## Binky's friends deel 1. ## ** 01-10-2005 t/m 01-10-2006 **

Gestart door Caroline, 1 oktober 2005, 23:15:41

« vorige - volgende »

Riny

Hoy Caroline
Het was een feest voor ons om kennis met jullie te maken.
En we hopen jullie nog vaak over de vloer te krijgen.
En of het zo moest zijn dat je Jasper vorige week kusjes hebt leren geven.
Ik kan je zeggen hij kust als de beste!!
Liefs Riny :-*

Ankie

Hoi Caroline

Ik heb het de komende tijd errug druk ,dus zal weinig tijd op het forum doorbrengen ,maar ik was zo nieuwsgierig hoe het gegaan was dat ik even moest kijken bij jou!
Ik ben blij dat het lekker gaat met Noa en ze was het wachten waard !!!!!!
Geniet er maar lekker van !

Groet van Ankie

marilyn

hoikes caroline

ik ben zo blij dat alles nu achter de rug is en dat noa nu bij jou is je hebt inderdaad een heel erg drukke dag achter de rug en ik kan best wachten op een verslagje over hoe het nu gaat met noa . het voornaamste is dat jij nu eventjes kunt bekomen van je avontuur (en noa ook natuurlijk :P) ook de foto's kunnen wel eventjes wachten hoor (al ben ik wel nieuwsgierig ) je hoeft je echt niet te haasten

groetjes marilyn

Kirsten

Hoi Caroline,

Wat heerlijk dat alles goed gegaan is,. ik ben benieuwd hoe de andere op de prachtige Noa gaan reageren,.
Hoe vinden Sanne en Thomas de nieuwe aanwinst?
Jasper heeft het nog niet echt door denk ik, of wel?
Ik zie gelijk die prachtige glimlach op z´n gezichtje voor me :D

Groetjes
Kirsten


Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

bobbie

Hoi Caroline,

Perfect. Alles op zijn plekje. Nu alles acclimatiseren en daarna zien wij de foto's wel. Rustig aan.

Succes met je ge-hol.

Groetjes, Nel :)

Rianne

Welkom thuis Noa!!! :) Ik ben benieuwd naar je verslag (en foto's) Caroline! :)

Mandy

Citaat van: Caroline op 14 december 2005, 23:03:39
Mandy wilde ik bedanken voor Noa en de goeie zorg die ze haar heeft gegeven.

Alles is goed gegaan vandaag, meteen na thuiskomst vanmiddag heb ik Noa in haar kooi gedaan. Ze bekeek de kooi eens en ging lekker zitten eten, en oh ja!! Toen Mandy & ik haar vanmiddag gingen wegen woog ze 90 gram, dus ik ben heel erg benieuwd wat ze morgen weegt. Toen ik zag dat het lekker rustig bleef in beide kooien ben ik even snel wezen plassen en ben meteen weer doorgereden naar Riny, ik ben 10 minuten thuis geweest. ::) Met Demi van Riny is ook alles goed gegaan en die zat vanavond al op dezelfde stok als haar aanstaande.  ;) En net rond 22.00 uur kwamen we weer thuis, alles was weer lekker rustig, Fleur, Pablo & Chica zaten al op stok te slapen en Noa was zich nog een beetje aan het poetsen, ik heb haar nog even lekker in de kooi gekroeld maar heb het daarna schemerig gemaakt, Noa moet namelijk omschakelen. Mandy & Raymon zijn echte nachtmensen en zo leven de valkjes daar natuurlijk ook, hier is om 7 uur het licht al aan beneden en om een uur of 21 gaan de valkjes slapen. Morgen zal ik ook pas foto's van haar maken.

Dus alles gaat goed, ook het vijlen was goed gegaan met het machientje. Maar zoals al gezegd, morgen een uitgebreid verslag. Ik ga nu even plassen en nog een beetje bladeren in jullie dagboekjes en dan snel slapen.[/size][/i][/b][/color]


Graag gedaan hoor, ik ben blij dat ze een goed thuis heeft gekregen. ;)
Ik zal allemaal nog wel horen en zien hoe het haar en de rest verder gaat. :)
Fijn dat het begin al zo goed is gegaan.
Maar dat van die 90 gram snap ik niet hoor, ben benieuwd wat ze bij jou weegt. Hier was het dus eigenlijk de laatste dagen 84 gram. ::)
En "Pareltje" lijkt haar amper te missen, die is volop op ontdekking uit en fluit de longen uit z'n lijf, en geloof het of niet, maar ik hoor 'm het bouwvakkersfluitje al doen! ;D
Ik geniet nog even van hem tot hij ws ook dadelijk opgehaald wordt... Dan zijn er 2 lieverdjes weg... :'(
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

bobbie

Hoi  Mandy,

Even in dit dagboek: ik kan me heel goed voorstellen dat als er valkjes bij je weg gaan dat dat even slikken is, laat staan als je er zo intens mee bezig bent geweest als met Noa. :-\

Gelukkig voor jou kan je haar hier nog volgen met de wetenschap dat ze toppie zit op dit adres.

Groetjes, Nel :)

Roosje

Omdat ik zo druk was met de meeting stress heb ik nog niet eens gereageerd hier! Ik ben blij dat het goed gaat met Noa en dat ze op haar gemak is. En fijn dat het vijlen ook goed ging, dat scheelt weer een zorg ;)

Monky

Hi Caroline,

Kleine Noa is nu dus lekker in haar nieuwe thuis.
Ga lekker van haar genieten. Die verhalen en foto's  komen allemaal vanzelf wel. Al ben ik wel stiekem heel nieuwsgierig  :-[ :P ;D

Groetjes,
Monky

marilyn

hoikes mandy

afscheid nemen van die kleine vriendjes valt niet mee hé  :-\ maar je weet dat ze goed zitten en dat scheelt al een stuk wat noa betreft kan je die ook volgen hier op het forum en volgend seizoen heb je waarschijnlijk weer jonkie's  ;)
en als het een troost mag zijn ik zal ook algauw afscheid moeten nemen van 2 van onze kleintjes want die beginnen ook zelfstandig te eten  ;)

groetjes marilyn

Ozzie

Gefeliciteerd met de komst van Noa, hoop dat ze het goed doet en goede vriendjes wordt met je andere kleine schatjes en kids.

Liefs Wendy

Rocky en Coco: nu de schatjes van Caroline

Riny

Hoy Caroline
Hoe was de eerste dag samen met Noa?
Het zal wel goed gegaan zijn denk ik anders was ze gisteren ook niet zo rustig geweest.
Sinds ik Thomas ken hoor ik nu iedere trein langs komen ,dan zie ik dat stralende snoetje weer voor me.
Hier is alles dikke mik met Demis en Roussos, kijk maar naar de foto's in mijn dagboek.
Ze is mooi rustig als ik bij de kooi kom.
Dat zal ook wel komen omdat ze aan het kleine kooitje bij Mandy zo'n hekel had.
Liefs Riny  :-*

gonnie

Hoi Caroline
Had ik wel verwacht dat je een fijne dag zou krijgen met je kids bij Riny , ze is erg gastvrij , daar weet ik alles van.

Maar 5 en een half uur in de auto , nou dan zal je wel gaar zijn vandaag , maar het heeft alle moeite geloond , want lieve Noa is bij jullie , en in zeer goede handen.
En zo te lezen hebben er nog meer mensen genoten dan jullie, n.l  Riny en Jan.
Groetjes Gonnie




Caroline



Bedankt allemaal!!






Suus, Marga, Kirsten, Christine, Riny, Marilyn, Roosje, Monique, Mariska, Nel, Ankie, Marianca, Petra, Esther, Es, Gerda, Rianne, Mandy, Gonnie en Wendy, allemaal heel erg bedankt voor jullie lieve meelevende enthousiaste leuke nieuwsgierige reacties.

Jullie zijn van mij gewend dat ik iedereen persoonlijk beantwoord maar ik heb zoveel reacties gehad van iedereen, van de meeste zelfs meer dan één dat dit nu geen doen is, het zijn er tegen de 40 stuks. :o
Ik ga in het volgende berichtje een verslagje schrijven over gisteren en ga proberen daarin zo'n beetje al jullie vraagjes te beantwoorden, mochten er daarna alsnog vragen zijn dan beantwoord ik die natuurlijk graag. Ook heb ik natuurlijk nog een heleboel foto's.

:-* :-* :-* ook namens Noa.


PS. De namen zijn in volgorde van binnenkomst van de berichtjes opgeschreven, dit om scheve gezichtjes te voorkomen  :-\


Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.