## Binky's friends deel 1. ## ** 01-10-2005 t/m 01-10-2006 **

Gestart door Caroline, 1 oktober 2005, 23:15:41

« vorige - volgende »

Mariska

Hoi Caroline,

Wat een superlieve foto's van je kinderen :D :D :D
Vooral die van Sanne en Jasper  :-*
Fijn dat jullie toch nog zo'n leuke dag hebben gehad ondanks dat jullie de vogelshows hebben gemist ;)
Dit was voor de kinderen natuurlijk geweldig!!!

Liefs
Mariska


Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

valkchico

hallo caroline,

wat een mooie plaatjes heb je weer geplaatst. vind ze allemaal even mooi maar de nachtkus is wel recht uit het hart.

wel jammer dat je niet even lekker hebt kunnen kauwen daar ;). Maar al met al heb je wel een leuke dag gehad en lekker kunnen swingen met de kids. bij piet en sint.

gr Esther

Ankie

Hoi Caroline

Wat een prachtige kinderen heb je toch !!!!
Die nachtkus doet me denken aan een foto van Carine en Dianne die elkaar een kusje geven terwijl ze samen in bad zitten (is lang geleden hoor ;D) .Ik heb die foto uitlaten vergroten en hangt nu in mijn halletje ...prachtig en leuk voor later !

Groet van Ankie

Petra en Cheeky

Wat een heerlijke foto's van je kids Caroline! Zooooo lief!

Is Noa al bijna klaar voor take-off???
Het deurtje van de kooi staat vast al voor haar open!

Groetjes,
Peet

bobbie

Hoi Caroline,

Je hebt nog een antwoord van mij tegoed:

Hoe oud was Renzo toen hij zijn eerste tandje kreeg?

Ik heb het gevraagd aan Jolanda. Renzo was 8 maanden toen hij zijn eerste tandje kreeg.

Ze adviseerde mij aan jou door te geven vooral Jasper zijn kiezen in de gaten te houden. Kinderen met Down Syndroom schijnen, als ze erg laat zijn met doorkomen van gebit, vaak eerst een kies te krijgen. Voorbij de 14 maanden is het dus meestal niet een tandje als eerste maar een kiesje.

Bij deze  ;)

Groetjes, Nel :)

Christine

Wat een prachtige foto's Caroline! Vooral die van Sanne en Jasper! Lekker een stevige zoen en een stevige knuffel! :-*

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Kirsten

Hoi Caroline,.

Ik ben weer bijgelezen in je dagboek en smolt weg bij de foto van Jasper en Sanne,. dan heb je verder geen woorden nodig,. de foto zegt al genoeg :-*
Wat balen dat jij ook zo'n migrainepatient bent,. Ik heb het helaas ook regelmatig en probeer het zo snel mogelijk te signaleren en dan gelijk iets in te nemen. Heb jij er iets specifieks voor? Ik gebruik imigran tabletten en die werken erg goed moet ik zeggen,.

Ik was een trouwe fan van idols, maar Megan kan ik even niet meer voor me halen,. Een dochter van je vriendin, begreep ik dat goed?,. leuk hoor, dan heb je het van heel dichtbij allemaal meegemaakt toen,. Het is nu weer begonnen en ik kijk weer net zo enthousiast,. hahah

Groetjes en tot gauw weer, ben erg benieuwd wanneer Noa komt :D

Groetjes
Kirsten


Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Roosje

Heb je het druk gehad vandaag? Heb je weinig gezien 8)

Caroline



Hai die Roos,

Heb je me een beetje gemist??

Maar je had gelijk, ik had het heel druk.

Vanmiddag de hele middag met Thomas weg voor onderzoeken en dan natuurlijk voor de andere twee oppas regelen en later daar ook weer ophalen. Pas om half 6 weer thuis, eten badderen en kids naar bed.

En daarna even heldere mientje gespeeld, dus even snel beneden opgeruimd, gestofd, gestofzuigd en gedweild, en oh ja de wc niet te vergeten. Want.... Ed was werken en mijn kraamhulp van Sanne, inmiddels een goeie vriendin van me, kwam vanavond om 8 uur lekker bijkleppen. En is nog niet zo heel lang weg nu.

Dus vandaag inderdaad weinig Caroline op het forum, maar maak het morgen weer goed hoor.

Ik kom dan antwoorden op al jullie reakties en........ik heb weer foto's van Noa!!

Nu heb ik er geen zin meer in, ik ga alleen nog even in jullie dagboekjes bladeren. :D

Weltrusten!!




Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Roosje

Zo, ook een latertje dus. Maar wel goed hoor, dat je het forum even kon laten voor wat het was, en gewoon bent gaan opruimen ;) Ben benieuwd naar de foto's van Noa morgen!

Ga nu ook lekker slapen, het is opeens heel laat :o


Mandy

Citaat van: Roosje op 22 november 2005, 01:46:41
Ben benieuwd naar de foto's van Noa morgen!


Ik zal er hier alvast 1 laten zien, zo lief  :-* ;
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Christine

Mandy wat is Noa prachtig 'maar dat was ze al toen ik haar zag' die andere is ook wel heel mooi lekkere kroelerts maar dat komt omdat jij er zo goed voor zorgt natuurlijk! dikke :-*

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

valkje-jacco

hoi!
ik heb 7 valkparkieten, 
Jacco, wildkleur man van juni 2004
Gipsy, lutino pop, leeftijd onbekend
Christy, cinnamon geparelde witmasker pop, 8 juli 2006
Pearl: geparelde pop, van 2006
Appie: Albino man, van 2006
Chaiba: Wildkleur man, van 2005 (blauw ringetje?2005??)
J.J. De kleine van Jacco, nu net een week oud
Als je vragen hebt kun je ze altijd stellen via IM, Mail of voeg me toe op je msn :)

Agnes


   :-* AAAAHHHH WAT LIEF! :-*


Groetjes van Agnes.

Groetjes van Agnes en de Veluwse valkjes.

Monky

Zwijmel zwijmel.....

Echt lief. Je ziet ze gewoon genieten.

Groetjes,
Monky