## Binky's friends deel 1. ## ** 01-10-2005 t/m 01-10-2006 **

Gestart door Caroline, 1 oktober 2005, 23:15:41

« vorige - volgende »

Caroline



# Rianne   Zullen we het proberen met zijn allen, plaats maar foto's hier dan zorg ik dat Noa ze te zien krijgt.  ;D

# Roosje    :-* :-* :-* terug!!

# Riny   Ja Riny, er staat een grote druk op Noa. Ik wil haar zo snel mogelijk hier hebben om te knuffelen, jij hebt dan ook Doki lekker thuis en je kunt knuffelen met ons Jaspertje, maar we moeten nog steeds geduld hebben. Morgen is Binky een maand dood en dat is ook de dag dat ik besloot om Noa te nemen, dus Noa,...we wachten al weer een maand op je meid.  :-\ ;) :D

# Nel   Nu zoen ik hem lekker de hele dag maar...ze zijn nog wel errruug nat hoor. Hihihi!!

# Monique   Dank je Monique, leuke handtekening heb je.  :D

# Natas   Nee, Noa snapt nog steeds niet hoe ze haar snaveltje moet houden, echt blond hè!!  :-\

# Gerda   Lieve foto hè??  :-*

# Petra   Hier vandaag geen Sinterklaasdrukte hoor. Alles staat al kant en klaar te wachten in de kelder. Voor morgenavond. En de foto van Jasper, het is zo jammer dat ik niet weet hoe ik filmpjes hier moet plaatsen, hij zegt namelijk er ook nog daaadaag bij.  :D

# Riny   Morgenavond komt Sinterklaas, dus ik zal zorgen voor veel leuke foto's van gespannen smoeltjes.  :-*
En de overbelichting kan ik niet voorkomen door zonder flits te fotograferen want dan is het veel te donker op de aanrecht, misschien eens de kooi waarin ik altijd douche ergens anders zetten in het licht.



[/size][/i][/b][/color]
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Riny

Hoy Caroline
Maak jij aub je postbox leeg?
Groetjes Riny :-*

Caroline

Citaat van: Riny op  4 december 2005, 14:29:56
Hoy Caroline
Maak jij aub je postbox leeg?
Groetjes Riny :-*


Hoi Riny,

Zoals je al gemerkt hebt is hij al leeg.  :D

Volgens mij is nu iedereen boos op mij.  :(

Iedereen lees wel mijn boekje maar wil mij niks meer vertellen.  :'(

Nee hoor, ik maak maar een grapje!!  :D

Of zijn jullie echt boos??

Doei doei!!
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Gerda

Citaat van: Caroline op  4 december 2005, 16:37:48
Citaat van: Riny op  4 december 2005, 14:29:56
Hoy Caroline
Maak jij aub je postbox leeg?
Groetjes Riny :-*


Hoi Riny,

Zoals je al gemerkt hebt is hij al leeg.  :D

Volgens mij is nu iedereen boos op mij.  :(

Iedereen lees wel mijn boekje maar wil mij niks meer vertellen.  :'(

Nee hoor, ik maak maar een grapje!!  :D

Of zijn jullie echt boos??

Doei doei!!



Hoi Dames,

Leuke tip:
Als je donateur wordt van Valkparkiet.com heb je geen beperking meer op het aantal berichten in je mailbox  ;)

Groetjes Gerda

Caroline



Gerda, je hebt gelijk moet ik eigenlijk een een keertje regelen.  ::)

Ik heb het zo druk en daardoor vergeet ik het steeds, geen excuse natuurlijk zal er eens achterheen gaan.  ;)

:-*



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Riny

Hoy Caroline                              
Is dat nu al weer een maand geleden dat Binkie dood is gegaan??
groetjes Riny :-*


Caroline



Hoi Riny en Roosje,

Gisteren was het 4 weken en morgen is het 1 maand geleden dat Binky ziek werd en overleed.  :'( :'( :'( Het lijkt inderdaad wel of het gisteren gebeurt is zo staat het nog op mijn netvlies gedrukt. Ik mis hem nog iedere dag. Zoals jij ook nog iedere dag Loki zult missen, Roos.
Bedankt Riny, voor het plaatsen van Binky's "engeltje", ik kreeg er wel even een klein traantje van.

:-*



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

valkchico

hallo caroline,

jammer dat de andere niet echt meer zo vrij zijn geworden als toen Binkie er nog was. Maar misschien zal het met de tijd nog wat slijten?
Nu alweer een maand geleden , denk dat het voor de meeste nog als de dag van gister is?  (ook voor/van Loki)

UUhh heb ik wat gemist ofzo???(ben niet altijd even bij maar.....) Wie zou er nou boos moeten zijn?

En alle tests achter de rug? Moet je lang op de uitslag wachten? raar he als er een kind weg is  ik maak me nu al zorgen over het feit dat er straks geen een meer thuis woont. Moet drastisch een hobbie gaan zoeken ;).

Blijf duimen voor noa .

gr Esther

Riny

Citaat van: Gerda op  4 december 2005, 16:40:33

Leuke tip:
Als je donateur wordt van Valkparkiet.com heb je geen beperking meer op het aantal berichten in je mailbox ;)

Groetjes Gerda


Hoy Gerda
Is dat zo??
Ik ben al bijna een jaar donateur maar wist het niet.
Groetjes Riny :D

Gerda

Citaat van: Riny op  4 december 2005, 20:29:10
Citaat van: Gerda op  4 december 2005, 16:40:33

Leuke tip:
Als je donateur wordt van Valkparkiet.com heb je geen beperking meer op het aantal berichten in je mailbox ;)

Groetjes Gerda


Hoy Gerda
Is dat zo??
Ik ben al bijna een jaar donateur maar wist het niet.
Groetjes Riny :D


Ja, ik ontdekte dat ik onbeperkt im-metjes in mijn mailbox kon hebben, terwijl als ik anderen een bericht stuurde ik het berict terug kreeg dat hun mailbox vol was.

Dus ik heb Peter een berichtje gestuurd dat ik onbeperkt IM's kon opslaan. Hij vertelde dat dat klopte omdat ik donateur was.  ;D Ik dacht dat het een foutje was en dacht het beter maar eerlijk te melden. Maar het is dus een van de voorrechten van het donateursschap!!!

Groetjes Gerda

es

Hoi Caroline,
Heb weer lekker zitten genieten van je verhaal en je foto's, en ben weer hellemaal bij gelezen.(als het goed is  ;D)
Wij hebben al sinterklaas gevierd, dus die drukte is voor ons voorbij. ;)
Ik word daar altijd zo gestrest van, maarja het hoort erbij hé, als je kids nog jong zijn.
En je zeg is het al weer 1 maand geleden :' ( het zal inderdaad voor je gevoel wel gister zijn.
Veel plezier morgen :D
Groetjes Esther :-*

Gerda

Hoi Caroline,

Wat las ik nou, is Jasper uit zijn bedje geklommen en daarna gevallen?? Wel knap dat hij er helemaal zelf uit is geklommen. Minder leuk dat hij dan van een hoogte naar beneden valt. Gelukkig is het goed afgelopen, toch??

Als je twijfel en je zorgen maakt, kun je hem midden in de nacht even wakker maken.

Wat een heerlijke douchefoto's!!! Je hebt toch wel goed aan ze geroken?? Want ze ruiken dan zo lekker!!!!!

En ja, wachten op een Grisha!! Ook al duurt het lang, het is heus het wachten wel waard!!!

Morgen inderdaad een beetje rare dag.
Dan is het een maand geleden  :'(



Voor zo meteen: Weltrusten!!!
Liefs, Gerda

Caroline






Dank je Gerda, dit had ik echt vandaag even nodig, wat een rotdag hier op het forum zeg, bah bah, gelukkig waren ook een hele hoop mooie momenten en lieve reacties en daarom ben ik hier ook.  :D

En dan ook nog allebei mijn 2 mannetjes uit hun bedje gevallen. Want dat weten jullie allemaal niet maar Thomas was vanmorgen uit zijn ledikantje geklommen en gevallen. Die heeft wel even gehuild maar verder was alles oké. En vanavond om een uur of 8 klom onze Japser uit zijn bedje, hoe is me nog steeds een raadsel, hij lag in ieder geval een cm of 90 lager op de grond, wel op de vloerbedekking. En hij huilde wel meteen aan, ik kan verder nergens een bultje of schaafje vinden dus volgens mij is hij niet op zijn hoofdje gevallen, maar ik zal het nooit weten, hij kan het niet vertellen. Ik was even in een andere kamer een luier halen en hoorde een klap en vond hem op zijn buikje naast het bed. Na de eerste schrik was hij stil en heeft hij weer gewoon gespeeld en gedanst op Jantje Smit  :-\ . Ook heeft hij alweer gestaan in zijn bedje die staat nu alleen nog lager. Om kwart over 10 is hij lekker op zijn buikje in slaap gevallen.

Hieronder zien jullie hoe hij in zijn bedje stond, en hoe hoog de rand is waar hij overheen moest klimmen.  :-\ Het is hem toch echt gelukt. En dan zeggen ze dat Downies niet sterk zijn.  :D



Reageren op iedereen doe ik morgen, oké??

Ik wil iedereen een hele fijne Sinterklaas wensen.

:-* Caroline
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Kirsten

Hoi Caroline,

Allereerst Gerda, wat heb je een mooie gedachte aan Binky geplaatst :-* Ik moest ook weer even slikken.
Gisteren ben ik naar een concert van Ilse de Lange geweest, zij heeft een nummer wat 'I still cry' heet en gisteren moest ik heel gek misschien, maar even aan onze maffie denken.
De tekst is namelijk,.

I still cry sometimes when I remember you
I still cry sometimes when I hear your name
I said goodbye and I know you're alright now
But when the leaves start falling down I still cry

en als je dat dan akoestisch hoort, tja ach ik kreeg in ieder geval een brok in m'n keel, net als nu..erg mooi en de liefde leeft gewoon voort.

Caroline,. lief dat je aan me dacht toen Sanne er even niet was,. Ik knuffel altijd heel wat af als ze weer terug is, en als ze dan zegt dat ze me gemist heeft, dan knuffel ik nog meer,.  :-*. Ik heb heel veel steun aan sommige hier op het forum en daar ben jij er zeker één van,. dank je wel,. Ook voor het lieve berichtje voor Jan,. Hij is helemaal gek op Demi en ik hou daarom alleen nog maar meer van hem, als dat nog kon ;) :D. Ik heb het erg getroffen met hem en ook zijn ouders zien demi als volle kleindochter. Ik kan niet uitdrukken in woorden hoeveel dat allemaal voor me betekend,.

Ik las dat Noa weer naar de dierenarts geweest was,. jammer dat ze het zo houdt, aan de andere kant is geen enkel valkje perfect en ik denk dat zij het meer dan goed maakt met haar liefde en prachtige glinserende oogjes.
Het komt helemaal goed bij jullie en straks is het vijlen een fluitje van een cent,.

Wij vieren sinterklaas ook morgenavond,. heb er zo'n zin in,. en tja die meid wordt weer aardig verwend ::) Ik heb nog wat schoenkadootjes over en had ook meer kadootjes voor haar verjaardag gekocht (voor het geval, m'n ouders, zus of vriendinnen niets konden vinden) dus die heb ik nu allemaal voor in de zak van sint,.

Heel veel plezier morgenavond en dikke knuf voor Jasper, Sanne en Thomas

Groetjes
Kirsten

Ps leuk de reservering bij Lin,. ik duim voor je,.





Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------