## Binky's friends deel 1. ## ** 01-10-2005 t/m 01-10-2006 **

Gestart door Caroline, 1 oktober 2005, 23:15:41

« vorige - volgende »

bobbie

Hoi Caroline,

Ik heb genoten van je foto's, net als altijd.
Maar wat me van het hart moet:

Wordt Jasper nou ineens zo groot? of krijgt hij een "volwassenere" uitdrukking in zijn gezicht?

het viel me direct op. Het wordt echt een kerel nu.

Knuffel voor al je kindjes ipv al je valkjes ;)

groetjes, Nel :)

TC

He die Kaat !!!!!!!!!!!!

Bedankt voor de balonnen echt grappig jij lijkt wel hans kazan  met al je trukjes ha ha ha
Het was een rustige verjaardag maar ook een spannende wij kregen namelijk ook de uitslag van de laatdte scan van Fallan.
Ik was de hele dag nerveus en had buikpijn. Is er ook nog een baby geboren op mijn verjaardag van mijn werkmaat dat was wel leuk zo is het leven over de ene maak je je zorgen over de toekomst en de andere komt op de grote wereld kijken.


En MARIS bedankt voor de felicitatie  het erg attent
Kaat beterschap met het blaffen en de birdy's kids doggy's
en de rest van de beeste bende
big hug tc ;D :-* :-* :-* :-* :-*

Monky

Hi Caroline,
Wat heb jij een lekkere paasdagen gehad. Heerlijk in de buitenlucht!!! Het was gelukkig mooi weer.

Je foto's zijn weer heel erg leuk en mooi. Wat meer kan ik zeggen...de foto's spreken voor zich, denk ik.

Groetjes,
Zotty

valkchico

Hallo CAroline,

Aan de blaf??? mmm schiet niet op he zo met al die vervelende virussen en bacillen overal.

En ook al weer in de routine van aller dag gerold. Hoewel ik je nog heel laat heb gezien hier op het forum :o.

Doe je rustig aan het word bijna mooi weer en dan kan je lekker in het zonnetje bijkomen :)

gr Esther

Met je schatjes (op twee benen) ook alles goed? zijn er al kiezen/tanden door of zeurt het nog steeds?

Caroline



Goeiemorgen!!



Hoi Diana,

Wat jammer datje niet alles meer bij kunt lezen hier. Sorry dat het zo veel is.  ::)
Wel een heel mooi compliment dat je mijn dagboekje één van de leukste vind.  :-*



Hoi Caroline (carco),

Het fluiten van Eros lijkt heel veel op dat van de grasjes, hij imiteert ze ook. Maar als je het een keer of 10 afspeelt  :P dan hoor je hem duidelijk er tussen door.  ;D

Nog een keer naar Schotland om nieuwe schelpen te zoeken?? Dat komt goed uit, waarschijnlijk gaan we volgend voorjaar weer.  ;)

En het schijnt dat bij Sanne op school elke klas 1 x per jaar klassenavond met een thema heeft. En volgens mij is dit voor de wat oudere uiteraard een soort disco-avond en voor de jongere dus de hele aula versiert, de juf en stage-juf verkleed en er werd eerst een verhaal vertelt en daarna dus de spelletjes die betrekking hadden op het thema en het verhaal. Het was erg leuk, en allemaal georganiseerd door ouders.Toppie hoor!! Bij Sanne zitten een paar kinderen in de klas met een Creabea-moeder, wel zo makkelijk.  ;) Wij zijn na afloop maar blijven helpen met alles opruimen, daar zijn wij beter in.  ;D



Hoi Esther,

Wel zielig hoor, Jaspertje met zijn kiezen en tanden. Er is er nog steeds geen door.  :-\ Maar de koorts is gezakt, hij slaapt alleen nog ietsje meer dan normaal.  ;)

En ik heb wel boekjes nodig hoor over vogeltjes, hondjes e.d. Mijn laptop staat boven, dus ik zit hoofdzakelijk 's avonds op internet en soms 's morgens eventjes. Uiteraard staat de laptop overdag ook veel aan, als ik dan even boven een wasje in de droger doe of op hang dan kijk ik even snel op het forum of plaats even ergens en berichtje. Maar ook ik moet wat te doen hebben als beneden een kinder DVD aanstaat en ik klaar ben met poetsen, spelletjes doen en therapieën, dus vandaar mijn boekjes.  ;)



Hoi broer Tinco,

Viet vieuw kan ik nog niet, maar mijn vrouwtje fluit dat wel altijd. Er zit hier nog een mannetje, maar dat is zo'n halve zachte, die fluit nooit, vandaar dat ik de grasjes maar na doe, die kunnen ook heel mooi fluiten. Of ik ooit mijn naam kan zeggen weet ik niet hoor, die is wel heel moeilijk.

Groetjes van Eros.  :D

PS. bedankt voor de mooie foto.  :-*



Hoi Monique,

Lief hè, de foto's van Sanne en Coco. Ze genieten er inderdaad samen van. Ik vind het wel heel erg leuk hoor dat we dit samen delen. Ed heeft niks met vogels en de jongens zijn uiteraard nog te jong maar Sanne vind ze geweldig en kent ze ook allemaal. Het eerste wat ze 's morgens doet als ze beneden komt is ze allemaal gedag zeggen en zij haar. Liefff!!  :-*



Hoi Gonnie,

mijn valkjes zijn inderdaad allemaal heel erg tam. En ik ben ook wel elke dag eventjes met ze bezig om dit zo te houden. Niet veel hoor maar ze mogen er hier elke dag een paar uurtjes uit. Ik zet dan niet de kooi open maar ze mogen er alleen uit als ze opstappen en dan via mijn hand uit de kooi gaan. Ze krijgen hier 2 x per dag eten, dan krijgen ook degene die willen een zonnebloempitje uit mijn hand. Tijdens het vangen om ze weer in de kooi te doen heb ik geen zin om ze tig keer weer van mijn vinger af te laten vliegen omdat ze weten dat ze in de kooi moeten en daar geen zin in hebben. Dus pak ik ze dan meestal allemaal met de volle hand, dus ook dit zijn ze gewend. In de huiskamer hangen touwringen, staat hun speelrekje en in de keuken hangt een driehoek, dus ze kunnen ook  lekker hun eigen gang gaan maar als ik op de bank ga zitten komen ze lekker bij me zitten. Kroelen doe ik ook regelmatig eventjes als ik langs de kooi loop, er is dan altijd wel iemand die eventjes naar me toe komt geklommen voor een kroel. Dus allemaal niet zo heel veel aparte dingen maar ze "blijven" er wel lekker tam door.  :D ;)
Want ik heb ze uiteraard wel allemaal tam gekocht of gekregen.



Hoi Roos.

Doei!!  ;D



Hoi Marilyn,

Bedankt voor je complimenten.



Hoi Mandy,

Pablo inderdaad weer helemaal de ouwe, wat het nu is geweest, ik weet het niet.
En ook Noa woog vanmorgen met lege maag 94 gram.  :o
Ik heb nog steeds haar snaveltje niet geknipt en merk hoe langer hij is hoe beter ze ook de kleine zaadjes kan eten.
Het lijkt wel of hij nu toch een beetje vanzelf afslijt en niet meer verder groeit. Omdat ik haar toch iedere morgen weeg durf ik het wel aan om haar snaveltje eens helemaal niet te knippen en te kijken of het misschien zich zelf oplost op dit moment. Wie niet waagt die niet wint.  ;) Hij is echt lang nu en voor het oog en ook op het oog zou ik zeggen, jeetje het moet nodig geknipt worden maar ze blijft stijgen in gewicht dus kan ze er heel goed mee eten. Voor de etensresten die jij er altijd uitmoest halen met een tandenstoker heeft ze ook zelf een oplossing gevonden, dit haalt ze meteen weg met het speeltje, gemaakt van de ouwe kanarieringetjes. Die rolt ze dan door haar snaveltje en je ziet dan zo het vuil naar buiten komen. Dus wie weet heeft ze nu ook ergens voor het slijpen een maniertje zelf gevonden. Ik hou je hier op de hoogte.  :D
En oh ja, ze wordt prachtig wit en is nog steeds een lekker ding.  :-*



Hoi Caro,

zeker een leuk kasteel en ook heel mooi gerestaureerd en ook nog heel lang bewoond.



Hoi Marga,

Fijn dat je hebt genoten van mijn Paasbelevenissen, kidsfoto's en valkjes foto's maar vond je mijn Kastelenfoto's ook niet prachtig??  ::)

Grapje hoor!!  ;)



Hoi Maris,

Ja, wij hebben een heerlijk weekend gehad, lekker met de kids genoten. We hebben ook nog gewandeld en zijn naar de speeltuin geweest en Sanne heeft nog lekker een stuk gefietst, en ook gisteren hebben we lekker pyjama ochtend gehouden, vind ik ook altijd zo lekker met ze. Niks moet alles mag-ochtend.  ;) ;D
Alleen vanmorgen om 7 uur, piep piep piep!! De wekker, dat was weer eventjes minder. En ik was om half 3 nog hier.  :-[ Dus ben nu niet fit. Maar och, zo eventjes lekker douchen en om half 12 naar de logopedie met Jasper, om half 1 Sanne halen en dan hebben we weer een lekker rustig middagje, de kids en ik, Ed is dan alweer werken tot 23.00 uur.

Ik heb wel eens het idee dat sommige zich er aan ergeren als je offtopic schrijft of foto's plaatst. Maar ik heb wel zoiets van, dit is mijn dagboekje, ik moet er plezier in hebben en daarom maak ik ook uit waar ik over schrijf en foto's van plaats. Het is dan wel niet alleen over valkjes maar ook zeker niet alleen over off-topicdingen. Maar ...... mijn leven bestaat ook niet alleen uit valkjes, maar mijn valkjes maken wel deel uit van mijn gezinsleven dus schrijf ik daar ook graag over en plaats ik daar ook foto's van. Mensen die zich daar aan irriteren, slaan gewoon die stukken over, niemand is verplicht het te lezen en mensen die zich er echt kwaad over maken en overal hun irritatie hier over uiten, die vraag ik dan ook, waarom kom je dan hier lezen, als het zo stoort, blijf dan gewoon weg.
Toch??  ;) :D Dan is iedereen blij.  :D
Nogmaals iedereen MAG hier lezen, het HOEFT niet, maar het is wel MIJN dagboekje en IK moet er plezier aan beleven.



Hoi Gonnie,

Gelukkig genieten en Ed en ik allebei van samen leuke dingen doen met de kids.  :D



Hoi Nel,

Ja, wij hebben dat ook, zeker als je hem dan zo terug ziet op de foto, Jasper wordt echt een peutertje, het baby gaat er helemaal vanaf. Hij kan ook steeds meer samen met broer en zus doen, leuk om te zien is dat. Maar hij is ook alweer 20 maanden.
Een knuffel van alledrie terug.  :-* :-* :-*
PS. wat een prachtige handtekeningfoto van Chila, wat blinkt haar snaveltje prachtig.



Hoi Cis,

Was toch wel weer gezellig eventjes gisteren. Alleen weer veel te kort hè??
De uitslag van Fallan was zeer zeker niet positief. En leuk dat Nick op jou verjaardag was geboren. Feliciteer, Joep maar van me.
Hoe is het nu met Tara, is ze nog steeds nog zo beroerd??
Bel anders eventjes Pieter. (= DA)
Geef ze maar een  :-* van me.
Misschien tot vanavond.  ;)



Hoi Monique,

Groetjes van Zotty tegenwoordig??



Ja Esther, ik lijk wel een hond als je me hoort.
En de rest van het gezin ook, leuk voor de buren, hihihi!!
Jasper nog steeds geen tandjes maar het duurt nu niet lang meer.
En komt er eindelijk zonnetje?? ...... Heerlijk!!  :D


[/size][/i][/b][/color]
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

gonnie

Hoi Buuv
Wat leuk ook weer van je dat je altijd voor iedereen een persoonlijk antwoord hebt , je komt bij jou in je dagboek nooit voor niks ik kom hiet ook graag buurten,

bij mij zijn ze zeg maar half tam , frans is de tramst van de twee , terwijl ik indy vanaf week 5 al had en zelf gevoerd had , dus zo zie je maar weer dat een handopfok valkje geen garantie is dat ze tammer wordt dan een ander jong valkje.

Maar de koningsparkiet nicky is nog tammer dan frans, die is zo ondeugend ook , ik heb er veel plezier van , van alle vogels ,tam of niet tam .
Groetjes Gonnie




caro

Hoi Caroline,

Gewoon doorgaan hoor met je dagboek.  Ik vind het harstikke leuk hoor. Je kids horen er gewoon bij, net als de valkjes.

Als de mensen zich ergeren moeten ze dit niet lezen, waar maken de mensen zich toch druk om, hebben ze niets beters te doen.  >:(

Beterschap hoor.


Groetjes

Caro
Hobbykwekerij " Het Valkjesparadijs "



http://members.lycos.nl/hetvalkjesparadijs/

Mariska

Hoi Caroline,

Wat betreft het offtopic schrijven ben ik het helemaal met je eens hoor ;)
Ik dacht gisteren nammelijk precies wat jij zei.
Namelijk dat je leven uit meer bestaat dan valkjes en valkjes maken deel uit van je gezin.
En ik vind dus dat je ook over dat stukje om de valkjes heen mag schrijven ;)
Ik doe dat zelf ook en ik voel me daar goed bij :D
En inderdaad is het jou dagboekje en moet jij er plezier aan beleven.
Mensen die zich eraan storen moeten het dan maar overslaan of niet meer komen!

Verder alles goed met de birdies en de kids?
Tandjes nog niet door las ik.
Hopelijk duurt het niet lang meer voor Jasper ;)

En wanneer krijgen we weer eens foto's van Harry ;D
Dat is ook weer eens leuk!

Sterkte met blaffen en hopelijk word dat ook gauw beter ;)

Liefs
Maris!!


Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Ankie

Hoi Caroline

Ook ik heb weer genoten van je foto's !
Helaas heb ik de laatste tijd geen tijd meer om alles te lezen ,dat wordt me gewoon teveel . De ene week heb ik het wat drukker dan de andere week en toevallig is het de laatste tijd weer even erg druk bij mij ! Maar je foto's kijk ik altijd wel even en het ziet er weer schitterend uit !
Maf he ,als je ergens dichtbij woont dat je er dan niet zo gauw naar binnen gaat (kasteel ) Ik woon in de buurt van het Muiderslot en ben er ook nog niet binnen geweest !Misschien van de zomer ,tijdens een fietstocht !
Jaren heb ik in Den-Haag gewoon en ben vorig jaar voor het eerst in de Gevangenpoort geweest ! Ooit komt het er wel van dus !!!

Sterkte met je blaf !! (heb nog wel wat gelezen hoor !) ;D

Groet van Ankie

Caroline



Even hijsen voor het slapen gaan,

ik zag hem niet meer.  ;)

Truste!!



Coco, Noa & Rocky.

Rocky & Noa hebben vandaag gekroeld!!  ;D



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Monky

Citaat van: Caroline op 19 april 2006, 10:44:20

Hoi Monique,

Groetjes van Zotty tegenwoordig??




:-[ :-X ;D

Toen ik mijn berichtje hier neerzette was Zotty aan het donderen. Ik was toen dus even met 2 dingen tegelijk bezig hahaha. Het werd dus de groetjes van Zotty in plaats van Monky  ;D
Misschien is dat ook wat ze wilde  ;)

Groetjes,
Monky  ;D

Roosje

Citaat van: Caroline op 20 april 2006, 00:34:55


Even hijsen voor het slapen gaan,

ik zag hem niet meer.  ;)

Truste!!



Coco, Noa & Rocky.

Rocky & Noa hebben vandaag gekroeld!!  ;D






Leeeeeuuuk :D

Die worden gewoon een gelukkig lesbisch stelletje ;D

Mariska

Carolientje, wat ben je toch stil ::)

Ga je vandaag wel nog een verslagje maken of ben je al moe ;D
Ik niet moe, ik blij :D :D :D

Ik hoop dat ales goed gaat met jou, de kids, de beestenbende en Ed niet te vergeten ;)

Liefs
Maris!! :-*


Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

moonwitch (diana)

Hoi Caroline

Leuk he dat je dochter je hobby deelt.

Wat betreft Noa, zoals je weet heb ik nooit wat aan de snavel gedaan en is het vanzelf goed gekomen.
Misschien gebeurd dat bij Noa nu ook wel.

Heb bij jouw nog geen nieuwe foto's gezien.
Groetjes diana
R.I.P. Boomer 15-11-06
Voor altijd in onze gedachten , Kanjer

♪ Marlies

Citaat van: moonwitch op 21 april 2006, 06:21:41
Hoi Caroline

Heb bij jouw nog geen nieuwe foto's gezien.
Groetjes diana


Nee, dat wordt inderdaad wel weer eens tijd. ::) :P ;D

Groetjes Marlies ;)