## Binky's friends deel 1. ## ** 01-10-2005 t/m 01-10-2006 **

Gestart door Caroline, 1 oktober 2005, 23:15:41

« vorige - volgende »

Gerda

Citaat van: bobbie op  9 december 2005, 19:05:27
Hoi Caroline,

Heerlijk dat Noa bijna bij jullie woont. Het is zo'n lekker ding. :-*

Enne ...................... Riny, gaat je nieuwe valkje misschien Jasper heten? ;)

groetjes, Nel :)


Oei Nel,

Het is al erg genoeg dat je vertrokken bent bij verhalen, maar nu ben je ook niet op de hoogte van de laatste ontwikkelingen. Riny gaat haar valkjes toch namen geven!!!!

Doki gaat Demi(s) heten en het maatje Roussos.
En een ander koppeltje krijgt de namen Vicky en Leandros!!

En Riny krijgt Jasper toch niet mee, volgens mij bijt Carolien haar dan in haar kuit!!!

Groetjes Gerda

Riny

Citaat van: Gerda op  9 december 2005, 19:20:35
Citaat van: bobbie op  9 december 2005, 19:05:27
Hoi Caroline,

Heerlijk dat Noa bijna bij jullie woont. Het is zo'n lekker ding. :-*

Enne ...................... Riny, gaat je nieuwe valkje misschien Jasper heten? ;)

groetjes, Nel :)


Het is al erg genoeg dat je vertrokken bent bij verhalen, maar nu ben je ook niet op de hoogte van de laatste ontwikkelingen.


Hallo Gerda
Ik staat er gewoon versteld van hoe snel sommige mensen
Zich los maken van ons,jij ook zo te horen.
Citaat van: Gerda op  9 december 2005, 19:20:35

En Riny krijgt Jasper toch niet mee, volgens mij bijt Carolien haar dan in haar kuit!!!



Nee hoor Caroline bijt me niet.
Die weet wel beter.
Groetjes Riny :D

Lin

Hey Caroline,

Ik heb even snel gescrolled dus weet niet alles over je andere valkjes, mar als wel dat Noa komt. Heerlijk hoor, dat heeft Mandy maar weer goed gedaan. Heb je eindelijk een prachtige albino erbij. wel weer spannend he een valkje erbij? Bij wie ga je noa plaatsen?

Als ik wat gemist heb vertel dan maar even dan ben ik weer bij in dit dagboek ;D

Groeten, Lin


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Kirsten

Hoi Lin,

Ik zou voor de prachtige foto's van de kids van Caroline en van haar valkjes als je tijd hebt nog een keertje terugbladeren, ze zijn echt om super van te genieten.

Groetjes
Kirsten



Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Riny

Hoy Caroline
Jammer dat Mandy je nog moet leren van dat vijlen,anders was ik Noa & Doki wel gaan halen.
Onderweg een paar keer rusten ,dan lukt dat wel.
Ik kan begrijpen dat je haar nu ook zo snel mogelijk thuis wil hebben,je wacht al zo lang op haar.
Maar je moet ook aan jezelf denken.
Liefs Riny :-*

gonnie

Hoi Caroline
Jij gaat heel veel plezier beleven aan Noa dat weet ik zeker ze ziet er zzzooo lief uit dat kan gewoon niet anders, ik ben zo benieuwd, hoe het zal gaan strakjes .
En ik ga morgen naar europarrot , er zijn wat dingetjes , heb ik in mijn dagboek al gezet .
Groetjes Gonnie




Caroline



Nog geen Noa!!



Inmiddels zijn Mandy en ik alweer 4 mailtjes,  heen en terug, verder en hebben we nog steeds geen afspraak  kunnen maken, er is net weer een mailtje weg, dus afwachten maar weer.

Met Noa gaat het heel erg goed, Mandy heeft alle pap spullen al opgeruimd, Noa is nu al 6 dagen zonder pap, en woog gisteren zelfs 84 gram, dus alweer 2 gram aangekomen.  :D

Met mijn andere valkjes gaat het goed, die zijn nog steeds een beetje in de puberrui, dus ik vind allemaal kleine veertjes en Pablo krijgt steeds minder pareltjes.  :(. Vanmiddag mogen ze er weer lekker de hele middag uit Ed is dan werken en ik ga nergens naar toe met de kids, ik ben weer eens niet lekker.

Het is weer DE WEEK van de maand, en ik kan merken dat ik een hoop spanningen heb gehad de afgelopen maand rond alle onderzoeken met Thomas en ziekenhuis bezoeken met Jasper want ik loop al weer 4 dagen met migraine, vandaag ben ik mijn bedje nog niet uit geweest, en ik ga straks als Ed terug is van sporten ook nog even proberen te slapen, Ed is namelijk vanmiddag weg om te werken van 14.15 - 23.30 uur, dus dan moet ik het wel alleen zien te redden met de kids en zoals het er nu uit ziet ga ik dat niet redden, dus hopelijk gaat het vanmiddag beter. Ik schrijf dit nu ook in etappes want anders trek ik het  niet. Maar hoop toch dat wat afleiding me een beetje kan ontspannen wat er ook soms voor zorgt dat de migraine wegzakt.  :-\



Hoi trouwe fan, (Roosje)

Ik hoop dat je gauw weer beter bent, maar doe maar lekker rustig aan. Ik zie je gauw weer.



Dank je Monique,

Noa is inderdaad een lekker ding, ik hoop haar volgende week te gaan halen. Doki is ook een heel knap valkje, alleen een volièrevalkje en ik heb alleen maar tamme huisvalkjes.  ;D Maar bij Riny in de volière zal hij zeker een mooi leventje krijgen.  :D



Dank je Agnes!!



Hoi Marilyn,

Ik moet nog heel veel geduld hebben hoor, want het lukt maar niet om een dag af te spreken.
En even iets recht zetten, ik bekommer me niet om Doki hoor, en ze is niet het zusje van Noa, Doki is een ander valkje van Mandy, die naar Riny toe gaat, ik neem haar voor Riny mee dan hoeft Riny niet helemaal naar Mandy toe te rijden, en ik ga toch. Bedankt voor het duimen, misschien helpt het!!



Hoi Kirsten,

Leuk dat je bent gaan zoeken naar Megan(Idols) op de internet, en dat je haar weer kunt herinneren, ze was inderdaad heel erg geliefd en later is toegegeven, dat er iets fout is gegaan en dat ze meer stemmen had dan een ander, ik geloof Marlies, maar dat ze het niet meer konden terug draaien, i.v.m. gezichtsverlies. Zelfs de jury baalde dat ze eruit was. Dit alles is ook de reden geweest dat ze dit jaar niet meer mee doet. Ze heeft trouwens nu een manager en heeft ergens al weer een contract lopen voor een CD op te nemen, die meid komt er sowieso wel, die heeft een stem daar wordt je akelig van, die heeft geen Idols nodig. Ze staat nu al op een verzamel CDtje, wat in de Free record shops ligt. Ohhhhh, <PIEP> reclame!!



Hoi Valerie,

Ik ben ook héééél erg lief hoor!!  ;D Nee zonder flauwekul, ik moet toch naar Mandy, dus is het voor mij geen moeite om Doki mee te nemen voor Riny. En Doki is een heel mooi valkje maar niet voor in huis hoor, die schijnt heel erg wild te zijn, en al veel te oud om nog tam te maken. Dus niks voor jou, zoals je al zei.  :)



Hoi Gerda,

Ook ik ben heel erg benieuwd hoe de anderen gaan reageren, ik zet Noa eerst even apart, in een kooi naast de grote kooi, zodat ik goed ik de gaten kan houden of ze wel genoeg eet. En ook zal ik haar elke dag eventjes wegen in het begin. Maar als het allemaal goed gaat dan mag ze bij haar zussen en haar stiefbroer. Wisten jullie trouwens dat Noa is groot gebracht door de ouders van Pablo??

Ik kan bijna eindelijk mijn nieuwe handtekening gaan gebruiken!!  :D



Hoi Ankie,

Inderdaad heel spannend!! Als ik nu maar eerst weet wanneer ik haar kan gaan halen. Dan kan ik er naar uit kijken.  ::)



Hoi Riny,

Ik zal rekening houden met je concert van Rowen Heze!!
Enne, Jasper kidnappen?? Ik denk dat ik toch Doki maar even af kom geven!!  ;) Oh nee, ze heet tegenwoordig Demi(s). Waarom eigenlijk (s) en niet gewoon Demis??
Als ik meer weet stuur ik je een IM.  ;)
:-*



Dank je Christine!!   :) Ook voor je excuses.  ;)



Hoi Natas,

De kids hadden zeker genoten en wij weer van die koppies en reacties van hun,  ;D .
En inderdaad Noa alweer bijna 7 dagen van de pap, maar we hebben hetzelfde probleem als jij, weten nog niet wanneer we haar gaan halen. En straks nog meer foto's van Noa hoor.



Hoi Nel,

Lekker ding hè, ik vind ook dat ze ondanks haar rare snaveltje een lekker bekkie heeft.  :P
En Doki gaat geen Jasper heten hoor, het is een popje trouwens.
En Gerda, degene die aan mijn Jaspertje komt die bijt ik niet alleen hoor, die  :censuur.
Maar voor zo ver ik weet komt Riny Jasper alleen maar knuffelen?? Toch Riny??



Ha die Lin,

Back in town??
En inderdaad eindelijk gaat Noa thuis komen. En bij wie ik haar ga plaatsen vraag je.  :-\ Nou ik weet niet wat je precies bedoelt maar ik ga niet kweken hoor dus maak ik ook geen koppels. Dit is trouwens het derde popje bij Pablo. Ze komen allemaal samen in de grote kooi.



En Noa moet eerst maar eens zien om zich zelf te voeren en een grote meid te worden, van mij mag ze gewoon lekker hier gelukkig worden en kroelen en knuffelen, maar ook echt een nestje nemen met haar weet ik niet of dat in de toekomst verstandig zal zijn. Ze moet sowieso elke week aan haar snaveltje worden gevijld en ik weet niet hoe fel ze wordt als ze straks eieren zou hebben en of ze wel jongen zou kunnen grootbrengen. Ik zet de komende jaren, zo lang ik nog niet ben verhuist trouwens toch geen koppels apart.  ;)

Ja, en of je wat gemist hebt vraag je, ja ik denk heel erg veel foto's.  :D



Dank je Kirsten,

Voor de reclame en voor het prachtige compliment!!  :-*



Hoi Riny,

Lief van je maar het lukt wel hoor. Ik ben nu bezig met een vriendin van me, zij gaat waarschijnlijk rijden en dan kan Ed met onze auto en met de jongens Sanne van school halen. Maar je hoort het nog wel oké??
En aan me zelf denken gaat hier meestal niet zo, komt wel weer goed hoor. Oooooit!!  ;)
:-*



Dank je Gonnie,

Ik ga straks even lezen in je dagboek waarom je morgen naar Interparrot gaat.  ;)
Veelplezier morgen dan in ieder geval!!



Deze foto's zijn weer nieuwe, die van eergisteren waren natuurlijk ouwe van de afgelopen tijd.








Hier zie je goed haar nieuwe spierwitte staartveer.




Dit waren ze weer, de volgende zijn hopelijk bij mij genomen.  ;)[/size][/i][/b][/color]



Nu ga ik even slapen!!



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Rianne

Hoi Caroline,

ik ben weer helemaal op de hoogte, wat Noa betreft. :) Welterusten!

marilyn

hoikes caroline

ik wist wel dat doki naar riny zou gaan maar wat ik niet wist was dat doki en noa geen broer /zus waren maar ja dat is minder van tel hé . het belangrijkste is dat ze een goed thuis krijgen en bij jou en riny zijn ze zeker goed

groetjes marilyn

~Natas~

Hoi Caroline,

Jeetje migraine das het ergste wat je maar kan hebben.
En dan sta je er nog eens helemaal alleen voor  :( omdat je mannetje aan het werk is.
Ik hoop echt voor je dat je Noa heel snel hebt, want het wachten das helemaal niks  :(
Sterkte vandaag

Valkengroetjes,

Natas, Joepie & Jesse

Petra en Cheeky

Sterkte met je migraine Caroline!

Wat leuk dat je Riny's valkje ook meeneemt als je Noa volgende week gaat halen.... pas maar op dat je Doki niet zo leuk vindt dat je ze gewoon alletwee mee naar huis neemt...!  ;) :P

Enne ... bedankt voor je "laptop in bedtip"... het werkt uitstekend tegen pijn in de hek!  :D

Liefs,
Peet

Mariska

Hoi Caroline,

Jij ook al niet lekker :-\, wat naar nou voor je!
Red je het een beetje zonder Ed?

Ik hoop dat je Noa gauw kan halen en been heel blij voor je dat het zo goed met haar gaat :D
Zelfs weer 2 gram aangekomen zonder pap, echt super ;)
Het is gewoon een vechter, dat blijkt wel.
En een ontzettend lekker ding :-*

Zal ik je eens wat verklappen ;D
Ze lijkt heel erg op Misty, vooral nu Misty haar kuif weer groeit en van de week wou ik Noa tegen Misty zeggen :o ;D
Foutje bedankt ;D ;)
Hoe dat nou kwam ::)

Ik hoop dat je gauw weer een beetje opknapt!

Liefs
Maris :-* :-* :-*


Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

bobbie

Citaat van: Gerda op  9 december 2005, 19:20:35
Citaat van: bobbie op  9 december 2005, 19:05:27
Hoi Caroline,

Heerlijk dat Noa bijna bij jullie woont. Het is zo'n lekker ding. :-*

Enne ...................... Riny, gaat je nieuwe valkje misschien Jasper heten? ;)

groetjes, Nel :)


Oei Nel,

Het is al erg genoeg dat je vertrokken bent bij verhalen, maar nu ben je ook niet op de hoogte van de laatste ontwikkelingen. Riny gaat haar valkjes toch namen geven!!!!

Doki gaat Demi(s) heten en het maatje Roussos.
En een ander koppeltje krijgt de namen Vicky en Leandros!!

En Riny krijgt Jasper toch niet mee, volgens mij bijt Carolien haar dan in haar kuit!!!

Groetjes Gerda



Hoi,

Ik wist van Vicky en Leandros, ook van Demi(s) en Roussos, maar ik had de link niet gelegd Demi(s)/Doki.

Ook mijn jaren gaan tellen  :-\.
En ik lees zeker steeds jullie verhalen, dus vervreemden van jullie doe ik zeker niet.  :P

Hoi Caroline,

Balen zeg, steeds die migraine. >:(. Een vriendin van mij heeft dat ook zo vaak, je kan beter kramp in je kuiten hebben. :-\

Rustig aan. Al mijn logeerbedden zijn nu bezet (Sem en Ryan) maar als die weg zijn heb ik een kinderbed en een ledikantje leeg. Je brengt ze maar hoor. ;)

Groetjes, Nel :)

es

Hoi Caroline,
Ah migraine vreselijk lijkt me dat :-\, ik heb wel eens hele erge hoofdpijn dan lig ik ook een dag plat  :P
En als je dan alleen met je kids ben en je mannetje is werken moet je even op je tanden bijten en doorgaan :-\, sterkte meid. :-*
Ik hoop dat je snel hoort wanneer Noa bij je komt wonen  :)
Gr. Esther :-*

marilyn

hoikes caroline

aw migraine da's niet zo leuk hé  :-\ en dan nog voor de kids zorgen zonder je man in de buurt , verzorg je maar en rust maar goed uit zodat het snel weer over is.

héhé wat lees ik net !!!! is noa 2 gram bijgekomen en al zolang zonder pap !!! amai da's goed hé  :D

groetjes marilyn