## Binky's friends deel 1. ## ** 01-10-2005 t/m 01-10-2006 **

Gestart door Caroline, 1 oktober 2005, 23:15:41

« vorige - volgende »

Rianne

Hey Caroline,

da's een aardig verlanglijstje, ga je dan ook een buitenvoliere bouwen of komen ze allemaal binnen? Ik zit hier met 6 valkjes al met het stof in mijn oren ;)

marilyn

hoikes caroline

je filmpjes zijn weer erg mooi geworden , ik heb er van genoten  :D
en die tekening van leentje !!!!!!!!!!!!!!!!!! goeie hemel zo mooi en dat voor een meisje van 10 jaar  :o  :o !!!!!!!!!!!!!!!!!! amai prachtig gedaan  :D zelfs ik kan zo mooi niet tekenen ze heeft echt wel talent  ;)

groetjes marilyn

Marc van de Kuifjes

Leuk om Diego en Primo bezig te zien in de filmpjes :D. Behalve op foto's heb ik nog geen jonge valkjes gezien. Als je ze vast neemt in de filmpjes dan zie je maar eerst hoe klein ze eigenlijk nog zijn!

De andere filmpjes zijn ook leuk, vooral met het geluid erbij! Grappig om de reactie van mijn eigen valkjes hierop te zien! ;D Ze beginnen onmiddellijk te roepen! ;D




De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

ManjaV

Hey Caroline,

Geweldige filmpjes :D Ook Mikki heeft er erg van genoten ;D

Groetjes,
Manja


MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

•=Bonnie=•


Mariska

Hoi Caroline,

Je foto's en filmpjes waren echt keigaaf hoor ;D
Photobucket werkt bij niet en Youtube ging perfect ;)

Lekkere muziek stond er trouwens op.
Had ik net nodig iets rustgevends.

Ik ben ook wel benieuwd of je ze allemaal binnen houd.
De stof hier komt me letterlijk en figuurlijk me neus uit met 10 stuks.
Nog een paar weekjes.......

Liefs
Maris!!


Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Caroline



Even reageren.  ;)



Allereerst, ik ben weer een beetje opgeknapt maar nog zeker niet de ouwe, ik denk dus zeker weer een overbelasting te hebben van de spieren in mijn bekkenstreek en last van mijn bekkeninstabiliteit. Gelukkig is Ed thuis tot en met zaterdag, dus kan hij zoveel  mogelijk de wasmanden naar boven en beneden sjouwen en natuurlijk de kinderen in bad doen en Jasper tillen als dit nodig is.  :D

Nog even een leuk nieuwtje, gisteren mocht Ed de éénkennige Rocky kroelen en niet zo maar één keertje hoor maar elke keer kwam ze weer een kroel halen. Was wel een leuk gezicht gisteren, Ed zat op de bank en dan met 1 arm zo op de rugleuning, op een gegeven moment zaten er 3 valkjes op zijn arm, Coco, Rocky en Pablo. Wel apart voor iemand die niks met vogels heeft.  :P :D ;)

Gisteren was het 5 weken geleden dat Noa haar ondersnaveltje voor het laatst was geknipt.  :D Terwijl ik dus elke week, anderhalve week moest doen. Sinds een week krijgen ze nu ook geen zonnebloempitjes meer, de hoofdmaaltijd van Noa voorheen. En gisterenmorgen woog ze met lege maag 101 gram!!!! Super hè??

Jasper heeft op dit moment 2 kiezen en 1 tandje door, dus nog 2 kiezen te gaan die op door  komen staan, voorlopig dan hè.  :P

Ik heb nog een vraagje over Coco, en of zij een popje is.

Klik op de foto hieronder en je komt bij mijn nieuwe vraag in het topic.



Verder geen nieuws hier. Lekker een weekje geen therapieën en school en ziekenhuisbezoekjes.  :D En ...... morgen 7 jaar getrouwd dus weer een reden om iets leuks te gaan doen.  ;)




Hoi Manja,

Ook ik ben heel erg benieuwd wat het geslacht van Diego is hoor.



Hoi Esther,

Ja dan denk ik, ik heb eigenlijk niet zoveel te vertellen maar zal even iets schrijven maar als ik dan eenmaal begin ...... komt er geen einde meer aan.  ;) ;D

En zeker eigenwijze valkjes hier, maar zolang ze gelukkig zijn met zijn allen vind ik het best. En ik verdeel ze straks zo in de 2 grote kooien dat alleen de goeie met elkaar kunnen koppelen, dus geen verrassingen hier hoor.  :D

En ik ben ook wel benieuwd wat er nog geboren gaat worden van mijn verlanglijstje. Van een paar weet ik dat de ouders nog erg jong zijn en ze misschien eind van het seizoen geboren worden en anders pas volgend jaar, en zoals bekend hebben de geelwangen nog niet echt zin in een wip, die hadden onbevruchte eitjes. En verder is het allemaal eventjes afwachten. Maar ...... ik heb geen haast hoor. Het hoeft niet allemaal in een paar maanden te komen, mag ook best een paar volgend jaar of in de winter bij mensen die binnen kweken.



Hoi Bonnie,

Wat een scheetje hè, Diego. Ik ben er dan ook heel erg gelukkig mee.
Hij heeft nog 2 broertjes/zusjes die nog niet besproken zijn.  ::) Bij Roos.
Maar ik begrijp uit jou verhaal dat je een volwassen man zoekt.
En de lutino van mijn moeder had ik als gezien hoor. Ik kom straks weer even kijken naar de nieuwe foto's.



Hoi Wilma,

Inderdaad is Diego prachtig!!  :D Ik ben dan ook heel erg trots hoor.  ::) Vooral als hij of zij straks al zijn veertjes heeft, ben zo benieuwd hoe het er dan uit ziet, Eros leek ook gelijk een heel ander valkje met zijn veertjes.



Hoi Monique,

Ik had het al gelezen, Garath is een MAN!! Heeft als leuke bijkomst dat hij lekker kan gaan fluiten en misschien wel een paar woordjes gaat zeggen, helaas zal hij wel zijn pareltjes verliezen. Ik weet nog dat ook ik zo baalde bij Pablo maar een leuke bijkomstigheid is dat je nu op zoek kan naar een geparelde witmasker POP.  ;) Net als ik.  ;D

En inderdaad komen onze verlanglijstjes wel een beetje overeen. Ik wil ze wel allemaal tam hebben ja, want ze komen bij mij allemaal binnen.



Hoi Gonnie,

Laat me jouw verlanglijstje eens zien, ben wel benieuwd wat er nog allemaal bij gaat komen bij jou hoor.  :D



Hoi Caro,

Kijk maar, of je mijn dagboek begin leest.  :D
Er staat in grove lijnen een beetje meer over de kids, de honden, de konijnen, de cavia, de grasjes, de buitenvogels, de vissen en mezelf en uiteraard de valkjes, alleen heb ik er inmiddels een paar meer.  :D :P



Hoi Cis,

Het klopt, soms doet Youtube erg lang over het uploaden en hij is regelmatig niet online, vandaar dat ik op bezoek ben naar een andere. Maar ik vind persoonlijk de tweede, Photobucket, een beetje klein schermpje hebben en ik las dat Maris die niet kan zien, dus ik weet niet of er meer mensen die niet kunnen zien.

Inderdaad was het van de week gezellig, ik kom van de week zeker nog een keertje, uiteraard naar je nieuwe bankstel kijken maar ook gezellig buurten, en achter de pc zitten en misschien kunnen we weer eens een kaartje leggen.  :P ;)

See you!!  :-* :-* :-*

PS. Nog iets leuks op Marktplaats.nl gezien??



Hoi Caro,

Ik begrijp dat de andere mensen het zusje van Eros niet wilden hebben, gaat ze nu naar jou??



Hoi Rianne,

Ik ga geen volière bouwen hoor, mijn verlanglijstjevalkjes zullen ook allemaal tamme valkjes worden en ook binnen komen. En het stof zit hier niet in mijn oren hoor. Ik ventileer elke dag, stofzuig 2 x per dag en dweil 1 x per dag. De valkjes krijgen elke dag een douche beurt en kunnen elke dag zelf ook nog badderen als ze willen. De kooien hebben geen zand wat ook weer stoft maar beukensnippers wat ik elke week of als ze erg ruien, 2 x per week verschoon.
De combinatie van dit alles zorgt er voor dat het hier zeer zeker niet één groot stof nest is hoor. Kan ook niet, ik heb 3 kleine kindertjes die op de grond spelen.  ;)



Hoi Marilyn,

Fijn dat je weer hebt genoten van de films en foto's. En Leentje heeft zeer zeker een talent.
Ik ben dan ook heel erg blij met mijn tekening.



Hoi Marc,

Lief hè, het filmpje van Diego en Primo. Helaas heeft Roos geen mogelijkheid met geluid op te nemen op haar fotocamera. Maar alleen van kijken kan ik ook genoeg genieten hoor.

Weet je wat zo gek is?? Als ik ze hier zelf nog een keer afspeel, de valkjes ook helemaal uit hun dak gaan, gek hè, ze zijn het zelf.  :-X



Hoi Maris,

Gek dat Photobucket niet werkt bij jou, upload jij ook nooit geen foto's bij Photobucket??
Gezellige muziek hè, ik had een DVD van Eros een beetje hard gezet dan hoor je  niet elke keer de kinderen er doorheen, alleen gingen ze nu meezingen.  :D

En inderdaad, ik ga ze allemaal binnen houden.  :-[ Lees maar hierboven bij Rianne hoe ik het doe.  ;)[/size][/i][/b][/color]




Groepsfoto's van Diego.



Maandag 1 mei, Diego zijn rugveertjes worden ook geel.  :D

Verder alleen groepsfoto's, Roos was de hele dag weg. Maar is ook een keer leuk, met zijn viertjes op de foto's.


Diego zit in het midden.


Diego in het midden.


Diego rechts.


Diego in het midden, kijk zijn staartje, lieeeeff!! Het is al een echt valkje.  :-*

Wie meer foto's wil zien van het nestje waain Diego ligt, kunnen op het fotootje hier onder klikken, dan kom je in het dagboekje van Roos.







Doei doei!!  :D


 
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.


aad

hoi Caroline

Kom weer even neuzen hier , maar heb je die valkjes in de graffiti gespoten??
Ik zie zoveel kleuren  ;D ;D

Groetjes Aad

valkchico

Hallo CAroline,

Hoe gaat ie hier houd je het een beetje vol met lopen enzo??
Geukkig is Ed thuis om even te helpen.

Wat een lieve foto's van je schatje net een zoekplaatje welke heeft de felste wangetjes? ;D.

doe je een beeje rustig aan anders is de vakantie straks voorbij en ben jij op.

gr Esther

marga

hoi caroline
wat een leuke foto s en filmpjes van je valkjes
ik moest zo lachen om het voeren in en op de weegschaal
wat een verschil met die krummels van mij

groetjes en beterschap
marga

Caroline

Citaat van: marga op  2 mei 2006, 21:07:01

ik moest zo lachen om het voeren in en op de weegschaal
wat een verschil met die krummels van mij

groetjes en beterschap
marga


Hoi Marga,

Volgens mij heb je het verkeerde filmpje gezien, ze worden bij mij niet gevoerd in en op de weegschaal. Sterker nog ik heb geen jonkies en ook nog nooit gehad.

Dus je hebt genoten van een film van iemand anders, nou ja, als je maar genoten hebt.  ;) :D

Groetjes van Caroline  :)




Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

marga

hoi caroline
sorry zat dus weer eens lekker fout
groetjes marga

Caroline



Citaat van: marga op  2 mei 2006, 21:24:27
hoi caroline
sorry zat dus weer eens lekker fout
groetjes marga


Hoi Marga,

Ik heb al gezien wat je hebt gedaan, je hebt eerst het filmpje gekeken van Diego & Primo en daarna bij Youtube rechts ook de filmpjes aangeklikt, die zijn van iemand anders, in dit geval van Kirsten, van haar nestje, van de winter.  ;)

Inderdaad een heel lief en leuk filmpje.  :D

Groetjes



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

marga

hoi caroline
ja ik was lekker filmpjes aan het kijken en heb niet goed opgelet van wie ze waren
het waren wel allemaal leuke filmpjes
zal voortaan even beter opletten voorkomt verwarring ;D ;D ;D
groetjes marga