## Binky's friends deel 1. ## ** 01-10-2005 t/m 01-10-2006 **

Gestart door Caroline, 1 oktober 2005, 23:15:41

« vorige - volgende »

Gerda

PS. mag in over een paar maandjes als ze allebei groot zijn, er van uitgaande dat het een Grisha is en dat ze het allebei gaan redden, weer een keer een beroep op je doen om mijn handtekening aan te passen??

Tuurlijk!!!

En de betekenis van Baila weet ik omdat ik wat Spaans spreek.
Maar je kunt ook hier zoeken

http://www.weddingvendors.com/baby-names/

Best veel namen en betekenissen!!

Nog even wachten tot de pennetjes doorkomen!!! We duimen voor een Grisha!!!
En voor de naam kun je een afgeleide van Grisha nemen.
BIjvoorbeeld Isha (is Joods voor vrouw)   ;D ;D

Liefs, Gerda en een extra knuffeljte voor zieke Thomas!!

valkchico

hallo Caroline,

jeetje wat leuk en zo gaat de uitbreiding van je valkjes fam erg rap ;).
Zo te zien doen ze het erg goed volle kropjes, heb er niet zo veel kaas van gegeten maar die wijsheid heb ik hier wel vergaard ;D.

gaat het een beetje met het oortje van Thomas?
heel veel beterschap en voorpret met je toekomstige valkjes,aan namen geen gebrek heb ik gelezen staan een hoop leuke bij.

gr Esther

Mariska

Hoi Caroline,

Ik moet een hoop zeggen en hoop dat ik het onthoud ::) ;D

Die armoedeplekjes die volgens mij anders heten zijn van die veren die wel een beetje gperforeerd lijken.
Er zitten een soort gaatjes in ::)
Ik zal eens kijken of ik er 1 kan vinden en op foto kan zetten ;)

Neuspray en stomen is heel belangrijk nu, dat moest ik toen ook.
Alleen had ik nu net de pech dat het bij mij niet hielp :-\
Ik had Flixonase toen ;) :P :P :P

En natuurlijk vind ik allebei de kleintjes ontzettend poepig en ben ik heeeeeel erg jaloers ::) ;D :P
Maar ik gun het jou echt heel erg hoor ;)
En uiteraard duim ik ook heel hard voor je ;D

Oh ja, en die naam Luana mag je best laten schieten hoor ;)
Dan ga ik hem lekker gebruiken ;D :P

En die oude kooi van Noa heb ik ook he ;)
Nou bij zitten Ozzy en Ricky daarin en het is het favoriete plekje van IEDEREEN hier ;D
Bij mij spelen ze net als Noa ook met dat beugeltje ;D
Grappig he?! ;D

Nou dat was het weer en volgens mij heb ik alles onthouden ::)
Knap hoor :P

Liefs
Maris!! :-*

PS Dikke kus en knuffel voor zieke Thomas :-*


Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Ankie

Hoi Caroline

Geweldig hoor !!! Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst !!!
Het wordt echt druk bij jou !!!! Gezellie !!!
Wat ziet dat er geweldig uit he ...zo'n kleintje !
Prachtig !!!!

Groet van Ankie

Ik hoop dat het met Thomas weer wat beter gaat ,want oorpijn is echt vreselijk !!
Sterkte !!!

Kirsten

Hoi hoi,

Zo daar ben ik dan weer :D,.
Ja van de kleine albino had ik al gelezen en ben zo happy voor je,.Nu nog duimen voor parels bij het witmaskertje :D

Ik heb het een beetje hectisch druk,
Jongen zijn het weekend allemaal verhuisd, voorbereidingen voor het nieuwe kweekseizoen moeten op papier komen. Mijn kast, eethoek en salontafel zijn vanmorgen opgehaald en we zijn ook nog aan het verven,. whahaha, dus heb ook wat minder tijd gehad om in de dagboeken te schrijven,. lezen doe ik automatisch wel, maar een reactie schrijven kost iets meer tijd vandaar. Dikke knuf om het goed te maken ::)
Ik schaam me ook diep dat ik donderdag niet even een felicitatie in je dagboek hebt gezet voor Thomas,. Alsnog gefeliciteerd :-* ,s'morgens dacht ik er nog aan en zag overdag elke keer de felicitaties van andere voorbij komen, maar ik was er gewoon niet aan toegekomen.
je lieve kleine vent al drie jaar,. pff ik vind het allemaal al zo hard gaan :D Demi heeft ook de poppetjes van de teletubbies op haar taart gehad,. ze heeft ze nog geloof ik.

Ik vind het ook ontzettend leuk om je de 27ste te gaan ontmoeten, jeh een minimeeting,. heb er al reuze zin in en heb besloten Demi gewoon mee te nemen, ze vraagt al elke keer hoe het met Sanne gaat ;)

Fijn dat de telefoon van je vader toch nog uit zijn coma gekomen is,. hihi en moest lachen toen je vertelde dat je met je nieuwe telefoon naast alle mogelijkheden, ook nog gewoon kon bellen,. hihi

Groetjes
Kirsten


Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

carco

Hoi

Hoe is het met Thomas zijn oortje?
Hebben jullie een beetje kunnen slapen?
En hoe'st met jou natuurlijk?
Heb jij nu ook een Hi abo?
Kunnen we eens sms-en of mms-en naar elkaar, het zijn wel mooie scherpe foto's vind je niet?
Zelfs nog een te groot bestand om hier te kunnen uploaden.
Ik hoor je wel weer.
GRoetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




imv

Hoi Caroline,
Hopelijk zet de oorpijn niet door bij Thomas! Amber is net op haar retour van een dubbele middenoorontsteking.. en mama is nu gebroken  :-\ :( ! Geeeeeeeuw! En omdat jij je ook al niet zo lekker voelt hoop ik dat je hiervan bespaard blijft.

Veel sterkte.
Irene

Bianca

Citaat van: Mariska op 30 januari 2006, 12:53:53
Oh ja, en die naam Luana mag je best laten schieten hoor ;)
Dan ga ik hem lekker gebruiken ;D :P


Ik vond het ook idd een hele mooie naam, en blij dat ie dan nog gebruikt wordt ;)
Ik vind het altijd heel erg leuk om mooie namen te vinden en te verzinnen :D
Die van Gerda kende ik touwens nog niet.

Bianca

ps; Caroline, er zijn zo ontzettend veel intenetsites waar ik de namen vanaf haal, als ik dat hier vermeld dan staat er een hele lap tekst. ;D

pps;
de bonte wiitmaskertjes (veel wit) kan ik nog steeds krijgen en als het goed is weet ik dit jaar zelfs of het popjes of mannen zijn  ;) omdat ik er een andere pop tegen over heb gezet, dus niet die dat rare poepertje heeft.........(die is trouwens nieuw)

Ervaring is de optelsom van alle vergissingen die je hebt begaan.

Caroline



Weinig nieuws, veel foto's!!



Vandaag weinig nieuws, Lin heeft nog niks gemaild of in haar dagboek geschreven, maar ik neem aan dat het wel goed zal zijn met "mijn" twee kleintjes.

De valkjes zijn vandaag voor het eerst op de nieuwe touwringen geweest die buiten de kooi hangen, in de kooi hebben ze ook 2 ringen dus ze kennen ze wel. Ik heb er een hele serie foto's van gemaakt.  :D

Noa woog vanavond nog steeds 92 gram  :-\ vreemd. Maar ja haar zus Fleur woog een tijdje geleden ook zomaar van 97 gram in een paar weken tijd 119 gram en weer een paar weken later was ze terug op haar gewicht, 98 gram. Noa woog bij Mandy ook meestal zo rond de 88 gram en hier de eerste tijd zo rond de 90 gram, in eens ging ze omhoog naar de 102 gram zelfs en nu zakt het weer af tot gisteren 91 gram.  :-\ Dus eigenlijk een beetje hetzelfde als Fleur alleen waren ze niet aangekomen en afgevallen in dezelfde periode, dus kan niks met het voer te maken hebben. Ik hou het wel in de gaten, verder merk ik niks aparts aan haar.

Thomas heeft de hele nacht doorgeslapen en vanmorgen had hij geen koorts. Toen ik vroeg of hij pijn had wees hij wel meteen zijn rechteroortje aan maar ik zag hem niet ineen krimpen van de steken en huilen deed hij ook niet meer. Vanmiddag zo rond 5 uur, werden zijn wangen en oortjes zo rood als een tomaat en weer werd hij helemaal warm en hangerig alleen dit keer zetten het allemaal niet door. Toen hij na een lekker warm badje naar zijn bedje ging om half 8, had hij geen verhoging meer en klaagde ook nergens over. Gelukkig want morgen is de laatste dag van zijn onderzoeken en ik zou het heel erg vervelend vinden als ik die weer af moest zeggen.  :-\



Hoi Roos,

Gelukkig is het tot nu toe nog niet echt doorgezet.  :D
Welterusten!!  :-*



Hoi Gerda,

Isha vind ik ook wel een mooi naam, ik zet hem ook op de lijst erbij. Ik heb er nu verschillende namen staan maar voor allebei nog niet DE naam waarvan ik gelijk zeg YES!!  :-\ Maar ik heb nog even de tijd hè??



Hoi Esther,

Heerlijk hè, die volle kropjes, ik hoop dat het zo goed blijft gaan.

Bij Thomas is het nog niet doorgezet.

En ik heb al een hoop namen maar nog niet De naam.  ;)



Wow Maris,

Wat een mega bericht.

Armoedeplekjes zoals jij ze beschrijft heeft Noa niet.  :D

Mijn kaakholtes raken behoorlijk leeg, maar mijn verkoudheid blijft aanhouden.  :-\

Niet jaloers zijn hoor, jij hebt ook prachtige valkjes, Misty, Snowy en Binky zijn echt mijn favorieten en trouwens je lutino's zijn ook prachtig, och en de rest is qua mutatie niet mijn favo maar je maakt er hele mooie, lieve en leuke foto's van dus ook daar geniet ik altijd van.  ;D

En de naam Luana mag jij gebruiken hoor, ik heb al een hele mooie naam voor mijn geelwang. (tenminste ik vind hem mooi  ;) )
Makkelijk hè, verschillende kooien, volgens mij heb ik er wel 10  :o



Hoi Ankie,

Lieffies hè?? Hoe meer zielen hoe meer vreugd!!

En ik hoop dat Thomas meer oorpijn bespaard blijft.



Hoi Kirsten,

Ik had het al gelezen,dat je jonkies weg zijn gegaan het weekend. Verwacht je op korte termijn nog nieuwe jonkies??
Krijg je allemaal nieuwe meubels??
En alleen lezen in drukke periodes dat ken ik, dan lig ik 's avonds in mijn bedje nog bij te lezen maar ben gewoon te moe om nog te typen.  8)

Je hoeft je niet te schamen hoor, je hebt het zo druk dat ik me wel kan voorstellen dat je Thomas was "vergeten".  ;) Het is je vergeven.  :D

Sanne weet al precies wat ze allemaal meeneemt de 27 ste, papier, stiften, stickertjes er moet namelijk vooral geknutseld worden.  ;D

Knuff terug!!



Hoi Caroline,

Thomas zijn oortje is redelijk vandaag. Ik hou hem goed in de gaten.  ;)
Met mij gaat het wel, ik heb een hardnekkig virusje te pakken, normaal ben ik zo'n dag of 3-4 verkouden maar deze blijft maar hangen, en af en toe mijn stem of helemaal schor of hees of soms helemaal even weg.  :-\ Vreemd!! Maar niet doodziek hoor, alleen moe doordat je niet goed kunt ademen.  :P

Zoals je inmiddels al via hotmail heb gelezen heb ik een Orange abo. En we hebben nummers uitgewisseld dus we kunnen SMS-en en MMS-en.  ;) ;D
En inderdaad mooie scherpe foto's.
Deze had ik met mijn GSM gemaakt.





Hoi Irene,

Fijn dat Amber weer een beetje opgeknapt is, ik hoop ook dat het Thomas bespaard blijft, zo klein maar al een echte man als hij iets mankeert hoor, die kunnen zo miepen.  :P :-\

Gefeliciteerd met je dochter!! Amber was toch de 31 ste jarig??



Hoi Bianca,

Als je het leuk vind om namen te bedenken, ik heb nog niet DE namen voor allebei de donsjes. Wel al een naam voor het donsje wat ik ooit bij jouw hoop te halen.  ;D

Ik ben wel heel erg benieuwd hoor, hoe de jongen er uit gaan zien, de bont verdeling bedoel ik hè.

Maar wat je bedoelt met raar poepertje weet ik niet.  ???



Genoeg tekst, tijd voor foto's, ik had er wel 60 maar heb de leukste eruit gehaald.

De valkjes op de nieuwe touwringen, die ik voor mijn verjaardag kreeg.




Als eerste heb ik Noa op de ring gezet.


Toen die wegvloog, Fleur, die bleef zitten en ging eten van de trosgierst.


Al snel kwam Pablo erbij.


Linksboven, zonder haar grootste staartveren, Chica.


En ja hoor, alle vier tegelijkertijd op de ringen.  ;D


Al snel wordt er lekker gespeeld en geknabbeld.  :D


Kijk eens Pablo, bijna al zijn pareltjes kwijt, hij heeft nu hetzelfde kostuum als Binky had.  :D


Even een oude foto van Pablo, toen hij net zijn eerste pareltjes was verloren.


En toen werd Chica helemaal gek.  :o


Mooi is ze hè??


Links Fleur denkt: Die mafkees, daar hoor ik niet bij hoor.  :P


Hier zie je goed dat ze haar 2 grote staartveren mist.


Fleurtje, helaas zonder kuif.  :-\


Als ze maar kunnen knabbelen.


Noaatje!!  :-*


En toen werd Pablo ook gek!!


Zo kun je goed zien welke veren hij nog moet verwisselen voor een parelloze.


Nog even flink met zijn vleugels fladderen.


Kijk zijn witte koppetje is.  8) 


Mafketel!![/size][/i][/b][/color]


:-X :-X



Dat waren ze weer, tot morgen!!
 

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

imv

Hoi Caroline,
Hopelijk knappen jullie nu allemaal snel op.
Mooie foto's zeg! Leuke klok heb je hangen ;D

Groetjes,
Irene

Agnes

Hoi Caroline,

Mooie foto's weer ;D
Jee, je zult wel aan het stofzuigen blijven, met die trosgierst in de ringen ;) ;D

Groetjes van Agnes.

Groetjes van Agnes en de Veluwse valkjes.

Rianne

Hoi,

dit zijn armoede veren. Tinco had ze ook. Hij had een erg slechte start.







Bianca

Citaat van: Caroline op 31 januari 2006, 01:05:45


[Hoi Bianca,

Als je het leuk vind om namen te bedenken, ik heb nog niet DE namen voor allebei de donsjes. Wel al een naam voor het donsje wat ik ooit bij jouw hoop te halen.  ;D

Ik ben wel heel erg benieuwd hoor, hoe de jongen er uit gaan zien, de bont verdeling bedoel ik hè.

Maar wat je bedoelt met raar poepertje weet ik niet.  ???



Oh ik dacht dat jij dacht....whahahaha.......dat dat valkje uit mijn onderwerp bij "ziek"  (http://www.valkparkiet.com/sqlforum/index.php/topic,14454.0.html) het popje was waar de bonte witmaskers uit moeten komen.
omdat je een berichtje had achtergelaten in mijn verhalen topic

Citaat van: Caroline op 30 januari 2006, 10:25:15
Hoi hoi,

Ik krijg hem nu niet geopend 4 x geprobeerd!!  :-\ :-[

Kun je nu nog wel zo'n zwaar bonte witmakser krijgen of is dit koppel nog intact en let ik niet goed op??  ??? ::)

Veel plezier bij verhalen.

Groetjes van Caroline 

Ervaring is de optelsom van alle vergissingen die je hebt begaan.

Bianca

zo ben er weer eens voor gaan zitten.
Het moet dus een popnaam zijn en een mannaam, toch?

Mannelijk;
Calisto = de mooiste
Doran = cadeau/ gift
Eros = god van de liefde
Yri = vrede
Fanney = sneeuwgeluk (oud Noors)
Neva = sneeuw (Spaans

Kai = de zee


vrouwelijk;
Nerissa = zeenimf
Zoe = levendig
Amaya = regen
Indra = druppels

unisex;
Neona = nieuwe maan
Yuki = sneeuw (Japans)!!!!!!!!! deze vind ik zelf erg leuk!
Cira - zon (Italiaans)
Ravi - zon (Hindoestaans)
zo mijn creativiteit is weer even uitgeput.whhahahahaha

Ervaring is de optelsom van alle vergissingen die je hebt begaan.

bobbie

Hoi,

Ja ik vind de naam Yuki OOK ERG LEUK  ;D ;D ;D

Deze naam heeft nog een betekenis, geluk geloof ik. Ik kijk het even na.

Gr, Nel :)