## Binky's friends deel 1. ## ** 01-10-2005 t/m 01-10-2006 **

Gestart door Caroline, 1 oktober 2005, 23:15:41

« vorige - volgende »

es

ik kan dat echt niet hoor van die mooie foto's maken ::) echt niet, terwijl ik een super camera heb, doe ik toch iets niet goed  ;D ;D

marilyn

hoikes caroline en es

tja idd ik denk ook dat ik iets verkeerd eo want ik krijg vele foto's die niets eens bruikbaar zijn en ik oefen nogthans genoeg  :P

groetjes marilyn

ps zeg es we gaan eens bij caroline in de leer moeten gaan hé  :D

Caroline



Ik heb ook niet zo'n heel bijzonder cameraatje (Sony P72) hoor, gewoon veel blijven oefenen dames!!  ;D ;)

Groetjes maar weer.  :)


Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Rianne

Leuke foto's weer! Noa Noa Noa.... moeten we het soms voordoen? :P


Riny

Hoy Caroline
Dat hopen we dan maar dat Noa dit jaar zo ver is,dan krijg ik ook lekker mijn mooie valkje.
Maar welke ''Mutatie''ik het mooiste vindt weet jij wel he Caroline.
Ik kan het niet afwachten dat ik daar mee knuffelen kan.
Ik zou zo in de auto willen springen.
Groetjes Riny :-*

bobbie


Roosje


Monky

Wat een pollewoppies!!!
Leuke foto's weer.

Groetjes,
Monky

~Natas~

Hey Caroline,

Ik ben erg blij voor je dat het goed met Noa gaat.
Alleen erg jammer dat ze niet snapt hoe ze haar snavel moet houden, maar ja das het valkje eigen.
Maar je hebt weer geweldige foto's geplaatst hoor, weer heerlijk om naar te kijken.
Zal duimen voor je dat je Noa snel zal hebben, want het wachten duurt toch wel lang he (vind ik dan)

Groetjes,

Natas

Gerda



Dit maakt mijn dag weer goed!!!

Weltrusten, tot morgen!!!

Liefs Gerda

Petra en Cheeky

Ha Caroline!

Ook al druk met Sinterklaas vandaag?! Die man heeft een hele lijst af te werken, als ik zo om me heenkijk in de dag- en verhalenboeken! Hahahaha!

Wat een lieve, spontane foto van Jasper! Het blijft idd een kereltje om te zoenen! Hij is echt speciaal, en dan ook in de knuffelzin van het woord!  :-*

Ik hoop - net als de anderen - dat je Noa snel mag ophalen, want dan gaat alles helemaal OK! Tot die tijd: sterkte met wachten!

Liefs,
Peet

Riny

Hoy Caroline
Hier kom ik even om je een fijn Sinterklaasfeest te wensen.
Hopelijk krijgen we van jou een mooi verslag met foto's van al die mooie kindersnoetjes.
\Groetjes Riny :-*

Caroline



Natte valkjes!!



Goeiemorgen allemaal, we hebben hier allemaal een lekkere pyjama zondagmorgen. Ed heeft vannacht gewerkt dus die ligt nog lekker te slapen, Jasper staan in zijn bedje een DVD'tje te kijken en Sanne en Thomas zijn in hun kamer ook een DVD aan het kijken en ondertussen aan het spelen met poppen en autootjes. Dus even tijd voor deze mama om even in haar dagboekje te schrijven en wat foto's te plaatsen.  :D
Gisteren was een errrug rare dag, de hele dag zonder Sanne, ik heb echt even aan Kirsten moeten denken, zij heeft dit om de twee weken als Demi naar haar vader gaat en dan had ik natuurlijk nog de twee jongens thuis, gelukkig!! Om 5 uur zijn we haar gaan halen en toen mochten Thomas en Jasper daar nog even hun schoentje leeghalen, dus één groot feest. Sanne was 's morgens dik aan gekleed op het voetbalveld wezen kijken naar haar neefje Yorni en toen ze hoorde dat ome Peter en tante Josée 's middags nog een keer naar het voetbalveld gingen omdat toen Robin, een 17 jarige neef, zoon van Ed's zus, moest voetballen wilde ze nog een keer mee.  ::) Het resultaat van 4 1/2 uur voetbalveld met het weer van gisteren was, terwijl wij zaten te eten gisterenavond, Sanne spontaan zittend in slaap viel en niet meer wakker is geweest tot vanmorgen half 10, zelf haar pyjama hebben we slapend aan getrokken.  8)

De valkjes.

Met de valkjes gaat het eigenlijk goed. Er is best wel weer rust. Zo vrij als met Binky er nog bij zijn ze nooit meer geworden, met name als ze bij mij zitten niet. Normaal zat Binky dan bij mij en de andere kwamen dan ook bij mij zitten, spelen met mijn haar en sieraden als er dan eens één weg vloog dan was dat oké want Bink zat er immers nog en die kon niet wegvliegen dus was er rust. Als ze nu bij me zitten wat ze dus nog wel doen alleen wel iets minder, en er vliegt er dan één weg dan zijn ze alledrie pleite.  :-\ Ik moet dus eigenlijk op zoek naar een valkje net als Binky met een vlieghandicap.  ;D
Pablo is ook ietsje meer gaan roepen maar niet extreem hoor, hij deed het immers nooit en nu af en toe een keer, erg veel fluittalent heeft hij trouwens niet.  :( Mijn moeder heeft een valkje, Coco, ook van Mandy vandaag en die is 2 weken jonger, dus zo'n 4 1/1 maand oud en die kent al zo'n 6 verschillende woorden zeggen, ik denk wel zo'n 10 verschillende liedjes fluiten, en zo'n 15 fluitjes van vogels van buiten na doen, die  heeft hij van een cd geleerd, die zet mijn moeder elke morgen voor hem en de kanarie op.  :o Pablo kent een klein stukje van één deuntje en dan nog maar eens per 2 weken of zo.  :P Maar hij kan wel heel lekker kroelen en kusjes geven, alledrie trouwens. Verder verliest Pablo steeds meer pareltjes, zijn hele witgemêleerde staart heeft hij nog wel.
Fleur is ook al flink in de rui geweest maar ik denk dat zij er nu bijna uit is, met kroelen ook is ze alweer lekker zacht, zonder pennetjes. Zij heeft trouwens 1 staartveer verloren, de andere niet. Sinds Binky weg is, is Fleur een beetje happeriger naar mijn vinger toe maar als ik dat dan negeer, gaat ze gelijk krom om gekroeld te worden.  :D
Bij Chica ontdekte ik gisteren de eerste pennetjes, dus die gaat nu ruien. Ik hoop dat zij wel haar staart verwisseld want zij heeft één van de grote staartveren uitgerekend de enige witte zwaar beschadigd. Afwachten dus.  :)
Onderling is er geen strijd maar ook zeer zeker geen liefde tussen ze. Gewoon acceptatie. Pablo krijgt wel af en toe jeuk en gaat hij hele serenades geven, maar dat doet hij voor alletwee, dus volgens mij loopt hij z'n  :censuur achterna.  ;D
Over Noa heb ik geen nieuws, maar zoals in mijn vorige berichtje al stond, Mandy heeft een feestje van het weekend dus weinig tijd.

Heel ander nieuws!!

Voor sommige misschien al bekend, maar ik heb bij Lin een reservering staan voor een Grisha, een geparelde witmasker POP. Afgelopen week heeft zij het broedblok opgehangen en Ayla & Tiamo zijn helemaal verliefd.  :D Lin verwacht over een week of 2 het eerste eitje. Nu wil dit nog niks zeggen want er is weinig kans op een Grisha, het vorige kweekseizoen had Lin op 3 nesten, 12 jongen(incl. de overledenen), 1 Grisha.  :( Maar ik blijf hopen.  ;) Ik zal hier in mijn dagboekje af en toe een update houden over Ayla & Tiamo en hun nakomelingen.

Verder heb ik vandaag eigenlijk een rustig dagje met mijn kids, Ed, die zo uit zijn bedje komt en mijn valkjes die er straks lekker uitmogen. Nog geen Sinterklaasfeest voor ons vandaag. Wij vieren het morgenavond met zijn 5'jes. Eerst gaan we om 17 uur lekker gourmetten en dan gaan de kindjes in bad en hun pyjamaatje aantrekken, maar omdat het een beetje feest is mogen ze in badjas en pantoffeltjes naar beneden, als ze dan de trap afkomen ligt er in de gang een hele grote zak met allemaal kadootjes op de grond, Sinterklaas is geweest toen we boven waren.  ;) ;D

Gisteren middag heb ik heel veel foto gemaakt van de valkjes, waaronder hele leuke douchefoto's, natte foto's en weegfoto's. De hele douche serie is mislukt werkelijk waar allemaal overbelicht.  >:( Ik denk door de flitser, het water en dan het wit van de valkjes, heeft er hier nog iemand een tip voor, hoe het wel lukt??
Vandaag zal ik de natte valkjesfoto's laten zien en dan morgen de weegfoto's, en ik denk dat ik dan morgen weer genoeg Sinterklaasfoto's kan maken voor de rest van de week.  ;)




Fleur, lekker haar kopje scheuren aan de ring.  :D


Helaas van Fleur maar 2 oppoetsfoto's, verder bleef ze gewoon zitten.  :-\


Pablo lekker poetsen.  :P


Pablo.


Pablo.


Pablo.


Pablo.


En toen was hij moe!!  8)


En als laatste Chica.  :)


Chica.


Chica met Fleur op de achtergrond.


Chica met links een wel hele gekke kop van Fleur.  :o


Chica probeert het ook.


Over belicht maar hier zie je Chica's oortje goed.  :P


Even haar neusje snuiten aan de pedi-perch.  ;)


Weltrusten Chica.  8)[/size][/i][/b][/color]



Tot zo!!



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Riny

Hoy Caroline
Dat probleem van overbelichting heb ik ook in mijn witmasker-
voliere.
Ik maak dan de foto's zonder flits en dat werkt goed.
Maar of dat binnen ook kan??
Vraag het eens aan de fotograaf van het forum.
Groetjes Riny ;D