## Binky's friends deel 1. ## ** 01-10-2005 t/m 01-10-2006 **

Gestart door Caroline, 1 oktober 2005, 23:15:41

« vorige - volgende »

bobbie


Gerda

Citaat van: bobbie op 26 november 2005, 21:30:46
En ik maar  :censuur en het lukt me niet  :'(

In welk programma doen jullie dit?

Nel :'(


In Photoshop. Ik maak alles zelf, geen voorgeprogrammeerde dingen of zo. Maar ik knutsel hier al jaren mee  ;)
Het is geen programma voor een beginner.
Photofiltre is denk ik voor jou een goed programma Nel. Het is gratis te downloaden!!!! En is vrij eenvoudig en je kunt er best leuke dingen mee!!!!

Groetjes Gerda

Petra en Cheeky

De roos springt er nu wat meer uit! Alsof ie de wacht houdt... niet meer veranderen! (wat mij betreft), deze is perfect!

Caroline


Vind ik ook de allermooiste!!


Om te  :-* :-* :-*!!

PS. Ik heb hier ook Photoshop op de laptop staan, gekregen van mijn broertje, de laatste versie volgens mij, ik kan er ook niks mee, veel te moeilijk.

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

~Natas~

Hoi Gerda,

Je bent wel aardig creatief bezig zeg.
Wauw echt gaaf man dat jullie dit allemaal kunnen.
Ik vind ze allemaal even mooi, maar Carolien moet toch echt zelf kiezen.
Ik ben alleen erg benieuwd welke het defenitief gaat worden.

Valkengroet,

Natas

bobbie

Citaat van: Gerda op 26 november 2005, 21:33:39
Citaat van: bobbie op 26 november 2005, 21:30:46
En ik maar  :censuur en het lukt me niet  :'(

In welk programma doen jullie dit?

Nel :'(


In Photoshop. Ik maak alles zelf, geen voorgeprogrammeerde dingen of zo. Maar ik knutsel hier al jaren mee  ;)
Het is geen programma voor een beginner.
Photofiltre is denk ik voor jou een goed programma Nel. Het is gratis te downloaden!!!! En is vrij eenvoudig en je kunt er best leuke dingen mee!!!!

Groetjes Gerda


Errug bemoedigend. :-\ :-[
Daar ben ik mee aan het stoeien  :-[

Net help maar uitgedraaid. Ik stoei nog even door.

Doei Nel ;)

Petra en Cheeky

26 november 2005, 21:45:31 #1056 Last Edit: 27 november 2005, 09:33:19 by (¯`°•.•°´¯)Petra
Ik ben ook maar beginner en doe "het" met photofiltre... lijkt wat op paint shop pro... niet al te moeilijk, al blijft het in het begin even stoeien hoe je je beestjes uit moet snijden zonder rare randen etc....!!

Succes Nel!

bobbie

Citaat van: (¯`°•.•°´¯)Petra op 26 november 2005, 21:45:31
Ik ben ook maar beginner en doe "het" het photofiltre... lijkt wat op paint shop pro... niet al te moeilijk, al blijft het in het begin even stoeien hoe je je beestjes uit moet snijden zonder rare randen etc....!!

Succes Nel!


Thanks  ;)


Ik wil zoiets altijd gelijk kunnen zonder de beschrijving door te lezen  ::).

Kirsten

Hoi hoi,

Gerda, ik vind je een topper! en wat ontzettend lief dat je dit voor Caroline doet. Je bent een schat :D

Ik vind de laatste met de iets meer uitspringende roos het mooist,.Met de gedachte van Binky erbij is ie gewoon af.

Supermooi,in één woord

Groetjes
Kirsten


Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Mandy

Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Caroline

27 november 2005, 00:47:40 #1060 Last Edit: 27 november 2005, 01:21:31 by Caroline


Zoals beloofd!!




Nou we hebben nog weinig sneeuwpret gehad vanmiddag. Het was veel te nat, er viel hier regen, hagel en mede door de temperatuur was het sneeuw ook meer een witte brei geworden, helaas. Maar toch even een frisse neus gehaald.  ;)

# Marilyn   Dank je Marilyn, de valkjes komen zo meteen.  :)

# Valerie   Dank Val, maar Ankie overtreffen zal niet meevallen hoor, die maakt ze al zo lang, en bij haar lukt het elke dag, bij mij af en toe één. Zoals deze.  ;D

# Kirsten   Geen les van Ankie gehad, wel diversen tips.  ::)
Leuk dat je zo hebt genoten van de foto's van mijn kindjes.  8) En trots ben ik zeker op ze hoor.  :D

# Christine   Jammer dat jullie geen konijntjes meer kunnen houden, jullie hebben zoveel ruimte er voor.  :-*

# Riny   Dank je Riny,  :-*

# Gonnie   Wat een complimenten, dank je wel.  ::)

# Mariska   Je bent er  :-X :-X :-X van.

# Roosje   Voor foto's heb ik het nooit te druk hoor!!  ;)

# Nel   Jasper moet nog niet met een rietje drinken, hij is wel al aan het leren uit een gewone beker te drinken. Jasper heeft gelukkig hele sterke tongspieren en een goede mondmotoriek. Wat een lieve foto's van je dochters, Renzo als babietje in de couveuse en je zoon bij Bassie en Adriaan, de laatste lijkt op je vind ik, op foto's dan.  :D

# Natasja   Ja dat klopt, Sanne en Thomas zijn stapelgek op hun broertje.  ;D Gelukkig!!

# Petra   Wow bedankt voor het grote compliment over de vliegfoto van Pablo, laat Ankie het maar niet horen. En natuurlijk ook bedankt voor de complimenten over mijn drie kindjes.  :D
Ja, wat je zegt over afstand houden van andere heb ik ook, bij de minste opstopping heb ik ook mijn gevarenlichten aan maar wij hebben dan ook een familielid verloren, 5 maanden zwanger, door een vrachtwagen verpletterd, die niet zag dat ze moest stoppen voor een file.

# Ankie   Hahahahaha!! Nee hoor nog lang geen concurrentie!! Jij hebt bijna elke dag van die mooie vliegfoto's en ik heel af en toe ééntje.  :-\ Maar ik was wel heel trots op deze hoor.  ;D Mááár natuurlijk ook op die andere hoor, met mijn kindje  :D

# Trienke   Dank je Trienke, maar voor vliegfototrucjes moet je bij Ankie zijn.  ;)

# Esther   Ja dat heb je goed gezien, Noa eet al een tijdje zelf maar nog steeds niet genoeg, ze krijgt nog steeds één keer pap per dag.  :-\

# Christine, Riny, Trienke, Petra en Roosje   Jullie allemaal bedankt, helaas weinig sneeuwpret, maar wel een leuke dag gehad hoor!!

# Riny, Nel, Petra, Roosje, Kirsten, Mandy en Natas   Jullie allemaal heel erg bedankt voor het meedenken en advies geven voor mijn nieuwe handtekeningfoto.  :-* :-* :-*




Gerda, je bent een kanjer, heel erg bedankt!!   :-*  




























Hoi meiden, wat vinden jullie ervan?? [/size][/i][/b][/color]





Ik ben moe!!
Trusten!!



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

carco

Hoi Caroline

Als ik hier ook even niet lees hè? Dan is het niet mer bij te benen.
Sorry hoor maar ja Harry Potter  ;D
Maar de laatste foto vind ik geweldig!
Begreep ik nu dat je dat voor een kerstkaart wilde doen?
En de laatste foto's waar ze zo heerlijk aan het smullen zijn, waar zitten ze dan op voor groen kleed??
Mooie foto's weer.
Groetjes: CAroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




Mariska

WAUW, prachtig gewoon, ik vind de eerste het mooist ;)
Die rode!!!

Liefs
Maris!!


Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Caroline



Hoi  Caroline,

Ik kan me voorstellen als je hier even niet bent geweest dat het flink aanpoten is om weer bij te lezen, zeker met je gedachten nog aan Harry Potter.  ;) Het is een dagboek wat erg veel wordt beschreven en gelezen.  ;D Vind ik wel heel erg leuk hoor.  ::) Alleen gisteren al 300 x gelezen, is dus best heel erg veel. (trots trots trots).  :D

De peterselie smulfoto's heb ik gemaakt op het bovenste deurtje van de kooi, die kan ik open zetten en dan hebben ze een plankje, maar met papegaaientralies niet echt makkelijk voor valkjes, om op te eten. Dus ik had er een omslagdoek van Jasper opgelegd, dan zakken hun pootjes er niet de hele tijd tussendoor met er over heen een groene keukenpoets doekje voor de poepies.  ;D

En de laatste foto, daarop staan allevier mijn valkjes, inclusief Noa, en de roos staat symbolisch voor Binky, heeft Gerda voor mij gemaakt. Zij is voor mij aan het knutselen voor een nieuwe handtekeningfoto, voor als Noa er straks is.
Dus geen kerstkaart.  :D

Groetjes weer en veel leesplezier met Harry Potter.



Hoi Mariska,

Ja de eerste vond ik ook heel erg mooi maar daarna heeft Gerda de foto van Chica nog bijgewerkt, het rood iets meer bordeauxachtig gemaakt en de roos natuurlijk, die Binky symboliseerd.

Dus mijn mening is reeds veranderd maar ik vind het wel heel leuk dat je meedenkt hoor.

:-* Caroline[/size][/i][/b][/color]



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

trienke

ik vind die achergronden echt mooi met die foto's en dat roosje echt mooi.

Mooie foto's heb ej verder gemaakt hoor ;D

groetjes trienke