## Binky's friends deel 1. ## ** 01-10-2005 t/m 01-10-2006 **

Gestart door Caroline, 1 oktober 2005, 23:15:41

« vorige - volgende »

Roosje

Ooh wat zielig zeg, ze zijn goed ziek :( Geef ze maar lekker veel aandacht en knuffels, dat kunnen ze wel gebruiken :-*

bobbie

Och och, wat een getob. Arme kinderen en arme mama  :-\

Vergeet jezelf niet Caroline. Als alles weer beter is moet je je zelf maar eens goed verwennen (lekkere sauna of zo ;))

Groetjes, Nel :)

valkchico

hallo caroline,

Das lekker allemaal zieke kindjes!
bah probeer je wel elk rustig moment in huis te pakken voor je eigen rust!!, anders lig je zelf straks ook zo in bed.

komt mij heel bekend voor heb ook heel vaak zieke kids in deze periode van het jar gehad (dan konden ze niet naar de feesten op school). Ik mag het afkloppen maar verder dan een snotneus van Pim kom ik dit jaar niet gelukkig.

Wat een rare doos zeg die Noa met haar snavel! slaapt ze altijd in de goede snavelstand?
Zou wel heel mooi zijn , en eten gaat ook nog goed, heb je al advies van MAndy gehad?

gr Esther

ps Niet jezelf vergeten hoor!!!


Mariska

Jeetje Caroline,

Dat gaat niet lekker bij jou :(
Arme kinderen en jij steeds wakker en troosten, je zult wel moe zijn nu.
Ik hoop voor jullie dat ze gauw weer opknappen en benieuwd wat de huisarts zei.

Wat heerlijk dat het zo goed gaat met Noa en dat ze haar snaveltje soms goed houd :D ;)
En ze ligt lekker in de groep, super toch?!

Liefs
Maris!! :-*


Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Ozzie

Hallo Caroline,

ik wens je veel beterschap met je kindjes en rustig aan hoor!  :D Leuk dat Noa het zo goed doet!

Liefs Wendy

Rocky en Coco: nu de schatjes van Caroline

Riny

Hoy Caroline
Wat zei de dokter van je kids??
groetjes Riny :D

Kirsten

Hoi Caroline,

Ah wat sneu voor je kinderen,. Ook voor jou is het even erg zwaar nu kan ik me zo voorstellen. Demi is vandaag ook ziek thuis gebleven, de kinderen op school steken elkaar allemaal aan lijkt wel. Toen we dinsdagavond de kerstviering hadden,hoorde je ze allemaal hoest en snotteren.
Demi ligt nu ook op bed met Luuv, vsm druppels en creme onder haar neusje gesmeerd voor de ruwigheid.

Ik hoop dat ze voor de kerst allemaal weer wat opgeknapt zijn en jij ook een beetje slaap hebt kunnen inhalen.

Heb je al bericht van Mandy geregen ivm het slijpen van het snaveltje? en bedoel je met splijten echt scheurtjes in de snavel? Je kan misschien wat aparte zakjes met grotere zaden in huis halen,. zodat ze wel op gewicht kan blijven. Je hebt best ook aardig wat grotere zaden hoor, dus ik denk niet dat ze dan iets tekort komt. Je kan trouwens op vogelproblemen.nl nog wat info over wat er in verschillende zaden zit.

Groetjes en een knuffel van hier
Kirsten



Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Kirsten

Oja en prachtige foto's weer! :D


Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Caroline



Mijn zieke kindjes!!



Wat een k  :censuur tdag!! Ben blij dat ik even zit en heb eigenlijk nog 4 wasmanden was weg te werken, maar kan het niet meer opbrengen. Moet ook nog douchen, daar had ik vanmorgen ook geen tijd voor.
Maar de kids, we waren gelukkig gelijk aan de beurt bij de dokter. Ze hebben een flinke virus te pakken, ja dat had ik zelf ook al wel begrepen.  :P Sanne heeft veel slijm op haar luchtwegen maar haar longetjes waren schoon, haar oortjes echter niet, eentje is rood en de andere zag er lelijk uit en daar zit een fikse ontsteking in, hij begreep niet dat ze daar niet over klaagde, maar het is zo'n bikkel. Thomas eigenlijk hetzelfde verhaal alleen waren bij hem allebei de oortjes rood en nog niet ontstoken maar dit kon nog wel doorzetten zij de huisarts en inderdaad, vanavond had Thomas voor het eerst deze week koorts.  :-\ En Jasper allebei zijn oortjes waren nog goed, gelukkig, maar wel met de nadruk op NOG, zeker omdat de rest er ook last van heeft kan dit nog wel komen, maar zijn longetjes klonken helemaal niet goed, astmatisch zelfs.  :o We mogen het nu een paar daagjes aan kijken zonder antibiotica, dit ook omdat onze Sanne dit echt niet in neemt, ze moeten op dit moment, 2 x daags een paracetamol zetpil, voor koortsverlaging, ontstekingremming en als pijnstiller, daarnaast, 4 x daags neusdruppels voor de verstopte neusjes en dit werkt tevens voor de oortjes, 4 x daags hoestdrank voor de rauwe keeltjes en Jasper heeft een puffer gekregen, Ventolin, gekregen omdat hij het zo benauwd heeft en moet dit 4 x daags gebruiken. Jullie begrijpen natuurlijk wel dat ik een lijst heb gemaakt om dit allemaal bij te houden want het is allemaal wel erg veel en dan maal 3 kindjes, dan slaapt die en dan die weer dus ze krijgen het niet allemaal tegelijk.  :-\ Sanne en Thomas hebben vanavond weer normaal gegeten, alleen wil Jasper vandaag niet eten, ook zijn papflessen gooit hij weg, gelukkig heeft hij er wel 2 op vandaag, dit is toch een halve liter, en als hij straks nog even wakker wordt biedt ik hem er nog één aan, even afwachten dus.
Op dit moment liggen ze alledrie lekker te slapen en het lijkt wel of er hier 3 bulldogjes liggen, zo snurken ze.  ;D
Ik hoop dat het morgen met alledrie weer wat beter gaat, Sanne gaat in ieder geval wel naar school, ze hebben kerstontbijt en daarna nog een feestuurtje waar de ouders ook bij mogen zijn, dus vanaf 11.15 uur kan ik haar alweer in de gaten houden, morgen middag is ze vrij, Jasper heeft al vakantie van de Early Bird en Thomas zegt dat hij morgen naar "school " gaat, de peuterspeelzaal dus, maar ik kijk hem eerst morgenochtend even aan, ook hij heeft kerstfeest op de PSZ.
Vanmiddag de logopedieafspraken van allebei de jongens heb ik wel afgebeld, dus ook vanaf nu 2 weken logo-vakantie.  :D



Ik ga nu even douchen en kom dan nog even terug om op al jullie lieve berichtjes te antwoorden.[/size][/i][/b][/color]


Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Roosje

Jeetje dat je dat nog allemaal kan bijhouden :o Ik vind het een kunst! Het lijkt wel een apotheek bij jou :P Probeer het rustig aan te doen op de momenten dat het kan. Je kindjes mogen blij zijn met een moeder die zoveel aan kan. Respect!

Gerda

Hoi Caroline,

Nou je gaat ook niet rustig de kerstdagen tegemoet. Hopelijk met een beetje rust voor iedereen (en ook voor jou) is het virus met een weekje verdreven uit huis.
Kan Jasper die pufjes wel goed nemen, of heeft hij een volumatic (soort toeter waarin hij kan ademen) gekregen. Want normaal pufjes nemen is al moeilijk, laat staan voor Jasper. Hij is nog zo klein. Arm, ziek ventje. Ik weet wat bronchitis is, ik heb het ook regelmatig. Maar ik snap wat er aan de hand is.
Sanne lijikt me ook een dametje die zich er niet onder laat krijgen. EN Thomas is ook wel een stoere toch? Maar zieke kinderen zijn echt zo zielig en sneu. Je zou het met liefde van ze overnemen. Maar aan de andere kant hoort het bij het opgroeien en het verkrijgen van weerstand. Daarom hoop ik dat het zonder antibiotica kan, wat het lichaam zelf doet is veel beter.

Ik kom de komende dagen wel even weer bij je langs om te kijken hoe het gaat.
En neem zelf zoveel mogelijk rustmomenten!!! Goed voor jezelf zorgen!!! Ik vind je een topmoeder!!!!!!

Liefs Gerda

Riny

 

Wordt maar snel beter mijn lieve vriendjes en vriendinnetje.
Knuffels Riny :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-*

marga

hoi caroline
je hebt het er maar druk mee zo
ik weet er alles van  gelukkig zijn die 4 van mij nu groot
23,21,19 en 13 jaar maar het was hier ook regelmatig ziekenboeg
maar ik neem mijn petje af voor je want het is niet niks 3 zieke kinderen heeeel veeeel sterkte de komende dagen
groetjes marga

bobbie

Ach ach ach, wat een ellende.

Een kast vol medicijnen.

Ventolin wordt bij die kleintjes volgens mij toegediend met een gele Aerochamber. Die heeft Renzo ook.

Renzo vond het ook niet leuk om te doen, nu telt hij mee.
En bij 10 klapt hij in zijn handjes.  :). Dat betekent dat ie klaar is.  :D Hij kan eerder tot 10 tellen dan praten  ::) ;)

Hopelijk knappen ze allemaal snel op.

groetjes, Nel :)

Gerda

Citaat van: bobbie op 22 december 2005, 22:06:10
Ach ach ach, wat een ellende.

Een kast vol medicijnen.

Ventolin wordt bij die kleintjes volgens mij toegediend met een gele Aerochamber. Die heeft Renzo ook.

Renzo vond het ook niet leuk om te doen, nu telt hij mee.
En bij 10 klapt hij in zijn handjes.  :). Dat betekent dat ie klaar is.  :D Hij kan eerder tot 10 tellen dan praten  ::) ;)

Hopelijk knappen ze allemaal snel op.

groetjes, Nel :)


Dat bedoelde ik met volumatic, maar zo heet het bij volwassenen. Het is dus een aerochamber (luchtkamer)!!!