## Binky's friends deel 1. ## ** 01-10-2005 t/m 01-10-2006 **

Gestart door Caroline, 1 oktober 2005, 23:15:41

« vorige - volgende »

Riny

14 februari 2006, 09:18:59 #2010 Last Edit: 14 februari 2006, 09:27:01 by Riny
                                                                   
 Hoy Lieve Sanne
Spannend zeg ,het gips eraf halen.
Wat zal dan jou armpje klein en dun lijken ,als het gips eraf is.
En je armpje is misschien ook wel heel erg stijf.
Morgen kom ik hier even lezen hoe alles gegaan is in het ziekenhuis.
Groetjes Riny :-*

Deze trein is voor Thomas,die krijgt hij van Jan.
Wanneer gaan we weer samen treintjes kijken Thomas?
Groetjes Jan :-* :-*         
                        en een poot vanvoor allemaal


Monky

Hi Caroline,

Als dat geen valentiijn foto's zijn, weet ik het ook niet meer!!!  ;D

Citaat van: Caroline op 13 februari 2006, 23:32:15


Siamesetweeling!!


Liefffffffff!!



Schitterende foto's weer Caroline.
Ik heb ervan genoten.

Groetjes,
Monky

Kirsten

Hoi Caroline,

Gisteren had ik stiekem nog even de foto's bekeken en gelezen, maar nu neem ik even de tijd om te reageren :D

Jij hebt inderdaad de mooiste valentijnfoto's gemaakt,. Ga je er nog één gebruiken voor de wedstrijd volgende maand?
Ze zijn echt zo lief! Ik smelt bij elke foto :-*

Ik hoop dat het met Sanne allemaal goed gaat vandaag,. het zal best wel weer even wennen zijn zonder gips

Dikke kus voor haar

Groetjes
Kirsten


Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

carco

Hoi Sanne

Veel succes in het ziekenhuis met het gips eraf halen.
:-*
Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Kirsten

Hoi Caroline,

Is alles goed met Sanne gegaan vandaag?

Groetjes
Kirsten


Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Ankie

Hoi Caroline

Wat een prachtige foto's !!
Ik zit hier helemaal warm te worden ervan !!!
Ze kunnen er echt wat van bij jou zeg !!
De laatste foto van de kleintjes van lin is SUPER !!!!
Eigenlijk zijn alle foto's SUPER ,maar deze is SUPER ,SUPER !!!

Alles goed gegaan met Sanne in het ziekenhuis ?

Groet van Ankie

Mandy

Citaat van: Monky op 14 februari 2006, 09:29:38
Als dat geen valentiijn foto's zijn, weet ik het ook niet meer!!!  ;D

Inderdaad, prachtig! ;D
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

marga

hroline
wat een lieve knuffel foto s
echt heel mooei
groetjes marga

Lin



Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

moonwitch (diana)

Hoi Caroline

Schaam, schaam :-[, alweer een tijd niet in je dagboek geweest :-[.
Maar oooohh wat heb jij lieve kroelfoto's van je valkjes, echt super.
Morgen  ga ik proberen om weer up to date te komen in je dagboek.
Groetjes diana
R.I.P. Boomer 15-11-06
Voor altijd in onze gedachten , Kanjer

Riny

           

Hoy Caroline
Kun je mij eerst even komn vertellen hoe het met mijn vriendinnetje gegaan is vandaag? Please?
Groetjes Riny :D

Caroline



Sanne.



Sanne is vanmorgen inderdaad naar het ziekenhuis geweest. Eigenlijk wilde ik morgen hierover een stukje schrijven omdat ik na allerlei virusjes,  griepjes en andere bacteriële besmettingen, dit keer besmet ben met een ordinaire neusverkoudheid, verder ben ik niet echt ziek alleen snot maar dan ook echt snotverkouden. Ik kan amper de lettertjes op het scherm van mijn laptop lezen door  mijn waterige traanogen.  8)

Ik merk echter dat er heel veel mensen zo hebben meegeleefd met onze Sanne, dat ik toch alvast even een berichtje zal plaatsen, foto's van haar armpje zonder gips en reageren op jullie lieve berichtjes moeten dan wel even wachten.  ;)

Vanmorgen waren we om half 10 samen in het ziekenhuis, Ed was vrij dus die kon lekker bij de jongens blijven. We waren vrij snel aan de beurt in de gipskamer, en met een soort electrisch zaagje, werd het "gips" vakkundig verwijderd. Er kwam een heel schraal, dun en stijf armpje uit.  :-[ De verpleger had al aan Sanne uitgelegd hoe haar armpje zou aanvoelen, en inderdaad Sanne vond het maar vreemd aanvoelen en durfde hem dan ook niet te laten hangen.  :)
Onze volgende afspraak was een foto laten maken, en hier kwamen de eerste traantjes  :'( Ze moesten de arm in allerlei verschillende standjes houden en dit vond ze dus duidelijk niet fijn, en strekken van de arm deed ook nog pijn omdat die spieren allemaal korter zijn geworden.  :-\ Na 2 foto's waren we ook op deze afdeling klaar. En moesten we naar Chirurgie, daar duurde het allemaal wat langer en hebben we dan ook ruim een half uur moeten wachten voor we aan de beurt waren.  :-\ De arts had net koffiepauze, en kan dat niet onder zijn werk drinken.  :-X
Maaaaaar........ gelukkig had hij goed nieuws,  :D haar armpje zag er goed uit, je kon nog wel precies de breuklijn zien, maar dit was een lidteken volgens de arts. Kinderen krijgen i.p. geen fysiotherapie omdat die spelende wijs meestal het armpje zelf weer goed gaan gebruiken. Op dit moment kan ze haar armpje nog niet helemaal strekken en ze kan haar rechterhandje al op haar linkerschouder leggen, haar linkeroortje kan ze nog niet vastpakken maar het mag nog zeker een week of 2 duren voordat het bewegen weer helemaal gaat zoals vroeger. Ook speelt er nog een stukje angst mee, vanmiddag was ze nog  met links aan het tekenen want recht kon ze nog niet,  ;) en even later liep ze met een zware Babybornpop in haar rechterarmpje.  ;D
Desalniettemin ben ik apetrots op mijn kleine meid, ik vind dat ze het super heeft gedaan, deze 5 weken, ik heb er geen onvertogen woord over gehoord en ze heeft haar lot netjes gedragen.  :D Morgen gaat ze ook weer naar school, het roze "gips" laten zien, ze mocht vandaag lekker thuis blijven oefenen en wennen en vanmiddag wilde ze bij haar (Italiaanse) tante Josée blijven, die ging zelf pizza maken, en ja daar kan onze Hollandse pot niet tegen op.  ;) Vanavond heeft ze een half uurtje in bad zitten weken en toen kwam haar hele verdroogde ouwe huidje los na het afdrogen heb ik het 2 x dik in de crème gezet, dus dit zal morgen ook al beter er uit zien. Het enige waar ik me over verbaas is dat ze nog steeds een blauwe plek heeft op haar elleboog precies op de plek waarop ze is gevallen, je zou toch denken dat die na 5 weken wel weg zou zijn.  ::)

Sanne, mama is super de super trots op je, dikke kus.  :-*





Nog even showen met de jonkies van Lin, natuurlijk mijn lieve knappe albinootje en de witmasker waar iedereen nog steeds over twijfelt of het nu wel of geen "Grisha" is.  :-\


Albino gisteren, dag 21.


Albino vandaag, dag 22.


Witmasker gisteren, dag 16.


Witmasker vandaag, dag 17.


Samen gisteren.


Samen vandaag.  :-*



Morgen zal ik foto''s maken van Sanne en haar "blote" armpje.  ;)

Namens Sanne allemaal heel erg bedankt voor alle lieve berichtjes die ze deze afgelopen 5 weken mocht ontvangen, ze heeft het nog steeds over "haar" berichtjes met engeltjes, prinsesjes en andere mooie plaatjes, natuurlijk waren ook de lieve woorden zonder plaatjes heel erg lief van jullie. [/size][/i][/b][/color]


:-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-*



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Riny


Hoy lieve Sanne
Ook ik ben trots op jou hoor,maar nog veel trotser ben ik dat jij mijn vriendinnetje bent.
                                                     
Konden deze elfjes maar toveren dat jou armpje niet meer stijf was.
Heel veel knuffels van Riny en een poot van
                                 
                           

Kirsten

Hallo lieve Sanne,

Voordat ik ga slapen wil ik toch even laten weten dat ook ik en Demi erg trots op je zijn :-*
Ik hoop dat je armpje snel weer wat beter aanvoelt en je alles er weer mee mag doen,

Dikke zoen van ons
Kirsten en Demi


Hoi Caroline,

Jeetje een verkoudheid is niet lekker,. maarja wat wil je me dit bagger weer,. (of schijnt bij jullie de zon)
Ik hoop dat je na alle drukte ook wat tijd voor jezelf krijgt,.

Ik snap dat je supertrots op je kleine meid bent,. en ik vind inderdaad die blauwe plek ook wel lang duren,. maar ben blij dat haar gips er af is,.

Ik vind de albino en witmasker echt schatjes :-* Jammer dat ze geplukt worden, maar gelukkig groeit het allemaal weer aan.

Groetjes
Kirsten



Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------