## Binky's friends deel 1. ## ** 01-10-2005 t/m 01-10-2006 **

Gestart door Caroline, 1 oktober 2005, 23:15:41

« vorige - volgende »

Gerda

Hoi Caroline,

Ik ga een lang weekend weg en ben maandag terug. Dan zul je weten of er pareltjes verschenen zijn, dus dan kom ik meteen even kijken!!!

Maar het belangrijkste is dat het super met ze gaat. De kropjes zo vol dat ze topzwaar worden  ;D ;D

Sanne is bijna uit het gips zeker!! Het zal straks wel raar voelen als het er af is. De eerste dagen lekker een beetje insmeren met vette creme!! Vaak jeukt het een beetje na!!

Liefs, Gerda

Lin

Hey,

ik ben eigenlijk wel benieuwd wat de naam wordt voor de albino als het een man is. Of mag je dat nog niet zeggen?


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

es

hoi Caroline,
Gaat het allemaal goed daar bij jullie en inderdaad het gips van Sanne, zal wel raar gevoel zijn als het eraf is?
Ik heb nu weinig tijd (zoals gewoonlijk hihihi) maar ik zal na het weekend eventjes komen buurten hier in je dagboek. ;)
groetjes en alvast een fijn weekend
Esther  :-*

Wilma1

Ik heb al een stukje in je dagboek gelezen, over Henk in zijn VEEL te kleine kooitje, wat zielig zeg 2 jaar zo "opgesloten" zitten....hij is bij jou in het paradijs gekomen... Je hebt een hele mooie kooi die je bij GoedkoperKanNiet vandaan hebt.....ik had er nog nooit van gehoord....totadt ik eenmaal mijn huis "vol" kooien had en de advertentie tegenkwam op Marktplaat....BAAAAAALEN  :-\  dus....

En Jasper is ook net als Renzo een HEERLIJK manneke om te zien....schrikken als je een kindje met Downsyndroom krijgt, maar ze kunnen zo vreselijk lief zijn en verdienen een ereplekje in de maatschappij!
;) Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Kirsten

Hoi Caroline,

IK duim nog steeds dat er toch pareltjes tevoorschijn gaan komen, het kan namelijk nog steeds :)

k vind de albino echt prachtig en wat een heerlijk vooruitzicht moet dat zijn,. nog maar eventjes,. (sorry Lin ik weet het gaat hard)

Jan heeft nachtdienst en ik ga zo lekker slapen,. Demi is naast me gekropen en dat laat ik voor een nachtje even gezellig zo ;) :D Ze ligt zo lief te slapen,. :-*

Stickers heb ik er deze week nog even bijgekocht en wat fijn dat straks het gips eraf mag,.

Pagina 3 is niet leuk,. maar ik sta er ook weleens hoor en ze weten me gelukkig altijd nog te vinden,. ben ik erg blij mee

Groetjes
Kirsten



Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Caroline

11 februari 2006, 01:09:28 #1985 Last Edit: 11 februari 2006, 01:11:10 by Caroline
Hoi Kirsten,

Eigenlijk ging ik ook slapen maar zag je berichtje en wilde even snel reageren.

Ed heeft ook nachtdienst en Sanne is ook net bij me in bed gekropen, ook ik laat haar maar lekker liggen, gezellig!!  :D

Trusten, ook jullie Roos & Riny, ik zag jullie nog lezen.  ;)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Kirsten

Hoi Caroline,

Ja heerlijk is dat he,. zo'n kleine mop even lekker naast je,. Sommige zeiden weleens dat ik haar daarmee verziekte toen ik het regelmatig deed (ik was toen nog alleen), maar daar heb ik nooit iets van gemerkt. Demi slaapt ook gewoon graag in haar eigen princessenbed :D

Groetjes,
Kirsten

ps, Ik vind het alleen wel moeilijk om stil te zijn s'morgens met haar vanwege dat Jan dan gaat slapen,. jij hebt er drie,. heb jij daar geen last van?,. enehhh heb je nog tips? ;D


Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Roosje

Citaat van: Caroline op 11 februari 2006, 01:09:28
Hoi Kirsten,

Eigenlijk ging ik ook slapen maar zag je berichtje en wilde even snel reageren.

Ed heeft ook nachtdienst en Sanne is ook net bij me in bed gekropen, ook ik laat haar maar lekker liggen, gezellig!!  :D

Trusten, ook jullie Roos & Riny, ik zag jullie nog lezen.  ;)


We worden gewoon bespied :o

Riny

Citaat van: Roosje op 11 februari 2006, 12:55:57

We worden gewoon bespied :o


BIG BROTHER IS WATCHING YOU  [/color][/b]

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Caroline



Daar ben ik weer even!!



Zo daar ben ik weer. Ik heb eventjes niet zo veel tijd gehad voor mijn eigen dagboekje, het was zo druk in de andere dagboekjes. En dan laat ik mijn eigen boekje maar even voor wat het is anders raak ik zo ver achter.

Even een kleine update.

Met mij gaat het goed, alleen heel erg moe. Gisteren heb ik tot laat met een ander forumlid  ;) op de MSN gezeten. En zoals meestal als Ed nachtdienst heeft heb ik altijd eventjes de tijd nodig om in slaap te vallen. Zoals ik al schreef was Sanne half slapend in mijn bed gekropen, ineens om half 3, ik viel net in slaap, zat ze ineens recht op in bed. Ze zei: "Ik ben niet lekker!", dus ik zei: "ga maar lekker slapen dan gaat het wel weer over." Ineens gilt ze:"HELP mama, ik moet spugen!!" Dus ik rennen naar de badkamer om een teiltje te halen en ik had die gelukkig net op tijd eronder want er kwam een golf!!  :-\ Nadat ik haar gezichtje met een washandje had afgedaan en haar een slokje water had laten drinken, draaide ze zich op haar zijtje en sliep verder alsof er niks was gebeurt. Verder heb ik ook niks meer aan haar gemerkt.  ::)
Weer helemaal wakker, viel ik net weer in slaap toen om half 4 Thomas riep, ik kijken bij hem had hij een lekkage van zijn luier, zijn slaapzak, zijn pyjama, zijn romper het was allemaal drijfnat.  :-X Dus ook die weer gewassen en verschoont, alleen slaap had hij niet meer.  :-\ En ook zijn broertje was wakker geworden door dit nachtelijk leventje wat hij niet gewend is. Resultaat: Toen Ed om half 8 thuis kwam had ik net anderhalf uur geslapen.  8)
En nu ben ik dus moe!!

Met de kids gaat het verder goed, ook met Sanne, ik heb niks verder aan  haar gemerkt.  :-\ Alleen heb ik van de week weer een telefoontje gehad over Thomas, afgelopen donderdag zouden ze met 5 personen zijn onderzoekresultaten bekijken en bespreken, en je raad het  waarschijnlijk al, WEER is het niet door gegaan. Van de 12 afspraken zijn er inmiddels 7 afgezegd.  ::) Nu waren en van de 5 maar 2 mensen aanwezig. Dus weer 2 weken de uitslag uitgesteld.  :censuur zooi!!

De hondjes maken het ook goed, alleen Indy is gisteren loops geworden. Altijd even lastig, af en toe vechten met haar zusje, niet zonder broekje hun eigen kamer uit en natuurlijk 3 weken niet loslopen buiten, en ze gaan bij ons altijd elke dag los in de bossen of weilanden.  :-X

Zilvie, het grasje heeft nog steeds een mooi schoon snaveltje en is weer helemaal verliefd op zijn witte vriendinnetje. Ik zal kijken of ik van de week van hun ook weer eens wat foto's kan maken. Ook met de buiten vogels gaat het goed, gelukkig is de vorst weer voorbij, dus niet 2 x per dag die waterflessen ontdooien.

En niet echt origineel maar ook met Boy, Orphy, Vosje, Sproet & Harry, de cavia en de konijnen gaat het goed, ze zitten lekker dik in de vacht. Als ik van de week een keer zin heb zal ik ook van hun weer eens foto's maken.

En dan als laatste, mijn valkjes.
Ik heb van de week Noa toch maar niet geknipt en gevijld want langzaam aan ging haar gewicht weer omhoog.  :P Zoals me dus al vaker was opgevallen kan ze beter eten met een iets langere onder snavel dan wanneer hij net is geknipt. Ze woog vanmorgen weer 99 gram. De nieuwe spierwitte staartveren blijven op dit moment nog steeds wit.  8) Verder merk je wel bij haar de achterstand die ze heeft gehad want ze is nog steeds niet in de rui, ook niet de puberrui, die de meeste met 4 maanden krijgen. Ze is nu 5 1/2 maand oud. Haar nestzusje, Chica is al behoorlijk in de rui en heeft ook al veel staart en vleugelveren verloren. Ik hoop wel dat bij Chica de mooie witte wangen blijven. In tegenstelling tot wat de meeste bonte witmaskers hebben heeft Chica geen grijze maar bijna witte wangetjes, heel erg mooi vind ik.
Pablo is nu bijna een cinnamon witmasker, op een enkele verdwaalde parel na. :'( Ik moet er wel aan wennen hoor, in een flits lijkt hij nu ook op Binky. En hij wil ook niet meer opstappen om in de kooi te gaan, als hij nu heeft gezien dat ze in de kooi moeten peert hij er tussen uit. De rotzak!! Maar na een paar keer blijft hij dan toch wel zitten en kan ik heb gewoon oppakken.  :D
En dan als laatste mijn meisje, Fleur. Die is nu ook wel zo'n beetje uit de rui en is een lekker ding, die als ik in de buurt van de kooi kom haar kopje door de tralies steekt  :o om lekker gekroeld te worden. Zo lief!!  :)
Verder is er weinig veranderd, Pablo kroelt nog steeds alleen maar met Fleur, terwijl Fleur ook met zowel Chica als Noa kroelt. Ook Chica en Noa kroelen samen. Dus de vrouwtjes maakt het niet zo veel uit maar het enige mannetje is kieskeurig.  :-[
Verder zat ik van de week een beetje te rekenen op de mutatie calculator, zo maar hoor, ik heb nog steeds geen kweekplannen op korte termijn, maar ........ als het albinootje bij Lin, wat hier dus komt een mannetje blijkt te zijn en ik koppel die aan Chica of Fleur dan zijn alle vrouwelijke jongen ook albino.  ;D Leuk hè. En het witmaskertje, begint toch steeds meer op een gewoon witmaskertje te lijken volgens de geleerde.  :-\ :-X Balen dus. Het is nog niet helemaal zeker, dus zal straks toch nog wat foto's plaatsen van hem/haar, maar zodra het zeker is dat het een witmasker is, en geen "Grisha" dan plaats ik alleen nog foto's van de albino.  :D

Dus eigenlijk helemaal geen reden tot klagen, alles loopt hier op rolletjes, en klagen doe ik dan ook niet.  :D
Ik heb nog enkele foto's, niet zo heel erg veel en ook niet zo spectaculair, volgende week ga ik er weer eens uitgebreid werk van maken.  ;)



Hoi Riny,

:( Het was niet de bedoeling hoor om jullie te slim af te zijn.  ;)



Hoi Nel,

Alles goed hier, zoals je hierboven al hebt gelezen.  :D
En nog bedankt voor je IM over kindjes met Down.  :-*



Ja Roos,

Dat dacht ik dus ook, die Roos heeft helemaal niet in mijn dagboekje geschreven.  >:( Nee hoor!!  ;D

En inderdaad de witmasker komt alleen mee als zij parels heeft, zonder parels is het een man. En ik vertelde het vanmiddag ook al in een IM aan Lin, als het een man is moet ik streng zijn voor mezelf. Ik heb een bepaald aantal valkjes wat ik kan plaatsen en ik heb een aantal reserveringen en/of dromen. Op dat lijstje staat geen witmasker man, dus als ik WEL voor deze man ga, er van uitgaande dat het is een man is dan moet ik één van mijn andere dromen schrappen,   i.v.m. plaatsgebrek en dat wil ik niet, aangezien Pablo, nu hij zijn parels heeft verloren ook een witmasker man is qua uiterlijk maar dan cinnamon. Dus bijna hetzelfde.  :)
Snappie??



Hoi Esther,

Fijn dat  je weer hebt genoten van mijn verhaaltjes, hierboven staat weer een nieuw verhaaltje.  ;D Met hieronder nog enkele foto's.



Hoi Gerda,

Ik had al gelezen dat je er weer lekker een weekend op uit trok met enkele vriendinnen, gezellig!!
En ik denk ook dat we maandag al iets meer weten over de witmasker, op dit moment denken de geleerden dat er geen parels uitkomen, denken hoor, er is dus nog hoop!!  ;)
Maar ik ga er zelf van uit dat het een man is dan valt het alleen maar mee.  :D

En dinsdag mag Sanne uit het gips en hopelijk mag het er dan ook af blijven,maar daar ga ik wel vanuit. Ze heeft nu gelukkig nog steeds geen jeuk maar als ik onder het gips voel met mijn vingers, voel je de lossen schilfers zitten.  :P



Hoi Lin,

Met de naam van de albino bekent maken wacht ik nog even tot ik de uitslag van de DNA-test heb, dus ik het geslacht weet. De naam die ik niet gebruik wil ik namelijk gebruiken voor een ander valkje dat ooit nog komt, snappie??



Hoi Es,

Alles goed hier hoor. En jij ook een fijn weekend, hopelijk een beetje een rustig weekend.



Hoi Wilma,

Je bent dus van voren af aan begonnen met lezen. Leuk!!
Helaas is Henk, later Binky genoemd, er niet meer, die is 5 november overleden. Als je op het vogeltje klikt kom je in de topic waar je kunt lezen over zijn overlijden.

                       

En inderdaad, Jasper is een heerlijk mannetje en het schrikken viel wel mee hoor, misschien wel mijn voorgevoel, maar echt geschrokken was ik in ieder geval niet.  :D



Hoi Kirsten,

Bedankt voor het duimen. Maar de meeste denken op dit moment toch helaas dat het een man is zonder parels dus.  :-\ Maar ........ de albino is inderdaad een heerlijk ding en die gaat wel zeker komen, man of pop dat maakt me niet uit.  :D ;)

Heeft Jan vannacht ook nog nachtdienst?? Ed wel.  :(

En stickers bij halen doe ik pas de laatste week hoor anders zijn ze alweer op de 27 ste, Sanne moet nu eerste even de velletjes leeg maken.  ;) Meestal laat ze de minder leuke zitten.  :D

En wij worden zo vaak wakker met Sanne naast ons, die kruipt dan gewoon als wij liggen te slapen onder het dekbed.  :) En ook zij slaapt lekker in haar eigen bedje hoor.  :D Ik zeg altijd maar zo, als ze 12 is doet ze het vast niet meer dan is het niet meer stoer!!
En je zegt:"ps, Ik vind het alleen wel moeilijk om stil te zijn s'morgens met haar vanwege dat Jan dan gaat slapen,. jij hebt er drie,. heb jij daar geen last van?,. enehhh heb je nog tips?"
Maar ik heb er geen last van hoor, Ed wel!!  ;D ;D Nee hoor grapje, maar ik kan ze inderdaad 's morgens niet alle drie stil houden zeker als we nog boven zijn is dit een probleem, maar Ed is dan meestal wel zo moe en het inmiddels gewend dat hij toch wel slaapt hoor. En tips?? Nee, eigenlijk niet, ja we hebben boven overal rolluiken laten hangen, ook voor de zomer uiteraard, maar op die manier kunnen we het wel helemaal donker maken boven. Maar Ed is wel een makkelijke slaper en slopend zijn die nachten toch, met of zonder goeie slaap.  :(




Na van zijn moeder op zijn kop te hebben gehad, vind Thomas troost bij zijn zusje Sanne.  ;)


Een paar minuten later hebben ze weer mot samen.  :P


Pablo kroelend met een speeltje, is al een echte witkop!!  :D


De zusjes, Fleur (links) en Chica.


Noa 's avonds laat, op haar slaapplaatsje.  8)

En dan nog even de foto's van de babies bij Lin. Voor de geïnteresseerde, klik op het donsje en je komt in het dagboek van Lin & Rianne waar je meer kan lezen en zien (foto's & films) over deze jonkies.



                       


Albino gisteren, dag 18.


Albino vandaag, dag 19.


Witmasker gisteren, dag 13.


Witmasker vandaag, dag 14.


Samen, vandaag.  :-*

Snoepies hè??

Ik ga nog even lekker in jullie boekjes neuzen, voor straks welterusten!!



[/size][/i][/b][/color]

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Roosje

Oooh nu snap ik het. Dan moet je inderdaad streng zijn. Knap hoor ;)

Pff dus nadat je met dat forumlid hebt zitten msnen en die lekker in bed is gedoken om in een diepe slaap te vallen, heb jij nog een lange nacht gehad! Vandaag dan maar op tijd naar bed om het in te halen ;) Dat forumlid gaat nu namelijk weg. Om jou te beschermen tegen jezelf ::) :P ;D

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Kirsten

Hoi hoi,

Ja Jan heeft ook nog een nachtdienst :),. Jeetje jij hebt ook wel een zware nacht gehad zeg,. pff ik hoop dat je vanacht een beetje kan inhalen,. ga jij ook altijd lekker ruim liggen als Ed er niet is,. hihi ikke wel ;D

Is Sanne wel helemaal opgeknapt? Balen dat de onderzoeksresultaten van thomas weer langer gaan duren. Schiet echt niet op dus.

Ja ik vermoed ook dat er geen pareltjes komen, jammer hoor, maar er komt vast een volgende keer,. ik kweek ook '.....' ;D

Wat een heerlijke foto van Sanne en Thomas,. Ook maak je altijd van die heerlijke kroelfoto's van je lieverds

Truste voor strakkies,.
Groetjes
Kirsten


Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

bobbie



Hallo Jasper,

Bedankt makker, voor de Teletubbies in het dagboek van mijn oma  :D, daar was ik heel blij mee.

Ik zal nog een foto van mezelf laten zien:



Als ik in dat hoekje van de keuken zit weet oma dat ik een kaakje of koekje wil. Maar nu kreeg ik het niet, flauw he. :-\
Ze zei dat ik er al 2 had gehad, nou en .. :(

Ik ga zo soep eten bij oma Jasper.

Tot de volgende keer. Zet jij bij mijn oma ook weer een keer een foto van jezelf neer? 8)

Groetjes van je stoere vriend, Renzo  :-*