## Binky's friends deel 1. ## ** 01-10-2005 t/m 01-10-2006 **

Gestart door Caroline, 1 oktober 2005, 23:15:41

« vorige - volgende »

Caroline

Dank je wel!!

Leuk dat jullie zo enthousiast zijn over mijn vliegfoto!! Hahahah!!  ;D ;D ;D

PS. Caroline, dat deed ik ook, maar dan  nog valt het gruwelijk tegen.  :(

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

~Natas~

Hai hai,

Oh ohohoh wat een schitterende vliegfoto zeg.
Die is echt heel gaaf en mooi geworden.
Oh wat is Noa een schatje, en ondanks dat plekje boven zijn snavel.
Noa is en blijft een mooie albino hoor.

Ohoh Jasper wat hebben ze weer allemaal met je gedaan.
Maar gelukkig ben je heel lief geweest en heb je je nestjes gedragen.

Valkengroet,

Natas

Rianne

Je vliegfoto is natuurlijk ook prachtig! Maar ik als Harry fan was helemaal afgeleid natuurlijk door dat naakte lijfje! ;)

Caroline

Ik ga zo foto's plaatsen, willen jullie valkjes of kids??

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Riny

KIDS KIDS KIDS KIDS KIDS KIDS KIDS KIDS KIDS KIDS KIDS

Mariska

Citaat van: Caroline op 24 november 2005, 20:28:41

Noouuu!! Niemand zegt iets, ik plaats hem gewoon nog keer, ik vind hem zo mooi, ik ben zo trots!!

Tot zo!!

HIJ IS PRACHTIG CAROLINE!!!

Ik ben trots op je  :-*

Liefs
Maris!!

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Mariska

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Caroline

Foto's van de kids!!

Ik had vanmiddag een beetje geluk, de logopediste niet, zij was ziek, dus hoefde ik niet met Thomas naar de logo, mááár ik was wel vergeten dat ik naar school moest, dus niet helemaal een vrije middag. Om 17.45 uur had ik rapportage gesprek van Sanne.
Voor die tijd heb ik lekker de valkjes verwend, lekker laten vliegen, kooi verschoond, voer ververst, en verder de dagelijkse dingen bij ze gedaan. Het gaat best wel goed met ze, langzaam aan worden ze alweer wat rustiger, alleen nog heel onzeker om naar iets vreemds toe te gaan. Ze zitten alleen maar op hun eigen kooi, op de kooi van de grasjes of op mij.
Verder vliegen ze wel de hele kamer en keuken door maar landen dan nergens.
Toen toen ik mijn 4 de was uit de machine haalde vanavond was die nog zeiknat, dus nog maar een keer gecentrifugeerd, en toen kwam ik er achter dat mijn wasmachine niet meer centrifugeert, mijn wasmachine van net een jaar oud is dus kapot!!  >:( :( :-\ Gelukkig woont mijn moeder heel dicht bij en heb ik daar de was even gecentrifugeerd en meteen een nieuwe was voor morgen achtergelaten. Want ik denk niet dat er morgen al een monteur kan komen.

Tijd voor foto's!!

Zo kwam Sanne gisteren uit school.  :o

Das schrikken!!  ;)

Ben ik na afloop de foto's aan het bekijken, zie ik dat ze haar tosti nog vast had.  ::)

Zo stoer, dat kontje in zijn spijkerbroekje.  :D

Een teder moment tussen de broers.

"Hier komen Jasper" zegt Thomas.  :)

:-* :-* :-*

Hoezo trots??

Ze eten dat jong nog een keer op!!  :P

Thomas dansend op Sinterklaasliedjes.  ;D

Jasper denkt: "Wat staat mijn broer stom te doen."  :D

Dit was het weer voor vandaag, morgen foto's van de valkjes.

# Riny   Ik multifunctioneel?? Dank je wel wat een mooie complimenten weer. En speciaal voor jou, heel veel foto's van de kids.  ;)

# Rianne   Inderdaad een naaktfoto van Harry. Ik wist niet dat we in verwachting waren van Harry en Sproet, anders had ik wel een kruippakje voor ze gebreid.  ;D

# Es   Hoi, leuk dat je even langs kwam.  :D

# Caroline, Marilyn, Marga, Riny, Natas en Mariska   Fijn dat jullie mijn vliegfoto zo mooi vonden.  ;D ;D ;D [/size][/i][/b][/color]

Voor straks weltrusten!!

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

marilyn

hoikes caroline

de foto's van je kids zijn prachtig echt waar en ik zie al uit naar de foto's van je valkjes

groetjes marilyn

Valerie

WOAUW!!!!! Wat een knappe vliegfoto! Ga jij Ankie overtreffen? Je bent goed opweg! Die foto is ook nog eens heel scherp! Knap hoor! Ik doe het je niet na. ;)

Wat een mooie kinderfoto's. En Jasper is toch echt zo'n schatje! Dat hebben alle downtjes wel, zoiets liefs over hun. :)

Dat parkietenzaad is mooi! Ik heb dat ook, dus ik ga ook maar eens uitproberen in een bakje zand. Niet gedacht dat dat zo goed zou gaan. Ikke ook willen doen!
Is voor het weekend of volgende week. ;)
En... Slaap lekker.  :-*

Caroline

1000 reacties!!

Ik denk, snel de kans om het 1000 ste berichtje te plaatsen pakken.  ;D

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Valerie

Kirsten

Hoi Caroline,

Ook ik vind je vliegfoto helemaal fantastisch ;D, mij lukt het nog steeds niet,.Stiekem les bij Ankie gehad? ;) :D

Die snoetjes van je kids,. en die glinsteroogjes,. Ik smolt helemaal weg achter de laptop,. Ik had net besloten om af te gaan sluiten, maar wilde na dit te hebben gezien toch nog even reageren.
Het zoenen met Jasper vind ik ook zo vertederend om te zien,. je mag heel erg trots zijn op zo'n heerlijk stel met z'n drieën.
Wij worden maar verwend dat we even mee mogen genieten :D

Jij ook weltrusten!

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Christine

Had ik ff bij te lezen hier!
Prachtige foto's en vooral die van Pablo!
Harry was zo lief als hem klein was! Ik heb vroeger ook konijnen gehad maar dan groter! Helaas door een konijnenziekte kunnen we er geen meer houden! :o Foto's van kids zijn prachtig zoals gewoonlijk! dikke :-*

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Riny

Hoy Caroline
Tegen die mooie foto's van je kinderen daar kunnen geen valkjes tegen op.
Groetjes Riny :D