## Binky's friends deel 1. ## ** 01-10-2005 t/m 01-10-2006 **

Gestart door Caroline, 1 oktober 2005, 23:15:41

« vorige - volgende »

carco

Joepiiiiiiiieeeeeeeeeeeeee!!!
Eindelijk mag je Bambino halen en zie je hem/haar in het echt.
En weten wij wat de naam wordt(tenminste als de test er dan ook is)  ;D
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




marilyn

hoikes caroline

wat fijn dat bambino eindelijk bij jou kan komen  :D  :D  :D
ik ben er zeker van bij jou zal hij het heel erg goed hebben en zijn naam ......... ik ben er al benieuwd naar  ::)

groetjes marilyn

Caroline




"Wanneer komen ze nou??"


Datum is bekend!!

Zondag 19 maart!!

We rijden om half 12 aan.

Dus nog een weekje wachten.  ;)

Tot gauw kleintje,  :-*



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Riny

Hoy Caroline
Als jullie me voorbij tuffen,zwaai je dan naar me.
Wij rijden ook naar het ''Hoge Noorden''
Groetjes Riny :D

~Natas~

Hi Caro......

Ik zag de tekst en kwam meteen weer snuffelen.
Joepie kleine Bambino mag naar huis toe.
Nog gaan we met z'n alle de dagen aftellen.
Spannend hoor, ben erg benieuwd.
Maar zal zeker een drukke dag worden voor je

Groetjes,

Natas

valkchico

Hallo Caroline,

nog 1 weekje zal best een lange week worden.  ::).
GEFELICITEERD

gr Esther

bobbie

Hoi Caroline,

Gaaf joh, 19 maart is al snel. :D

Groetjes, Nel :)

Mandy

Ooo wat leuk, het lijkt nog ver weg maar duurt niet lang hoor! ;)
Ben benieuwd hoe de rest erop zal reageren. :)
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Kirsten

Hoi Caroline,

Oh wat heerlijke,. de kleine bambino komt lekker naar huis :D
Het aftellen is begonnen!

Groetjes
Kirsten


Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Caroline



:D Up-date!!  :D



Allereerst wil ik iedereen nogmaals bedanken voor de geweldige steun, lieve woorden, berichtjes en alle andere blijk van medeleven die wij de afgelopen week mochten ontvangen van jullie omtrent het darmonderzoek van Ed.  :-* Ook namens Ed.  :-*

We hebben er weer een druk weekje opzitten, zo druk dat als ik er hier over schrijf, mijn berichtje veel te lang gaat worden, dus dat doe ik maar niet.  :-[ En ook aankomende week wordt een drukke week met leuke dingen, spannende en verrassende dingen.

Maandag dus de uitslag van Thomas zijn onderzoeken.  ???
Dinsdag logopedie met Jasper.  ;)
Dinsdag hebben we oudergesprek bij Sanne op school.  :)
Donderdag logopedie met Thomas.  :-X
Donderdag zijn Ed en ik 8 jaar samen.
Vrijdag Early Bird met Jasper en 's avonds hebben we "iets", en gaan alle 3 de kindjes logeren bij Josée en Peter (Ed zijn broer).  8)
Zaterdag lekker uitslapen zonder de kindjes en Ed (die moet er al om half 6 uit om te werken).  :P

En zondag ....... de grote dag ........ "Bambino" halen.  :D
En dan krijgen we natuurlijk ook nog deze week de uitslag van de DNA-test van "Bambino".  ::)

Over vrijdagavond ga ik nog wel meer schrijven maar dat kan ik nu nog niet doen.
Stichting Doe een Wens, heeft Fallan benaderd, om een wens te doen. Even voor diegene die het niet weten, Fallan is de 16 jarige dochter van mijn vriendin en heeft een zeer zeldzame vorm van botkanker. Als wens gaf zij eigenlijk alleen maar dingen op voor andere mensen en nu heeft de Stichting besloten om zelf "iets" voor haar te bedenken. Ik weet niet zeker of ze mijn dagboek deze week leest dus schrijf ik er liever nog eventjes niks over. Alleen dat ze 50 mensen uit heeft mogen kiezen. Ze heeft dus ook Ed en mij uitgekozen.  ;) De kindertjes maken er dan ook een leuke dag van en gaan lekker logeren met zijn drietjes. Spannend, want Jasper heeft nog nooit gelogeerd.  ::) Sanne en Thomas wel, die hebben 4 dagen gelogeerd bij Peter & Josée, toen Jasper geboren werd en we een paar daagjes in het ziekenhuis moest blijven.

Met de valkjes gaat het gewoon lekker. Niks aparts eigenlijk mee aan de hand. Noa begint nu eindelijk een beetje te ruien. Fleur & Pablo zijn bijna klaar met ruien. Chica zit er nog midden in en verliest vooral grote slagpennen en staartveren op het moment, haar 2 grootste staatveren zijn allebei gelukkig weer terug, 1 witte en 1 cinnamon.

Vanmiddag ga ik de kooi voor Bambino schoonmaken met Dettol en inrichten. Wel een beetje bijtijds maar dan kunnen de witmaskertjes alvast wennen dat er een kooi naast hun kooi staat en dat ze wat speeltjes moeten missen.  ::) Tot nu toe heb ik steeds nieuwe speeltjes en een Pedi-perchstok gekocht als er weer een nieuw valkje bij kwam en dit verhuisde dan met het valkje mee de grote kooi in maar mijn kooi is inmiddels zo vol dat ik heb besloten om het voor "Bambino" maar te "lenen" uit de grote kooi.  ;) :D

Ik heb gisteren wel moeten lachen om Pablo, die heeft de grasjes ontdekt. Volgens mij vind hij ze wel heel erg leuk.  :D Hij gaat nu elke keer bij ze aan de tralies hangen en Zilvie komt dan ook naar hem toe geklommen. Maar ... als hij heel erg dicht bij komt pikt ie er een beetje naar.  >:(
Alleen Sneeuwwitje is er niet zo heel erg van gecharmeerd. Die werd me toch kwaad  >:( en niet op Pablo maar op Zilvie, ze viel hem echt aan en pikt heel erg naar hem alsof ze tegen hem wilde zeggen dat hij niet vreemd mocht gaan.  ;D ;)
De :censuur!! Jeetje, wat flauw om hier  :censuur voor te plaatsen, ik schreef b i t c h dit is gewoon engels voor een vrouwtjeshond, toch??  :P
Ik heb een paar leuke foto's er van gemaakt, zal ze zo plaatsen.

Nog een paar daagjes en dan weten we ook het geslacht van "Bambino" en zal ik ook de echte naam bekend maken.  :-X

ik zal hier en daar nog eventjes proberen op te reageren, ik heb wel af en toe al iets in mijn dagboekje geplaatst maar had niet zo heel veel tijd deze week, en dan lees en schrijf ik liever in jullie dagboekjes  :-[ anders blijf ik zo achter en jullie hebben allemaal leuke verhalen en foto's over eitjes & donsjes en dat wil ik natuurlijk niet missen.  :D



Hoi Marlies,

Ik wilde nog eventjes reageren op je tip om Noa pellets te gaan geven. Ik heb daar zelf ook aan zitten denken maar denk zelf dat zij die nooit kapot gebeten krijgt, juist de harde kleinere zaadjes krijgt ze niet gegeten, ik merk ook dat Noa als ze mij ooit eens "bijt", bijvoorbeeld als ik haar vol oppak en ze schrikt, dat ze dan heel weinig kracht heeft in haar snaveltje ook als ze me vasthoud met haar snaveltje.
Maar toch bedankt voor het meedenken hoor.  :D



Hoi Esther,

Volgens mij zijn er nog geen weddenschappen afgesloten op het geslacht van "Bambino", maar als je iets wil inleggen, doe een gok.  ;)



Hoi Natas,

Ook jij mag een gokje wagen hoor.  ;D



Hoi Riny,

je was nieuwsgierig naar de naam van "Bambino", heel erg apart zijn ze niet hoor, alleen ik vind ze beide erg mooi. En aangezien ze ook nog  niet op de namenlijst van valkparkiet.com staan wilde ik niet dat er eventjes net voordat ik mijn naam bekend maakte er een ander valkje met dezelfde naam op het forum kwam.

Maar nu is het echt bijna zover, of het wordt E ... of het wordt A ....  ;) :-X 8)

PS. ik zal naar je zwaaien hoor als we je voorbij rijden op de snelweg richting het Hoge Noorden.  ;D



Hoi Ankie,

zeker een hele reis, maar och, het is een hobby en daar moet je een hoop voor over hebben. Toch??
Ik ben inmiddels ook al 3 x naar Mandy geweest, dat was ook 120 km. en misschien ga ik daar dit jaar wel weer naar toe.  ::) Of nog een keer naar Lin, want wie weet komen er toch nog een keer pareltjes.  :D



Hoi Monique,

Wanneer mag jij Gizmo op gaan halen bij Rick?? Dit wordt het niet tamme maatje van de niet tamme Lulac of niet??



Hoi Nel,

inderdaad, hummel komt eindelijk thuis.



Ja Esther, inderdaad allemaal uitslagen deze week. Ed, Thomas en "Bambino", maar de laatste vind ik het minst belangrijkste hoor, een popje of een ventje, ik ben met beide even gelukkig.  ;)



Hoi Rianne,

Ik ben benieuwd of je nog op tijd terug bent uit de sauna. Maar in ieder geval een leuke dag zondag.  :D



Hoi Caroline,

ja eindelijk mag ik hem live gaan zien, ik heb echt idee dat iedereen (Rianne, Irene, de "ouders" van Goldie) hem al heeft gezien behalve ik.  :(
En ik ga er wel van uit dat ik zondag het geslacht weet hoor.  :D Volgens mij heeft Lin het zakje donderdag de 9 de naar Gendika gestuurd. Ik verwacht dus tussen woensdag of vrijdag iets te horen.  :D



Ja Mandy, daar ben ik ook benieuwd naar, en ook hoe de kleine zal zijn. Tot nu toe waren ze qua karakter allemaal een beetje hetzelfde hier, zusjes hè. Maar dit wordt een hele andere.  :)
Maar mijn kleine witmaskertjes zullen "Bambino" vast wel accepteren.  :D





En Kirsten, inderdaad het aftellen kan gaan beginnen, nog 7 nachtjes ........



En verder natuurlijk iedereen die meeleeft met de komst van "Bambino", bedankt  :-*




Sanne ging helemaal op in haar knutselwerkje, elke keer als ik een foto wilde maken keek ze weer naar beneden.  >:( Tot 6 x toe. Lang leve de digicam.


Knippen met Lion king 2 op de achtergrond.  ;)


Pablo op bezoek bij de grasjes.


Zilvie komt ook eventjes kijken.


En Pablo gaat weer een keertje kijken.


En ja hoor, daar is Zilvertje weer.


Hier zie je dat Sneeuwwitje net Zilver op zijn kop heeft gegeven. Hij is er nog helemaal van onder de indruk.


Pfff, zegt Fleur, als mijn vent op grasjes valt dan ga ik wel met mijn zus Chica spelen.  :D


Kiekeboeh!!!  Links Fleur & rechts Chica.

Zo dit waren de foto's, ik ga nog een beetje bladeren en dan ons allemaal klaarmaken en dik inpakken, er is Kleine kermis(de grote is in september) in Veghel en de winkels zijn open, Ed moet vannacht werken, dus we kunnen lekker met zijn vijfjes de -/- 9 graden vrieskou trotseren en wandelen naar het winkelcentrum.  :)[/size][/i][/b][/color]



:D Fijne zondag allemaal!! :D


Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

valkchico

Hallo caroline,

wauwie wat een update weer.
Lekker de kou in maar wel met een zonnetje.heerlijk weer voor een kleine kermis.



En donderdag een feestdag tussen door

Dat is wel een hele leuke breake in deze periode.

Kan me goed voorstellen hoe je je voelt ten opzichte van Bambino het is geen misgunnen maar wel jammer dat jij nog niet hebt kunnen knuffelen :).Dus ga je dat vanaf zondag dubbel en dwars inhalen

nog een fijne zondag en niet te veel rondjes hé ;D.

gr Esther


Lin

Wat een leuke fotos weer! Lijkt me heerlijk om zoveel mooie valkjes in je huis te hebben. Ik heb truwens de fotos van vandaag weer geplaatst met een verhaaltje. dus de naam eindigt op een e of a, of begint?

Groeten, Lin


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Ozzie

Hallo Caroline,

wat lees ik nu, nog zo'n klein rakkertjer erbij? Geluksvogel! Altijd weer spannend zo'n kleintje erbij, ze hebben toch allemaal zo hun eigen persoonlijkheid  :-*

Zozo, helemaal naar het hoge noorden, dat is ook bij mij in de buurt, als ik je zie zal ik nog even zwaaien  :P

Alvast heel veel voorpret gewenst en het is wel een schatje hoor die 'Bambino'! :-*

Liefs Wendy

Rocky en Coco: nu de schatjes van Caroline

Wilma1

Citaat van: Caroline op 11 maart 2006, 16:21:18



"Wanneer komen ze nou??"


Datum is bekend!!

Zondag 19 maart!!

We rijden om half 12 aan.

Dus nog een weekje wachten.  ;)

Tot gauw kleintje,  :-*






WAT GOED, WAT LEUK, WAT LIEF!!!!KUN JE EINDELIJK LIVE KNUFFEN  :-*   :-*  :-* THUIS!!!!!
:D Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3