## Binky's friends deel 1. ## ** 01-10-2005 t/m 01-10-2006 **

Gestart door Caroline, 1 oktober 2005, 23:15:41

« vorige - volgende »

Mariska

Hoi Thomas,

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag en ik hoop dat je een leuk feestje heb gehad :D :D :D



En Caroline,

Wij begrijpen het wel hoor als je druk bent ;)
Dat weet je toch wel!

Liefs
Maris!! :-*



Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Lin

Hey Thomas,

Grote kerel, van harte gefeliciteerd. Je bent vandaag tegelijk met mijn vriend jarig! Ik denk dat je veel meer kadootjes krijgt dan mijn vriend. Ik hoop dat je een leuke dag hebt vol plezier!

Groeten, Linda


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

bobbie



Hoi Thomas,



:-[ :-[ :-[

Van harte gefeliciteerd manneke. Gisteren helemaal vergeten je te feliciteren. Dom he.  :-\

Veel plezier met alle kadootjes.

Groetjes, Nel :)


Heb je veel pakjes uit mogen pakken?

Roosje

Citaat van: Caroline op 26 januari 2006, 08:57:42



Thomas dinsdag verjaardagsfeest op de peuterspeelzaal.  :D


Jasper lekker spelen in bad.  :-*


Sanne kan weer lachen.  ;D






Dat zien we graag, blije gezichten :D Nog gefeliciteerd met Thomas! Hoe is het met mama?

Roosje

Nieuwtje? Vertel vertel!

Lastig zeg, een kaakholte ontsteking :-\ Hoop voor je dat het gauw minder wordt.

Caroline



Namens Thomas bedankt!!



Allereerst wil ik even iedereen bedanken voor de felicitaties voor Thomas zijn verjaardag met in het bijzonder Caroline, bedankt voor de kaart, heel erg lief van je.  :-*

Als tweede wil ik even zeggen dat het me spijt dat ik zo weinig heb gereageerd de laatste week, zowel in jullie dagboekjes als in mijn eigen boekje. Ik wil niet klagen hoor, maar ik heb het zo ongelofelijk druk gehad deze week, dat ik 's avonds gewoon in slaap zat te dutten achter de laptop.
Vanmiddag hebben we het laatste verjaardag feestje van de maand dus ik dacht weet je wat, ik schrijf nu lekker even in mijn boekje.
De kids hebben een boterhammetje of papfles en zitten lekker in hun pyjamaatjes op bed een DVD te kijken, Ed is werken en ik laat mijn huishoudelijk werk even voor wat het is, even mamatijd.  ;)



Even een kort verslagje.

Met de kindertjes gaat het goed alhoewel ik hoop dat ze niet mijn hardnekkige griepje krijgen. Ik ben er nog steeds niet vanaf en heb nog steeds dagen erbij dat ik er niet doorkom zonder paracetamol, door de kaakholte ontsteking.  :(
Sanne haar armpje gaat goed, eigenlijk merk je niet dat ze in het gips zit alleen kan ze zich niet alleen aan en uit kleden(ook bij het naar het toilet gaan niet) maar verder doet ze alles met haar linkerhandje of als ze de draai kan maken met haar rechterarm, dan gebruikt ze die ook al.  :D Ze heeft geen pijn of jeuk en gelukkig is het gips ook niet scherp, Esther.  ;)
Thomas heeft een leuke verjaardag gehad, heeft veel bezoek gehad en is lekker verwend. Ik ook trouwens.  :D


Een mooi Teletubbies-taart.


Wachtend tot hij mag  blazen.


Rondkijkend of iedereen wel ziet wat hij heeft.


Eindelijk mag hij blazen, het was meer blussen.  ;D


Sanne boos  >:( , jaloers omdat ze nu pas bij de taart mocht zitten.  :P

Zo dat waren de verjaardagsfoto's voor op het forum, alleen maar van de lekkere taart.  :D
Thomas heeft dinsdag nog onderzoeken gehad en ze vond dat hij veel vooruit was gegaan.  ;D Aankomende dinsdag hebben we de laatste onderzoeken en dan is het wachten op de uitslag.

Jasper is van de week naar de fysiotherapie en de logopedie geweest en die waren allebei heel erg tevreden. Zijn motorische ontwikkelingen lopen allemaal nog redelijk mee met het gemiddelde van "gewone" kindjes.  :D En verder gaat hij ook nog steeds goed vooruit en het eten van div. dingen gaat ook steeds beter. Alleen is hij een beetje jengelig, ik denk dat hij last heeft van zijn tanden en/of kiezen.  :-\

Met de valkjes gaat alles hier zijn gangetje. Vanmorgen was Chica, die in de rui is, haar 2 grootste staartveren verloren, een witte en een (cinnamon) grijze. En Noa  :'( een spierwitte nieuwe grootste staart veer geknikt  :'( . Als ik Noa haar veertjes voel lijken ze ook veel zachter dan die van de andere, misschien toch albino eigen, ik lees wel meer hier op het forum over albino's die het eerste levensjaar niet zo'n heel strak verenkostuum hebben. En Noa is de laatste tijd weer een beetje achteruit gegaan in haar gewicht, gisteren woog ze "maar" 94 gram (eerst rond de 100 gram). Hoeft natuurlijk niks betekenen, haar zus Fleur schommelt ook zo met haar gewicht zonder reden. Maar ik weeg haar toch elke dag dus ik hou haar in de gaten.
Voor mijn verjaardag had ik donderdag van mijn vriendin dubbele touwringen gehad.  :D


Alleen durven ze er nog niet op te gaan zitten, de watjes. Hij hangt tussen de open keuken en de huiskamer in.

Verder heb ik weinig nieuws en dan ga ik nu reageren op jullie berichtjes, sommige zijn al echt oud, maar ik beantwoord ze toch maar,  ;D



Hoi Rianne,        berichtje zaterdag 21 januari  :o

Inderdaad weer verkouden en de rest erbij, maar ik ben niet echt vatbaar normaal, misschien op het moment door de drukte iets minder weerstand.  :-\ Ik weet het niet.
En volgens mij geeft Sanne gips geen licht in het donker.



Hoi Buuv(Gonnie),

Tijd om aan mezelf te denken heb ik op het moment niet zo veel, maar nu zit ik onder mijn dekbedje even lekker te relaxen op het forum.  :D ;)



Hoi Nel,

Ja dat dacht ik ook, Ankie zal het gips van Sanne wel mooi vinden.  :D



Hoi Roos,         berichtje zondag 22 januari.

Door de drukte ben ik inderdaad iets minder op de MSN geweest, ook dit ga ik goed maken hoor.  ;)



Hoi Kirsten,

Dat is waar ook dat nieuws had ik natuurlijk ook nog.
Mijn nieuwe GSM. Ik heb gekozen voor de Sony Ericsson K750 i, en Ed heeft de W800 ook van Sony. Allebei fijne toestelletjes met foto en videocamera met 2.0 megapixel en autofocus en inzoomen en een geheugenkaartje erin wat ook uit te breiden is naar 512 mb en MP3 speler en oh ja, je kunt er ook gewoon mee bellen, SMS-en en MMS-en. We zijn allebei helemaal blij.
En ook ik had geluk, de GSM van mijn vader die ik had verdronken en niks meer deed was niet dood maar waarschijnlijk in coma. Na een paar dagen drogen, wilde ik hem aan Thomas geven om mee te spelen, ik dacht nog even één keer kijken of hij het echt niet doet, en hij doet het weer gewoon, nu een weekje later is zelfs de waterluchtbel in het schermpje helemaal weg.  :D Dus ik hoef gelukkig geen nieuwe te kopen voor mijn vader, die dingen zijn toch best wel duur los.
En ook ik kijk uit naar 27 februari, Sanne heeft het er al over dat ze stickertjes meeneemt en tekenspulletjes zodat ze samen met Demi kan knutselen.  :)



Hoi Esther,

Bedankt voor de tip maar het gips van Sanne is helemaal niet scherp, wel heel erg hard!!  ;D En dat heeft ze zelf natuurlijk niet in de gaten.
En ik had geluk met de GSM zoals je hier boven ziet staan.  :D



Hoi Caroline,

Ik kan me inderdaad nog herinneren dat jij de GSM van Simone hebt mee gewassen.  ;D Is die het niet meer gaan doen??  :-\



Dank je Gerda!!



Hoi Riny,      berichtje maandag 23 januari.

Tot nu toe heeft je soepie nog niet geholpen, ik ben nog steeds snot en snot verkouden.  :-\
Maar ik hoop dat het niet de minimeeting in gevaar brengt want.... die is pas 27 FEBRUARI, dus duurt nog een maand. Ik hoop dan echt wel beter te zijn en trouwens ik doe nu ook gewoon alles, live goes on!!  ;) :D



Hoi Maris.

Ook ons mobieltje doet het nog gewoon hoor!! Gelukkig want hij was niet verzekerd.  :(
En we roddelen niet over jou hoor.  ;) Op de minimeeting.



Hoi Roos,

Ik kom ook hoor, het was eigenlijk "onze meeting", van Caroline en mij zeg maar, de 2 Caroline gingen elkaar live zien, en dat is inmiddels uitgebreid tot een gezellige grote minimeeting waar ik weet niet hoeveel meiden inmiddels al komen. En kids, Sanne en Demi gaan elkaar ook namelijk live zien.  :D



Hoi Irene,

Gezellig hoor!!

Als er iets is wat we mee kunnen nemen dan zeg je het maar hoor dan maken we er gewoon een Amerikaanse fuif van.  ;D

En goed idee, waarom kom je ook niet gewoon Maris??



Hoi Valerie,

Bedankt voor je beterschapwens.  :-*



Hoi Lin,[/size][/i][/b][/color]

Citaat van: Lin op 24 januari 2006, 07:33:51
Hey Caroline,

Ik vind dat je wel de mooiste witmaskerfamilie hebt in de dagboeken die regelmatig tevoorschijn komt.

:-[ Wow, bedankt!! Wat een groot compliment!!
Weet je, ik ga mijn witmaskertjesfamilie uitbreiden!!


Ik hoop dat er bij ayla ook een witmasker gepareld uitkomt maar ik verwacht twee lutino's.

Echt niet!!


Er zat een mooie albino bij.  :D


En als hij later groot is komt hij bij mij wonen.  ;D

Gaaf hè!!






Dank je Marilyn,

Jammer dat je je eigen boekjes hebt gesloten.



Hoi Riny,

Bedankt voor je lieve berichtje. Ik heb je vrijerke een mega dikke knuffel gegeven en je kreeg er ééntje terug.  :-*




Hoi Renzo,

Wat lief dat je mij een berichtje schrijft samen met je oma.  ;)
Ik vind Bolke de logeerbeer ook heel erg lief en heb 2 avonden in mijn bedje moeten huilen omdat ik hem weer af heb moeten geven. Hij is nu bij Hidde, die zit ook bij mij in de klas, en gisteren was ik daar weer verdrietig over.  :'(

Oranje is ook een hele mooie kleur maar ik hoop dat jij nooit gips hoeft hoor, het is niet heel erg makkelijk en in het begin doet het heel erg pijn.

De groetjes van mijn mama en broertjes, Thomas en Jasper, en natuurlijk van mij, Sanne.  :-* :-* :-*

Voor jou heb ik deze uitgekozen, net als de vorige week maar die vind ik het mooiste.  ;D[/size][/i][/b][/color]





Wow Amber, nu nog maar 2 nachtje slapen en je krijgt je oranje fiets.

Ik wens je nu alvast een fijne verjaardag.  :-*

En Irene, .... ik kom!!  ;D



Hoi Esther,

Ook ik ben wel wat troepies gewend hoor, ook niet zo'n groot huis en met drie kids, krijg je nooit alles opgeruimd.  ;)



Hoi Riny,

Dank je wel voor je berichtje en je felicitaties. Ik heb inderdaad heel erg veel kadoos gekregen.


Op de foto is inderdaad de feesttroon van school en mag je alleen maar op zitten als je jarig bent.  ;D

Doe je Jan en Bailey de groeten van mij.

Liefs Thomas  :-*



En Roos, als je goed hebt gelezen dan weet  je nu mijn nieuws!! Ik zal er straks in een ander berichtje iets uitgebreider op in gaan.  ;)



Nou dat waren ze allemaal weer, ik hoop dat jullie het niet te veel vinden om te lezen. Zo ja, dan lezen jullie het gewoon niet, hihihihi!!  ;D

Nu ga ik nog eventjes bladeren in jullie dagboekjes en dan ga ik hier aan de gang.  :P :-\[/size][/i][/b][/color]






Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Roosje

Ja?! Wat leuk :D :D :D

Raak je dan niet in de war met 2? ::)

Caroline

28 januari 2006, 12:32:55 #1852 Last Edit: 28 januari 2006, 12:54:06 by Caroline



Zoals de meeste wel weten is er bij Lin een mooi albinootje geboren.

Deze komt bij mijn witmaskertjes wonen als hij groot en sterk is.  :D

We laten een DNA-test doen, en ik hoop dat het een ventje is, die zou ik dan mooi kunnen koppelen in de toekomst aan Fleur of Chica, maar ook als het een meisje is, ben ik er heel erg gelukkig mee hoor en is ze gewoon welkom. Ik kan haar dan altijd koppelen aan Pablo of aan één van de andere valkjes die ik nog ooit hoop te krijgen. Noa zit hier immers voor de gezelligheid. Ik zal niet met haar gaan kweken.
Denk nu niet dat ik al snel ga kweken dit gebeurt sowieso allemaal pas over enkele jaren, als we verhuist zijn en meer ruimte hebben en als alle drie de kids op school zitten en ik weer ietsje meer tijd heb voor mezelf.

Maar leuk nieuws hè, heb ik mezelf voor mijn verjaardag gegeven.  ;)

Voordat ik Noa kreeg stond ik al bij Lin op de reserveringslijst voor een albino en natuurlijk een "Grisha". Toen ik de foto's van de kleine zag van de week had ik echt zo iets van ,.... die is van mij!!
Dus heb ik mail contact gehad met Lin en besloten om het toch gewoon te nemen.  ;D Ik had met verjaardag enkele envelopjes gekregen met centjes erin, dus goed besteed zo.  :D Nu alleen nog een naam bedenken.  :)


 

En Roos natuurlijk kan ik ze uit elkaar houden, Noa heeft immers een ander bekkie en heeft een groen ringetje van 2005 en deze zal een ringetje van 2006 krijgen, volgens mij zijn die rood.  ;)

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

bobbie

Hoi Caroline,

Gefeliciteerd  :D :D :D. Wat leuk. En het is voor jou ook erg leuk dat je hem/haar vanaf ei kunt volgen. 8)

Snowy? Of zoek je iets in een bepaalde richting qua naam?

Hihihihi, nu vind ik het helemaal leuk om de kleine te volgen.

groetjes, Nel :)

Roosje

Citaat van: Caroline op 28 januari 2006, 12:32:55
En Roos natuurlijk kan ik ze uit elkaar houden, Noa heeft immers een ander bekkie en heeft een groen ringetje van 2005 en deze zal een ringetje van 2006 krijgen, volgens mij zijn die rood.  ;)


Ohja...Duh ::) Goedemorgen Roos :P

carco

Hoi Caroline

2 Albino's toe maar zeg ;D Leuk hoor gefeliciteerd!!
En wat een idee van die ringen zo, zo heb ik mijn keuken ook en de woonkamer zou hier dus ook kunnen ;)
En nee Simone's telefoon is echt overleden :'( Alleen de simkaart werkt nog.
Dus nu hebben wij dezelfde naam, hetzelfde geboortejaar , 3 kinderen en ook nog dezelfde telefoon :o Hoe gekker kan het ;D
Ik heb er mega zin in hoor de 27e, maar voor die tijd ga ik nog iemand anders van het forum ontmoeten en dat lijkt me ook wel heel erg leuk :)
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




Mariska

Hoi Caroline,

Eigenlijk wist ik al wel dat jij dit hummeltje niet aan je neus voorbij zou laten gaan ;D
En gelijk heb je ;)
Ik ben heel erg blij voor je!

Liefs
Maris!! :-*


Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Roosje

Citaat van: carco op 28 januari 2006, 14:13:13
Hoi Caroline

2 Albino's toe maar zeg ;D Leuk hoor gefeliciteerd!!
En wat een idee van die ringen zo, zo heb ik mijn keuken ook en de woonkamer zou hier dus ook kunnen ;)
En nee Simone's telefoon is echt overleden :'( Alleen de simkaart werkt nog.
Dus nu hebben wij dezelfde naam, hetzelfde geboortejaar , 3 kinderen en ook nog dezelfde telefoon :o Hoe gekker kan het ;D


Jullie kennen dezelfde Roos ;D (Nouja, straks dan :D)

carco

Klik op het plaatje voor onze site!




Caroline

Citaat van: Roosje op 28 januari 2006, 14:33:10
Citaat van: carco op 28 januari 2006, 14:13:13
Hoi Caroline

2 Albino's toe maar zeg ;D Leuk hoor gefeliciteerd!!
En wat een idee van die ringen zo, zo heb ik mijn keuken ook en de woonkamer zou hier dus ook kunnen ;)
En nee Simone's telefoon is echt overleden :'( Alleen de simkaart werkt nog.
Dus nu hebben wij dezelfde naam, hetzelfde geboortejaar , 3 kinderen en ook nog dezelfde telefoon :o Hoe gekker kan het ;D


Jullie kennen dezelfde Roos ;D (Nouja, straks dan :D)


En.......we hebben allebei 1 dochter en 2 zonen, allebei onze eerste levensjaren in Ridderkerk gewoond en we hebben ook nog allebei 1 cavia, hihihi!!  ;D ;D ;D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.