## Binky's friends deel 1. ## ** 01-10-2005 t/m 01-10-2006 **

Gestart door Caroline, 1 oktober 2005, 23:15:41

« vorige - volgende »

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Riny

Hoy Caroline
''Zo ik ben weer helemaal op de hoogte van het reilen en zeilen in je drukke gezinnetje''
Mooie foto's heb je weer geplaatst.
En het lukt je toch niet om ons te slim af te zijn hoor.
Groetjes Riny :D


Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Wilma1

Ach...ik heb het gelezen van Binky....wat zielig....maar hij heeft bij jouw een goed leven gehad en dat had ie vast niet in dat kleine kooitje!!

Je foto's zijn weer GEWELDIG!!!!
;) Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

hippysuus

Hoi Caroline,

Hoe gaat het met het snaveltje van kleine Noa? Kan me nog herinneren dat het erop leek de laatste keer dat het beter ging en dat het minder groeide? Ze is inmiddels vast vreselijk lief geworden he?

Ook alles goed met jou en je kinderen?

Groetjes,
Suus

valkchico

hallo Caroline,

weer genoten van je verhaal en al helemaal van de foto's!!!

Je zei dat Noa nog niet echt in de rui is (dus ik denken ,lukt soms nog wel) Nuvola is ook later gaan ruien dan de andere zou het met de albino factor te maken hebben?

gr Esther

(hier ook nog even ,balen van de afgezegde afspraken is gewoon geen stijl maar je bent afhankelijk van hun nukken en buien)

carco

Hoi Caroline

Het is weer afgezaagd misschien, maar die foto's van je kinderen daar kan ik zo van genieten. Die 2 koppies samen zo eensgezind om te smelten gewoon.
En dat mot hebben, dat ken ik maar al te goed :-\
En helaas ik heb nu een paar dagen de foto's van de witmasker niet gezien en ik ben toch ook bang niet hard genoeg geduimd te hebben, want ik denk toch ook geen parels hoor.

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




Roosje

Daar zit je dan...Alleen op msn :'(

Roosje

Haha en toen zat jij alleen. Ik was net weg toen je nog wat zei. Ik laat morgen wel even weten wat er beslist gaat worden (of niet :P)

Trusten!

Rianne

Ik vroeg me ook al af of je de witmasker niet evengoed zou nemen. Maar dat streng zijn is wel erg moeilijk hoor. Het is echt hard, maar anders krijg je er misschien spijt van. Ik had vorig jaar een mooie geparelde lutino gezien in een dierenwinkel, echt een mooi fors valkje. Maar ja, ik wist verder niks van het valkje dus heb hem/haar laten zitten. Ik heb er wel de hele dag nog aan gedacht. Dus streng zijn is moeilijk! :)

Ankie

Hoi Caroline

Zo ,ik ben ook weer bijgelezen en dus weer helemaal op de hoogte !

Het is inderdaad erg moeilijk om streng te zijn ,maar helaas kan het vaak niet anders !!!!
Je foto's zijn weer prachtig ....schattig die kleintjes !!!
Ook je kids staan er weer prachtig op en dat ze af en toe mot hebben is heel normaal en gezond !!
Dianne en Carine kropen vroeger ook regelmatig bij ons in bed en ik heb er nooit een probleem van gemaakt . Soms werden we er niet eens wakker van !!!! Nu doen ze het niet meer hoor ;D ,dus het gaat vanzelf over !

Groet van Ankie

bobbie

Citaat van: Rianne op 13 februari 2006, 11:10:04
Ik vroeg me ook al af of je de witmasker niet evengoed zou nemen. Maar dat streng zijn is wel erg moeilijk hoor. Het is echt hard, maar anders krijg je er misschien spijt van. Ik had vorig jaar een mooie geparelde lutino gezien in een dierenwinkel, echt een mooi fors valkje. Maar ja, ik wist verder niks van het valkje dus heb hem/haar laten zitten. Ik heb er wel de hele dag nog aan gedacht. Dus streng zijn is moeilijk! :)


He Rianne,

Pipo heb ik ook uit een dierenwinkel en die blijkt een super split te hebben  ;D
Verrassingen zijn ook leuk, toch? ;)

groetjes, Nel :)

Rianne

Citaat van: bobbie op 13 februari 2006, 15:05:34
Citaat van: Rianne op 13 februari 2006, 11:10:04
Ik vroeg me ook al af of je de witmasker niet evengoed zou nemen. Maar dat streng zijn is wel erg moeilijk hoor. Het is echt hard, maar anders krijg je er misschien spijt van. Ik had vorig jaar een mooie geparelde lutino gezien in een dierenwinkel, echt een mooi fors valkje. Maar ja, ik wist verder niks van het valkje dus heb hem/haar laten zitten. Ik heb er wel de hele dag nog aan gedacht. Dus streng zijn is moeilijk! :)


He Rianne,

Pipo heb ik ook uit een dierenwinkel en die blijkt een super split te hebben ;D
Verrassingen zijn ook leuk, toch? ;)

groetjes, Nel :)


Op zich wel maar ik weet liever welke jongen man zijn en welke pop. :)

Caroline



Foto's,... veel foto's!!!!



Zo, voor het geval Sanne morgen mijn dagboek wil controleren, heb ik even het engeltje geplaatst. Ze vroeg of ik dit engeltje weer ging plaatsen omdat ik deze ook had geplaatst toen ze haar armpje in het gips kreeg en morgen mag immers het gips eraf.  :D Dus bij deze Sanne, hierboven je engeltje.  :-*

Verder heb ik niet zo veel tijd om nu nog veel te vertellen dus dat doe ik nog wel een keertje.  ;D Wel heb ik heeeeeeel veeeeeeeeel foto's gemaakt vanmiddag en daarvan zal ik vandaag alvast een deel laten zien en ik zal nog eventjes reageren op jullie leuke berichtjes.  ;)



Hoi Kirsten,

Ik heb mijn slaaptekort wel weer een beetje ingehaald hoor.  ;)
Sanne heb ik verder helemaal niks meer van gemerkt en ze heeft ook niet geklaagd dus ik weet ook niet wat het is geweest. Vreemd!!  :-\
En jij denkt dus ook al dat er geen pareltjes meer komen.  :-[ Ik wil in principe dit kweekseizoen Tiamo & Ayla van Lin een kans geven om een echte "Grisha" te krijgen wil het dan niet lukken dan zie ik wel weer. Maar ik zet je in mijn lijstje.  ;)
Straks meer kroelfoto's!!



Hoi Renzo,

Hier alvast 2 foto's van mezelf, mama zal ze ook nog bij oma Nel plaatsen hoor.  :D Maar ik maak dat allemaal niet meer mee, ik lig al lekker te slapen hoor, ik was weer zo moe van de hele dag staan en rondlopen in mijn box.  :D

Dikke knuffel van Jasper  :-*


Zodra hij de flits van de camera ziet, daagt hij me al uit.


De lachebek!!   ;D



Hoi Riny,

:-[ Ik wil jullie niet te slim af zijn hoor.  :-[



Hoi Wilma,

Inderdaad heel erg triest van Binky, ik mis mijn maatje nog elke dag.  :'(



Hoi Suus,

Het gaat super met Noa hoor, ze hoort helemaal bij de rest erbij, ze eet goed, ze is inderdaad superlief maar was dit al hoor, ik mag werkelijk alles met haar doen, en haar snaveltje is onveranderd, die moet ik om de 6-9 dagen even een millimetertje van haar ondersnaveltje knippen met een klein nagelknippertje, eigenlijk net of ik Jasper zijn nageltjes knip maar dan is het snaveltje natuurlijk heel hard.  ;) Na het knippen, kroelen we even lekker geef ik haar een paar zonnebloempitjes en we zijn weer vriendjes. Wel heb ik de eetgewoontes van de valkjes veranderd of eigenlijk  mijn eigen gewoonte. Eerst gaf ik ze 2 van zo'n bakjes die ondersteboven hangen met zaad en hadden ze voor een paar dagen voldoende, Noa kan niet alle zaadjes even goed eten, dus die spolde allebei voerbakjes binnen een dag leeg op zoek naar de makkelijke zaadjes.

'
Deze bakjes had ik eerst.

Nu hebben ze 4 bakjes op een rij, kijk:


En daarin krijgen ze elke dag, 's morgens en 's avonds nieuwe zaadjes, op die manier is er dus voor Noa 2 x per dag alle soorten zaadjes te vinden en hoeft ze niet alle bakjes leeg te spollen op zoek naar.
PS. de zonnebloempitten zijn allemaal stukjes van de schil, die hadden ze net vanavond gekregen en gelijk op gegeten, ik geef namelijk mijn valkjes zonnebloempitten apart, dit zit niet door het Teurlingzaad dat ik geef.

En verder gaat het de kids en mij goed hoor, ik krijg er nog een albino bij. Eentje van Lin, hij/zij is nu 3 weken.  :D



Hoi Esther,

Misschien is het inderdaad wel albino-eigen, laat ruien. Over 4 maandjes zal ik het weten dan moet mijn andere albinootje namelijk gaan ruien.  ;)

En ik heb weer zitten balen in jouw dagboekje hoor, ik zal proberen er geen gewoonte van te maken.  :-[



Hoi Caroline,

Jij ook al.  :-\
Ik denk zelf ook dat het een gewone witmasker zal worden hoor, ik zit met smacht te wachten op de laatste berichten van Lin.  ::)



Inderdaad Roos, ik dacht Caroline Bond zal nog eventjes op onderzoek gaan voor je maar helaas je was pleite!!  ;)



Hoi Rianne,

Inderdaad het valt niet mee om de witmasker niet te nemen, zeker niet nu ik hem al 2 weken samen met de albino volg maar het is helaas toch echt zo. Ik wil nog zoveel andere, en daar wil ik er zeker geen eentje van laten afvallen, dus probeer ik me nu gewoon te richten op de albino, en dat is  niet zo moeilijk want dat vind ik een heerlijk lekker ding.
Ik heb overigens van Lin nog steeds geen officieel bericht gehad dat hij geen pareltjes heeft. En ik heb al vernomen dat hij zeker niet op straat staat, de witmasker.  ;)



Hoi Ankie,

Zie je wel, ik zei het al, als ze straks wat ouder is komt ze vanzelf een keertje niet meer naar mijn bedje geslopen. En ook ik slaap er gewoon doorheen hoor, 's morgens is ze er dan gewoon als ik wakker word.  ;)



Hoi Nel,

Inderdaad, jouw dierenwinkelvalkje had een SUPERsplit, ik hoop dat in het volgende nest je weer een wit donsje mag begroeten en op mag zien groeien tot een mooie grote (bonte) witmasker.  ;)



Tijd voor foto's!!    Kroelfoto!!


Fleur & Chica, de zusjes.


Fleur & Chica.


Fleur & Chica.


Fleur & Chica.


Genieten!!


Siamesetweeling!!


Liefffffffff!!


Maar ook kroelen met het vrouwtje is lekker hoor, Chica.


Chica.


Hé, denkt Fleur, dat wil ik ook.  :D


Fleurtje nog even alleen kroelen met het vrouwtje.  :P


Noa, hier kun je zien dat haar verenkostuum nog steeds niet waterafstotend is, zij is tegelijk met de andere gedoucht en die zijn al droog.


Overbelicht, maar hier zie je aan de bovenkant ook goed de drijfnatte veertje, helemaal in plukjes.



Nog even de babies van Lin, vandaag nog GEEN nieuwe foto's gehad!! Ook nog geen officiele uitslag over de pareltjes dus ook een foto van de witmasker.  ;)


Albino gisteren, dag 20.


Witmasker gisteren, dag 15.


Samen, dag 20-15. Een mooie foto om mee af te sluiten.  :D

Ik ben begonnen met een engelenplaatje voor Sanne, dus hier op het einde voor mijn beide jongens, Bob de Bouwer.[/size][/i][/b][/color]





Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

hippysuus

Bedankt voor de update Caroline, ooh die laatste foto is echt smullen zeg...wat zijn ze cute he?  :D :-*

Slaap lekker!!
Suus