liep ik weer een eind achter bij je zeg.

Daar bof ik wel mee want ik heb berrrrrrrrgen foto´s van de valkjes gezien en heel  veel leuke filmpjes van je gevederde vriendjes.  :D :D :D Dat is het voordeel als je niet meer zoveel leest. ;)

Als klap op de vuurpijl nog eens schitterende foto´s van je uitje in Duitsland. Prachtig, het leek net of ik een stukje met jullie mee wandelde. Nog gefeliciteerd trouwens met je 7 jaar.

En als slagroom op het toetje  :D foto´s van je kindjes. Heel mooi. Ik heb weer genoten. Kijk ik altijd naar uit, en velen met mij. 8)

Groetjes, Nel :)

Roosje

Citaat van: Mariska op  4 mei 2006, 14:15:22
Lijkt me een heel goed plan om dit te overleggen met Peter en Lique!

Maar als dit soort berichten verboden worden zie je hier heel veel mensen niet meer terug.


Klopt, dat het net iets verder gaat dan alleen de vogels maakt dit forum juist zo speciaal :D

Ik mocht eigenlijk niet meer reageren lees ik nu maar ik vind dat ik daar recht op heb omdat ik er net niet was, hihi ;D

Ozzie

Hallo Caroline,

ben net weer even door je dagboekje gegaan en weer op en top genoten van je valkenverhalen, maar ook zeker zoveel van je "off topic" verhalen en foto's van je gezin.

Ga zo door hoor, je dagboekje is een genot om te lezen.

Veel liefs van Wendy  :-*

Rocky en Coco: nu de schatjes van Caroline

*Esther*

Caroline,
Laat iedereen lekker kletsen. Iedereen geeft gewoon commentaar omdat ze ook juist jouw dagboek lezen! En het is net wat je zegt; de ene keer heb ik geen zin in prive zaken van een ander en een andere keer weer wel. Daar wordt een dagboek voor mij niet minder om.

Hoeveel leeftijd zit er tussen jouw kinderen?
Volgens mij niet zoveel? (Bij die 2 van mij, 13 maanden)
gr Esther

Mariska

Citaat van: crosser op  4 mei 2006, 21:07:00


Hoeveel leeftijd zit er tussen jouw kinderen?
Volgens mij niet zoveel? (Bij die 2 van mij, 13 maanden)
gr Esther


Halleluja ;D
Dan had jij er ook zin in.
Me broertje en ik 15 maanden en dat vond ik al snel ::)
Maar voor de kinderen ook leuk!


Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Caroline



Jeetje, wat een toestanden allemaal.

Als eerste wil ik iedereen bedanken voor de steun en lieve woorden die ik mocht ontvangen in mijn dagboekje, via IM, via e-mail en ik heb zelfs div. telefoontjes gehad. Heel erg lief.

Op dit moment is "deze zaak" in behandeling bij de moderatoren en hun meerdere. Ik heb aan div. van hun een IM gestuurd met mijn kant van het verhaal. Eigenlijk zou ik deze IM vanavond in mijn dagboekje plaatsen omdat ik voor niemand iets te verbergen heb. Ik heb het verzoek gekregen om hier nog even mee te wachten.
Ik ben best bereid om ze tijd te geven om alles op hun gemak door te nemen en te bespreken waar nodig mocht zijn.
Ik zal dus de IM nog even niet plaatsen.

Zoals het er nu uitziet, kan ik er nog helemaal niks over zeggen hoe het allemaal gaat verlopen. Misschien MAG ik in de toekomst, in mijn dagboekje niet meer vertellen over mijn gezinnetje en alle diertjes die daar deel van uitmaken. Als dit daadwerkelijk zo ver gaat komen, dan is voor mij het plezier om hier op dit gezellige forum een dagboekje bij te houden weg. En zal mijn dagboekje gesloten worden. Dit is denk ik wat sommige willen bereiken, nou prima, ze kunnen het krijgen.

Wendy, uiteraard zal ik jullie altijd via de IM op de hoogte houden met foto's, films en verhalen over Coco & Rocky.  ;)

Tot nader bericht van de moderatoren zal ik even geen berichtjes plaatsen zoals jullie van mij zijn gewend. Uiteraard ben ik blij met alle steunende en begrijpende berichtjes die jullie plaatsen en zal ze ook zeker komen lezen. Ook uit jullie dagboekjes zal ik niet verdwijnen.

Esther (crosser), Sanne wordt de 15 mei, 5 jaar en scheelt 20 maanden met Thomas die in januari 3 jaar is geworden. Tussen Thomas en Jasper zit 18 maanden, Jasper wordt in juli 2 jaar. En na Jasper zou er nog één komen die 2 scheelden ook maar 13 maanden, helaas heb ik daar een miskraam van gekregen.  :-\

Nog eventjes de foto's van mijn Primrose (look-a-like).  :D


Diego vandaag, 4 mei.


Diego.


Diego lief kijken.  :-*


Links Diego, samen met pleegvader Punky.  ;D

Dit was het voorlopig!!  :'( :'(



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Mariska

Hoi Caroline,

Zoals je inmiddels wel weet sta ik volledig achter je.
Ik geniet volop van je verhalen over je kinderen en alle andere dieren.
Ik vertel daar zelf ook altijd over.
En ik vind dat dat moet kunnen.
Ik ben erg benieuwd hoe het nu verder gaat aangezien ik ook regelmatig offtopic schrijf.

Ik vind het jammer dat het zover moest komen.

Veel liefs
Maris!! :-*


Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

valkchico

Lieve Caroline,

Ik hoop wel dat het niet te alng duurt voor "ze" weten wat ze willen met de dagboekjes.

En wat een kleur heeft Diego een geweldige look a like hoor zwijmel.

Kop op hoor laat je niet gek maken.

gr Esther

Roosje

Bij jou in je dagboekje lijken de foto's van Diego altijd net even anders, leuk is dat, dan word ik gewoon nog verliefder :D

Ik hoop dat je zo nog even op msn komt, dan kan je lekker alles eruit gooien ;)

Gerda

Hoi Caroline,

Wat een toestand allemaal in je dagboekje vandaag!! Maar ik zou het jammer vinden als ik het nieuws van je valkjes zou moeten missen!! Je kan er zo heerlijk over vertellen!!

Wat dat overleg met het forumteam betreft, wacht dat maar rustig af. Het gaat niet om 'jouw dagboek', maar het gaat er om dat er een lijn wordt bepaald. En het is zeker nog niet duidelijk wat die lijn is. Dus het is niet nodig alvast (voorbarige) conclussies te trekken!!

Groetjes, Gerda

Riny

4 mei 2006, 22:21:53 #2877 Last Edit: 5 mei 2006, 02:07:37 by Riny
Citaat van: valkchico op  4 mei 2006, 22:02:08

Ik hoop wel dat het niet te alng duurt voor "ze" weten wat ze willen met de dagboekjes.


Hallo Caroline en de rest.
Ik kan jullie wel vertellen, dat ''ze'' er nog niet uit zijn.
Dit gaat niet zo, een twee drie.
Wij zijn er hard mee bezig maar zijn ook aan regels gebonden.
Wat ik wel hoop is dat jullie een beetje begrip voor de situatie hebben, nu Peter en Lique afwezig zijn.
Mijn voorstel is dat  gewoon iedereen verder gaat met zijn dagboekje, en vergeten wat vandaag gebeurd is.
En als Peter en Lique weer terug zijn, zien we wel verder.
Groetjes Riny :D

ManjaV

Hoi Caroline,

Het idee van een dagboek lijkt me toch dat je over van alles kunt schrijven! Natuurlijk met als centrale thema 'de valkjes' maar daar omheen moet je toch ook genoeg kwijt kunnen.
Soms heb je niet zo heel veel over de valkjes te vertellen (niet elke dag gebeurt er altijd wat) en dan is t ook leuk om over andere dingen te vertellen. Anders klopt de titel 'dagboek' ook niet meer.
Ik lees je verhalen altijd met veel plezier :D
En de nieuwe foto's van Diego zijn echt superlief. En ik vind Diego ook al zo een stoere naam, past echt bij dit valkje.
Nou ik hoop dat je ons niet al te lang laat wachten op nieuwe verhalen ;)

Groetjes,
Manja


MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

•=Bonnie=•

Wat is die Diego toch een onwaarschijnlijk mooi valkje! Ben benieuwd hoe hij eruit gaat zien als hij zijn veertjes weer terug heeft!  :)

Groetjes,
Bon