## Binky's friends deel 1. ## ** 01-10-2005 t/m 01-10-2006 **

Gestart door Caroline, 1 oktober 2005, 23:15:41

« vorige - volgende »

Riny

Hoy Caroline
Ik kom even je dagboekje ophijsen met een mooi roosje.
         Liefs Riny :-*

Caroline

Even heel snel, ik moet eten!! En dan weer weg!!

Bedankt!!

:-* :-* :-*

Misschien tot straks!!
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

bobbie

Hoi Caroline,

Wat heb ik weer genoten van je foto's  :D, ik werd er helemaal blij van.  ;)

Tot de volgende keer, Nel :)

gonnie

Hoi Buuv
Wat fijn toch dat je ons zo op de hoogte houd van alles en een heerlijke foto`s zijn dat .En Noa doet het erg goed , je kan zien dat ze helemaal ingeburgerd is,heerlijk.
Groetjes Gonnie




Caroline



Vakantie voorbij!!



Zo, ik heb eerst al jullie dagboekjes en verhalenboekjes afgewerkt en dan is het nu weer eens tijd voor mijn eigen boekje. Misschien doe ik het via Word wel in etappes want er zijn weer 4 weken voorbij, dus tijd voor mijn migraine, ik heb een uurtje geleden 2 Panadol Plus ingenomen en hoop dat het met wat afleiding hier een beetje wil zakken want ik heb vanmiddag nog een feestje ook van een neefje die 18 wordt. De kindjes spelen gelukkig even lekker rustig, alleen Jasper ligt te huilen, die is moe en kan de slaap niet vatten, en Ed is werken. Januari is trouwens een hele drukke maand voor ons wat betreft verjaardagsfeestjes, het begon gisteren, de trouwdag van mijn ouders, dus even een bloemetje gebracht, is tenslotte toch een prestatie 43 jaar.  :o Ook Ed zijn stiefbroer is dan jarig. Vandaag dus een neefje, vrijdag de 13 de ben ik zelf jarig, jippie  :-\ de 16 de weer een neefje, de 23 ste een nichtje, de 25 ste Ed zijn stiefmoeder, dus de oma van de kids, de 26 ste onze Thomas en dan de 28 ste nog  mijn schoonzusje. Dus niet alleen een drukke maand  maar ook nog eens een dure.  :(

De kapper.

Gisteren zijn we met de halve familie (met zijn 10-en) tegelijk naar de kapper geweest, 3 schoonzusjes en ik, samen met 2 nichtjes, 1 achternichtje van 1 jaar en natuurlijk mijn 3 (b)engeltjes. Wel naar een hele grote kapperszaak hoor, en eentje waar we al jaren komen, dus ze kennen ons.
De jongens hebben weer een lekker kort geknipt koppie, foto's volgens nog wel een keertje. Sanne doe ik altijd zelf maar nu ze zag dat iedereen werd geknipt wilde zij ook eens een keer geknipt worden door de kapster, alleen haar pony bij punten en van de achterkant 3-4 cm "dooie" punten. En de mama heeft maar weer eens alles laten op knippen, mijn haar is nog net lang genoeg om het vast te zetten met een klem, maar weer lekker gezond, in zoverre dat dit kan, het heeft de afgelopen 5 jaar heel erg te lijden gehad met 3 zwangerschappen en 2 miskramen, ik heb tijden gehad dat ik hele bossen haar verloor. Maar nu ik ben wel weer tevreden met mijn koppie.  :D Foto volgt NIET!!  ;D

Verder.

Verder gaat alles goed hier, we hebben lekker een paar daagjes met het gezinnetje doorgebracht, lekker wezen wandelen met de hondjes, en verder gewoon lekker gedaan wat we zelf wilden. Nadeel is dan alleen dat ik in de avonduurtjes de was moet doen en dus weinig tijd over hou voor het forum. Maar dat komt wel weer goed.   :D Om het goed te maken heb ik weer een serie foto's.  ;)
Ed is gisteren weer begonnen met werken en maandag begint de school weer voor Sanne. Dus weer elke morgen om 7 uur de wekker.  :-\

Mijn beestjes.

Mijn beestjes maken het allemaal goed. Ik heb er weinig over te vertellen. Alleen dat Fleur al haar grote vleugelveren aan het verliezen is, heette dat niet de slagpennen?? En Noa gisteren weer eens is geknipt en gevijld, was weer 6 dagen geleden, maar ze heeft ook veel geknabbeld aan de wilgenring.

Nou genoeg "gepraat", tijd voor foto's!!




De valkjes hebben de schouw naast de kooi ontdekt, nadeel alleen is dat ze alles slopen, ik heb er dus maar een paar dingen neergezet die ze niet kunnen slopen, nu maken ze alleen de muur en het plankje vies.  :-\


In de twee beelden heb ik zaadjes ingedaan, dus eten ze nu lekker i.p.v. slopen.  :D


Chica bij het indianenmeisje.


Waar ook zij de zaadjes heeft ontdekt.  :P


Pablo boven op zijn troon.
Chica heeft ook de andere "bak" met zaadjes gevonden.


Noa en Pablo slopen samen de nieuwe wilgenring.


Ik heb de ring alweer moeten "sluiten", ze hadden hem alweer door gebeten.


Noa slaapt ook iedere nacht in de wilgenring, samen met Chica.


Hier zie je het stuk wat als eerste stuk was gebeten.


Ook Chica komt vanaf de andere kant mee knagen.


Oh Fleur, kriebel nu eens aan mijn nieuwe "pennetjes", ze jeuken zo.


Als je er mee stopt, dan krabber ik zelf wel!!

Fleur & Pablo trekken steeds meer naar elkaar toe, ik zie ze steeds meer kroelen samen. Gek want toen Bink er nog was bekeken ze elkaar niet, ook niet toen ze nog samen zaten de eerste 2 weken. Fleur was echt Bink's vrouw, nu ze weduwe is staat Pablo weer open voor haar, mooi om te zien.  ;)


De kleertjes die de kids uit The States hadden gekregen.


Oeps, deze zat nog in de was, vergeten, hier dus net uit de wasmachine, mooi hè??


En natuurlijk Jaspertje zijn Converse maatje 19, ach zo lief!!

En dan als laatste, Coco.
Coco is de valk van mijn ouders, ook bij Mandy vandaan. Coco is bijna een half jaar en een Cinnamon geparelde witmasker man, dus hij verliest op het moment zijn pareltjes. Coco is een echte fluiter en prater, met 4 maanden floot hij al diverse deuntjes zoals, bouwvakkersfluitje, ons familiefluitje, 2 zinnetjes van het Feyenoordlied, Happy Birthday to you en nog een paar die ik niet meer weet, ook praat hij, hij zegt hij Coco, hallo Coco, Rakker (zo heet de hond), hij blaft en zegt  lekker, zover ik weet, misschien inmiddels wel weer meer. Mijn ouders zetten elke keer als ze de hond gaan uitlaten of ergens anders naar toe gaan, een cd van de Vogelbescherming op, daarop staan volgens mij 20 verschillende fluitjes van vogels in het wild op, die fluit hij nu bijna allemaal na en de kanarie ook al een paar. Kortom best wel frustrerend, als ik dit allemaal hoor en dan thuis een man heb zitten die niks doet, Pablo is dus echt een man, aangezien hij zijn parels aan het verliezen is maar qua gedrag is het een echte vrouw, het is gewoon een watje, absoluut geen macho gedrag en fluiten doet hij op dit moment noooooooit meer. En dat terwijl hij 3 vrouwen heeft.  :-\


Coco dus, van mij  moeder.


Coco, inmiddels al met minder parels, hij is flink in de rui.



Ik zal dit berichtje alvast plaatsen voor jullie, deel 2 met alle antwoorden volgt, maar misschien pas vanavond. Ligt aan mijn koppetje.  :-\[/size][/i][/b][/color]



Houdoe!!


Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Riny

8 januari 2006, 13:26:28 #1610 Last Edit: 8 januari 2006, 20:41:24 by Riny
Hoy Caroline
Krijg  ik misschien als ''kunstoma'' van je kindjes het voorrecht om wel een foto van je te mogen zien met je nieuwe haarstijl.
En ik kan bijna de foto's niet afwachten van de koppie's van je kindjes.
Maar dat is vast een goede geduld oefening voor het nieuwe broedseizoen.
En die kleertjes vindt ik prachtig.
Liefs Riny :-*

bobbie

Hoi Caroline,

Mooie kleding hebben ze voor je kids meegenomen hoor. Het blousje vind ik ook leuk. En die schoentjes, geweldig  :D.

Rot dat je weer hoofdpijn hebt, ik druk me nu vast mild uit  ::), het zal wel migraine zijn.

Als ik Pablo zie, zie ik inderdaad ook Angel. Alleen heeft Angel een donkerdere snavel.

Ik ga weer naar het volgende  dagboek. Sterkte met je arme hoofd. :-\

groetjes, Nel :)

Roosje

Ik heb even wat oppervlakkig alles doorgelezen en genoten van je foto's :) Wat kan je toch allemaal missen in een week :o En dan heb je het nog druk gehad! Maar ik spreek je vast gauw weer op msn en dan ben ik weer helemaal op de hoogte.

Zag ook de kleertjes van de kinderen. Geweldig vind in dat! Van die kleine stoere converse schoentjes, tommy hilfiger, ralph lauren...Prachtig. Dat is hier inderdaad stervensduur 8) Maar zó leuk bij die kleintjes ;D

Caroline



Hoi hoi!!



Nou, mijn migraine is weer gezakt gelukkig, dus ik hoop dat hij ook morgen wegblijft. Vanmiddag na 4 pillen toch maar naar het verjaardagsfeestje geweest, en in het begin dacht is te sterven maar op een gegeven zorgde de afleiding toch voor enige ontspanning waardoor ik de migraine voelde wegstromen uit mijn lichaam.  :D Helaas nog geen foto's van de kids gemaakt daar stond mijn hoofd niet zo naar, ook niet van mezelf Riny.  ;)
Verder wilde ik nog even vertellen dat Fleur en Pablo zo erg in de rui zijn dat ze best wel moeite hebben met vliegen, ze hebben volgens mij aan allebei aan beide kanten nog maar 2 slagpennen, dus dat is net zoveel als dat ze laten zitten met kortwieken volgens mij,(weet het niet zeker, kortwiek zelf nooit). Fleur is er ook onzeker over, ze vliegt nauwelijks.



Hoi Monique,

Volgens mij heb ik hard genoeg geschopt want ik heb de dip nog niet in de buurt gezien.  ;D ;)
Even over Lulac, je vraagt mijn mening. Lulac is niet tam zeg je maar komt wel bij je zitten om trosgierst te eten. Ik persoonlijk zou daar nooit een wilde valk bij zetten. Je vindt het zonde van het werk als de kweker een valkje voor jou moet tam maken en het wordt later weer wat wilder omdat Lulac niet echt tam is. Maar je betaald er toch meestal extra voor, om een valkje tam te krijgen. Stel je zet er een wilde bij, dan kun je er vanuit gaan dat Lulac nog wilder wordt, hij zal dit gedrag deels over kunnen nemen. Maar stel dat je een tam maatje voor hem gaat zoeken dan zal hij zijn maatje zeker gaan volgen, je hebt dan wel de kans dat het tamme maatje ietsje minder tam wordt maar als je dit goed onderhoud, heb je ook goede kans dat Lulac straks zonder trosgierst bij je komt zitten, omdat hij zijn maatje volgt. Deze kans acht ik persoonlijk zeer klein met een wild maatje erbij.
Ik hoop dat je iets aan mijn advies hebt, als er mensen anders over denken, mogen ze hier op reageren of desnoods Monique zelf advies geven.  :D
Je vraag over Pablo, zijn parels, dus ook die op zijn rug zullen in de toekomst allemaal verdwijnen, het is niet zeker dat die ook allemaal deze rui al verdwijnen, soms gaan er wel 2 jaar overheen. Maar weggaan doen ze.  :( :'(
En je vraagt maar raak hoor, als ik antwoord erop heb , geef ik je het graag.  ;)



Hoi Christine,

Dank je voor de complimentjes over de foto's. En ik vind het wel jammer dat Pablo zijn pareltjes verliest, maar straks is hij net zo mooi als Binky was en........ ik heb ooit een Grisha, dus een pop die de pareltjes houdt, dus dan ben ik weer helemaal blij.  ;D



Hoi Riny,

Graag gedaan hoor de foto's, de rest volgen hoor.  ;)

Hier alvast weer een paar.  :D


Jasper 1 dag oud, onder de "zonnebank" tegen geelzucht.


Jasper 3 weken oud, in de Maxi-cosi.


Jasper 3 maanden, samen met mama naar de babymassage.


Jasper 5 maanden, lekker in zijn eigen bedje.

Nog even een quizvraagje.


Wie is dit??



Hoi Esther,

Met Thomas zijn onderzoeken schiet het niet op, op dit moment, de 2 laatste onderzoeken heb ik moeten afzeggen i.v.m. dat hij voor de kerst ziek was. De eerste dagen dat ik weer kon afspreken waren 24 + 25 januari, en dan moeten al die mensen van al die verschillende onderzoeken nog allemaal samen komen om er samen uit zien te komen wat onze Thomas eventueel zou kunnen mankeren, schiet dus niet echt op. Ik hoop de uitslagen in februari te hebben.
Jullie zijn voorlopig ook nog niet klaar met jullie Pim las ik, jij dus ook veel sterkte nog.  :-*



Dank je Natas,

Ik ben ook héééél erg trots op mijn kleintjes hoor.  ;)



Hoi Kirsten,

Heerlijk is dat hè, die kleine meid te zien genieten bij oma en oma uiteraard van de kleine meid.  ;)
Ik ben ook heel dankbaar dat ze dat ook allemaal nog mag mee maken hoor. Ed heeft zijn moeder verloren toen hij zelf 7 jaar was en hij vind het dus nog steeds moeilijk, vooral het feit dat zijn moeder dus nooit zijn kindertjes kan zien.  :'( Daarom heeft oma Betsie ook een bijzonder plaatsje in ons leven.  :)



Hoi Peet,

Leuk je weer eventjes hier te zien. Dank je voor je lieve berichtje.  :-*



Citaat van: Riny op  7 januari 2006, 10:18:07
Hoy Caroline                                          
Weet je wat jij eens zou moeten doen?
In de spaarzame uurtjes die je voor jezelf hebt ook echt doen waar jij zin in hebt.
En als dat zou betekenen dat je eens een paar dagen niet in onze dagboekjes schrijft dan geeft dat niets.
We weten allemaal hoe druk jij het hebt.
En de boog kan niet altijd gespannen zijn.
Liefs Riny :-*

Hoi Riny,

Even gequotet hoor.
Heel erg lief dat zegt, maar weet je dat ik het juist heerlijk vind om even in mijn dagboekje te schrijven, ik probeer er dan elke keer weer iets aparts van te maken, en dat is eigenlijk één van de weinige dingen die me ontspanning geven. Ook het lezen van jullie dagboekjes, door jullie problemen te lezen, groot en klein, vergeet ik weer even mijn problemen.  8)
Maar, .......... heel erg lief dat je zo bezorgt bent hoor,  :-* :-* :-*



Hoi Suus,

Vandaag weer foto's van je blonde elfje, toen hij nog heel erg jong was.



Hoi Ankie,

Ook jij bedankt voor je lieve berichtje.  :-*



Hoi Nel,

Fijn dat je hebt genoten van mijn foto's  en er helemaal blij van bent geworden. Graag gedaan hoor!!



Hoi Buuv,

Gonnie, jij ook bedankt voor je lieve woorden.  :-*



Hoi Riny, ik zal proberen om van de week Ed een foto te laten maken van mij met mijn nieuwe coupe, speciaal voor jou. Maar ik beloof niks, Ed heeft namelijk eerst 2 middagdiensten en dan nog 2 nachten, dus weinig thuis overdag.  ;)



Hoi Nel,

Alleen Jasper past zijn kleertjes en schoentjes nu nog niet, maar de andere 2 hebben het allemaal al aan gehad, het stond ook allemaal erg leuk, Sanne had vandaag het roze bloesje aan, stond erg wijs. Thomas had vandaag zijn gestreepte polo aan en dat stond hem nog ondeugender dan dat hij al is, zeker nu weer met zijn korte koppie, (hij heeft nog wel zijn blonde krullen hoor).
En ik had inderdaad gezien dat Angel en Pablo veel op elkaar lijken maar dat Angel een hele donkere snavel heeft, zal dat door de leeftijd komen?? Bij mij hebben ze alle vier een bijna witte snavel.  :-\
Mijn hoofdpijn is gelukkig over, maar bedankt.  :)



Hoi Roos,

Fijn dat je er weer bent, ik heb je gemist, zeker op de MSN.
Vet hè?? De kleertjes. (zou onze Sanne zeggen, die noemt alles nu VET) Ik vind het ook helemaal geweldig, ze hadden al diversen kleertjes van RL en Sanne is gek van Scapa maar hier is het inderdaad bijna niet te betalen, in The States, is het meeste ongeveer de helft of ietsje meer dan hier. En nu hebben ze het gekregen, dus dat is helemaal mooi mee genomen.  ;) Want zelf de 3 kasten met zulke merken volhangen kunnen wij zelf ook niet betalen hoor.  ;D[/size][/i][/b][/color]





Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Kirsten

Hoi Caroline,.

Ah Jasper onder de zonnenbank,. Demi heeft er ook gelegen,. omdat ze een streptokokbacterie had, kon haar lichaam ook die stof niet afvoeren en was haar bilirubine(schrijf je dat zo?) gehalte al snel veelste hoog. Ik had wel het idee dat ze het helemaal niet erg vond,. zo lekker warm :D
Ook de ínz'neigenbedje'foto vind ik heerlijk om naar te kijken.

Die wilgenring is een groot succes volgens mij en ik denk dat dat knagen supergoed voor de houding van Noa's snaveltje is,.
Mooi foto;s weer :D

Groetjes en sterkte met je migraine
Kirsten


Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Gerda

8 januari 2006, 23:02:24 #1615 Last Edit: 9 januari 2006, 18:27:42 by Gerda

Dat ben jij!!! Toen je nog jong was  ??? ???

Wat een leuke kleren. Vooral dat jasje rechtsboven vind ik erg cool. Mooi met die kleurvlakken!!

Hopelijk valt je migraine deze maand een beetje mee!!!

Leuke 'ontdek-foto's' van de valkjes!! En heerlijk in de wilgenring. VOlgende week kunnen mijn valkjes ook in zo'n ring klauteren en knabbelen, als ik bij Riny geweest ben.

Voor straks weltrusten,
Liefs, Gerda

carco

Hoi

Ik dacht ook te menen dat jij het bent ???
Kan Riny geen handeltje beginnen in die wilgenringen, ik wil er ook wel één.
Groetjes: CAroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




Caroline

9 januari 2006, 00:41:00 #1617 Last Edit: 9 januari 2006, 00:43:18 by Caroline


Hé Caroline, het was mijn idee, dus eigenlijk zou ik een handeltje erin moeten beginnen. Helaas tijdgebrek!!  ;)
Ik had mijn wilgenringenideetje moeten laten registreren, had ik nog rijk van geworden.  ;D

Ze zijn er inderdaad echt helemaal stapelgek op, ze hebben hier de ringen nu voor de tweede keer, en ze besprongen hem al voor ik hem vast had kunnen maken. De eerste keer had ik een stapel wilgentakken en ik had zoiets van, wow, hoe hang ik die in de kooi, zo, dat ze zich er niet aan verwonden als ze eens ergens van schrikken. Toen dacht ik, weet je wat ik maak er een ring van, dan kunnen ze er en lekker aan knabbelen maar er ook lekker op zitten en erin klimmen. Nooit had ik kunnen denken dat het zo'n hype zou worden.  ;D



Gerda, het truitje rechtsboven is van Jasper, een fleese. Hij staat hem ook heel erg leuk, alleen is hij nog een beetje te groot, dus moet hij nog even in de kast blijven hangen. Gelukkig zijn de kleuren van Tommy niet aan mode onderhevig.  :D



En Kirsten, volgens mij is het ook bilirubinegehalte.  ??? Ik weet het ook niet hoor, in ieder geval was hij inderdaad ook bij Jasper veel te hoog, zeker al voor 1 dag oud. En ik had geluk, normaal leggen ze, bij ons in het ziekenhuis tenminste, deze kindjes op de kinderafdeling onder de lamp. En als het voeden niet goed en makkelijk gaat gaan ze aan de sonde omdat juist vocht naar binnen krijgen een onderdeel is van de lichttherapie. Omdat Jasper geboren is met het Down Syndroom mocht hij bij mij op de afdeling blijven en werd de "zonnebank" naar beneden gehaald en kreeg hij een eigen kamertje naast de kamer waar ik lag met 3 andere dames. Dit allemaal omdat ze het belangrijk vonden dat ik zo een betere band kon opbouwen met hem (een betere band kon al haast niet meer,maar dat zei ik natuurlijk niet  ;) ) en omdat hij best goed dronk zelf, en ze dit niet wilde afbreken voor een maagsonde. Kindjes met Down hebben vaak zuigproblemen namelijk. Ik moest er wel voor zorgen dat hij goed dronk, elke voeding 10 ml. meer dan normaal voor zijn leeftijd en 1 fles meer op een dag. Ik heb alles uit de kast gehaald om dat te laten slagen en ook heb ik me 's nachts laten wekken om mijn mannetje onder zijn "zonnebankje" vandaan te halen om zelf te voeden, wel flesjes hoor. Dit waren namelijk mijn enige momenten 3 dagen lang, samen met hem, het voeden, dus daar wilde ik dan ook, zelfs 's nachts, optimaal gebruik van maken. Als het voeden niet goed zou gaan moest hij als nog naar boven naar de kinderafdeling en ook aan de maagsonde. Maar we hebben het gered samen en toen hij 4 dagen was mochten we lekker samen naar huis.


Lekker in zijn eigen bedje.  :)





De quizvraag, wie dit is?? Lat ik nog even open staan, misschien dat anderen ook nog willen raden.  ;)   


Nu echt welterusten!![/size][/i][/b][/color]


Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Rianne


Riny



Dit is Sanne ,daar durf ik wel bijna wat voor te verwedden.
Ik zie het aan het mondje.
En de foto's van Jasper,mijn dag begint weer goed.

De wilgenringen heb ik nageaapt van Caroline.
Ik heb er wel iets aan veranderd .
Maar Caroline als ik patent aangevraagd had op mijn foepjanknollensoep was ik ook rijker geweest op dit moment.

En ik heb vanmorgen goed het op forum gelezen en mag ik je een goedbedoelde raad geven?
Bespaar je de energie voor andere dingen .
Dit is water naar de zee dragen.
Liefs Riny :-* :-*