## Binky's friends deel 1. ## ** 01-10-2005 t/m 01-10-2006 **

Gestart door Caroline, 1 oktober 2005, 23:15:41

« vorige - volgende »

Christine

Noa amuseer je maar lekker met je zusjes en stiefbroertje!! verwen caroline ook maar heel lekker!! :-*

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

marianca.

Hallo Lieve Noa


Ik wens jou een heel fijn valken leventje bij al je knappe vriendjes en vriendinnetjes :-*
Jij bent echt een bofkontje dat je bij caroline en haar lieve gezinnetje mag wonen :).

Heel veel liefde en vooral veel plezier met Fleur,Pablo en Chica.


Veel liefs :-* :-* :-*

marianca

Petra en Cheeky

Gefeliciteerd Noa met je nieuwe huisje bij de lieve en warme (valkjes)familie van Caroline!!! Nu goed blijven eten en vooral heel veel knuffelen!!!

Liefs,
Peet

FOTOOOOOOOOOOOOOOS!!!!

Christine

Noa ben jij al thuis?? ik ben benieuwd hoe het met je gaat!!

Groetjes
je zusje Tosca!! :-*

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

marilyn

noooooooooooaaaaaaaaaaaatjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjeeeeeeeee

hoe gaat het met de kleine lieverd ? al een beetje kennis gemaakt met je nieuwe vriendjes en vriendinnetjes ?
hé en vergeet ons niet hé wij wachten namelijk op je verslag van je reis naar huis  ;)

groetjes marilyn

Christine

Wij zijn heel geduldig hoor!! Kunnen nog lang wachten!!

Maar ik wil FOTO'SSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSs ;D

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Mariska

Hoi lieve Noa,

Kon je ons maar vast verklappen hoe gezellig je het vanmiddag had met Fleur, Pablo en Chica ;D
Wij zijn heel benieuwd en hebben allemaal aan je gedacht vandaag :D ;)
Wel goed eten he van de zaadjes die Caroline voor jou heeft gekocht ;) Zijn lekkere grote, speciaal voor Noamondjes gemaakt :D
Nou lieve schat vraag je vrouwtje maar ons een berichtje te sturen als ze thuiskomt en ze niet te moe is van de lange dag.
Anders wachten we gewoon lekker tot morgen hoor ;)

Ik wens je een heel gelukkig en liefdevol leven toe bij Caroline en haar lieve gezinnetje!

Een dikke  :-*
van Maris!!


Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Riny

Hallo allemaal
Caroline is onderweg naar huis,of ze al foto's heeft gemaakt van Noa weet ik niet.
Caroline heel erg bedankt voor het brengen van Demi en alle gezelligheid van vanmiddag.
Je hebt een prachtig gezinnetje :-* :-*
Liefs Riny :-*

marilyn

yiehaaaaaaaaaa

caroline is op terug weg naar huis dan zullen we al snel wat nieuws hebben over noa  :D

caroline

geef noa maar een knuffel van mij als welkom thuis, ik ben blij voor jou dat het eindelijk zover is, je hebt lang genoeg moeten wachten  ;)

groetjes marilyn

valkchico

hallo Caroline,

Yes Noa thuis je hebt een drukke maar denk wel een heel fijne dag achter de rug!.

Heel fijn dat ze nu thuis is waar ze hoort
en Demi ook!

geniet ervan en succes met de kennismaking met de andere.

gr Esther

es

Hoi,
geweldig na lang wachten is Noa thuis, veel plezier in je nieuwe huisje Noa en een dikke  :-* van mij :D
En voor Demi ook natuurlijk. :-*
liefs van Es

Gerda

Hoi Caroline,

Ik zag dat je op het forum bent, dus je bent veilig thuis.
Ja en dan moet natuurlijk eerst het spul naar bed en Noa op haar nieuwe plekkie!

Ik ben benieuwd hoe je de dag hebt beleefd.

Liefs Gerda

Kirsten

Hoi hoi,

Nou ik ben ook benieuwd en kom de hele dag al spieken hier :D

Groetjes
Kirsten


Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Caroline



                         


Nou, daar is ze dan hoor!!
Ik ben weer terug, en ik heb een onwijs gave dag gehad maar vermoeiend!!!!  :o Ik heb eerst even de slapende kindjes uitgekleed, pyjamaatje aangetrokken en in hun bedje gelegd en daarna nog even birdies gekeken.
In het totaal heb ik vandaag 5 1/2 uur in de auto gezeten, ik was er vanmorgen om 7 uur al uit en vannacht heb ik maar 2 1/2 uur geslapen omdat Sanne en Thomas afwisselend wakker waren, doen ze normaal nooooooit!! Dus ik ben echt maar dan ook echt helemaal keikapot!!
Ondanks dat wilde ik jullie toch al even iets vertellen maar het echte verslag komt morgen want dat trek ik nu echt niet meer. Morgen gaat weer om 7 uur de wekker en nadat we Sanne op school hebben gebracht moeten we meteen doorrijden met Thomas naar Vught, weer voor onderzoeken. En morgenmiddag logopedie. Dus ik moet zo meteen echt gaan slapen.

Allereerst wilde ik Riny & Jan heel erg bedanken voor hun gastvrijheid, het was echt geweldig!!  :-* :-* :-*
Mandy wilde ik bedanken voor Noa en de goeie zorg die ze haar heeft gegeven. En verder wilde ik iedereen hier op het forum bedanken voor de vele reacties en andere vormen van medeleven, grandioos!! Ook namens Noa,  :-* :-* :-*

Alles is goed gegaan vandaag, meteen na thuiskomst vanmiddag heb ik Noa in haar kooi gedaan. Ze bekeek de kooi eens en ging lekker zitten eten, en oh ja!! Toen Mandy & ik haar vanmiddag gingen wegen woog ze 90 gram, dus ik ben heel erg benieuwd wat ze morgen weegt. Toen ik zag dat het lekker rustig bleef in beide kooien ben ik even snel wezen plassen en ben meteen weer doorgereden naar Riny, ik ben 10 minuten thuis geweest. ::) Met Demi van Riny is ook alles goed gegaan en die zat vanavond al op dezelfde stok als haar aanstaande.  ;) En net rond 22.00 uur kwamen we weer thuis, alles was weer lekker rustig, Fleur, Pablo & Chica zaten al op stok te slapen en Noa was zich nog een beetje aan het poetsen, ik heb haar nog even lekker in de kooi gekroeld maar heb het daarna schemerig gemaakt, Noa moet namelijk omschakelen. Mandy & Raymon zijn echte nachtmensen en zo leven de valkjes daar natuurlijk ook, hier is om 7 uur het licht al aan beneden en om een uur of 21 gaan de valkjes slapen. Morgen zal ik ook pas foto's van haar maken.

Dus alles gaat goed, ook het vijlen was goed gegaan met het machientje. Maar zoals al gezegd, morgen een uitgebreid verslag. Ik ga nu even plassen en nog een beetje bladeren in jullie dagboekjes en dan snel slapen.




Weltrusten!!!



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

marga

hoi caroline
fijn dat alles goed is gegaan vandaag
ik denk dat het allemaal prima zal gaan met noa
heeel veel geluk met noa en je andere valkjes
groetjes marga