## Binky's friends deel 1. ## ** 01-10-2005 t/m 01-10-2006 **

Gestart door Caroline, 1 oktober 2005, 23:15:41

« vorige - volgende »

Ankie

Hoi Caroline

Wat vervelend dat je weer migraine hebt zeg !!!
Maar wat heerlijk dat Noa is aangekomen en dat zonder pap !
Ik hoop dat je snel een afspraak kan maken met Mandy
en Noa dan lekker naar huis kan halen . Ze zal voor de kerst wel bij jullie zijn toch ???
Ik hoop dat je snel weer opgeknapt ben en dat je ooit eens van die vreselijke hoofdpijn afkomt. Kan de dokter niks voor je doen in zo'n periode? Je hoort en leest de laatste tijd vaak dat er van alles en nog wat voor is ?

Hou je taai en veel sterkte !
Groet van Ankie

Kirsten

10 december 2005, 22:29:50 #1231 Last Edit: 11 december 2005, 00:04:02 by Kirsten
Hoi Caroline,

Helaas weet ik ook alles over Migraine, maar dat wist je al. Alleen met Imigran kom ik er redelijk doorheen. Ik hoop dat je nog een beetje opgeknapt bent, het verzorgen van je kids gaat gewoon door en als Ed werken is, is dat erg moeilijk als je migraine hebt.
Werkt Ed trouwens al lang in ploegendiensten? en duurde het lang voordat hij en jij eraan gewend waren. Zoals je weet heeft Jan sinds oktober ook een baan met ploegendiensten en ik merk dat hij (met mij gaat het beter, maar heb ook nog momenten dat het even wennen is) er nog wel aan moet wennen, vooral de nacht is lastig. Aan de andere kant, maakt hij nu meer van Demi mee, wat hij prachtig vind, naar school brengen bijv, maar ook de gewone alledaagse dingen voor de moeders,.

,. ben erg aan het denken of er nog iets anders bij me werkte mbt migraine, ik merk namelijk dat jij het volgens mij ook het meeste krijgt van stress en hormoonwisselingen zeg maar. Net als ik dus. Ik kan even niets verzinnen, maar anders hoor je het zeker,. sterkte meid,. ik denk aan je

Groetjes
Kirsten


Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Roosje

Heb toch nog even gespiekt hier, maar ga niet te lang reageren want ik moet naar bed van jou ;)

Lieve foto's weer van Noa, nog even wachten en dan... :D

Riny

Hallo Caroline
Stiekem heb ik een overal rondgeneust en ben tot de ontdekking gekomen dat je mijn ''wijze''raad niet aangenomen hebt.
Ik hoop echt dat jij je vandaag weer wat beter voelt.
Liefs Riny :-*

Caroline



Ik ga mijn kerstengeltje halen!!


Woensdag om half 11 rijden we hier aan.

Dan zijn we rond 12 uur bij Mandy.




Noa, nog heel even wachten!!


Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Christine

Ze is een echt kerstengeltje!! Wat leuk dat je haar gaat ophalen, nog ff wachte en ze is helemaal bij jou! Die foto van haar in die slinger is prachtig!! :-*

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

carco

Hoi Caroline

Joepie eindelijk is het dan zover!!
Gisteren zag ik nog niets hierover staan, maar gelukkig toch een afspraak geregeld.
En wanneer komt Riny dan? Anders krijgt zij haar valk vast niet mee en houdt jij haar stiekem zelf ;)
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




marilyn

hey caroline

yiehaaaaaaaaaaa eindelijk een afspraak om noa te gaan halen  :D  :D  :D woensdag is hij bij jou  8) dan kan je genieten van je kerstengeltje

groetjes marilyn

Riny

Hallo Caroline
Riny komt niet!!!!!
Caroline en haar man en kindjes komen bij ons de beestenboel bekijken .
Ik verheug me er nu al op.
Een nieuwe valk en zoveel lieve kindjes op visite.
Groetjes Riny ;D

Kirsten

Hoi Caroline,

Ik las het gisteren al ergens in een dagboek, maar durfde het hier nog niet neer te zetten,
Wat ontzettend leuk zeg!,. ik ben heel blij voor je

Groetjes
Kirsten


Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Karin

Wat leuk ! Daar heb je lang genoeg op gewacht, nu kunnen jullie lekker samen de kerstdagen vieren  ;D

Groetjes, karin.
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Caroline



Nog 3 nachtjes!!




Nou, jullie willen het niet geloven, maar na 5 mailtje heen en ook weer 5 mailtje terug, is de afspraak gemaakt. Woensdagochtend om half 11 rijden mijn vriendin Cis en ik, met haar auto, richting Mandy en hopen daar dan rond een uur of 12 te zijn. Op deze manier heeft Ed onze auto en kan hij gewoon met de jongens Sanne op school halen. Eenmaal weer thuis, gaat Noa lekker in haar kooitje die klaar staat. En na het even te hebben aangekeken, rijden Ed, de kids en ik door naar America. Om daar Demi (Doki) af te geven bij Riny. Sanne was zo teleurgesteld dat ze niet mee kon Noa op halen omdat ze naar school moet, en nu kan ze dan lekker mee naar de "dierentuin van Riny" en Jasper gaat natuurlijk mee om geknuffeld te worden. En Thomas....ach daar nemen we gewoon autootjes voor mee dan kan hij daar spelen.
Dus nog 3 nachtjes en dan zal ze eindelijk huis zijn.
Maar ook wel een beetje spannend want ik zal haar dan ook voor het eerst moeten vijlen, en dat is natuurlijk wel een beetje eng. Maar ook dat zal allemaal goed komen.
Ik heb straks nog wat leuke kerstfoto's van mijn engeltje maar nu eerst even reageren op jullie.  ;)



Hoi Rianne,

Niet helemaal hoor Rianne!!  ;)



Hoi Marilyn,

Maakt ook niet uit hoor, je kunt ook niet alles bij houden hè??  :)



Hoi Natas,

Net wat je zegt, ik vind een migraine aanval bijna net zo erg als bevallen, alleen krijg je er dan niks moois voor terug.  ;D



Hoi Peet,

Nee hoor, ik bezwijk niet voor Doki(Demi), het is namelijk een volwassen volièrevalkje, dat heel erg wild is, dus niet een ideale combinatie met mijn supertamme valkjes.  :D

En graag gedaan hoor, de laptop op bedtip, ik heb er nog een tipje bij gegeven in je dagboekje.
:-*



Hoi Maris,

Red ik het zonder Ed (met de migraine)?? Vraag je, ik moet wel en vandaag nog zo'n dagje!!  :-\

En ik heb ook al eens naar Misty gekeken, dat doe ik trouwens naar alle Albino's  ;) , en ze lijkt inderdaad wel op Noa, alleen Noa bekkie is anders, hihihi!!

En helaas nog niet opgeknapt.  :(



Ha die Nel,

Wat een aantrekkelijk aanbod zeg, even mijn 3 kindjes logeren bij oma Nel en ik lekker uitrusten en beter worden, helaas woon je te ver weg, dat stuk zou ik op dit moment niet kunnen rijden. Maar evenzo bedankt!!  ;)



Dank je Es,

Ik ben de dag gisteren doorgekomen, we lagen lekker allevier om kwart over 7 in ons bedje, nu nog zo'n dag.  :-\

En ik weet wanneer Noa gaat komen hoor.  :D Woensdag!!



Dank je Marilyn,

En inderdaad Noa 2 gram zonder pap aangekomen, de kanjer!!  :D



Hoi Ankie,

De afspraak is gemaakt hoor!! En ze komt ruim voor de kerst.  ;D Mijn kerstengeltje.  :)

Bedankt voor het medeleven.  :-*



Hoi Kirsten,

Jij ook bedankt voor het medeleven.  :-*

En Ed werkte al in ploegen toen ik hem 7 jaar geleden leerde kennen, nu al meer dan 15 jaar. En wennen doet het nooit omdat er natuurlijk weinig regelmaat in zit. Toen Sanne nog niet naar school ging maakte het niet zo veel uit. Even voor de duidelijkheid, Ed werkt:

2 ochtenden   7oo - 15oo uur
2 middagen   15oo - 23oo uur
2 nachten      23oo - 7oo uur
4 dagen         VRIJ

Dus hadden we weekend als Ed vrij was omdat ik natuurlijk niet werk was dat makkelijk, maar nu met Sanne op school hebben we dus weekend als Sanne weekend heeft en dat is heel vaak zonder papa Ed, helaas. Daar staat tegen over dat Ed in zijn vrije dagen wel lekker Sanne kan halen en brengen, in de zomer, lekker 's middags met de jongens en mij kan gaan fietsen en gewoon even lekker op de jongens kan passen als ik even met Sanne ga "winkelen" , dus ook veel voors. Maar de omschakeling van de nacht naar de vrije dagen lopen niet altijd soepel en kosten je eigenlijk al weer een vrije dag. En voor mij, och ik had geen keuze, hij werkte al zo, dus ik weet niet beter, en aangezien ik meer dan 2 jaar vrijgezel ben geweest tussen 2 relaties in was ik het gewend om alleen te slapen.  :P



Hé Roos,

Ben je weer een beetje beter, en foei toch nog even wezen neuzen, je zou naar bedje gaan.  ;)



Hoi Riny,

Oei, betrapt!! Ja, Roosje kwam nog even op de MSN en ik kon het niet laten nog even in een paar boekjes te bladeren.  :( Ach, krijgt die arme Roos weer de schuld.  :P 8)

Maar om 1 uur ben ik lekker gaan slapen hoor. En vanmorgen om half 9 werd ik weer wakker met.....je raad het al, migraine. Maar ik denk dat het morgen wel een heel eind over zal zijn dan heb ik er weer 5 dagen opzitten.  :-\



Hoi Christine,

Dank je!! Leuk voor het familiealbum hè, van zusje  Noa.



Ja Caroline,

Eindelijk is het zover!! En Riny komt niet hoor. Maar dat heb  je vast al lang gelezen.  ;)



Echt wel Marilyn!!



Ik verheug me er ook al op hoor Riny, lekker even een dagje er op uit voor mij woensdag.  :-*



Ik denk in Roos haar boekje, Kirsten, nu ze ziek is bezorg ik haar telegrammetjes met het laatste nieuws.  ;)

Bedankt voor de geheimhouding.  :-*



Hoi Karin,

Inderdaad mijn kerstcadeautje is binnen!!





Noa op de met kerstslingers versierde lamp.  :D


Al een bekende foto.


Helemaal op haar gemak.


Noa en haar maatje.


Foei!! Niet aan de kabel bijten.  >:(


Een van de laatste foto's samen.


Samen poetsen.  :P


Lekker kroelen, nu het nog kan.  :( :-*[/size][/i][/b][/color]



Bedankt allemaal!!





Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

hermelien1989

hey

leuk deat Noa woensdag al kan komen.
Is het vriendje van noa al verkocht? 
Groetjes sanne

Mandy

11 december 2005, 13:48:09 #1243 Last Edit: 11 december 2005, 14:13:20 by Mandy
Citaat van: Caroline op 11 december 2005, 13:32:14

Foei!! Niet aan de kabel bijten.  >:(


Het is gelukkig niet de kabel zelf want er zitten hier al heel wat lagen zwarte tape omheen. Dat is nog van toen ik nog valkjes binnen had in het begin. ;)
Maar Chico heeft van bovenaf al wel een andere kabel doorgebeten dus nu doen nog maar 2 van de 3 lampen het. :-\

O, ja, gisteravond woog Noa weer 84 gram. ;D
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Caroline



Hoi Mandy,

Het was ook alleen maar als grapje bedoeld hoor, ik begrijp dat als het gevaarlijk was je ze er niet zo aan liet knabbelen.  ;D ;)

En gisteren weer 84 gram, dat is geweldig nieuws!!

Tot woensdag!!



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.