## Binky's friends deel 1. ## ** 01-10-2005 t/m 01-10-2006 **

Gestart door Caroline, 1 oktober 2005, 23:15:41

« vorige - volgende »

~Natas~

Hai Caro,

Ohoho het zit je ook niet mee he.
Erg triest hoor, maar hij is wel heel mooi ingeslapen en wat wil je nog meer.
Jeetje zeg je moet wel goed kijken met die witte muur en Noa.
Je ziet bijna het verschil niet.
Tjee zeg die Noa van jou doet het goed zeg, 97 gram :o
Doe even rustig aan, en denk aan jezelf.

Sterkte,

Natas

Kirsten

Hoi Lieve Caroline,

Tja dat het ook een keer allemaal op je af zou komen zat er misschien een klein beetje in,. Zoveel tegelijk krijg je soms op je af,. Sterkte met het verlies van de oom van Ed, geen makkelijke dingen, maar ik denk dat je het wel een plekje kan geven met de gedachte dat hij het graag zo zelf wilde.

Prachtige foto's van Noa :D

Groetjes
Kirsten


Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Riny

                                                   
Hallo Sanne en Caroline
Wat heb ik ver moeten zoeken,jullie dagboekje stond bijna onderaan op pagina 2.
Maar dat kan niet hoor ,daarom schrijf ik er snel wat in en dan staan jullie weer bovenaan.

Zijn alle zieke kindjes weer beter??
En ik ben al heel erg lang vergeten te vragen of mijn vriendinnetje goed gegeten heeft.
Is de vakantie weer afgelopen en gaan jullie weer naar school maandag?
En Sanne wil jij Thomas en Jasper een dikke kus van mij geven?
En geef er mama ook maar een van mij.
Heel veel knuffels van Riny
                   en een pootje van

Gerda

Hoi Caroline,

Nog gecondoleerd met jullie oom. Voor hem is het natuurljk een zege en zijn wens is uitgekomen. Maar voor de nabestaanden is het altijd erg!!!

Hopelijk ben je snel uit je winterdipje!!! Misschien met nieuws over nog meer eitjes van Lin en dus nog meer kans op een Grisha!!!

Dus als oppepper, speciaal voor jou:



Liefs, Gerda

Caroline



Ben ik weer!!




Het is al erg laat, maar daar ben ik dan toch.  :D Ik wilde toch nog even iets van mezelf laten horen.
Allereerst wilde ik jullie bedanken voor jullie lieve berichtjes. Allemaal een dikke  :-*
Ik heb het zo druk gehad, dat ik steeds maar even een paar minuutjes tijd had om te snuffelen op het forum en zoals jullie weten het ik iets meer tijd nodig voor mijn berichtjes. Ik heb nu alle was voor vandaag klaar, de kids slapen en de beesten zijn verzorgt, dus eindelijk even tijd om te gaan liggen met mijn laptopje. Ik dacht het even rustig te krijgen in de vakantie, maar ik wil de kids natuurlijk ook de nodige aandacht geven nu ze thuis zijn en je moet ze ook wel een beetje bezig houden nu, het is immers geen weer om lekker buiten te gaan spelen.  :P Dus ben ik aan het knutselen geslagen. Gisteren is Sanne naar oma (mijn moeder) geweest, "leuke dingen doen". Voordat ze naar school ging, deed ze dat elke donderdag, dan ging ze samen met oma knutselen, Playmobielen, legoën, schilderen, kleien enz. enz. allemaal dingen waar ik niet elke dag de tijd voor heb om samen te doen.  ::) En zij vond het heerlijk die aandacht van oma, helemaal voor haar eigen alleen. Sinds ze naar school gaat wordt het te veel, om dat ook nog steeds elke week te doen, maar zowel oma als Sanne missen "hun" middagje wel, vandaar nu tijdens de vakantie, hebben ze lekker samen een afspraak gemaakt, en ze hebben zich gisteren wel vermaakt samen geloof ik, als ik de verhalen hoor.
Vandaag kwam de familie weer terug uit Amerika, en we zijn weer schandelijk verwend, de kids hebben truien, polo's, vesten en blouses gekregen, allemaal merkkleding, die daar veel goedkoper is dan hier en Jasper ook nog gympies van Converse maatje 19, zó lief!! Als ik het niet vergeet zal ik morgen een foto ervan maken. Ook voor mij was er een spijkerbroek van Tommie Hilfinger en een Poloshirt met lange mouwen van Ralph Lauren.  :o
Met de kindjes gaat het steeds een beetje beter, Jasper is van de puffer af, maar ze zijn nog steeds niet helemaal beter, het gaat heel erg langzaam en die laatste snotneus blijft nog af en toe een  beetje lopen.  :-\ En mijn winterdip,..... die heb ik maar weer een schop gegeven, die konden we nu even niet gebruiken.  ;) Met andere woorden, het gaat wel weer met mij hoor.  ::)

Vanmiddag heb ik eindelijk de tijd gehad om voor de laatste keer de kooi van de grasjes te ontsmetten en heb het vandaag heel heftig aangepakt, een hele sterke oplossing gemaakt van Dettol en daar heb ik alle stokken, water en voerbakken en speelgoed in gelegd, ondertussen heb ik de hele kooi ermee schoongemaakt, inclusief de bodem en de acrylplaten, die op 3 zijdes er voor zitten. De grasjes zaten ondertussen even in een TTkooitje en hebben even een douchebeurt gehad. Voordat ik Zilvie in de kooi terug zette, heb ik hem eerst nog éénmaal met Epitholzalf in gesmeerd, preventief, want de kuur had ik al afgemaakt. Hij zag er goed uit, ik denk dat alles nu wel over/weg zal zijn. Ik hoop dit niet nog eens mee te maken, vond het erg onsmakelijk.

En dan de zusjes. Fleur woog vanavond keurig 97 gram, dus die is de 22 gram die ze was aangekomen ook weer kwijt geraakt, ook raakt ze op het moment veel veren kwijt met name uit haar vleugels, de (verkleurde) witte slagpennen. Chica woog 92 gram, dus dat is mooi, zij is ook in de rui maar alleen de kleinere veertjes pas, zij is natuurlijk ook nog 2 maanden jonger als Fleur. En dan Noa, ons "zorgenkindje", die woog vanavond 98 gram!!  :o Echt super dus.  ;)

En dan mijn andere maatje, Pablo, nog niet gewogen, hij had er niet zo'n zin in. En die is hééééél erg in de rui, hij ziet er bijna mager uit, zo met de helft van zijn verenkostuum, en zonder zijn 2 grootte staartveren die hij mist. Ook is hij echt 100 % zeker een man, ondanks dat hij eigenlijk op dit moment noooooit fluit. Maar hij verliest al zijn pareltjes.



Ik ga nu nog even reageren op jullie berichtjes en heb daarna nog een paar leuke foto's van de jongens.



Hoi Monique,

Nu je het zegt, de roos, die had je geplaatst bij Kirsten, i.v.m. hun voor genomen huwelijk. Ik weet het weer. Ik vind hem prachtig.
En we zijn lekker met de 2 jongens (Sanne was dus bij oma) bijna 2 uur wezen wandelen met de hondjes, heerlijk was het.  ;)



Lieve Riny,

Dank voor al je lieve berichtjes, en het gezellige MSN-en niet te vergeten natuurlijk.  :-*  Je doet al genoeg voor me hoor.
Zodra ik even tijd heb ga ik echt de foto's van Jaspertje uitzoeken en naar je verzenden. Maar er komt gewoon steeds iets tussen, maaaaaaar...... komen doen ze hoor!!  ;)
Hier alvast een voorproefje.


Jasper, 9 uur oud. Hij ligt hier in een plastic ziekenhuiswiegje, daar zitten krassen op zoals je op de foto ziet.  ;)


Jasper, 3 dagen oud.

Sanne eet gelukkig de laatste tijd weer wat beter, ze is ook alweer wat aangekomen.
Dikke  :-* van ons allemaal, en een hele natte van ééntje in het bijzonder.  :P



Hoi Rianne,

Inderdaad lijkt het er op dat Noa haar snaveltje steeds vaker goed gaat zetten, maar ik hoop nog maar niks.
En bedankt voor het berichtje, er is weer een eitje!! Inmiddels alweer 2, had ik net even snel gelezen. We gaan dus duimen voor een betere afloop.  ;)



Hoi Nel,

Je hebt dat inderdaad mooi omschreven, de winterdip. Precies zo voel ik het inderdaad ook. Ploeffff!!
Maar net wat je zegt, jezelf even goed toespreken, een beetje boos worden, schouders er weer onder en hupsakee, gewoon weer lekker er tegenaan.  ;)



Hoi Caroline,

Ik zei het net al tegen Rianne, het lijkt er wel op, dat ze steeds vaker haar snaveltje goed zet.  :D
En ik had "geluk", ik had voor vandaag geen oppas voor mijn kindjes, Ed zijn familie ging natuurlijk zelf naar de begrafenis, en mijn ouders konden niet vanmiddag en mijn vriendinnen, die hier in de buurt wonen, moesten toevallig allen werken vandaag.  :-\ Ed is dus alleen naar de begrafenis geweest.  :-*



Hai Gonnie,

Dank je voor de complimenten over het filmpje, leuk dat je hem hebt gekeken.  :D



Dank je wel, Irene.



Hoi Natas,

Nee dat klopt, je ziet geen verschil, weet je hoe dat komt??
Zowel mijn muur als Noa zijn goor en niet spierwit meer.  ;D ;D ;D



Hoi Kirsten,

Dank je voor je lieve berichtje.  :-*



Lieve Gerda,

Dank je wel voor de prachtige foto van Grisha, ik heb hem al opgeslagen. Wow, wat mooi!! Ik ben er heel erg blij mee.
En dan inderdaad het goeie nieuws, alweer 2 kanseitjes op een Grisha. Yes!!
:-*



De jongens hadden lol, Eerste kerstdag bij oma & opa.


Thomas gooit zijn Legotoren om en ligt helemaal in een deuk.


Jasper zingt met oma, klap is in de handjes, blij blij blij!!


Hier wilt hij oma's ketting pakken.


Ook het ouderwetse, paardje rijden, paardje rijden, hi ha ho...., doet het nog steeds goed.  ;D [/size][/i][/b][/color]



Hier nog een ouderwetse.  ;D



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Monky

Hi Caroline,

Wat een lieve foto's zeg.
Fijn dat je toch nog even lekker hebt kunnen uitwaaien.
Loop je niet over de kop, hè!

Goed zo!!! Geef die winterdip maar een lekkere trap!! Die kunnen we eigenlijk nooit zo goed gebruiken, toch?

Even over de vraag in mijn dagboek...
Lulac is in principe niet tam. Hij komt wel op je hand zitten als er trosgierst te halen valt, maar dat is alles. Ik wil dus een niet tam valkje bij haar zetten. Anders is het jammer van alle moeite die de kweker gedaan heeft om het tam te geven als het de tamheid toch voor een deel verliest. Of zie ik dat verkeerd? Kan Lulac tammer worden als ze bij een tammer valkje zit? Of wordt het tamme valkje wilder... Ik wilde het risico niet lopen. Maar als je anders denkt hoor ik het graag.

Even over Pablo...
Ik zie op zijn vleugels nog parels...gaan die ook verdwijnen of is het alleen de parels op de rug die weggaan?

Ik zit wel vol met vragen zo vroeg op de ochtend zie ik  :-[

Ik ga me gauw klaar maken voor werk.

Groetjes,
Monky

Christine

Wat een prachtige foto's, ik ken dat gevoel van Pablo, Jazzy zijn parels verdwijnen ook allemaal, vond ik wel jammer maar nu valt het nog mee sinds ik Luna'tje heb, die parels die Jazzy verloren heeft zitten nog allemaal mooi bij haar erop en daar gaat geen verandering inkomen!

Mooie foto's van de kleintjes! Vooral van Jaspertje!! :-*

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Riny

Hoy caroline
Bedankt voor de mooie foto's.
En fijn dat Sanne weer wat beter eet.
Nu zal ik mijn belofte ook eens nakomen.
groetjes Riny :-* :-*

valkchico

hallo Caroline,

ppff hectische tijd acter de rug met toch wel een hoop tegenslagen de laatste weken van het oude jaar, Ik hoop dat je de winterdip echt ver hebt geschopt want dat pokke dipje blijft vast nog wel even loeren ;).

Wat een mooi foto's heb je weer gemaakt en wow :o wat een gewicht die Noa. Geloof dat je je daar steeds wat minder zorgen om hoeft te gaan maken.
Wel jammer van de pareltjes maar vind hem toch nog steeds erg mooi hoor!en eigenwijs.

Heb jij al weer wat meer gehoord over de testen van Thomas?
of schiet dat niet zo op het moment?
Wat een mooie baby was Jasper zo vredeig heerlijk om te zien.
En hij is nog steeds een plaatje natuurlijk :-*

gr Esther

~Natas~

Hi Caro,

Gelukkig gaat het weer wat beter met je.
Denk lekker aan jezelf en aan je gezin, de rest komt later wel.
Leuk hoor de foto's van je kids, je hebt echt 3 hele mooie kinderen hoor  :-*

Groetjes,

Natas

Kirsten

Hoi Caroline,.

Ik moet soms ook eens wat meer een trap uitdelen lees ik ;), want het lijkt bij jou wel te werken,.
Verder is het zo herkenbaar met Sanne en je moeder. Mijn moeder heeft vanaf dat Demi een maand of drie was wekelijks twee dagen voor haar gezorgd als ik ging werken, Ik kon zo ook blijven werken toen ik er alleen voor kwam te staan en het was erg fijn om zo'n vertrouwd gevoel erbij te hebben,. Kleien,. verven niets was te dol en ze deed ook alles waar ik thuis minder tijd voor had,. ( tja die oma's gaan er gewoon de hele dag voor zitten en dat lukt mij meestal niet :-\) Het was dus ook best moeillijk voor m'n moeder toen demi bijna twee maanden terug voor het laatst daar voor vast kwam,. Nu probeer ik het een beetje te plannen,. gewoon speciale 'oma-tijd' zeg maar :D . Ze hoopt maar op een volgend kleinkind, maar m'n zus blijft maar oefenen en tja ik ga nu het in de juiste volgorde doen ;) dus eerst trouwen :)

Groetjes en je blijft nog steeds van die 'omtezoenen'foto's plaatsen,. heerlijk!
Kirsten


Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Petra en Cheeky

Ha Caroline,

Ook hier ben ik al eventjes niet langsgeweest. Ik lees dat we hetzelfde probleem hebben, af en toe maar heel eventjes tijd om te neuzen op het forum... dan krijg je dat!

Desalniettemin wil ik je ook nog condoleren en ben ik blij dat je je winterdip hebt kunnen wegtrappen! Dat valt lang niet altijd mee! Maar goed, je moet ook wel he, met zo'n druk leven krijg je ook nauwelijks te kans om erin te zwelgen zal ik maar zeggen!

Veel liefs, enne.... mooie/ontroerende foto's heb je weer geplaatst!

Peet

Riny

7 januari 2006, 10:18:07 #1602 Last Edit: 7 januari 2006, 10:19:38 by Riny
Hoy Caroline                                          
Weet je wat jij eens zou moeten doen?
In de spaarzame uurtjes die je voor jezelf hebt ook echt doen waar jij zin in hebt.
En als dat zou betekenen dat je eens een paar dagen niet in onze dagboekjes schrijft dan geeft dat niets.
We weten allemaal hoe druk jij het hebt.
En de boog kan niet altijd gespannen zijn.
Liefs Riny :-*

hippysuus

Nu kan mijn dag echt niet meer stuk hoor! Eerst prachtige Noa foto's en dan even verderop ook nog allemaal foto's van je kleine blonde elfjes!! Wat een verwennerij ;D ;D

Ankie

Hoi Caroline

Prachtige foto's allemaal !! Ik heb er weer van genoeten ,zoals altijd ! Ik denk dat we allemaal wel
begrijpen dat je niet zoveel tijd hebt om op het forum rond te snuffelen ! Maar gelukkig hou je ons regelmatig op de hoogte van het gebeuren bij jou thuis !!!

Groet van Ankie