## Binky's friends deel 1. ## ** 01-10-2005 t/m 01-10-2006 **

Gestart door Caroline, 1 oktober 2005, 23:15:41

« vorige - volgende »

Monky

Hi Caroline,

Zet je schap, want je gaat weer een aantal complimentjes ontvangen  ;D ;D ;D
Ten eerste... Ik vind het een hele mooie naam voor je dagboek. Ook hoe je erop gekomen bent. De titel vat het allemaal samen  :-*
Ten tweede... De filmpjes zijn ontzettend leuk. Ik heb er enorm van genoten. Je snapt wel dat we nu natuurlijk nog meer filmpjes willen zien  ;D Je doet het zo goed en leuk  ;D
Tja ik was al gek op foto's en nu heb jij ervoor gezorgd dat er ook filmpjes bijgekomen zijn hahaha.

Groetjes,
Monky

TC

 He die Kaat Toppie hoor die hantekening nu hoor ik er ook
een beetje bij HA HA HA.
Het is ook allemaal een beetje begonnen omdat toen nog
voor heel even maar mijn henk (binky) al snel naar jou
verhuisde door omstandigheden en ook toen bood jij jezelf
aan om zolang voor hem te zorgen, maar hij bleef bij jullie
wonen leek ons voor hem het beste.
En nu weer 2 valkjes door medeleven en liefde voor de valk
in huis genomen.
Geen afstand is jou te ver om de valkjes te halen het worden
gewoon dagtrips HA HA HA
Als we niet uitkijken wordt jij nog de grootste en gezelligste
valkparkieten opvang in het land !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Wij hebben al veel gedeeld in het leven en ik weet op
dieren gebied hebben ze jou geen REM gegeven !!!!!!
Ik ben vanaf gister niet zomaar een bezoeker maar zoals
al vele een verslaafde aan jouw site HA HA HA
Gezellig toch ga zo door kan ik weer lekker meekijken hoor !
op z'n brabants HOUDOE WANNE  :-* ;D :D ;) :) 8) :P

Caroline



Geen nieuws is goed nieuws!!  :D




Alles gaat hier super goed en ik heb dan ook weinig nieuws te vertellen. Zowel met de kids, Ed, de valkjes, alle andere diertjes en mijzelf loopt alles op rolletjes. Op dit moment ben ik een beetje heel erg moe, ik heb vannacht weer een kort nachtje gehad van maar een paar uurtjes.(3  :-\ ) En heb vandaag heel erg hard in huis gewerkt, we zijn met de grote voorjaarsschoonmaak bezig. Pfffffh, niet echt mijn hobby, en 's avonds kan ik helemaal niet meer lopen met mijn rug en mijn bekken. (bekkeninstabiliteit). Vandaag hebben we (Ed helpt gelukkig ook mee in zijn vrije dagen) de huiskamer en keuken gedaan, inclusief binnen en buiten de ramen gezeemd en de gordijnen gewassen. Morgen hopen we tussen de verschillende afspraken door, de benedenverdieping af te kunnen maken.  ::)

Ik heb toevallig Wendy vanmorgen nog een mailtje gestuurd om haar een beetje op de hoogte te houden hoe haar schatjes het hier maken, ik zal een paar regeltjes (??)kopiëren.

Met de dames gaat het erg goed. Rocky is heel erg geïnteresseerd in de andere valkjes en zit als zij los zit meestal of op de kooi van de grasjes op het speelrekje of bovenop de grote kooi. Met name in Pablo ziet zij heel wat, de "man" van Fleur.  ::) Tussen Noa, Rocky en Coco is op dit moment nog geen ene klik geweest sterker nog, ze bekijken elkaar niet eens.  :P
Maar och, het belangrijkste is natuurlijk dat ze het naar hun zin hebben en vriendschappen kun je natuurlijk niet dwingen. En wat niet is kan altijd nog komen.  :D Tussen Rocky en Coco merk ik ook niet die echte spetterende liefde.

Wel grappig, ik zit dit nog eens na te lezen en vanaf vandaag heeft Rocky bijna de hele tijd als hij los was (vandaag 3 x), op mijn hoofd of schouder gezeten.  :D En vandaag was het ook meer Pablo die achter Rocky aan zat.  ;) En vandaag ging Coco af en toe ook eventjes op de driehoek spelen, ja die driehoek, je weet wel, waar nooooooooit iemand op zit.  ;D

Het fluiten van Rocky vind ik zo leuk, daar moet ik echt om lachen. Ik heb immers geen fluiters, Pablo fluit zelden en ook Eros heeft er weinig feeling voor tot op heden. En als ik de kamer binnen kom na even te zijn weggeweest krijg ik een heel welkomstgeroep van beide dames.

Coco is een lekker tutteltje, ik kan intens genieten van de manier hoe zij geniet. Lekker bij je zitten, op je schouder, mijn haarklem, je knie of op je voeten als je die op de tafel hebt liggen,  ::) en zich maar poetsen. Zij gaat eigenlijk helemaal niet naar de andere valkjes en is het meest van al gericht  op mensen.
Ook het douchen vind Coco trouwens het lekkerst van allebei, omdat ze nu zo in de rui zijn, en met hun ook Chica en Noa, heb ik ze al 3 x lekker gedoucht. Eerst de 5 witmaskertjes in de kooi en dan Rocky en Coco. Rocky zit net als mijn andere 5, zo van, ben je nu klaar maar Coco kan echt eventjes helemaal uit haar dak gaan.  :D

Kortom ik ben heel erg gelukkig met ze, ik geniet intens van ze en ze horen er al helemaal bij. Ze gaan zelfs bij Ed zitten.  :o



Hoi Monique,

:-[ :-[ Dank je wel voor alle lieve complimentjes.  :-[ :-[

En ik heb inderdaad in mijn Ferplast kamervolières een lampje laten maken door mijn vader. Ook in de 2 die ik buiten heb staan bij mijn ouders met 2 Bourkes en 2 Turquosines. Ik vind het altijd zo donker in die kooien door de dakjes, daarom ben ik ook over aan het stappen op andere kooien. In de kooi die binnen staat brand 24 uur per dag een 7 Watt lampje, overdag voor wat extra licht en 's nachts als nachtlampje voor de valkjes en grasje met rode oogjes. (ino's)

En beloofd hoor!! Ik zal regelmatig filmpjes plaatsen.  ;)



Hoi Bonnie,

Alweer 4 eitjes!!  :D
Ik heb het al doorgebeld naar mijn moeder.  ;)



Hoi Gerda,

Fijn dat je weer wilt sleutelen aan mijn handtekening.  :-*
Ik wacht nog eventjes tot de wangetje van Eros zijn aangegroeid en het kuifje van Coco. Bij Eros zie je nu nog een beetje zijn oortje en Coco is in de rui, en dat vind ik dan jammer voor mijn handtekening.
::) Mag ik je ook een foto mee sturen van Pablo?? Die is namelijk ook helemaal veranderd, hij heeft een mannetjeskoppie gekregen.  ;)
Bedankt voor het meedenken van de naam, ik heb er inmiddels ééntje gevonden. Maar Veghelse valkjes stond wel op de tweede plaats.



Hoi Marlies,

Ik heb geen "dekselse valkjes" hoor, ze zijn héél erg lief.  ;)



Hoi Ankie,

Ja leuk hè, die kindjes op de achtergrond, of Sanne en Thomas praten of maken ruzie of Jasper gooit met van alles en nog wat op de bodem van de box maar stil is het nooit als ik film.  >:(
En inderdaad een lampje omdat ik het donker vind in de Ferplast kooi, er zijn veel mensen die ze gebruiken en schijnbaar ben ik de enige die het donker vind ik de kooi.  ::) Zie ook hierboven bij Monique, daar leg ik uit waarom.  :)



Hoi Esther,

Inderdaad had Youtube gisteren problemen, met 2 filmpjes hebben ze er een hele nacht over gedaan om te uploaden en de andere twee deden helemaal niks. Ik heb alles nog een keer opnieuw er op gezet vannacht. Kun je nog een keer kijken als je wilt.  :D Ze zijn zo leuk, vind ik.  ;)



Hoi "zwangere" Roosje,

Telt eigenlijk ook voor jou, het antwoord hier boven.  :D



Hoi Maris,

het klopt, jij zei het al, Coco is een echt kroelkippetje. Echt een lekker ding. Maar Rocky ook hoor, alleen die wil alleen maar kroelen als het haar uitkomt, die is gewoon een beetje stoerder.  :-*
En er staan weer 2 filmpjes in mijn dagboekje, vannacht geplaatst en morgen plaats ik er weer 2 nieuwe bij en ook nog een paar leuke foto's.



Hoi Caro,

Ja inderdaad, het lijkt hier wel een paradijsje. Maar ik kan er dan ook intens van genieten als ik mijn valkjes overal overheen, aan en in zie klimmen en klauteren.
En ik heb het echt getroffen, ik heb 7 schatjes van valkjes, die heel erg lief en aanhankelijk zijn en eigenlijk nooit vechten of ruzie maken. Supergoed kunnen vliegen op Coco na, die is nog gekortwiekt (bij de kweker gedaan), nergens bang van zijn en ook nog eens heerlijk kunnen eten, werkelijk alles wat ik ze aanbied aan groente, fruit en brood zijn ze stapel op.  :P
Hoezo trots??  ::)



Hoi Maris,

Inderdaad TC = Cis, mijn vriendin al voor jaren. We kennen elkaar al 25 jaar maar hebben ook nog bij elkaar op de lagere school gezeten, alhoewel we daar geen contact met elkaar hadden. Cis is ook de moeder van Fallan, die hier ook regelmatig wordt genoemd.
Cis is niet zo heel erg behendig op de pc, maar al vanaf het begin een trouwe fan die elke dag mijn dagboekje leest. Alleen is er een tijdje geleden iets veranderd, je kunt namelijk niet meer als gast reageren in een dagboekje.  :-\ Vandaar dat ik gisteren eventjes voor haar een registratie heb gedaan en haar profiel heb bijgewerkt.  ;) Nu kan ze tenminste ook eens wat zeggen als ze wil.  :P

PS. lief hè, fluitende popjes.  :D



Hoi Caroline uit Dord!!  :D



Hoi Nellie, goed van jou gezien, de Veghelse va l kjes zonder L, mij was het ook nog  niet opgevallen.  ::) :-[



Hoi Tara,

Inderdaad, ik zie je niet vaak schrijven hier.  ;) Leuk dat je het nu wel doet. En ook ik ben heel erg blij met de nieuwe naam voor mijn dagboekje.  :D



Hoi Rianne,

Inderdaad heb je gelijk, er is een hoop gebeurt en mijn dagboekje is inmiddels mega gegroeid met 175 pagina's en bijna 19000 x bekeken in een half jaartje tijd.

Maar ...... ik kan maar heel moeilijk afstand doen van iets.  :-[ :-[
En op dit moment kan ik dat nog niet van dit dagboekje.  :-[

Erg hè??  ::)



Hoi Riny,

Dank je wel voor de mooie Binky roosjes.  :-*
En verhalen schrijven is mijn hobby dus dat zal wel lukken.



Hoi Diana,

Leuk hè?? Die stemmetjes op de achtergrond en dan zeg ik van tevoren dat ze stil moeten zijn.  ??? En ik ben inderdaad stil maar kijk wel heel erg boos  >:( hoor.  ;)
En je kunt weer uit kijken naar 2 nieuwe filmpjes hoor. Morgen plaats ik er weer 2.  :D



Hoi Cis,

Eindelijk een berichtje kunnen plaatsen!!  :D
En je hebt de smileys ontdekt.  ;)
Een leuk stukje had je geschreven.  :D
Het klopt helemaal, maar ja, jij kent me ook als geen ander, zeker met mijn beestjes.  :D

Leuk om af en toe eens een berichtje van je te zien.

Hoe is het met je rug gegaan vandaag??   :-\ :-X :censuur

Nog groenlingen aan de voedertafel gehad??  ;D ;D ;D

Doegie!!  :-*




Met zijn drietjes balletje overrollen.


Lief hè??


Jammer dat Thomas steeds werd afgeleid door de camera.  8)



Morgen weer nieuwe foto's en nieuwe filmpjes.  :D[/size][/i][/b][/color]


Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Tara

Hoi Caroline,

zou je dan niet beter vroeg in je bedje kruipen ;)
Of toch in elk geval proberen uit te slapen morgen? Want drie uurtjes is idd niet veel...

De grote voorjaarsschoonmaak :o
Veel plezier toegewenst ;D ;D Kan me voorstellen dat dat veel werk vergt!

Leuk dat je een mailtje stuurt naar Wendy! Je hebt natuurlijk wel groot gelijk dat je haar vertelt hoe het gaat met de valkjes, maar toch leuk ;D

Ennn wat ik al meteen wou zeggen....
Wat een lieve foto's van je kids!
Idd Thomas 'n beetje afgeleid van de camera, maar zo zie je toch zijn schattig gezichtje :).

Lief hoor!!

Groetjes, Tara

moonwitch (diana)

Hoi Caroline

Afgelopen weekend was ik bij mijn moeder, en daar kan ik het niet laten om ff op de site te kijken.
En natuurlijk hebben we ook ff in jouw dagboek geneust.
Ondanks dat mijn moeder zelf plaatjes van kleinkinderen heeft. Vondt ze die van jouw (en je man natuurlijk ;D) ook plaatjes.
Net als ik zelf zag in eerste instantie niet dat jasper anders was.
Maar hij heeft dan ook zo'n lief gezichtje, net als die andere 2 schatten van jullie.
Hopelijk komt er ook nog een filmpje van je kids.
Groetjes diana
R.I.P. Boomer 15-11-06
Voor altijd in onze gedachten , Kanjer

Caroline



Leuk idee!!

Doe ik een keer!!  :D


PS. Bedankt voor de lieve woorden over mijn 3 engeltjes.  :-*


Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Riny

Citaat van: moonwitch op  5 april 2006, 00:44:48

Hopelijk komt er ook nog een filmpje van je kids.



Hoy Caroline
'Daar zou je mij een heel groot plezier mee doen.
Valkjes kunnen we iedere dag zien.
Please please??
Groetjes Riny :D

carco

Hoi

Ik dacht dat ik algereageerd op je naam van je neuwe dagboek ??? Nee dus :P
Ik vind het een supernaam en zo zal Binky altijd in je gedachten zijn en hier aanwezig.
En nog een vraag: waar heb jij die supermooie speeltuin voor je valkjes vandaan??
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




Caroline


 
Hoi Caroline,

Die heb ik van Wendy gekregen, die was/is van Rocky en Coco.  ;)




Vanavond foto's EN films op veler verzoek, ook van de kindjes!! [/size][/i][/b][/color]


Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

marilyn

hoikes caroline

je naam van je dagboek is in vele opzichten prachtig maar vooral om de reden dat je op die manier altijd je eerste valkje een speciaal plekje geeft zowel in je dagboek als in je hart  :D
en wauwieeeeeeeeeee foto's en filmpjes  :D  :D  :D ik kom zeker terug kijjken in je dagboekje hoor !!!!!!!!!!  :P je foto's van je kids daarnet waren al zo mooi echte lieve schatten zoals ze daar aan het spelen zijn  ;)

groetjes marilyn

gonnie

Hoi Buuv
Wat een geweldige filmpjes dat is genieten voor ons , en je hebt een hele mooie naam heel toepasselijk, leuk die kinder geluidjes op de achtergroend.
groetjes Gonnie




Caroline



Films & foto's!!



Vandaag eens een keer geen verslagje of reacties maar op veler verzoek foto's van de valkjes en films van de valkjes en de KIDS!! Ik heb vandaag in etappes aan dit berichtje gewerkt omdat ik niet de tijd had om alles in één keer af te maken.  ::) Daarom heb ik hier en daar nog wat er tussen geplakt en daarom zal ook niet altijd de tekst kloppen, hihihi, zoals ook de eerste zin  nu. ;D
De filmpjes van de kinderen zijn wel oud want ik ga niet even snel iets opnemen. Het moet wel leuk en apart zijn. Maar daar wordt aan gewerkt.  ;)

Ik heb 3 leuke filmpjes van de kindertjes uitgezocht:

- Jasper, oktober 2005, die zwaait en dadaag zegt.

- Jasper en Sanne, januari 2005, Sanne zingt voor Jasper. Let vooral op de spuugsliert.  :P Ze heeft haar broertje op schoot en zingt klap is in de handjes, ik had 3 x heel duidelijk gezegd, VASTHOUDEN, wat er ook gebeurt niet loslaten en dat deed ze ook.  ;D

- Thomas, maart 2005, die heeft net een sneeuwbal in zijn nekje gekregen.  ;D ;)




Films.


Klik op onderstaande foto's,
om de 5 films te zien.



Coco op de driehoek.




Rocky op de grote kooi.
Let op het koppetje van Pablo,
dat hij eventjes uit de kooi steekt.




Jasper zwaait en zegt dadaag!!  :-*




Sanne zingt voor Jasper en meer.  ;D :P




Thomas in de sneeuw!!  ;D
Let vooral op zijn eerste woordje.  ;)




Dit filmpje heb ik vanmiddag,
bij toeval gemaakt en nog toegevoegd.  :P
Sanne met Coco op schoot.  ;D ;D ;D







Fotos.



Voor de heldere mientjes onder ons:
Het is niet je beeldscherm wat zo vies is.  :P Het WAREN mijn ramen, gisteren gezeemd.  :D


Coco kleurt goed bij de oranje en gele ballen.  ;D


Even poseren.


Eindelijk gaat er een valkje op mijn driehoek zitten.  :D


Liefff!!  :-*


Zelfs spelen.


Gekke meid!!  ;D


Jaja, daar krijg je honger van, maar bieslook vult niet echt hoor.  ;)
Dat tongetje.  :P


:o Zelfs als Rocky zich douchet wil Pablo bij haar zijn.
Normaal toch niet echt zijn favoriete kooi.  ::)

En ook hier nog een paar leuke foto's van vandaag extra, van Sanne en Coco.  :D En 1 van Jasper met Coco.  :o


Sanne voor het eerst een valkje op schoot, hier met Coco.


Lief tegen haar praten.  :-*


Ze vindt het wel stoer maar ook héééél eng.  ;D ;D


Jasper moeten we echt in de gaten houden, die grijpt vol in de valkjes.
Dat bekkie van Coco.  :-[




Heel veel kijkplezier!!
Hopelijk snel nieuwe filmpjes van de kids.  ;)
Ik doe mijn best.  ::)




Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Roosje


Caroline

Heb je ook de ouwe nu kunnen zien??

Die waren ook zo leuk!!  ;)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Roosje