## Binky's friends deel 1. ## ** 01-10-2005 t/m 01-10-2006 **

Gestart door Caroline, 1 oktober 2005, 23:15:41

« vorige - volgende »

carco

Hoi Caroline

Vandaag was er een vriendin op de koffie die me een poosje terug verteld had dat ze met een kennis met de hond ging wandelen. Dit doet ze iedere week zeker een uur.
Het ras wist ze niet. Totdat ze vadaag dus bij ons was en die vrouw dus een site schijnt te hebben( ze fokt met katten) en wat denk je??
Ik zei ik ken dit soort hond: was het een tollerDit geloof je toch niet? Zo weinig in Nederland en uitgerekend een kennis heeft er één (nou ja niet van mij maar toch)
Misschien ken je ze :

http://home.hetnet.nl/~cattery-jofra/toller.htm

Groetjes: CAroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




marga

hoi caroline
schrijf jij maar lekker verder hoor vind het heel gezellig om te lezen en foto s zijn ook  altijd leuk om te kijken
heerlijk  die kinder snoetjes en de rest van de beestenboel
groetjes marga

Wilma1

Ik ga eens beginnen lezen   ::) vanaf begin  :-\.....mag ik wel een dagje voor "uittrekken" hihi  :P .....je hebt wel mooie blonde kindjes....bijna zo wit als de Albino  :D .....ondanks het centenbakkiebekkie en MOOIE   :-* vogel en met wat hulp heeft ie vast een fijn leven bij je!!! Wat extra aandacht ;D
;) Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Monky

Hi Caroline,

Wat grappig. Ik heb zo'n zelfde driehoek in de voliere hangen. Ze vinden het heerlij om daarop te zitten. Ze knagen wel de bast van het hout, maar daar is het voor  :P

CitaatWanneer weet jij welke van de 2 pareltjes jouw Gara(th) wordt??


Karin geeft op gegeven moment aan dat we er een mogen kiezen. Als we ieder een ander kiezen, is het duidelijk, anders...weet ik het eigenlijk niet...waarschijnlijk wie het eerst komt die het eerst maalt, dus krijg ik degene die overblijft. Ik moet zeggen dat het me op dit moment niet uitmaakt. Ik vind het beide schatjes hahaha  ;D Ik ben al een beetje aan beide gehecht. Erg hè. En ik heb ze nog geen eens in het echt gezien.

Schrijf jij maar lekker wat je wil... Het is jouw dagboek, toch?
Ik moet zeggen dat je weer heerlijke foto's hebt gemaakt. Werkelijk. Ik heb er weer van genoten.

Groetjes,
Monky

Caroline



Wouwie!!

Even ophijsen met foto's van de jonkies bij Lin. Jeetje, ik stond bijna op pagina 3, nou bijna dan niet helemaal hoor.  ;)

De albino die zeker hier komt wonen en de witmasker die als het een "Grisha" (geparelde witmasker POP) is, ook mee komt.  ;D


Albino, dag 15.


Albino, dag 16.


Witmasker, dag 10.


Witmasker, dag 11.


Samen, dag 16 en 11.

Zo lief!!!!!!!!!!  :D



Morgen kom ik weer schrijven in mijn dagboekje. Anders staat ie straks weer op pagina 2 of 3.  :-[

Truste!!

Voor degene die de 2 jonkies vanaf het begin willen zien, klik op het donsje en je komt op de goede bladzijde in het dagboek van Lin en Rianne. Het donsje is trouwens de albino dag 3.  :D[/size][/i][/b][/color]



                       


Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Riny

9 februari 2006, 08:36:44 #1970 Last Edit: 9 februari 2006, 08:50:53 by Riny
Hoy Caroline
Heb je trouwens gelezen dat Gerda en ik Patent aangevraagd hebben op sommige woorden en benamingen? :o :o
Groetjes Riny :D


AANKONDIGING[/size][/color][/b]

Hallo allemaal
Onder het genot van een lekker glaasje ''vocht''hebben Gerda en ik besloten dat we ''de kas ''gaan spekken.
De kas van het forum wel te verstaan.
We hadden zo gedacht dat iedereen die een van de volgende woorden,waar wij patent op aangevraagd hebben gebruikt ,een donatie moet doen aan valkparkiet.com.
Het gaat om de volgende woorden;
Een Grisha valkje.
Foepjanknollen
Foepjanknollensoep.
Hoppa.
We hadden gedacht aan €1 per woord.
En zeker met het komende broedseizoen in het vooruitzicht zou dat toch een mooi bedragje op kunnen leveren.
Dus Dames en Heren doe jullie best!!
Groetjes Gerda & Riny ;D

Caroline



Hoi

Wat leuk dat ik een berichtje van jou krijg, ik heb mama gisteren al gezegd dat ik niet zo veel berichtjes meer krijg maar nu toch nog wel een van jou.  :D
Deze week een andere dag ik weet niet meer welke heb ik jou, maar dan niet echt maar jouw beeldje om mijn mondje laten vallen en dat deed wel veel pijn, mijn lip was helemaal dik er van.  :'( En ik moest wel even huilen.  :'(
Ik vind het leuk dat je mijn roze pootje mooi vind, maar hij mag er al bijna af. Volgende week dinsdag, mama zegt dat dit al bijna is, nog 5 keertjes slapen.  :D Op Valentijnsdag, dat  heb ik van de week geleerd op school en we hebben voor Valentijnsdag allemaal hartjes gemaakt want die horen bij Valentijnsdag zei de juf.

Hele dikke kus van



Hoi

Ik hoop gauw weer met Jan treinen te gaan kijken, sinds ik bij jullie die treinen heb gehoord want zien ging bijna niet in het donker, vind ik treinen nog leuker. En met jou wil ik wel voetballen, dat doe ik ook altijd met het hondje van mijn oma, Rakker heet die. Die wordt helemaal gek als ik met hem met een bal speel.

Dit is Rakker, die hebben mijn oma en opa een half jaartje geleden uit het asiel gehaald omdat hun Westie Whitney, was dood gegaan, hij was al 13 1/2 jaar.

Voor jou een grote knuffel van



En als laatste ben ik aan de beurt, ik wil mijn briefje schrijven aan Riny.

Hallo Riny,

Ik heb nog heeeeeeel veeeeeeel zoentjes hoor dus als je er nog wilt, kom je ze maar halen hoor, en als we een keer in de buurt zijn bij jou kom ik er wel een heleboel brengen. :-* :-* :-* Wij gaan wel eens wandelen in Griendtsveen.  :D En mama zegt dat dat heel dicht in de buurt is.  ;) Maar dan moet het wel een beetje mooier weer zijn. En dan bellen we eerst.

Nu moet ik stoppen, mama zegt dat ik gepoept heb, ik moet dus een schone luier gaan krijgen.  :-\

Hier alvast een heleboel  :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* van [/size][/i][/b][/color]



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Rianne

hey Caroline,

heb je eigenlijk al een naam voor de albino? :)

Caroline



Hoi Agnes,

Dank je wel voor je lieve woorden. En het is denk ik net wat je zegt, van de week dacht ik dat mijn dagboekje niet meer werd gelezen, gisteren stond hij zelfs bijna op de derde pagina, maar er werd alleen niet in geschreven, er was wel in één dag bijna 100 gelezen, dus dat is best wel veel.  :D



Hoi Irene,

Ik kan me wel voorstellen hoor dat je heel erg beschermend bent over Róbin, het is natuurlijk niet niks wat ze heeft gehad en nog heeft natuurlijk. En wat je zegt het scheelt ook dat je bij haar aan de buitenkant niet ziet dat ze wat mankeert. Dat maakt haar brozer voor de boze buitenwereld. Bij Jasper zie je natuurlijk wel wat hij mankeert en de mensen "kennen" dit ook, tenminste ze weten wat een "mongooltje" is, om het dan maar platweg te zeggen.  ;) De reden dat ik bij Jasper zo makkelijk om ga is ook omdat ze al heel erg snel verwend worden en je moet juist bij deze kindjes heel erg "streng" en rechtvaardig zijn, want ze zijn niet zo stom als de meeste mensen denken en al gauw zullen ze anders iedereen om hun vingertje heen draaien. Vandaar mijn aanpak om Jasper "hetzelfde" te behandelen als zijn broer en zus.  ;)
Ook ik verheug me om je live te gaan spreken en zien.
En natuurlijk ook Caroline en Kirsten en Roos en Esther en .......komen er nog meer eigenlijk??



Hoi Kirsten,

Ik kan me voorstellen dat Demi eergisteren trots op haar mama was, bij het voorlezen. Sanne vraagt ook steeds of ik vrijdags op school kom helpen. Dan "werken ze in hoeken", de kleuters gaan dan in allerlei mogelijke vrije hoekjes in het schoolgebouw bij moeders  "werken", dit kan zijn dat ze voor gelezen worden maar ook dat ze zelf appelflappen bakken of elkaar schminken enz. enz. Heel erg leuk maar ik moet elke vrijdag met Jasper naar de Early Bird, nu ben ik aan het kijken of ik misschien een keer vrijdag vrij heb als Sanne ook naar school toe moet want Sanne hoeft maar om de week naar school op vrijdag. En Jasper thuis laten is geen optie, want daar moet ik voor betalen om naar de Early Bird te laten gaan en is dus zonde van  het geld als ik niet ga. Anders moet ik maar kijken of ik mee kan doen aan een andere activiteit op school.  :D

Ik denk inderdaad ook dat ik van te voren de stapel stickertjes moet aanvullen, dinsdag mag het gips eraf dus dan zal ze wel nog fanatieker aan de slag gaan.  :D



Hoi Lin,

Daar heb je gelijk in. Ik  moet schrijven wat ik leuk vind.  :D
En verder moet iedereen maar kijken of ze het lezen ja of nee. Ik zelf lees juist weer wel alles bij iedereen.  :P
Avondtaak!!  :D



Hoi Rianne,

Fijn dat je je er niet aan stoort.  ;) ;D

Ik heb nog geen naam voor de albino, tenminste geen unisex naam, die heb ik niet een leuke kunnen bedenken tot nu toe, als ik eenmaal het geslacht weet, heb ik wel een naam, ik heb een meisjes en een jongensnaam.  ;D



Hoi Valerie,

Leuk dat je er weer eens bent.  :D
Gefeliciteerd met jullie nieuwe huisje.  :)
En ik weet soms niet welke gezegde jullie wel in België gebruiken en welke niet.  :-\
Sanne haar gips is nog mooi "schoon", dus zonder tekeningen en teksten. Punt één het schrijft heel erg moeilijk, punt twee heb je er in de winter gewoon een lange mouw overheen, kleren met korte mouwen zijn immers te koud en als laatste punt drie, Sanne heeft allemaal strakke shirts en truitje, dus die gaan maar net aan en de mouw opstropen om er op te tekenen gaat niet dan moet haar hele trui uit, veelte koud dus elke keer.  :D



Hoi Marc,

Jammer dat de driehoek niet bij jullie in de winkel ligt, ik heb hem bij de Jumper in Veghel gekocht, een soort dierensuper. En volgens mij is het op verschillende plaatsen te krijgen hier in Nederland, Ankie heeft hem namelijk ook van de week gekocht en die woont in Almere en Monique heeft hem ook in de volière hangen en waar die woont weet ik niet.  :-\



Hoi Caroline,

Ik heb de site gekeken die je had gelinkt over de Tollers. De hond waar het over gaat ken ik niet, de fokker echter wel. Die heb ik van het weekend zelfs nog gezien in Eindhoven op de hondenshow. Een grotere broodfokster bestaat er op de hele aardbodem denk ik niet.  >:( Ik zal me er hier niet verder over uiten want als ik er over ga beginnen kan ik niet meer stoppen, en ik maak me dan zo kwaad.  >:( Laat ik het zo zeggen, ze is Nederlands en ze zijn verhuist naar België omdat daar de regeltjes en dierenbescherming veel minder streng zijn, dat zegt denk ik wel genoeg. Ze heeft honden(in alle rassen) liggen in kalfblokken, die zien 1 x in de week iemand, dan wordt met de hogedrukreiniger het hok schoon gespoten gewoon waar de hond bij zit en hij krijgt dan een emmer met water en een emmer met brokken en daar moet ie het dan weer een week mee doen, liggend op het koude natte beton in zijn eigen pies en poep.  >:( :'( >:( :'( >:( :'(
We hebben al van alles geprobeerd maar in België mag dit schijnbaar allemaal en de Nederlandse dierenbescherming kan er daar niks tegen doen.  :-\



Dank je, jij ook Marga voor je support!! Ik zal zeker doorgaan met schrijven en foto's plaatsen.



Hoi Wilma,

Jij ook bedankt voor je lieve woordjes. :D



Hoi Monique,

Wel spannend hoor, welke Gara(th) wordt, maar zoals je al zegt, ze zien er allebei lekker uit. Dat heb ik nu ook, ik volg ook de witmasker, stel dat het straks wel een geparelde witmasker POP blijkt te zijn en ik heb haar niet gevolgt dan heb ik spijt.  :)
En ik blijf lekker schrijven hoor, is ook een beetje mijn uitlaatklep.



En als laatste Riny,

Ik had jullie aankoniging gezien hoor waarom denk je dat ik de " ...... " om het woord heen heb geplaatst zo staat er immers een heel ander woord.  ;D ;D ;D Ik gebruik DAT woord zoveel,  ;) en dat kan deze arme werkeloze moeder niet betalen hoor, ik schrijf het misschien wel 15 x per week, dat is € 60,= in de maand.  :-[ Dan kan ik geen " ...... " meer kopen straks joh.  :'( :'( :'(

Ik zal in ieder geval deze maand alles in orde maken om donateur te worden en zal er dan ook een donatie extra bij doen maar verder zal ik het woord dan maar gaan vermijden en gewoon weer geparelde witmasker POP gaan noemen. Ander ben ik straks helemaal arm.  ;) ;D ;) ;D


[/size][/i][/b][/color]
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Riny

Citaat van: Caroline op  9 februari 2006, 10:48:54

Ik had jullie aankoniging gezien hoor waarom denk je dat ik de " ...... " om het woord heen heb geplaatst zo staat er immers een heel ander woord.  ;D ;D ;D Ik gebruik DAT woord zoveel,  ;) en dat kan deze arme werkeloze moeder niet betalen hoor, ik schrijf het misschien wel 15 x per week, dat is € 60,= in de maand.  :-[ Dan kan ik geen " ...... " meer kopen straks joh.  :'( :'( :'(

Ik zal in ieder geval deze maand alles in orde maken om donateur te worden en zal er dan ook een donatie extra bij doen maar verder zal ik het woord dan maar gaan vermijden en gewoon weer geparelde witmasker POP gaan noemen. Ander ben ik straks helemaal arm.  ;) ;D ;) ;D



Hoy Caroline
Je bent ons duidelijk te slim af geweest ;D ;D ;D
Groetjes Riny

Wilma1

Citaat van: Riny op  9 februari 2006, 11:14:33
Citaat van: Caroline op  9 februari 2006, 10:48:54

Ik had jullie aankoniging gezien hoor waarom denk je dat ik de " ...... " om het woord heen heb geplaatst zo staat er immers een heel ander woord.  ;D ;D ;D Ik gebruik DAT woord zoveel,  ;) en dat kan deze arme werkeloze moeder niet betalen hoor, ik schrijf het misschien wel 15 x per week, dat is € 60,= in de maand.  :-[ Dan kan ik geen " ...... " meer kopen straks joh.  :'( :'( :'(

Ik zal in ieder geval deze maand alles in orde maken om donateur te worden en zal er dan ook een donatie extra bij doen maar verder zal ik het woord dan maar gaan vermijden en gewoon weer geparelde witmasker POP gaan noemen. Ander ben ik straks helemaal arm.  ;) ;D ;) ;D



Hoy Caroline
Je bent ons duidelijk te slim af geweest ;D ;D ;D
Groetjes Riny



;D ;D ;D  :-X
Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

bobbie

Hoi Caroline,

Alles goed hier? Met de kids ook?

Ik heb je een IM gestuurd over nieuwe ontwikkelingen betreffende Down kindjes. ;)

Groetjes, Nel :)

Roosje

Ik zat bij je antwoorden te kijken en dacht; waarom heeft ze geen stukje voor mij?

Maar ik had helemaal niets getypt in je dagboekje :-[ :-[ :-[

En heb nog steeds niks te melden. Behalve dat ik dus wel mee lees.

En de 'piep' (ja kan het niet zeggen, heb geen euro's over :P) komt alleen mee als ze parels heeft? Jaja ::)

Ben benieuwd ;D

Riny

Citaat van: Roosje op  9 februari 2006, 23:04:22,
heb geen euro's over :P)


Hoy Roosje
Dat is een probleem waar meer mensen last van hebben.
Groetjes Riny :D

valkchico

hallo Caroline,

heb weer genoten van jou verhalen over de valkjes (meer parels of niet ;D ;)),en over je gezinnetje.
Ik heb even niet veel te melden op het moment maar keep on going.

gr Esther