## Binky's friends deel 1. ## ** 01-10-2005 t/m 01-10-2006 **

Gestart door Caroline, 1 oktober 2005, 23:15:41

« vorige - volgende »

Roosje

Citaat van: Caroline op 10 januari 2006, 12:02:11

Maar die Miss verkiezingen, zullen we die 20 + houden anders win jij hem, zeker nu met je bruine snoetje van het snowboarden.  8) Dan hebben de oudjes hier helemaal geen kans meer!!

Ik en bruin van de wintersport....HAHAHAHA! Ben nog steeds lekker wit hoor. ;)

Ankie

Hoi Caroline

Wat een leuke foto's allemaal !!! Ook van jezelf ! Leuk om een gezicht te hebben bij een naam !!! ;D
Sanne is een prachtige meid en ik hoop dat je het knuppeltje al achter de deur hebt staan !!! :D (als je begrijpt wat ik bedoel !)

Groet van Ankie

Petra en Cheeky

Gezellig is het hier Caroline! Leuk die foto's van jezelf, maar helaas kan ik niet zien of je net zulke prachtige sprekende ogen hebt als Sanne! Het is zowieso een prachtig meisje, maar die ogen... WOUW!!

Dat je geen 18 meer bent, is logisch, maar soms word je juist op latere leeftijd doordat je dingen hebt meegemaakt, knapper op een bepaalde manier! Ik moet altijd een beetje lachen, op mijn 18e was ik een grijs muisje en had totaal geen mannelijke belangstelling, maar nu (bijna 40!!) werd ik van de week nog nagefloten door een paar broekies van rond de 20 schat ik (ik had verdorie hun moeder bijna kunnen zijn!). Nou, dan ga je wel even rechter op lopen hoor, want dat verwacht je niet meer, hahaha!

Liefs,
Peet

carco

Hoi

Ik doe niet mee hoor aan missverkiezingen, dan wordt het veels te gemakkelijk voor jullie om te winnen :P
Gelukkig had ik vroeger altijd de aandacht van de jongens als ik met mijn vriendin ging stappen omdat zij niet moeders mooiste was en zij was altijd kwaad op mij omdat de leuke jongens naar mij kwamen (het is maar goed dat zij hier niet op het forum komt, want ik ga nog steeds met haar om)
En ik kom echt een keer lijkt me harstikke leuk.
Spreken we nog af.
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

Kirsten

Hoi Caroline,.

hahaha ja inderdaad van de Hema :D Demi had hem in de lilaversie,.  :D. Heerlijk van badstof kan ik me nog herinneren en werd daarom gelijk favoriet :D

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Mandy

Citaat van: Caroline op  8 januari 2006, 13:12:41
En dan als laatste, Coco.
Coco is de valk van mijn ouders, ook bij Mandy vandaan. Coco is bijna een half jaar en een Cinnamon geparelde witmasker man, dus hij verliest op het moment zijn pareltjes. Coco is een echte fluiter en prater, met 4 maanden floot hij al diverse deuntjes zoals, bouwvakkersfluitje, ons familiefluitje, 2 zinnetjes van het Feyenoordlied, Happy Birthday to you en nog een paar die ik niet meer weet, ook praat hij, hij zegt hij Coco, hallo Coco, Rakker (zo heet de hond), hij blaft en zegt  lekker, zover ik weet, misschien inmiddels wel weer meer. Mijn ouders zetten elke keer als ze de hond gaan uitlaten of ergens anders naar toe gaan, een cd van de Vogelbescherming op, daarop staan volgens mij 20 verschillende fluitjes van vogels in het wild op, die fluit hij nu bijna allemaal na en de kanarie ook al een paar. Kortom best wel frustrerend, als ik dit allemaal hoor en dan thuis een man heb zitten die niks doet, Pablo is dus echt een man, aangezien hij zijn parels aan het verliezen is maar qua gedrag is het een echte vrouw, het is gewoon een watje, absoluut geen macho gedrag en fluiten doet hij op dit moment noooooooit meer. En dat terwijl hij 3 vrouwen heeft.  :-\

Leuk om ook weer wat van Coco te horen en dat het zo goed gaat. ;)
En jeetje, wat kan die kletsen en fluiten zeg! :o ;D
Dat heb ik eigenlijk nog nooit over een valk gehoord, dat die zoveel kan. :)
Maar misschien dat het wel komt omdat hij alleen zit. Pablo hoeft geen moeite te doen, die heeft al 3 beauties om zich heen, dus waarom moeilijk doen met fluiten enzo! :D
Maar wie weet, als de hormonen op gaan spelen in het voorjaar... 8)
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

bobbie

Hoi Caroline,

Leuk dat ik nu een gezicht voor me zie bij je naam  :D.

Zat er wel in dat je blond bent met al die blonde kinderen  ;).

En vrijdag wordt je 40? Nou, je bent goed houdbaar schijnt, want je ziet er goed uit. 8)

Groetjes, Nel :)

Riny

Hoy Sanne
Kijk eens ik heb Jan geholpen in de tuin.
Ik heb heel erg hard moeten werken ,zie je dat.

En toen ik weer naar binnen kwam in de keuken was Riny helemaal niet blij.
Snap jij dat nu?

Maar nu ben ik weer helemaal schoon,ik moest gelijk van Riny in bad. Flauw he.
Nu krijg je nog een pootje van me Dag lieve Sanne

Caroline

Nou even snel hoor jongens, ik heb het onwijs druk gehad. En waarmee?? Gewoon met van alles, en nog wat, dingen hier in huis, de kids, boodschappen, bezoeken aan jarigen, kadootjes kopen voor jarigen en weet ik nog wat allemaal. Vanavond weer zo'n rare avond, ik moest nog even een paar mensen bellen voor mijn verjaardag, die ga ik samen met Thomas zijn verjaardag vieren, 26 januari. Er zit 13 dagen tussen onze verjaardagen, en ik heb er geen zin in en tijd voor om 2 x de boel hier te moeten verbouwen om 30 man binnen te krijgen.  ::) Maar goed, ik dus vanavond naar boven, Ed ging lekker een dutje doen op de bank, die moet vannacht werken, gewone en mobiele telefoon mee, laptopje aan. Ik denk dan bel ik even,  :P en duik lekker daarna het forum op. Fout!! Echt niet dus. Om half 11 stopte ik met bellen en had nog niet de helft gebeld.  :-\ We hadden elke keer zoveel te buurten.  ;D
Maar goed, nu even tijd om jullie te antwoorden. En dan morgen weer een berichtje (ga ik proberen)met een verslagje en foto's, ik heb er nog een heleboel op de pc staan.
Nog even nieuws!!

Noa  101  gram!!

Goed hè, ze is mijn zwaarste valkje. Pablo weegt 85 gram, Fleur 98 gram en Chica weegt 94 gram. Volgens mij gaat het wel lekker met mijn engeltje.  :D

Hoi Monique,

Graag gedaan!!  ::)

Hai Roos,

ik weet niet of je lekker bruin bent geworden of nog lekker wit. Ik heb nog geen foto's gezien.  ::)

Hoi Ankie,

Wij hebben 2 knuppeltjes achter de deur staan, eentje voor mama en eentje voor papa.  :P Ik begrijp wat je bedoelt hoor.

Hoi Peet,

Sanne heeft haar grote ogen van mij maar haar mooie blauwe ogen van Ed, net als haar twee broertjes trouwens. Ik heb groene ogen.  ;) 8)

En het nafluiten, dat ken ik hoor, het zijn dan nog wel snotneuzen maar ze maken wel je dag weer goed.  ;) Al hoewel ik wel moet zeggen dat sinds ik met de kinderen over straat loop, het wel minder wordt (het fluiten), als moeder zie je er schijnbaar toch meteen een stuk ouder uit.  ;D

Ach kom op Caroline, jij kunt toch ook gemakkelijk mee doen aan de Missforumverkiezingen. Jij ziet er toch ook nog kei goed uit. Ik heb ook foto's van jou hoor.  ;)
Ik had dat ook altijd met één van mijn vriendinnen, dat ik de leuke jongens naar me toe trok en zij de sulletjes, zeg maar, maar zij was wel heel erg mooi van binnen. Echt een superwijf, zeg maar. En dat vind ik dan weer veel belangrijker.  :)
En je moet zeker echt een keer komen.

Hoi Kirsten,

Inderdaad de HEMA pyjama was heerlijk zachte badstof. Gelukkig had ik de ecru kleur genomen want nu ligt Jasper er lekker in te slapen.  ;)

Hoi Mandy,

Ja, Coco van ons mam kan echt een hoop. Is echt leuk om hem bezig te horen. Mijn eigen Coco, de lutino die ik 8 1/2 jaar heb gehad, kon het trouwens ook zo goed, alleen was die toch wel wat ouder, zeker met praten gaan was hij al wel een 1 1/2 - 2 jaar. En ook die zat alleen.  ::) Dus misschien scheelt dat ook. Coco van mijn moeder begon er al mee met 4 maanden. En die zit ook alleen en krijgt de hele dag alle aandacht. En mijn Pablo, is volgens mij geen echte vent. Drie van die mooie "wijven" en hij bekijkt ze niet, alleen af en toe even lekker kroelen met Fleur maar volgens mij alleen omdat al zijn nieuwe pennetjes hem jeuken.  ;D

Hoi Nel,

Dank je wel, voor het complimentje.

Ik zie er dan misschien wel ietsje jonger uit maar voel me af en toe ouder hoor.  8)
Maar meestal schatten ze Ed ouder dan mij, terwijl hij 4 jaar jonger is.  ;D ;D ;D Dat is wel leuk natuurlijk.  ::) :P

En inderdaad nog steeds heel erg blond en niet uit een potje en nog niet grijs. Maar vroeger was ik nog blonder hoor, een beetje zoals Thomas en Jasper, Sanne is een tintje donkerder, een beetje zoals ik nu ben.  :)

Ach Bailey,

Wat ben je toch lief.
Om 11.37 uur werd Sanne wakker, ze kwam mijn kamer binnen gelopen. Ik was net naar jou foto's aan het kijken, dus zei ik tegen Sanne, dat ze een berichtje had van Bailey.
Ze was gelijk wakker en keer naar jouw vieze snoetje en pootjes, ze glimlachte een keer,  :) kroop in Ed zijn bed onder het dekbed, zuchtte nog een keer en ging lekker verder slapen. Zo lief!! Gelukkig is Ed werken en komt hij morgen pas om half 8 thuis, kan ik haar lekker laten slapen.  :D

Maar Bailey, morgen komt ze weer kijken en dan een beetje langer.  :-*

Deze is speciaal voor jouw, dit zijn mijn 2 maatjes, Summer (R) en Indy (L).

Lekker samen liggen in het mandje, in hun eigen kamer.  ;)

Geef je Rinny een dikke knuffel van mij.  :-*

Welterusten!!

Daag daag!![/size][/i][/b][/color]

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Mandy

Citaat van: Caroline op 12 januari 2006, 00:55:54
Noa  101  gram!!

Goed hè, ze is mijn zwaarste valkje. Pablo weegt 85 gram, Fleur 98 gram en Chica weegt 94 gram. Volgens mij gaat het wel lekker met mijn engeltje.  :D

Nou dat denk ik ook! ;D
Hartstikke goed! :D
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Kirsten

Wow das super zeg,. 101 gram,. Ik denk dat je erg trots bent op haar :D

Groetjes
Kirsten

Kirsten

en niet te vergeten ook op jezelf! :D

Rianne

Valerie

Wat een lieve foto's kom ik hier toch allemaal tegen! :)
Die 2 maatjes lijken ook zo lief! Zou je zo mee gaan knuffelen. Mag ik bij in de mand liggen?  :)

Mariska

Hoi Caroline,

Ik vind je er hartstikke goed uitzien hoor ;)
Mag hopen dat ik er zo uit zie als ik bijna 40 word ::) ;D
Maar als Riny zegt dat Ed ook een knappe man is ben ik wel benieuwd natuurlijk ::) ;)

Maar je schreef een stukje terug over dat je 5 zwangerschappen verder was.
Dat betekend dan volgens mij dat het 2 keer niet goed is gegaan :( ?
Dat lijkt me heel erg om mee te maken.
Als je er niet over wil vrtellen hoeft dat niet hoor, maar ik wou er toch even op reageren ;)

En ik vind alledrie je kinderen prachtig vanaf de eerste foto's die ik zag :-*
Ik heb dat al vaak tegen Mike gezegd ;)

Liefs
Maris!! :-*

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)