## Binky's friends deel 1. ## ** 01-10-2005 t/m 01-10-2006 **

Gestart door Caroline, 1 oktober 2005, 23:15:41

« vorige - volgende »

Caroline



Antwoorden!!



Hoi Gonnie,

Ik vind het niet meer dan normaal hoor dat als er iemand iets tegen mij zegt (lees: in mijn dagboekje schrijft), ik daarop antwoord geef.  :D

Wat jij zegt over handopfok, zie ik hier ook, Chica is de enige van de 7 die nog een anderhalve week van mij pap heeft gehad, dus  niet een echte handopfok. Maar zij is wel de minst tamme. Ik kan wel alles met haar doen hoor, maar zij gaat meer haar eigen weggetje, dus het ligt ook veel aan karakter.



Hoi Caro,

Dank je voor je lieve berichtje, ook over Jasper(volgens mij in je eigen dagboekje).
:-*



Hoi Maris,

Jij ook bedankt voor je begrijpende berichtje.  :-*
En Jasper heeft een kies hoor!! Rechts boven.
Maar ik kan niet wachten tot zijn voortandjes doorgekomen zijn dit vind ik zo'n guitig gezicht.
En je kunt gedachten lezen, ik dacht van de week nog, ik zal weer eens foto's maken van de konijnen. Maar ik ben boos op ze, ze hebben mijn halve tuin gesloopt, aan al het hout geknaagd, mijn (dure) coniferen kapot/opgevreten. Dus ik wil ze eventjes niet zien.  8)



Hoi Bonnie,

Ik las vanmorgen al 3 donsjes met donkere oogjes.
Dus nog 3 kansen voor mijn moeder, spannend!!



Hoi Ankie,

Succes met de drukte, leuk dat je toch nog wel eventjes de foto's komt kijken.  :D



Hoi Monique,

Ik dacht al zo iets met Zotty.  ;D



Hoi Roos,

het liefst een lesbisch triootje.  ;D



Hoi Diana,

Ik ben inderdaad heel benieuwd wat Noa betreft en denk vaak aan jouw centenbakkie. Ik heb er absoluut geen problemen mee om haar de rest van haar leventje te moeten knippen, dit wist ik immers van te voren maar het zou natuurlijk heerlijk zijn als ik dit niet meer hoefde.  :D

Dit stukje is ook een antwoord op de vraag van Caroline (carco).

Wat het kweken betreft, wist ik dat veel mensen het niet met me eens zouden zijn als ik het schreef (over de wildkleurtjes).  :D ;) Maar dit is nu eenmaal mijn mening. Het is niet de bedoeling dat ik echt ga kweken maar misschien af en toe een nestje zou ik wel leuk vinden. Gebeurt dit niet dan treur ik nog niet, het belangrijkste vind ik dat ze in harmonie  met elkaar leven en dat ik van ze kan genieten. Ik heb mijn valkjes allemaal met zorg uitgekozen, die mutaties die ik mooi vind. Er zijn mensen die absoluut geen albino´s willen en dit saaie valkjes vinden met enge rode ogen, zo zijn er ook mensen die witmaskers grijze duiven vinden en het oranje en geel missen bij deze vogels, zo vind ik de wildkleur saai en niet mooi, alhoewel ik een bepaalde valk in die kleur weer wel mooi kan vinden puur door de houding en uitstraling.  ;) Maar als ik dan een keertje een nestje mag krijgen, dan wil ik dit graag in die mutaties die ik mooi vind, is begrijpelijk toch. Ik moet er toch 6 weken tegen aan kijken. Hiermee heb ik ook rekening gehouden met mijn valkjes-aanschaf. Rocky is een opvangvalkje, die ik in eerste instantie in huis heb genomen om Wendy en Rocky en Coco te helpen en ten tweede als 2 vriendinnetjes voor Noa, als alle andere allemaal gaan koppelen en zo dat zij niet alleen achter blijft.



Hoi Marlies,

de foto's staan er hoor.  ;D



Dank je Bianca.
Het wordt zeker een hele vent!!



Hoi Nel,

jij mag zoveel kinderenfoto hier plaatsen als jij wilt hoor.  :D
Maar ook straks babiefoto's dan, hihi!!  ;)
Je vijver is erg mooi geworden, ik zag ook al foto's bij Smokey, maar je foto's van de kindertjes vind ik leuker.  :D

Je handtekening vind ik super, wat is ze mooi!!
Is ze ook aanhankelijk??



Hoi Caroline,

inderdaad de koorts is gedaald, wel nog eventjes van de week zich zelf helemaal vol gepoept van nek tot over zijn knieën maar ook dit hoort bij kiezen krijgen, hier tenminste.  :P



Hai die Roos, ben je nu toch nog uitgeweest??
En je had helemaal geen zin.  ::)



Hoi Riny,

Dank je wel voor de tip van de afwasmiddel. Ik heb er aan gedacht maar durfde niet. Doordat Noa steeds gewassen moest worden bij Mandy(bloedvlekken), was bij haar al het vet uit haar veertjes en werd ze helemaal grijsvuil doordat het ook geen vuil meer afstootte en tijdens elke dagelijkse douchebeurt werd ze drijfnat. Vandaar ik heel voorzichtig ben met zeep.

Maar ik heb heel goed nieuws. Gisterenavond begon Coco meteen met poetsen, elk vies veertje liet ze in haar bekkie rollen. Ik denk dat ze dit de hele nacht door heeft gedaan want vanmorgen was het alleen nog een beetje vet maar alle rode kleur is helemaal weg. Hihihihi, ze zal wel dorst hebben gehad van de kruiden.  ;D :P Ik heb dus goeie hoop dat het straks niet meer te zien is.  :D



Hoi Lin,

goed geraden hoor, Diego komt bij ons wonen.

En je hoeft je niet ongerust te maken hoor, je hebt gelijk de valkjes stromen hier binnen maar ik heb/maak voor allemaal tijd. En allemaal krijgen ze de aandacht die zij willen, de ene wil lekker bij je zitten, de andere wil kroelen, de andere wil lekker vliegen en weer een andere wil gewoon lekker zijn/haar eigen gangetje gaan, maar kan ik wel gewoon pakken met volle hand, en op en af laten stappen. Ik vind het allemaal prima en geniet gewoon van elk afzonderlijk karaktertje. En soms zitten ze met zijn 5-en boven op me dus ik denk dat het niet zo slecht gaat, en als er eenmaal 1 bij je zit en komt kroelen volgt de rest ook hoor.  ;)
Ik zal hier onder een stukje kopiëren wat ik ooit voor iemand anders heb geschreven.

Mijn valkjes zijn inderdaad allemaal heel erg tam, de ene op een andere manier dan de ander. En ik ben ook wel elke dag eventjes met ze bezig om dit zo te houden. Niet veel hoor maar ze mogen er hier elke dag een paar uurtjes uit. Ik zet dan niet de kooi open maar ze mogen er alleen uit als ze opstappen en dan via mijn hand uit de kooi gaan. Ze krijgen hier 2 x per dag eten, dan krijgen ook degene die willen een zonnebloempitje uit mijn hand en uiteraard wordt er tijdens het eten geven weer eventjes gekroeld. Tijdens het vangen om ze weer in de kooi te doen heb ik geen zin om ze tig keer weer van mijn vinger af te laten vliegen omdat ze weten dat ze in de kooi moeten en daar geen zin in hebben. Dus pak ik ze dan meestal allemaal met de volle hand, dus ook dit zijn ze gewend. Behalve Rocky & Coco, die zijn dit van jong af aan niet gewend. In de huiskamer hangen touwringen, staat hun speelrekje en in de keuken hangt een driehoek, dus ze kunnen ook  lekker hun eigen gang gaan maar als ik op de bank ga zitten komen ze lekker bij me zitten. Kroelen doe ik ook regelmatig eventjes als ik langs de kooi loop, er is dan altijd wel iemand die eventjes naar me toe komt geklommen voor een kroel. Dus allemaal niet zo heel veel aparte dingen maar ze "blijven" er wel lekker tam door.  
Want ik heb ze uiteraard wel allemaal tam gekocht of gekregen.

Dus Lin, geen reden tot ongerustheid hoor!!  ;) Ze komen niks te kort.



Hoi Caroline,

Nu ik terug denk aan Coco in de spaghettisaus, zie ik ook het komische ervan in maar gisteren was ik niet echt blij hoor.
Maar gelukkig komt het allemaal goed zoals het er nu uitziet.

Wat het kweken met hele tamme betreft. Ik ging hier uit van de verhalen die ik overal lees, zoals je weet heb ik zelf geen ervaring ermee, dus ben wel blij met jouw ervaring. Ik zal me er nog in gaan verdiepen.  ;) Maar op dit moment heeft ze absoluut geen interesse in geen één valkje, mannelijk of vrouwelijk alleen maar in mensen.

Het kweken van wildkleur. Ik weet dat je het niet verkeerd bedoelt hoor, het is jou mening.  ;) En ik begrijp jouw standpunt. Hierboven bij Diana heb ik een stukje geschreven over mijn standpunt.  ;)

En Diego!! Wat een lekker ding hè??
Ik ben ook helemaal in love!!  ::) :P
Alleen weten we nog niet of het een Primrose wordt hoor. In ieder geval wel zwaar bont maar een Prim mag alleen een beetje grijs op de vleugels hebben, en Diego krijgt waarschijnlijk ook wel wat grijs op zijn borstje aan zijn donkere stoppels te zien. Maar dat maakt me niet uit, ik vind het gewoon een lekker ding, Prim of niet. Ik ben wel heel erg benieuwd naar eventuele andere mutaties bij hem, gepareld of cinnamon, Roos weet immers niet de splitten van beide ouders.  ;) Primo krijgt immers al pareltjes. En uiteraard ben ik benieuwd naar het geslacht, dus zullen we DNA-test laten doen. Mocht Diego een MAN zijn, wat wel heel erg mooi uit zou komen met zijn naam, dan wil ik vragen aan Mandy of ik het geslacht bij haar nog om kan wisselen. Is het een POP dan is er niks aan de hand, en heeft ze alleen een hele stoere jongens naam. Hihihihihi!!  ;D Dus jij had het goed geraden, inderdaad wil ik een mooi bont koppeltje.  ;)



Hoi Gerda,

Inderdaad is Grisha bij jou ook nog tam, ik denk dat ik me er echt in moet gaan verdiepen, maar nogmaals ik hoef niet persé met allemaal te kweken hoor. Ze zijn nu allemaal tussen de 10 maanden en 3 maanden. Fleur en Pablo, 10 maanden, Chica, Rocky en Noa, 8 maanden, Coco, bijna 6 maanden en Eros 3 maanden maar geen liefde hier hoor, ook wordt er niet versiert, of kippetje gezeten of macho gedrag vertoont, dus misschien krijg ik wel nooit donsjes. Is ook goed hoor, als ik maar wel altijd van ze kan blijven genieten.  ;)

En inderdaad heeft Diego een hele stoere naam, waar een verhaal aan vast zit. Maar misschien is het wel een hele stoere meid met een jongensnaam.  ;D ;D ;D
Want zijn naam zal hij/zij behouden.  ;)
Misschien bestaat er wel een vrouwelijke vorm van, ...  Diega.  ???
En Eros is meer een erotische naam.  :D Past  mooi bij een erotisch valkje.



Zo dat waren weer een heleboel antwoorden, ik ben dan ook eventjes ermee bezig geweest, ik ga weer eventjes wat doen nu. Allemaal weer bedankt voor de leuke berichtjes, ik zal proberen weer wat foto's te maken de komende dagen, en uiteraard plaatst ik ook de nieuwe foto's van Diego zoals jullie dit ook gewend zijn bij mijn andere nieuwkomers.  :D[/size][/i][/b][/color]




Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Mariska

Hoi Caroline,

Dat waren 2 hele verhalen en ik heb ze helemaal gelezen hoor ;D

Ik dacht gelijk bij Coco dat het wel weer goed zou komen.
Met Binky gebeurt dit ook weleens, maar het is nog nooit lang zichtbaar gebleven ;)
Zag er wel grappig uit ;D

Ik ben het met een aantal punten van Caroline en Diana wel eens, maar als jij alleen met jou favoriete mutaties zou willen kweken is dat je goed recht natuurlijk.
Ik ben ook niet echt blij met 2 koppels die hoofdzakelijk wildkleur opleveren, maar helaas is het niet anders.
Ik verheug me echt op de geelwangen en witmaskers omdat ik dat gewoon prachtig vind om te zien.
Dus ik begrijp je wel hoor.
Wat niet wegneemt dat ik nu ik Ozzy heb wel anders aan kijk tegen wildkleur.
Ik vind hem heel mooi om te zien.
Maar ik wil er niet nog meer van.
Trouwens wil ik zowiezo niet veel van dezelfde mutatie hoor.
Vind ik beetje saai ::)

Jasper heeft gelukkig zijn eerste kiesje door :D
Op naar de volgende!
Oh nee, moeders wil voortandjes ;D
Op naar de voortandjes!

Ik wacht geduldig op foto's van lieve Harry ::)
Vind je hem alweer lief of nog stout?

En natuurlijk,

VAN HARTE GEFELICITEERD MET DIEGO!!!
Ik vind het verhaal erachter ook prachtig en het is allemaal zo symbolisch.
Roosje haar vader overleed op die dag 2 jaar geleden en Diego was ook de tweede die geboren werd.
Ik vind het ontzettend leuk voor jullie en vor jou ook een hele eer.
Niet iedereen had hem mogen hebben zei Roos ;)

Nou dat was weer een heel verhaal, maar nu ben ik klaar ;D

Liefs
Maris!! :-*


Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

caro

Hoi Caroline,

Weer leuke foto,s en leuke verhalen. Stoere naam hoor van je nieuwe valk, past uitstekend bij de andere. Jouw valkjes zijn allemaal nog jong, ben je ook nog niet zo lang bezig met vogeltjes.

Wat het kweken betreft, ik zou gewoon doen wat jezelf het leukst vind. Ik heb dan ook een koppeltje wildkleur (waar ik nu weer eitjes van heb) maar mijn favoriete valkjes zijn toch Bonte en bonte witmaskers. Ik hoop dat ik daar ook nog jonkies van krijg.

Je kids zijn echt leuk hoor, alle drie. Ik meende echt wat ik zei over Jasper hoor.

Groetjes

Caro
Hobbykwekerij " Het Valkjesparadijs "



http://members.lycos.nl/hetvalkjesparadijs/

Mandy

Citaat van: Caroline op 22 april 2006, 00:41:22
Misschien hebben sommige van jullie het al gelezen of begrepen maar Diego, het donsje wat als tweede bij Roos werd geboren komt als hij of zij groot en sterk is bij ons wonen.  :D

Diego achterkant. Dat staartje ......  :-*

Die kleuren, wauw, het wordt een look-a-like primrose, gaaf hoor, gefeliciteerd met Diego, stoere naam ook! ;D

Citaat van: Caroline op 22 april 2006, 00:41:22
In een vroeg stadium, toen ik alleen nog maar aan het mailen was met Wendy over de eventuele komst van Rocky & Coco bij mij, heeft ze me eens verteld dat Rocky & Coco als zij thuis waren altijd los mochten, .......... behalve als ze aan het eten waren.
Ik weet nu waarom.  ::) :-[ :-X :-\

Hahaha heel herkenbaar! :D

Citaat van: Caroline op 22 april 2006, 00:41:22
Noa woog vanmorgen met lege maag 94 gram en is nog steeds niet geknipt, inmiddels al 25 dagen niet en het gaat nog steeds goed. Ik heb haar gisteren een hele dag geen zonnebloempitten gegeven, dus ze moest wel de kleine zaden eten maar ze was niks afgevallen.  :D


Citaat van: Caroline op 22 april 2006, 13:53:20
Ik ben inderdaad heel benieuwd wat Noa betreft en denk vaak aan jouw centenbakkie. Ik heb er absoluut geen problemen mee om haar de rest van haar leventje te moeten knippen, dit wist ik immers van te voren maar het zou natuurlijk heerlijk zijn als ik dit niet meer hoefde.  :D

Nou ik ben benieuwd hoe dat verder gaat. Misschien blijft het wel goed gaan zo en groeit het niet verder of kan ze het zelf bijhouden door op een of andere manier te slijpen? ::)

Citaat van: Caroline op 22 april 2006, 13:53:20
En je kunt gedachten lezen, ik dacht van de week nog, ik zal weer eens foto's maken van de konijnen. Maar ik ben boos op ze, ze hebben mijn halve tuin gesloopt, aan al het hout geknaagd, mijn (dure) coniferen kapot/opgevreten. Dus ik wil ze eventjes niet zien.  8)

Hahaha! ;D

Citaat van: Caroline op 22 april 2006, 13:53:20
Ik las vanmorgen al 3 donsjes met donkere oogjes.
Dus nog 3 kansen voor mijn moeder, spannend!!

Zeker spannend, zou leuk zijn als Coco binnenkort een vriendje erbij heeft. :)

Citaat van: Caroline op 22 april 2006, 13:53:20
Dank je wel voor de tip van de afwasmiddel. Ik heb er aan gedacht maar durfde niet. Doordat Noa steeds gewassen moest worden bij Mandy(bloedvlekken), was bij haar al het vet uit haar veertjes en werd ze helemaal grijsvuil doordat het ook geen vuil meer afstootte en tijdens elke dagelijkse douchebeurt werd ze drijfnat. Vandaar ik heel voorzichtig ben met zeep.

Heel goed. Gelukkig dat het meeste er al uit is. :)

Citaat van: Caroline op 22 april 2006, 13:53:20
Mocht Diego een MAN zijn, wat wel heel erg mooi uit zou komen met zijn naam, dan wil ik vragen aan Mandy of ik het geslacht bij haar nog om kan wisselen. Is het een POP dan is er niks aan de hand, en heeft ze alleen een hele stoere jongens naam. Hihihihihi!!  ;D

Geen probleem. ;)
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

bobbie

Hoi Caroline,

Gefeliciteerd dat  Diego bij je komt wonen  :D :D :D.

Dat wordt vast een heel mooi valkje. Ik had het een tijd terug al door. Je had ooit gezegd (geschreven) dat als er een primrose uit zou komen, jij die graag zou willen (of Roos had het ergens geschreven). Toen waren het alleen nog maar eitjes. Dat was blijven hangen in mijn hersenpan.
Vandaar mijn opmerking in Roosje haar dagboek dat dat wel eens een primrose zou kunnen zijn, met jou in mijn achterhoofd. 8)

En inderdaad, ik ben het met je eens, wat is Chila mooi   ;D.
Je vroeg of Chila ook aanhankelijk is. Ze stapt heel makkelijk op, ik breng haar waar ik haar hebben wil en dan heeft ze geen zin meer om af te stappen. Maar aanhankelijk, nee niet echt. Het is geen kroelkont, dat niet. Ze zit heel graag op mijn schouder en reist mee door het huis.

Overdag is ze nu in de grote kooi en gisteravond, tegen vijf uur, heb ik haar er uit gehaald, dan gaat ze in een andere kooi, naast de grote. Dan moet ze zelf bunkeren van me en dan heeft Cootje rust. Gisteren was Herman jarig en ben i kvaak met de visite even bij de vogels wezen kijken. Bij iedereen die bij haar kooi kwam, heeft ze even gezeten. Dat is totaal geen probleem. Normaal doe ik dat niet hoor, 's avonds laat ik ze zoveel mogelijk met rust.

En leuk he, foto's van de kleinkinderen. Gisteravond hebben ze ook weer de boel op stelten gezet. Renzo is ook een gangmaker hoor. Trouwens, hij is iedereen zo'n 8 keer afgegaan om te feliciteren. Allemaal kregen ze steeds een handje met het woordje: ti. Dat is voor hem denk gefeliciteerd. Lief he. :D :D :D

Zo, weer een heel verhaal geworden. Ik ga weer een deurtje verder.

Groetjes, Nel  :)

Caroline



Diego.





Zaterdag 22 april.


Zaterdag 22 april.


Zondag 23 april, 2 weken oud.


Zondag 23 april.


Van onder naar boven, Phoenix, Twila, Diego en Primo.  :-*


En als laatste nog eentje van papa(r) en mama(l), Heinrich & Poppie.

Wie meer foto's wil zien van het nestje waain Diego ligt, kunnen op het fotootje hier onder klikken, dan kom je in het dagboekje van Roos.





Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Roosje

Hihi leuk om te zien zo'n serie van mijn eigen foto's. Lijkt net of ze nieuw zijn ;D

Caroline



Ze zijn ook nieuw!!

Allemaal opnieuw uitgesneden,

verkleind en ge-upload.  :P

Nee, flauwekul!!

Maar .... ik heb ze dus wel bewerkt,

waardoor Diego groter op de foto staat.  ;)



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.


valkchico

Hallo Caroline,

:-[ :-[ ooo ik schaam mij diep wat ben ik hier al (te ) lang niet wezen schrijven. Wel steeds snel gelezen.

Ik had ook begrepen dat Diego naar jou toe zou gaan. wat leuk joh en zo'n mooi valkje met nog een extra betekenis ook ,die komt helemaal tot zijn recht bij jou.
Wat gaat het goed met Noa d'r snavel. Zo te lezen heb je het prima naar je zin met al je valkjes om je heen gezellig hoor.

De eerste kies eindelijk door gelukkig ik hoop voor hem dat de rest snel volgd en dat deze ellende snel achter de rug is.
Al die tanden en kiezen ook ;).

tot snel weer gr Esther

Monky

Hi Caroline,

Leuke foto's  :)

Nu moet je alleen nog een nieuwe handtekening.
Je hebt de laatste tijd behoorlijke gezinsuitbreiding  ;D

Groetjes,
Monky

•=Bonnie=•

nou Azrael en Luna houden de spanning er lekker in, het staat nog steeds op drie daar ;)

Caroline



Kroelfilms.


Klik op onderstaande foto's,
om de 4 kroelfilms te zien.
Helaas zijn sommige een beetje te donker,
van Pablo, Chica en Eros zijn mislukt,
die waren te donker.




Fleur lekker kroelen,
terwijl ze bij Rocky & Coco aan de kooi hangt.




Heel apart, ik mocht kroelen met Rocky
en kon het nog opnemen ook.




Noa lekker kroelen op het speelrekje.




En uiteraard kan mijn "kroelkippie" niet ontbreken,
Coco!!  :-*






Foto's.



Diego, maandag 24 april.  :-*


Volgens mij kijkt hij boos.  >:(


Coco, even laten zien dat ze weer schoon is.  :P


Ja Rocky, ook jij bent mooi.  ;)


Een beetje vreemde foto maar wel apart.  :D


Lekker knabbelen aan mijn armband ......


??? ...hij moet echt kapot!!


Rocky & Coco samen wandelen op het kussen.


En bekvechten dat ze kunnen.  >:(
Hier zitten ze op 1 hand, ieder op een vinger,
vinden ze dus niet leuk.  ;D


Rocky bij Sanne, maar ze vind het niet echt fijn. ;D


Jasper heeft pijn in zijn mondje.
Links boven en onder .....


...... recht boven en onder .....


.... voorkant onder,
4 kiezen en 1 tandje, allemaal tegelijk.  :(


Maaham!!! Nu niet meer.  >:(


Maar als Rocky bij hem komt zitten,
kan er een heel klein lachje af.  :)





Helaas weinig witmaskerfoto's maar die waren als tweede ploeg los en toen waren mijn kindertjes niet meer zo makkelijk, dus kreeg ik niet meer de kans om foto's te maken, volgende keer zal ik ze andersom loslaten.  ;)

Morgen kom ik weer eens antwoorden,  nu te laat.  :D

Tot morgen  :-*



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

valkchico

HAllo Caroline,

lieve foto's en ach die arme jasper bah vervelende tanden.
Maar hij heeft nog steeds een heel lief koppie met of nu nog zonder tanden ;D.

Ik kon alleeen je eerste filmpje kijken vanmorgen straks de rest gluren.
straks eerst weer naar de tandarts (zit hechtdraad vast in de silicone)

En je nieuwste aanwinst begint al een echt valkje te worden ;).

gr Esther

Riny

Hoy Caroline
Mooie foto's en filmpjes heb je geplaatst.
En met mijn klein vrijerke heb ik heel veel medelijden.
Goed zeg ,dat je Coco zo snel schoon hebt gekregen.
Groetjes Riny :D