## Binky's friends deel 1. ## ** 01-10-2005 t/m 01-10-2006 **

Gestart door Caroline, 1 oktober 2005, 23:15:41

« vorige - volgende »

Valerie

Hoi Caroline,
Ik had weer behoorlijk wat bij te lezen.  :-[
Wat gaat het goed met Noa! Ze is echt supermooi en op die ene foto als jonkie, zou ik ook verliefd geworden zijn hoor!
Mooie foto's maak jij! En wat een superring! Is dat gewoon knotswilg? Ik zal ook eens op zoek moeten gaan...
Zijn je kids nog zo ziek? Ocharme toch en dat Jasper zelfs zijn fysio moet missen.  :( Zo'n lieve kinderen en zo ziekjes.  :( Maar met jou goede en lieve zorgen, komt dat allemaal goed.
Ik lees dat je nog lange niet aan je laatste valkje toe bent... Hoezo, valkenvirus?  ;D Een grisha is idd erg mooi! :)
Heel veel groetjes,

Valerie



Riny

21 december 2005, 08:49:14 #1396 Last Edit: 21 december 2005, 09:15:28 by Riny
Hallo Caroline
Wat lees ik nu dan,allemaal ziek??
Hopelijk zijn ze voor de kerst weer koortsvrij.
                                                                                                                                                                                                                     
Dit plaatje is voor Sanne ,omdat ze zo van engeltjes houdt.
En zelf is ze ook een engeltje.

                                   
Deze trein is voor Thomas,omdat die zo van treintjes houdt.

                                   
Dit is een dikke kus voor mijn grote vriend Jasper.

                                   
Dit bloemetje is voor de mama van die kindjes ,die nu niet zal weten waar ze het eerste moet beginnen,en moet zorgen dat ze zelf niet ziek wordt.

                                       

Groetjes Riny  & Jan :-* :-*

carco

Citaat van: Carolinehr]
Wow, Caroline en de rest, een opengesneden ui!! Ik krijg al traanogen als ik eraan denk, laat staan als ik er één naast mijn bedje leg. Brrrrh!!  :P

Dat is de bedoeling dus ook:dat je neus spontaan openschiet ;)
En als je zelf verkouden bent ruik je dus niets maar werkt het wel ;)




En Maurice lijkt ook wel een hond op het moment.
Gisteren keek ik alle dieren na wie er zo'n raar geluid maakte tot ik er achter kwam dat het Maurice op zijn bed was.
's Middags was hij ook al thuis gebleven van school, maar vanavond is er kerstviering :-\



Speciaal voor jouw zieke kinderen en geef ze maar een grote dikke knuffel!!!

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




Rianne

Hoi Caroline,

ik had het er gisteren nog met Linda over, hoeveel werk en tijd er in Noa's snaveltje gaat zitten. Ikzelf had het nooit gedaan. Ik ken mezelf, de eerste tijd gaat het dan goed en na een tijdje zit er steeds meer tijd tussen het vijlen. Petje af voor jou hoor! :)
Mooie reserveringen, je hebt echt iets moois uitgezocht. :)
Beterschap aan je kinderen!

Roosje

Potverdikkie, hier gaat het dus ook niet helemaal lekker. Die arme Sanne :( Ik hoop dat ze gauw een beetje opknapt, net als de andere kids, want dit is hartstikke zonde natuurlijk...

Zo te lezen doe je het met Noa heel goed. Ze eet meer, doet toch regelmatig haar snaveltje in de goede stand en ze ligt goed in de groep. Dat is geweldig! Dat gaat helemaal goed komen met die dame :)

Nu ik me wat beter voel kan ik weer gaan duimen voor jou en de kids dat ze zich gauw weer wat lekkerder voelen :-*

bobbie

Hallo kindertjes,

                                   

Hopelijk zijn jullie weer snel beter he, want plopperdeplop, dat is niet leuk ziek zijn.

Ik vertelde het nog tegen Kwebbel, die vond het heel zielig voor jullie. Maar ze mag niets zeggen tegen jullie van mij want dan blijft ze kwebbelen. Ze mag wel even naar jullie zwaaien.

                           

Nou, dag mensenkinderen, snel beter worden hoor.

Groeten van kabouter Plop

Ankie

Hoi Caroline

Wat vervelend dat je kids zo ziek zijn !!! Is altijd zielig als ze dingen moeten missen !!! Hopelijk zijn ze snel weer opgeknapt !!
Ik kom gauw weer bij je lezen hoor !!!

Groet van Ankie

Gerda

Hoi Caroline,

Jeetje wat een ziekenboeg bij jou. Wel zelf goed uitrusten he!!!
Arme kinders, geef Sanne, Thomas en Jasper allemaal maar een dikke zoen van me!!! (Of een nat washandje, als daar meer behoefte aan is.)

Liefs Gerda

Ankie


hippysuus

Oh arme ziekerds allemaal, wordt maar gauw weer beter!!

Wat een leuke foto's van Noa, hihi snaveltje goed, snaveltje fout, snaveltje goed..ik vind het zo lief!

De witte staart is echt supermooi, ik kan me al helemaal voorstellen hoe ze er straks uit gaat zien als ze helemaal witterdewit is!! Dat wordt vast lastig foto's maken met zo'n mooi wit valkje hoor :D

Weet je, volgens mij moet ik Billy ook eens wegen want ik heb het idee dat zij toch wel aardig zwaar is...ze wipwapt wat af trouwens maar ja...Ozzy doet al het werk he? ::)

Ik heb al wel zo'n mooie weegschaal gekocht maar ik moet nog steeds een batterij halen (zo'n vierkante).

Groetjes,
Suus

Gerda


Riny

               
Hoy lieve Sanne Thomas en Jasper gaat het al wat beter met jullie?
Knuffels Riny :-* :-*

Caroline



Kidsnieuws!!



Nou, het gaat hier nog steeds niet goed met de kindjes. Ze hebben het goed te pakken, flink neusverkouden, ze hebben een hoest daar krijg je kippenvel van. Zo'n bronchitisachtige roggelhoest met op het eind helemaal kokhalzen, eten gaat heel slecht, regelmatig een keertje overgeven. En nu dacht ik dat Thomas aan het opknappen was maar hij blijft gammel, huilerig en vreselijk hoesten. Sanne heeft sinds gisterenmiddag geen oorpijn en hoofdpijn meer en was nog een beetje warm maar had zeker geen koorts meer. En toen begon Jasper. Gisteren om een uur of 2 's middags begon hij met huilen, ook als hij op schoot zat en hij was alleen stil als hij een papfles had of sliep. Nu moet ik er wel bij zeggen, dat Jasper nooooooooit huilt of hij moet vallen en zich pijn doen. Gisterenavond ging ook bij hem de koorts richting de 40 graden. Om 18.00 uur heb ik hem een zetpil paracetamol gegeven en een laatste papfles en om 19.00 uur lag hij lekker in zijn bedje te slapen. Om 2 uur vannacht werd hij keihard huilend wakker, zichzelf helemaal vol met snot gesmeerd(hij slaapt op zijn buikje) en kokend heet. Paracetamol uitgewerkt. Na een nieuwe zetpil en lekker knuffelen bij mij in bedje viel hij om 3 uur weer in slaap en kon ik hem terug in zijn eigen bedje leggen. Om kwart over 3 werd Thomas heel hard huilend wakker en was ontroostbaar, maar verder zag hij er niet ziek uit.  ??? Maar ook die maar even lekker bij mij in bed gepakt om te knuffelen en te troosten waar Sanne ook al vanaf 1 uur lag, gillend wakker geworden uit een nare droom, fijn die koorts. Gelukkig heb ik nog even kunnen dutten tot half 10 maar echt slapen die je dan niet meer.

En dan nu, er is weinig veranderd, ik heb om 11.50 uur een afspraak bij een invaller van onze eigen huisarts. Thomas en Sanne hebben geen koorts, Jasper is nog erg warm tot heet. Ze hoesten als zware shagrokers en zijn zo slap als een vaatdoek. Ik ga nu snel alles wassen en aankleden. En als ik even tijd heb kom ik een verslagje brengen.

Tot gauw!!



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Valerie

Hee Caroline!
Nu nog steeds ziek en Jasper ook? Amai! Je bent er mooi druk mee. Je zal nu wel kapot zijn na zo'n slechte nachtrust. Ik wou dat ik iets voor je kon doen.
Jij bent nu wel aan rust toe, neem ik aan.
Heel veel sterkte en geef de kindjes allemaal maar een dikke knuffel en dat ze weer snel gezond mogen zijn!
Liefs,
Valerie



Riny

                                                         
Wat zielig dat jullie nog steeds allemaal ziek zijn.
Woonde ik maar dichterbij Caroline dan kwam ik je helpen.
Dikke knuffels voor alle zieke kindjes :-* :-* :-*