## Binky's friends deel 1. ## ** 01-10-2005 t/m 01-10-2006 **

Gestart door Caroline, 1 oktober 2005, 23:15:41

« vorige - volgende »

valkchico

Hallo caroline,

dus deze week een redelijk rustige week :D.
dat weinig tijd hebben om met je hubbie te praten,komt bekent voor 8).

zoals Irene ook al zei jullie/jij gaat zo relaxed met alles om mijn complimenten hoor. Ik ben ook niet zo makkelijk met mee laten helpen. dat doe ik alleen op gezette tijden anders word ik gek (zover ik het nog niet was)

Wat een hoop mooie foto's heb je geplaats en een flitser op je mobiel :o das gaaf.

gr Esther

bobbie

Hoi Caroline,

Leuke foto's weer  :D en dat met je telefoon.

groetjes, Nel :)

Marc van de Kuifjes

Hoi Caroline,
Ik dacht ik breng eens een bezoekje aan jouw dagboek :). Jij kunt ook flinke stukken schrijven zeg ;D!
Ik zag in een van de foto's de driehoek voor de valkjes. Is dat iets dat je zelf hebt gemaakt of koop jar dat zo in de winkel?
Groetjes - Marc




De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

Caroline



Hoi Irene,

Wij doen inderdaad heel erg veel met de kinderen, dat hebben we vanaf het begin ook gedaan. Iedereen had het erover dat ons leventje zo erg zou veranderen met kindertjes. Natuurlijk is er een hoop veranderd maar veel dingen zijn gewoon hetzelfde gebleven en doen we nu dus gewoon met de kinderen erbij. Alleen als ik naar het ziekenhuis of iets dergelijks moet gaan ze naar mijn moeder of mijn schoonzusje en Sanne gaat ook wel eens voor de gezelligheid maar verder sleep ik ze overal mee naar toe.  ;D
Vind het gezellig en geniet ervan als ik zie hoe ze op al die diverse dingen reageren.

Maar ik denk dat het inderdaad heel erg scheelt wat jij zegt over de oudste of de jongste met een beperking, dat zie ik ook bij ons op de Early Bird, het speelgroepje voor kindjes met een ontwikkelingsachterstand. Onze Jasper gaat gewoon met Sanne en Thomas mee doen in hun spel en zelf laat ik hem ook zoveel mogelijk zelf doen en ik zie wel waar het schip strand. Bij de gezinnen waar de oudste het kindje is met Downsyndroom zie je dit soort situaties toch wel minder. Maar als ik dan kijk met Sanne, is het eigenlijk niet altijd zo dat je met de eerste veel "tuttiger" bent, Sanne hoefde maar een kik te geven en ik pakte haar op, Jasper ligt echt wel eens een half uurtje te mekkeren, echt huilen onderscheid je bij de derde veel sneller.  ;D

En het meehelpen van eten klaarmaken, zoals zondag de pannenkoeken, och als je die kopjes ziet, zo vol trots.  ;D Wat kan er nu gebeuren als je ze veilig weg houd bij het hete gasfornuis?? Het kan hooguit een rotzooitje worden en dat kan opgeruimd worden.  ;) Moet je zien als Sanne zelf pizza's maakt bij mijn Italiaanse schoonzusje, die kan gelijk de keuken een grote schoonmaakbeurt geven, maar ze hebben wel genoten. Is dat niet het belangrijkste wat telt??
Fijn dat je het prettig vind om mijn verhalen te lezen, schrijf ik ze tenminste niet voor niks.  ::)



Hoi Esther,

Eigenlijk telt het verhaaltje hierboven van Irene ook wel in grote lijnen als antwoord voor jou.  ;D

Maar bedankt voor de complimentjes.  :-*



Hoi Nel,

Dank je, valt nog niet tegen hè, ik had ook niet verwacht dat de fotokwaliteit van mijn telefoontje zo goed zou zijn.  ;D
Het is wel makkelijk hoor, net als zondag, ik had geen camera bij me en ik wilde toch een foto maken. Je mobieltje heb je immers altijd wel bij je. Ik tenminste.  ;D



Hoi Marc,

Leuk joh, dat je hier eens komt lezen. En ja, ik had je al gewaarschuwd in je eigen dagboekje, schrijven kan ik als de beste, hihihi!!



De driehoek heb ik van de week gekocht in de winkel, viel best wel mee qua prijs, was maar € 12.95. In verhouding met al die kleine speeltjes vind ik dit niet echt duur. Je kan het volgens mij ook zelf maken als je handig bent, helaas, ik ben een man getrouwd met 2 linkse handen (ik weet niet of jullie deze gezegde kennen in België??), met andere woorden, heel erg onhandig. Dus voor mij is alleen kopen een optie.  ;D



Verder heb ik eigenlijk niet zo heel veel te melden, het is rustig in mijn dagboekje, dus ik ga maar weer.
Misschien moet ik minder gaan schrijven, vinden jullie het soms teveel om te lezen?? En misschien minder foto's plaatsen?? Of alleen nog maar van de valkjes?? Als ik iets niet goed doe dan gewoon zeggen hoor, daar heb ik veel meer aan, dan dat jullie gewoon wegblijven omdat jullie het hier niet meer zo leuk vinden.  ;D ;D Even goeie vrienden hoor, tegen mij kun je alles zeggen, ik maak van een mug geen olifant.  ;)


;D ;D ;D
Nou ik ben er vandoor, doei doei!![/size][/i][/b][/color]


Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Kirsten

Hoi Lieve Caroline,

Ik vind het in ieder geval heerlijk om je verhalen te lezen en herken er zoveel in,. Heerlijk van die 'moeder'verhalen,. zo kwam ik eignelijk ook in je daboek terecht de eerste keer :D

Ik las in de recente berichtenlijst destijds,. iets in de trend van 'zo terug, nog even een was ophangen/strijken'. Precies weet ik het niet meer,. maar ik herkenden gelijk mezelf,. hihi Zo verslaafd, maar tussendoor ook de gewone moeder/huisvrouw dingen ;)

Ik had in een berichtje van Lin ook al gezegd dat ik duim dat er pareltjes bij de witmasker komen,. dan zou het feest helemaal compleet zijn voor je.Vind de foto's van de kleintjes prachtig :-*

Het verhaal van Fallan grijpt me heel erg aan. Zo'n sterke mooie meid en dan deze verschrikkelijke ziekte,. pff ik snap heel goed dat je erg trots op haar bent,.
Ik vind de jurk trouwens ook prachtig!

Groetjes en een kus voor je kids,. Heb veel zin in de 27ste, hihi ik kwam erachter dat ik die dag extra zou werken :o, dus even snel verzet ;D Demi heeft ook al stickertjes verzameld, dus het komt helemaal goed.

Groetjes
Kirsten


Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Kirsten

ps,. Ik ga zo in de klas van Demi voorlezen,. ben gewoon best een beetje zenuwachtig,. hahaha,. Het is voorleesweek en ik dacht, ik geef me gewoon op. Ik vind het leuk om toch een beetje betrokken te zijn waar het kan :D

Heb twee boekjes uitgezocht,. weet nog niet welke het wordt, want de ene duurt 4 minuten en de andere ongeveer 10,. Ik weet niet hoelang zo'n groep het vol kan houden, dus vraag het zo even aan de juf zelf.

Ik heb,. 'Snuffie en de brand'(tja hoe kan het ook anders met een brandweerman in huis ::) :P)
en ik heb 'Bambi en het verdwaalde eekhoorntje'

Nou ik ben benieuwd,. verslag volgt later :D

Groetjes
Kirsten


Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Caroline



Ah gelukkig!!

Nou dan blijf ik ze gewoon voor jou schrijven hoor Kirsten.  ;) En voor mezelf natuurlijk want zelf geniet ik er ook van natuurlijk om te schrijven over mijn leventje met Ed, de kids en de beestjes.

Sanne had ook al een stapeltje gemaakt met velletjes stickers om mee te nemen maar ik denk dat ik tegen die tijd alweer nieuwe kan gaan halen, dan zijn ze al lang weer op, hihihi!! Het is zo'n knutseltante. Gelukkig is Sanne de 27 ste alweer uit het gips, tenminste dat hoop ik.  :-\ Dat volgende week dinsdag het gips er af mag blijven.

Bedankt voor je lieve berichtje en ook ik duim voor pareltjes hoor. Scheelt me trouwens ook een keer rijden.  ;D Het is toch 400 km. Lin woont niet echt om de hoek bij mij. Maaar.... als hij geen pareltjes krijgt ga ik met plezier nog een nadere keer zo'n eind rijden hoor, we maken er gewoon een familieuitstapje van. Zandvoort of zo.  ;)

Dikke kus terug van Sanne, Thomas en Jasper.  :-* :-* :-*

PS. Was je nog naar Eindhoven geweest zondag??

Hé nog een berichtje van je!!

Oh wat leuk, Thomas had vorige week vrijdag voorleesontbijt, hij mocht een ontbijtje meenemen naar de peuterspeelzaalen als verrassing kwam er iemand voorlezen, wie weet ik niet.  :-[ Ik was met Jasper naar de Early Bird.  ;)

Je boekjes ken ik allebei niet maar ze zullen er vast van genieten.

Succes en heel veel plezier straks.

:-*



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Riny

                                         
Hoy Sanne
Ik heb aan Riny gevraagd om even wat voor mij te typen,want ik heb op de foto gezien dat jij een heel mooi rose pootje hebt.
Dat wil ik ook wel hebben,wie heeft dat bij jou gemaakt?


Hoy Thomas
Wanneer kom je weer met Jan bij ons naar de treinen kijken,en met voetballen?
Groetjes en een pootje van
                                               
Hoy lief vrijerke van me.
Deze dikke kus is voor jou.
Ik mis jou lekkere zoentjes wel hoor,ik zal er snel een komen halen,anders moet ik nog wachten tot het zomer is.
Liefs Riny :-* :-*

Agnes

Hoi Caroline,

Ik sluit me bij Kirsten aan ;D

Gewoon doorgaan met je dagboek zoals ie nu is hoor!
Ik geniet ervan, en ik denk velen met mij.
Reageren doe ik niet altijd, maar lezen dus wel ;D

Ik vind het leuk om te lezen over de kinderen, heb dan zoiets van :ik dacht dat ik het druk had (met 2 kinderen)!
hihi, en jij hebt er drie, en doet nog veel meer dan ik ;D

Groetjes van Agnes.

Groetjes van Agnes en de Veluwse valkjes.

imv

Hoi Caroline,
Petje af, hoor! Ik ben bij Róbin altijd erg beschermend geweest. Vooral toen ze een beetje opknapte van haar ziekte. Met name ook omdat je aan de buitenkant niets ziet, maar er binnenin toch het een en ander 'los' zit.
Ik verheug me erop om je straks "life" te spreken.

Kirsten, even hier een rezctie op je voorleesactie: ik vind het knap en het lijkt mij ook ontzettend leuk om te doen! Maareh..  :-[ zogauw ik het woord voorlezen al denk begin ik te geeuwen. Heb jij daar geen last van? Het is echt vreselijk! Als ik de kids voorlees dan rollen de tranen over mijn wangen van het gegaap! ;D

Groetjes,
Irene

Kirsten

Hoi hoi,

Nou het voorlezen was ontzettend leuk, Ik had het lange boekje genomen (Bambi en het verdwaalde eekhoorntje), nou ze hebben allemaal muisstil geluisterd en naderhand wisten ze er ook nog vanalles over te vertellen. Demi helemaal trots dat ik er was,. al met al een groot succes en ik ben ook erg blij dat ik het gedaan heb. Heb ook niet gegeeuwd,.  :D

Demi stickertjes gaan ook hard hoor,. whaha die knutselt ook wat af hier,. maar ik sla gewoon voor die tijd wat extra in ;)

Groetjes
Kirsten


Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Lin

Hey Caroline,

Ik lees vrij veel. Maar de verhalen over Jasper en andere mensen daar scroll ik meestal snel voorbij. Alleen als er iets érgs' aan de hand is of iets moois dan reageer ik op persoonlijke verhalen. Maar niet op een verhaal wat die dag is gebeurd. Dat komt gewoon omdat ik niet zo betrokken ben. En meer met valkjes hebt en ik kom voor de verhalen over valkjes. Maar neimand gaat toch beslissen wat jij gaat schrijven, dat doe je zelf.


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Rianne

Hoi Caroline,

de een schrijft wel een hoop dingen uit zijn of haar prive, de ander niet. En de een vind het wel leuk om te lezen, de ander niet. Ik reageer ook niet op alles, daar gaat dan zoveel tijd in zitten. Ook is niet alles meer bij te houden, dus ik lees het meestal globaal. :) Maar ik stoor me er niet aan hoor.

Valerie

 ;D 2 linker handen. Dat kennen ze in België zeker!  ;D
Heeft Sanne al veel tekeningen op haar gips?
Is weer een poosje geleden dat ik nog hier was.  :-[ :-X



Marc van de Kuifjes

Hoi Caroline,
€ 12.95 is inderdaad niet echt duur voor zo'n stuk speelgoed. Ik heb het wel nog niet gezien in de winkel hier :(
En dat met die 2 linkerhanden dat kennen we hier zeker ook hoor! ;D Voor dat soort dingen geef ik persoonlijk ook de voorkeur aan kopen ;)

Citaat van: Caroline op  7 februari 2006, 10:16:36
Hoi Marc,

De driehoek heb ik van de week gekocht in de winkel, viel best wel mee qua prijs, was maar € 12.95. In verhouding met al die kleine speeltjes vind ik dit niet echt duur. Je kan het volgens mij ook zelf maken als je handig bent, helaas, ik ben een man getrouwd met 2 linkse handen (ik weet niet of jullie deze gezegde kennen in België??), met andere woorden, heel erg onhandig. Dus voor mij is alleen kopen een optie.  ;D





De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -