## Binky's friends deel 1. ## ** 01-10-2005 t/m 01-10-2006 **

Gestart door Caroline, 1 oktober 2005, 23:15:41

« vorige - volgende »

Roosje

Ja sorry dat ik je steeds stoor hoor. Maar ja, jij kletst ook lekker mee, dus dan vraag je er wel een beetje om ::)

Heb je al nagedacht over pellets?

Rianne

Citaat van: Roosje op 17 december 2005, 12:49:57
Ja sorry dat ik je steeds stoor hoor. Maar ja, jij kletst ook lekker mee, dus dan vraag je er wel een beetje om ::)

Heb je al nagedacht over pellets?


Daar dacht ik ook net aan :)


bobbie

Hoi,

Noa is niet vies  >:(, ze is tijdelijk een beetje verkleurd. Wie weet hoe "vies" onze wildkleuren zijn  :P

Noa, je bent een lekker ding hoor. ;)

En ze staat inderdaad schattig op de foto met Pablo :-*

Groetjes, Nel :)

marilyn

hoikes

noa is zeker niet vies ze is een heel mooi valkje en haar kleuren die moeten nog veranderen na haar rui maar ik vind haar nu al mooi van kleur  :D ze is echt een schatje

groetjes marilyn

valkchico

hallo Caroline,

wat las ik nou tusse nalle regeltjes............4 bestellingen?????
wow welke mutaties heb je besteld?  (goh raar woord als je het over een valkje hebt)

Als ik het goed lees is er dus toch nog een mogenlijkheid dat Noa toch gewoon gaat eten????(Diana)
ook als het niet zo is denk ik wel dat je op een gegeven moment wel zekerder word en niet meer dagenlijks hoeft te wegen??

enne ik voel me gevleid over de bal :-*

geniet van je weekend verder
gr Esther


Petra en Cheeky

Ha Caroline!

Ik vind Noa een schatje hoor! Juist omdat ze niet zo standaard is en zo mooi in de bleek heeft gelegen, vind ik haar des te aparter en liever! Hopelijk blijft ze zich goed redden zo, met een beetje hulp van jou!

Liefs,
Peet

Caroline






Hallo allemaal!!

Het gaat super met Noa. Nu haar snaveltje is aangegroeid eet ze zelfs ook weer wat kleinere zaadjes, ik ga dus straks wel vijlen maar een heel klein beetje en proberen het ondersnaveltje toch beetje langer te houden. Mandy gaf ook al diverse keren aan dat Noa als haar snaveltje net geknipt was ze meer moeite had en moest wennen aan haar nieuwe snavel maar misschien moest ze wel niet wennen maar gaat het gewoon beter met een iets langere snavel, ik probeer het gewoon en hou haar, door elke dag te wegen, in de gaten of ze goed eet. Verder lijkt het alsof ze altijd hier heeft gewoond zo is ze in de groep opgenomen, heel mooi om te zien. Is ben dolgelukkig met haar en apetrots dat het zo goed gaat.  :D Oh ja ze woog gisteren 87 gram, dus ook weer netjes.

Met de rest gaat het ook goed, lekker ondeugend op zijn tijd maar ook voor kroelen maken ze tijd. Gisteren was Ed de weilanden in geweest met de honden en had voor de valkjes met zijn zakmes wat verse knotwilgentakken afgezaagd. Van één dikke tak heb ik een stok gemaakt van de natte schoongemaakte dunnere takjes heb ik 2 ringen gemaakt met tairips(  ??? of zoiets  ::) ) een kleine voor de grasjes, die er niet naar om kijken en een grotere voor de valkjes die hem helemaal geweldig vinden. Zie straks de leuke foto's. En één stok heb ik nog aan de buitenkant van de kooi gemaakt, om op te zitten en aan te knabbelen.

Ik ben nu even aan het vloeken.  Haasten haasten haasten, één foute handeling, weg berichtje met 15 foto's.  :censuur :censuur :censuur Alleen wat hier boven staat had ik opgeslagen in Word de rest was ik vergeten.  >:( Maar goed weer verder dus.

Nu nog even iets over mij en ons gezinnetje. We hebben gisteren kerst avond en surprise gevierd bij Ed zijn zus. De halve familie is met de kerst op vakantie in de States dus hebben we het nu gevierd, ik weet niet meer waar ik al het speelgoed van de kids moet laten, ik denk dat ik het van de week maar eens ga uitzoeken en kijken wat ik voor goede doelen weg kan geven.
De komende week heb ik een nog drukkere week dan de laatste weken, dus zal niet zo vaak komen forummen. Maar dan is het kerstvakantie en kan ik eindelijk even relaxen, nou ......proberen althans met 3 kleine mannen.

Maar nu genoeg gel*lt, het is tijd voor foto's.




Fleur eerst even alle nieuwe dingen aan de kooi inspecteren.


Wat peterselie op de nieuwe stok vastgemaakt.......


......daar is Fleur altijd wel voor te vinden.


Maar dan weer snel terug.  :D


Chica durft alleen via de kooi van Noa bij de peterselie.


En dat lijkt Fleur toch ook wat veiliger.


Noa eten.


Ook de kleine zaadjes.  ;D


Na het eten, even poetsen en uitschudden.


Fleur in de wilgenring.


Ze vind het maar raar.


Lekker knabbelen.


Jammiedepammie!!


Ze wordt al vrijer.


Op gestaan is plaatsje vergaan, Fleur weg, Palbo er op.



Toen ik net even beneden was zat Noa lekker te knabbelen in de wilgenring, met haar snaveltje in de goeie stand.  ;D Jammer genoeg lag toen mijn camera nog aan de pc boven om deze foto's over te zetten.  :-\ Maar één ding is zeker het was een goed idee, de wilgenring.  :D

Ik ga afsluiten, doordat ik mijn halve berichtje net kwijt was kan ik nu niet meer antwoorden op jullie berichtjes dat doe ik een andere keer hoor, beloofd!! Maar ik moet me nu weer even bij mijn gezinnetje voegen en valkjes laten vliegen en verzorgen(Noa vijlen!!).  :D[/size][/i][/b][/color]



Tot gauw!!!




Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Rianne

Bedankt voor de foto's en de update natuurlijk. Fijn om te zien dat Noa het zo naar haar zin heeft :)

gonnie

Hoi buuv
Het gaat goed daar bij jullie lees ik , je probeert uit wat het beste is voor Noa, en daar doe je heel goed aan natuurlijk, prachtige foto`s , en een heel goed idee die wilgen cirkel.
Groetjes Gonnie




Lin

zo wat gaat het hier goed! Lekkere kerstavond gehad lees ik. Wat gaat het goed met je valkjes joh. Je hebt wel erg het valkenvirus te pakken.

en met Noa gaat het ook super, ik zit echt genieten van al je fotos. Ik hoop binnenkort een valkje die bij mij vandaan komt tussen de fotos te zien  ;D

Groeten, Lin


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Mandy

Citaat van: Caroline op 18 december 2005, 15:01:11
Het gaat super met Noa. Nu haar snaveltje is aangegroeid eet ze zelfs ook weer wat kleinere zaadjes, ik ga dus straks wel vijlen maar een heel klein beetje en proberen het ondersnaveltje toch beetje langer te houden. Mandy gaf ook al diverse keren aan dat Noa als haar snaveltje net geknipt was ze meer moeite had en moest wennen aan haar nieuwe snavel maar misschien moest ze wel niet wennen maar gaat het gewoon beter met een iets langere snavel, ik probeer het gewoon en hou haar, door elke dag te wegen, in de gaten of ze goed eet. Verder lijkt het alsof ze altijd hier heeft gewoond zo is ze in de groep opgenomen, heel mooi om te zien. Is ben dolgelukkig met haar en apetrots dat het zo goed gaat.  :D Oh ja ze woog gisteren 87 gram, dus ook weer netjes.


Geweldig! ;D

En leuk die wilgentakjes. :)
Met iets nieuws is het vaak even wennen maar valkjes zijn altijd zo nieuwgierig dat ze hun angst voor het nieuwe snel vergeten. ;)
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Riny

Hoy Caroline
Wat een mooie foto's en ook leuk om te lezen dat alles zo goed gaat met Noa en de rest.
Maar dat idee van jou met die wilgentakken ga ik zeker pikken,alleen maak ik het vast met touw,ik ben een beetje huiverig voor dat plastic aan die tyrips.
Ik hoop dat het goed gaat met het vijlen van het snaveltje,maar dat zal wel jij bent multifunctioneel. ;D
Liefs Riny :-*


marilyn

hoikes caroline

prachtige foto's zijn het weer geworden  :D en met noa gaat het ook heel goed geloof ik . de wilgentakjes daar zijn ze gek op hé  :P daar kan je een valkje altijd een plezier mee doen dus je hebt hen op deze manier weer eens goed verwend !!! best dat een valkje niet kan praten anders had je vele keren dank u gehoord hahahaha  :D

groetjes marilyn

Kirsten

Hoi Caroline,

Ik moest even bijlezen, maar heb ontzettend genoten van je foto's :D Noa wordt echt gelijk ontzettend goed in de groep ontvangen, wat heerlijk moet dat voor haar zijn.

Ik las pas een topic over sprayen met kamillethee, misschien dat dat nog een optie is? Als ik het topic kan vinden, zal ik nog even de link hier plaatsen. Maar wit of wat vaaler,. ze blijft prachtig.

Groetjes
Kirsten


Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Gerda

Hoi Caroline,

Wat een prachtige wilgenring, goed idee!!! Jammer dat ik geen bos in de buurt heb. En wilgentakken uit Amsterdam vind ik niet echt veilig. In de stad wordt veel gespoten, dus ik ga geen takken afhalen. Ik koop de kleine stokjes in de dierenwinkel (wel goede uit de vriezer), dus wel duur. Maar dat maakt me niet uit. Maar daar zitten niet van die lekkere dunne takjes bij.

Wat fijn dat het zo goed gaat met Noa. Maar ik spreek denk ik voor meerderen: We hadden niet anders verwacht!!!

Dikkertje Fleur ziet er prachtig uit. Fijn dat ze niet ljikt te lijden onder het verlies van haar Binky.

Liefs Gerda