## Binky's friends deel 1. ## ** 01-10-2005 t/m 01-10-2006 **

Gestart door Caroline, 1 oktober 2005, 23:15:41

« vorige - volgende »

es

Hi Caroline,
:D :D :D ik moet altijd zo lachen om Fleur en der eten  ;D ;D ;D ik lach haar niet uit hoor maar om haar, ze is altijd in de buurt als er iets te knabbelen valt, en je vermeld het er dan ook erg leuk bij met je teksten erzo. ;)
Wat goed zeg van Noa knappert is het toch  :-*
Hele leuke foto serie weer erg mooi.
En loop je jezelf niet voorbij met zo'n drukke week voor de boeg ;)
Gr.Es :-*

Caroline



Even reageren!!



Nou ik heb Noa gisteren gevijld!! Een klein beetje maar, en kijk dan even aan hoe het verder gaat met eten. Ze was drijfnat,......zweet van mijn handen.  ;D Maar het was goed gegaan, alleen moest ik even een maniertje vinden om haar kopje en haar snaveltje vast te houden, want dat moet je best wel stevig doen.
Ze woog gisteren 87 gram dus dat is mooi. Fleur woog trouwens 111 gram dus inmiddels 8 gram kwijt. Terwijl ik haar niet op dieet heb staan. Het is me dus een raadsel waarom ze ineens 119 gram woog en waarom ze nu ook weer zonder reden aan het afvallen is, maar ik hou haar in de gaten.



Hoi Maris,

Het is zeker een lekker ding hoor!!
Leuk je handtekening zo.  ;)



Hey Roos,

Ik vind het ook niet erg hoor om lekker te kletsen op de MSN en zoals gisteren ook maar weer bewees ik leer er ook nog van, hihihi!!
En de pellets, ik kijk eerst even hoe het gaat met zaadjes. Nu haar snaveltje niet zo heel erg kort geknipt is gaat het eten van kleinere zaadjes iets beter. Dus ik ga nu eerst even een soort balans zoeken en als dat dan goed gaat kan ik altijd nog overstappen op iets anders. Maar het was een goed idee hoor.  ;)



Hoi Rianne, bedankt voor het meedenken.  :D (over de pellets)
Leuk dat je de foto's mooi vond.  ::)



Hoi Nel,

Eigenlijk heb je gelijk, Noa is niet vies. Ze is inderdaad verkleurd want als ze vies was zou je het er uit kunnen wassen. Ze heeft gewoon een "cinnamonspoelinkje" gehad.  ;D En zoals dat bij ons ook gaat, dat moet er uit groeien.  ;)



Dank je Marilyn. Het is zeker een lekker ding.  :D



Hoi Esther,

Inderdaad, nu alweer 5 reserveringen (eentje kon ik er nog niet reserveren maar sinds het weekend wel), bestellingen vind ik ook niet zo leuk klinken voor valkjes. En je vraagt welke mutaties. De volgende:

-   Geparelde witmasker POP



-   Geparelde (cinnamon) lutino geelwang POP



-   Bonte (geparelde) witmasker MAN (meer wit dan grijs)


Niet scherp maar het gaat om een beeld te geven.

-   Bonte geparelde (cinnamon) witmasker POP



-   Primrose (gepareld) MAN



Gerda, Riny, Bianca en Mandy, bedankt voor het "lenen" van jullie foto's.  ;)

Dit zijn natuurlijk pas reserveringen, ik weet natuurlijk niet wat er volgend jaar allemaal geboren gaat worden. Dat blijft afwachten natuurlijk.

Noa eet op dit moment redelijk normaal hoor, maar die van Diana wordt nooit geknipt en gevijld en volgens mij zet die haar snaveltje ook alweer goed, maar dit laatste weet ik niet zeker hoor. Ik krijg binnenkort foto's van Diana, maar die van haar heeft ook iets aan zijn bovensnaveltje. Noa heeft volgens de DA geen afwijkend snaveltje, alleen ze zet hem zelf verkeerd.  :-\ En of ze hem ooit goed gaat zetten?? ?? ?? Dat zullen we nooit weten.



Hoi Peet,

Ook ik vind haar super hoor, juist doordat ze bijzonder is, daar heb ik iets mee hè?? (Jasper). Vanaf één van de eerste foto's die ik van haar zag, was ik verliefd op haar.


Deze foto was dat!! De middelste van de bonte (cin) witmaskers is trouwens mijn Chica.  ;D


Close-upje!!  :P Toen zag je haar foute snaveltjes stand al.


Maar liefde maakt blind  8) , ik was verkocht.  ;)



Hoi Gonnie,

Wat een lieve complimentjes. Ja, ik doe mijn best.
En de wilgenringen was inderdaad een goed idee. Je kunt ze trouwens alleen maar maken met drijfnatte takken, net als riet en bamboe kun je ze anders niet goed rond krijgen, dan breken de takjes. Bij mij is de ring inmiddels een halve cirkel geworden de rest is al kapot en op gegeten.  :P



Hey Lin,

Terug van weggeweest. Leuk dat je er weer bent.
En ja zeker het valken en forumvirus te pakken, wie was er ook alweer degene die me zei een eigen dagboekje te beginnen?? .............Was jij dat niet??  ::)
En of er binnenkort een valkje van jou tussen mijn valkjes op de foto's staat hangt van Ayla & Tiamo af. Of die een Grisha in één van hun eitje willen stoppen, hahaha!!



Geweldig hè, Mandy. Het vijlen ging gisteren ook goed hoor, ik heb er alleen niet zo veel afgehaald, en kijk het nu eventjes aan. En inderdaad errug nieuwsgierige beestjes, die valkjes.  :D



Hoi Riny,

Jij mag mijn wilgenringen ideetje pikken hoor.  ;) En misschien voor grotere vogels, zoals Bink & Bo, zijn de tyrips gevaarlijk omdat ze het plastic naar binnen kunnen krijgen. Maar ik heb hier van alles in de kooi vast gebonden met tyrips, touw bijten ze immers kapot, en ik heb nog niet één tyripje gevonden waar een stukje vanaf is geknabbeld. En ik gebruik ook hele kleintjes. Maar je moet natuurlijk doen wat zelf goed aanvoelt.  :D De wilgentakken wel goed nat maken of meteen na het afknippen er ringen van maken, anders lukt het niet meer dan breken de takjes. Veel knutselplezier.  ;D
En ik multifunctioneel?? Bedankt!!



Dank je wel Mailyn, wat een lieve complimentjes weer.  :)



Hoi Kirsten,

Lief hè, zoals Noa in de groep wordt opgenomen. Het lijkt net of ze hier altijd al heeft gewoond. Ik kan haar nu ook al niet meer missen hoor, mijn engeltje.
En had je de topic nog gevonden?? Sprayen met kamillethee. Ben benieuwd, wordt ze daar niet nog geler van??



Hoi Gerda,

Ook weer eens aan het forummen?? Heb je een lekkere dag gehad in Artis?? Ik heb al genoten van je foto's hoor, ze waren weer prachtig.  :D
En Amsterdamse wilgentakjes zou ik ook niet zo vertrouwen hoor. Dan maar beter diepvriesstokjes, is ook lekker.
Wat lief dat je er zoveel vertrouwen in had, dat het goed zou gaan met Noaatje hier.  :-*
En inderdaad Fleurtje heeft zich even dik gegeten van verdriet, doen mensen ook soms hè, als ze zich rot voelen, volvreten met snoep!! Maar nu is ze gelukkig weer aan het "lijnen en fitnissen", slenderen heet het tegenwoordig hier op het forum geloof ik. Hahaha!!  ;D Ze is alweer 8 gram afgevallen.  :) En er heerst hier een fijne harmonie in de groep, dus ze is alweer redelijk in haar hum.



Hoi Es,

Ja, nu je het zegt, het zijn allemaal Fleur en haar eten foto's. Daar doet ze een moord voor, figuurlijk dan hè.  :P
Maar heel veel andere foto's kan ik ook bijna niet van haar nemen, als ze mij of de camera ziet dan zit ze bovenop mij of op de camera, dus dat is moeilijk foto's maken. En een foto van mij zelf wil ik niet hier plaatsen, ik blijf liever anoniem.  8) Vind ik wel zo spannend.  ::)
Fijn dat je genoten hebt van de foto's.
En ik zal rustig proberen te blijven deze week. Op dit moment heb ik een beetje rust, Sanne is thuis, daar loopt de hele dag het snot uit en ze hoest der longen uit haar lijfje. En de afspraak voor Thomas zijn onderzoeken was voor vandaag afgezegd om 12.15 uur, i.v.m. ziekte van de betreffende persoon daar. Dus onverwacht toch een relax ochtendje, met 3 kindjes die met hun verkouden snoetjes lekker aan het freubelen zijn met Sinterklaas en kerstsurprise cadeautjes.  :D



Zo dit waren ze dan weer. Nu ga ik echt wat doen. Anders loop ik straks nog achter.
Misschien nog tot later en anders tot snel.



[/size][/i][/b][/color]
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Kirsten

Hoi Caroline,

Dat weet ik eerlijk gezegd niet, je zou inderdaad ook weer zeggen dat dat logisch is,. sorry niet over nagedacht.
Het topic kan je in iedergeval hier vinden
http://www.valkparkiet.com/sqlforum/index.php/topic,13934.0.html

en over dat vasthouden,. als ik een wilde valk beet moet houden, pak ik het koppie, de kaken, geklemd tussen m'n wijs en ringvinger,. Zo kan ik makkelijk iets toedien in het bekkie zonder dat ze kunnen draaien met hun kop,. de rest van m'n hand sla ik verder gewoon om het lijfje heen, zodat ook de vleugels goed blijven zitten.
Wel super dat het al gelukt is,. je moet nog even een handigheid erin vinden, maar dat komt vanzelf.

Groetjes
Kirsten


Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Roosje

Zo, zo je hebt niet zomaar reserveringen staan, gaaf zeg! Zo'n bonte witmasker met veel wit vind ik erg mooi. Ik ben benieuwd of alles aan je verwachtingen gaat voldoen. En ik heb zooo veel respect voor je geduld! Jeetje ::)

Caroline



Hoi Kirsten,

Ik zal straks even gaan kijken naar het topic over kamillethee.
Bedankt!!

En even over het vast houden, Noa is natuurlijk heel erg tam. Op advies van Mandy, zet ik haar op een handdoek en sla dan de handdoek om haar heen en zo vasthouden dan, zo kan ze niet zo makkelijk haar vleugeltjes onder je hand los friemelen, Mandy deed dit ook altijd zo, je kunt Noa trouwens zo met de volle hand pakken, ze vind alles best. Maar haar koppie is een ander verhaal, ik moet namelijk haar snaveltje dicht houden met duim en wijsvinger, en dan in de houding die zij zelf heeft aangenomen. Centenbakkie dus. En zo vijl ik haar. Maar je moet best wel hard 'knijpen" anders schiet haar kopje al los en kan ik dus niet vijlen. En haalt ze trouwens door haar neus adem of door haar snaveltje?? Want haar neusje hou ik zo ook dicht. En elke keer gaat het korstje op haar neusje weer open.  :-\

Maar ik denk dat als ik er handigheid in krijg dat het wel zal lukken.

We blijven oefenen.  ;)


Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Ankie

Hoi Caroline

Ik mag niet te ver achter gaan lopen ,want anders hou ik het helemaal niet meer bij !!!
Ik ben blij dat alles goed gaat en ik las dat je net als ik een hele drukke week hebt !!!
Daarna heb ik ook lekker een weekje vrij genomen ,ben ik ook wel aan toe !
5 reseveringen ? Dat is nogal wat zeg !!! Jij ben echt ernstig besmet ! Ga je ze allemaal binnen houden ?

Het vijlen van Noa 's snaveltje zal niet meevallen , maar ik denk dat je er binnen de kortste keren heel handig in bent.

Groeten van Ankie

es

Hoi,
Volgens mij werkt gember/citroen thee heel goed voor de verkoudheid, en weet je zo vies is het eigenlijk niet eens.  ;D echt niet. :)
En wat de andere ook al hadden gezegt de handigheid komt vanzelf wel.
Ik kan me nog wel herinneren de eerste keer een luier omdoen bij mijn jongste, zo ze stonden het zweet van mijn voorhoofd te deppen. :P dat is met alle eerste keren.
Als ik dat moet doen geef je maar een gil goed ;D ;D hihih
Gr.Es

bobbie

Bij grieperigheid en verkoudheden werd vroeger een ui open gesneden en onder het bed gelegd. Het schijnt te helpen. Zelf heb ik het nog nooit geprobeerd.

Gaat goed hier he?  :D En wat is Noa mooi. Haar ogen komen zo mooi uit in je handtekening. Daarom koos in toendertijd ook voor die achtergrondkleur.

Ik ga weer een deurtje verder.

Groetjes, Nel :)

es

Citaat van: bobbie op 19 december 2005, 16:28:44
Bij grieperigheid en verkoudheden werd vroeger een ui open gesneden en onder het bed gelegd. Het schijnt te helpen. Zelf heb ik het nog nooit geprobeerd.

Gaat goed hier he?  :D En wat is Noa mooi. Haar ogen komen zo mooi uit in je handtekening. Daarom koos in toendertijd ook voor die achtergrondkleur.

Ik ga weer een deurtje verder.

klopt hoor van die ui, bij mijn kids werkt het wel, je moet wel een verse ui hebben dan hé  :P ;D maar dat wist je waarschijnlijk al.
gr.Es
Groetjes, Nel :)

carco

Hoi

Hier ligt bij verkoudheid ook altijd een opengesneden ui naast onze bedden:werkt perfect.
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




Caroline



Even ophijsen hoor!!

Ik stond op de 2 de bladzijde 2 de plaats, straks is iedereen me vergeten.  :'(

;D ;D ;D

Tot vanavond!!

Ik ga nu nog even proberen foto's te maken dus misschien vanavond met foto's.  ;)



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

marilyn

hoikes caroline

nee hoor we zijn je niet vergeten, alleen zijn er zovele dagboeken en verhalen dat ik tijd tekort kom om ze allemaal deftig te lezen  :-\ , ik ga proberen om eens sneller bij jou te komen buurten  ;)

groetjes marilyn

hippysuus

Hoi Caroline, de foto's zijn mooi scherp. Die wilgenring vind ik super, dat moet ik ook eens gaan doen...ze zullen het heerlijk vinden want het zijn kleine slopers. Het behang boven mijn kamerscherm is volledig opgegeten, ze zitten er vaak met zijn drietjes velletjes vanaf te peuteren ::)

Bedankt voor de uitleg over Noa's velletje, ik zou me er geen zorgen over maken in ieder geval. Het meisje wordt vanzelf weer sneeuwwitje ;D

Als ik de babyfoto van haar zie dan snap ik wel dat je verkocht was!

Mooi hoor die reserveringen van jou. Passen die straks allemaal in de binnenkooi? Wil je ze allemaal tam? Dan gaat er bij jou een boel rondvliegen :D

Groetjes,
Suus


Caroline






Deze krans hierboven vond ik van de week ergens op een plaatjessite, helaas meer dan 60 kb maar via Photobucket.com is het me toch gelukt om hem hier te plaatsen. Ik vind zo mooi met een Rode Kardinaal, naast de valk, een andere kuif waar ik helemaal gek van ben. Ik heb er ook ééntje in mijn buitenvolièrekooi.  :D



Noa.

Noa is boos op me!! Nee hoor, we hebben alweer vriendjes gemaakt. Toen ze bij me kwam had ze al één van de grootste staart veren verwisseld, die was op 1 cm na afgebroken met veel bloedverlies, Mandy heeft toen voor mij het stompje verwijderd zodat hij opnieuw kon aangroeien. Inmiddels is hij langer dan de ander veren geworden en spierwit, de andere grootste staartveer en nog een lange staartveer waren afgebroken stompjes van 4 cm. Ik vond het zonde om die tot de rui afgebroken te laten zitten dus heb ik ze er vanmiddag  even uitgetrokken. Maar dat vond ze even niet zo leuk.  >:( Maar nadat ze uit mijn hand een zonnebloempitje had gegeten en even een kroel had gehad waren we alweer maatjes.  ;)
Met Noa gaat het verder eigenlijk heel erg goed, ik weet alleen niet zo goed wat ik met haar snaveltje aan moet en heb Mandy dan ook een mailtje gestuurd voor advies. Haar snaveltje heb ik inmiddels 2 x een beetje bijgevijld. Hij is langer dan wanneer Mandy hem had geknipt. Hij gaat echter wel een beetje van de binnenkant uit afschuren en in het midden komt een beetje een gleufje. Nu zul je denken dan vijl je hem toch korter maar dat is nu juist mijn dilemma, ik ben er namelijk achter gekomen dat als ze een kort snaveltje heeft, ze alleen zonnebloempitten kan eten en wanneer hij langer is kan ze ook de kleinere zaadjes pellen en eten. Dit scheelt ook veel in gewicht, toen ik haar bij Mandy op haalde woog ze 90 gram, we hebben toen voor vertrek haar snaveltje geknipt en de dagen daarna was ze 's morgens 82-83 gram en 's avonds na een hele dag eten 84-86 gram, naarmate dat het snaveltje langer wordt gaat haar gewicht ook om hoog, wat aangeeft dat ze dus inderdaad veel meer naar binnen krijgt. Vanmorgen woog ze 89 gram, dus 7 gram zwaarder dan met een kortgeknipte snavel. Alleen gaat haar snaveltje nu dus een beetje splijten lijkt wel, dus ik ben benieuwd wat Mandy mij nu adviseert.  ;) Wordt vervolgt.

Fleur.

Onze dikke tante woog vandaag 106 gram dus is inmiddels 13 gram kwijt, hoe dat weet ik niet, want voor Noa staat er elke dag natuurlijk een verse bak zaad, een mengsel van valkenparkietenzaad van mezelf, grof parkietenzaad en Teurlings Eurotop valkenzaad van Mandy, met extra toegevoegde zonnebloempitten, dus je zou zeggen dat ze nu juist zou moeten aankomen.  :-\ Vliegen gaat inmiddels ook weer een stuk beter, nog niet helemaal de ouwe maar er is vooruitgang.  :)

Pablo.

Pablo heeft gisteren één van zijn grootste staartveren verloren,  :'( deze zal waarschijnlijk helemaal grijs terug komen, dus een mannenveer. Langzaam gaat hij steeds meer pareltjes verliezen, als hij vliegt dwarrelen de geparelde veertjes in het rond. Fluiten doet hij nog steeds zelden tot nooit, en versieren komt ook niet in zijn woordenboekje voor. Volgens mij heeft hij ook het gedrag van de anderen aangenomen, hij gedraagt zich namelijk compleet vrouwelijk.  :-X

Chica.

En als laatste Chica. Die is gewoon Chica. En doet het goed. Over haar heb ik nu eigenlijk niks te vertellen.
De zusjes wisselen elkaar af met slapen 's nachts. De ene keer slaapt Fleur naast Noa de andere keer Chica, en zo ook met het kroelen, de ene keer kroelt Noa met Fleur en de andere keer met Pablo, Noa echt zien kroelen met Chica heb ik zelf nog niet gezien.

De kids.

Daar gaat het helemaal niet lekker mee.  :( Ik heb tot nu toe alle afspraken al af moeten zeggen. Ze zijn heel erg verkouden, het water stroomt echt die kleine neusjes en oogjes uit, ze hebben een slijmerige bronchitisachtige hoest, en Sanne is er het ergste aan toe en heeft regelmatig koorts, richting de 40 graden en klaagt over oorpijn en tijdens het hoesten pijn in haar hoofdje en haar borstje, ze eet al een week erg slecht en vanavond heeft ze ook haar avondeten weer uitgespuugd. Ze is al 2 dagen niet naar school geweest en gaat morgen naar de huisarts. Thomas is ermee begonnen en is alweer aan de betere hand maar heeft vannacht 3 1/2 uur wakker gelegen, (we hebben samen even over het forum gestruind), dus heb ik in overleg met zijn coördinator, de afspraak voor zijn onderzoeken van vanmorgen, afgezegd. Hij heeft liggen slapen tot half 12,  :o en was daarna ook superfit. Hij is vanmiddag lekker naar de peuterspeelzaal geweest en dit was goed gegaan, mijn ouders hebben hem opgehaald en thuis gebracht zodat ik niet met 2 zieke kindjes de straat over hoefde, Ed was vanaf half 2 werken. En Jasper is vandaag ook begonnen, dus heb ik vanmiddag maar een vast preventief zijn afspraak voor morgen 11 uur bij de fysio afgebeld, dit haalt natuurlijk niks uit zo. Heel erg vervelend allemaal en vooral voor onze Sanne, die mist nu natuurlijk een hele hoop dingen die betrekking hebben op de kerst.  :( Maar haar gezondheid is nu natuurlijk belangrijker. Morgen om 17 uur moesten Sanne en ik ook samen naar school naar een musical, maar ik denk niet dat ze dat trekt. Dus ik praat er al de hele week niet over.

Fototijd!!

Zoals beloofd heb ik vanmiddag nog eventjes foto's gemaakt, helaas is er geen eentje van Pablo mooi gelukt, ook weinig van Fleur & Chica, dit is eigenlijk een serietje foto's van Noa, hoe ze wakker wordt en zich lekker gaat poetsen.




Joehoe Chica, wakker worden, fototijd!!


Ja, jij ook Fleur.  :)


Kijk eens naar Noa's snaveltje,....ze sliep met haar snaveltje in de goede stand.  :D


Noa even haar enkelbandje goed doen.


Even haar staart "kammen".


Snaveltje in de foute stand.  :P


Even de vleugels strekken.


En snaveltje weer goed.  ;)


Even der schouder krabben.


Even flink haar kont aan het krabben, vrouwtje had er net 2 veren uitgetrokken.  >:(


Hier zie je goed de nieuwe 2 cm langere spierwitte staartveer, waar ik over schreef.


Even spelen met een tyripje.


Knabbelen aan de gesloopte wilgenring.


Nog even lekker uitstrekken.


Mooie spierwitte nieuwe veer.  ;D
Een beetje een rare foto, zien jullie linksboven haar pootje zitten??  :-[


En dan is het tijd om te gaan spelen op de touwring.


Ooohhh, Fleur wat ben je mooi!!



Antwoorden op jullie reacties doe ik even in een apart berichtje.


[/size][/i][/b][/color]




Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Caroline



Hoi Roos,

Ja, ik hoop ook dat mijn verwachtingen een beetje uitkomen. En ik moet wel geduld hebben, ze worden allemaal nog lang niet geboren. Op Grisha na dan, van de Geparelde witmasker POP, kan vandaag al een eitje gelegd zijn.  :o Spannend!!



Hoi Ankie,

Ja, soms gaat het hier heel erg snel en is het niet bij te houden met 18-20 reacties en soms is het lekker rustig, zoals vandaag.  ;)
En na deze week heb ik ook even twee rustige weekjes zonder afspraken, tijdens de kerstvakantie heeft Sanne geen school, Thomas geen peuterspeelzaal, logopedie en onderzoeken en Jasper geen Early Bird, logopedie, fysiotherapie en andere specialisten, dus ook geen wekker om 7 uur. Heerlijk ik kijk er nu al naar uit.

En ik wil inderdaad al mijn valkjes tam hebben en binnen houden.  :D



Hoi Es,

Dat klopt, de eerste luier kan ik me ook nog herinneren en de eerste keer in badje doen, pfffffh.  ::)



Hoi Nel,

Ja het gaat wel lekker hier, met de valkjes dan.
En ook ik vind de oogjes van Noa heel erg mooi, de rest ook hoor.  ;) En met mijn handtekening ben ik dan ook super blij en heel dankbaar dat Gerda hem voor me heeft gemaakt.  :)



Wow, Caroline en de rest, een opengesneden ui!! Ik krijg al traanogen als ik eraan denk, laat staan als ik er één naast mijn bedje leg. Brrrrh!!  :P



Hoi Marilyn,

Dat is lief van je hoor.  :-*



Ha die Suus,

De wilgenring WAS inderdaad super, ook bij mij hebben ze die helemaal gesloopt, het is nu een halve cirkel, maar de genieten er nog steeds van.  ;D

Ja hè, wat een lief babietje van mijn Noaatje??

En ik wil de reserveringen allemaal binnen, ik heb wel een grote kooi, B x D x H = 100 x 60 x 180 cm, maar als ze er niet allemaal in passen dan haal ik nog zo'n zelfde kooi.  :P En ik wil ze allemaal supertam, maar ze hoeven niet allemaal de hele dag bij me op schoot te zitten daar heb ik geen tijd voor, ik kan bij deze 4 ook alles doen maar ze kunnen ook goed hun eigen gangetje gaan. Vandaag bijvoorbeeld, is om 13 uur de kooi aan de boven en aan de voorkant open gegaan, tot 8 uur vanavond, ze zitten dan hoofdzakelijk op de kooi, de spiegel of op de kooi van de grasjes waar bovenop ook speelgoed zit. Ze gaan zelf in de kooi eten, drinken of snoepen en verder vliegen ze af en toe even een paar rondjes, zit ik stil of sta ik in de buurt dan komen ze boven op mij zitten. Dit, zoals ze nu doen, vind ik prima, zoals ik al zei, met de kids en mijn huishouden kan ik niet uren met valkjes op de bank gaan zitten. En elke nieuwe neemt dit zelfde patroon over, Bink  is ermee begonnen, daarna kwamen Pablo & Fleur samen, die deden Binky na, en Chica deed die 3 weer na en nu zie dat Noa al precies hetzelfde doet, zij land ook al gewoon elke keer na een paar rondjes vliegen op de kooi.  ;D[/size][/i][/b][/color]



Tot gauw!!



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.