## Binky's friends deel 1. ## ** 01-10-2005 t/m 01-10-2006 **

Gestart door Caroline, 1 oktober 2005, 23:15:41

« vorige - volgende »

Rianne

Hoi Caroline,

wat een lijst mensen, kan me goed voorstellen dat je van iedereen heel veel steun hebt gehad. We hebben het niet allemaal meegemaakt maar kunnen ons heel goed voorstellen hoe het voelt. Het doet gewoon pijn.
De foto van Binky in de rozen is echt prachtig, vergeet je niet de originele foto op te sturen om te laten ontwikkelen? Als je m gaat veranderen, wordt dat vaak niet mooi als je m laat afdrukken. :-\
Witmasker gepareld is zeker mooi, ik hoop dat Lin of Mandy er 1 heeft volgend jaar. :)
Voor een geparelde lutino geelwang kun je volgend jaar bij Riny of misschien bij mij terecht. Ik wil zelf graag de eerste houden, want ze staan boven aan mijn verlanglijstje. Maar misschien heb ik er wel 2? ;D Ik hoop het!
Lieve foto's van Noa weer, dat toetje heeft echt iets vertederends. :-* En al gekroeld worden, dat beloofd wat voor bij jou thuis! :)

Kirsten

Hoi Caroline,

Zie ik hier nu reclame voor 'n valkjes :D hihi leuk hoor dat iedereen zo met je meedenkt en leeft. Het klopt inderdaad dat de popjes die hieruit komen cinnamon zijn. Ik verwacht wel witmasker geparelde popjes, maar dat is volgend kweekseizoen buiten pas waarschijnlijk.

Groetjes
Kirsten




Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Monky

Sorry dat ik een beetje laat reageer, maar ik had gisteren een crisis in de familie  ::)

Bedankt voor je duidelijke uitleg van wat Dr Feld gezegd heeft. Ik denk dat we er allemaal iets aan hebben gehad.
Je kan het nu een plaatsje geven en weer volop genieten van je andere valkjes en natuurlijk Noa  :)

Wat een leuke foto's trouwens. Ik ben een beetje jaloers :-[

Groetjes,
Monky

marga

hoi caroline
goh wat een lieve foto s van jasper wat een lief koppie
en wat leuk dat noa zo van kroelen houd
ik heb er hier ook zo een die kan er geen genoeg van krijgen
groetjes marga

Caroline

11 november 2005, 14:57:35 #799 Last Edit: 11 november 2005, 17:07:00 by Caroline


                                                       
"Binky is thuis"




Vanmiddag om 2 uur kwam onze postbode Binky afgeven. Met zoals afgesproken, keurig de 2 grootste en 2 iets kleine staartveren apart in een boterhamzakje in de envelope erbij. Alleen hebben de puntjes van de 2 grote veren, of de heenreis of de terugreis een beetje in een knik gezeten en zit er een slag in, ik hoop dat ik die er weer uit krijg. Omdat Ed om kwart over 2 moest gaan werken heb ik nog 2 extra zakken om het doosje heen gedaan en hem in de diepvriesgedeelte van de oude koelkast gelegd. Zo dat we morgen rustig een diepe kuil kunnen maken en Bink kunnen begraven. Binky na een dag reizen zo nog ergens neerleggen durfde ik niet meer aan.

Morgen om 19.00 uur is Binky alweer een week dood, wat is het toch snel gegaan deze week. Dat moment wil ik gebruiken om zijn boekje bij SPOED te sluiten. Ik weet alleen niet hoe dit moet dus graag wat tips. Mocht er nog iemand willen reageren dan kan dat tot morgen 19.00 uur in het SPOEDboekje of hier, in mijn "gewone" dagboek.

Liefs Caroline

[/size][/i][/b][/color]
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Rianne

Ben blij dat Binky weer bij je thuis is. Ik weet zeker dat je hem een mooi plekje zult geven. :-*

Riny

Hallo Caroline
Ik weet niet goed wat ik zeggen moet.
De tranen komen weer omhoog ,nog nooit heb ik het zo moeilijk gehad met een valkje van iemand anders als met jou Binkie.
Ik geef hem in gedachten een kus en jou wens ik morgen veel sterkte.
:-* Riny

Gerda

Hoi Caroline,

Ik zal morgen aan jullie en Binky denken!!!

Als je op het slotje links onder klikt, zit het onderwerp op slot.

Het is nu opeens toch weer even slikken. Vooral nu Binky's naam niet meer in de naam van je dagboek staat.  :'( :'(

Liefs Gerda

Christine

Ik vind het zo raar dat het nu al een weekje geleden is dat de stoere bink gestorven is! ik weet wel dat binky in al onze hartjes zal blijven bestaan! ook zullen we veel aan hem denken en zeggen dat hij een goed leventje gehad heeft bij jou! echt waar dit meen ik!

dikke  :-* en knuffel en veel sterkte!! :-*

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Kirsten

Hoi Caroline,

Morgen is het afscheid van Binky en iedereen op het forum neemt daarbij ook afscheid. Voor altijd ook in ons hart.

Misschien toch iets van een rozenstruikje/plantje op de plek waar Binky begraven word, dan kan je de rozen plukken en in huis zetten af en toe bij je andere valkjes.

Noa lieverd, kom maar snel naar Caroline, we wachten allemaal op je en je krijgt een super liefdevol thuis

Groetjes
Kirsten


Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Caroline



# Gerda   Niet zeggen Gerda, ik zat al zo te twijfelen. En vind het ook zo raar staan, ik had het veranderd, en keek hoe het op de dagboekenbladzijde stond, en heb het bijna weer terug veranderd. Maar ik vond elke keer BINKY IS DOOD, ook niet leuk staan, en hem gewoon in het rijtje erbij laten staan, kan ook niet. Dus wat moet ik dan??  :'(

Over een tijdje, als de tijd daar rijp voor is, wil ik heel graag een mooie reportage van Binky makenen plaatsen in mijn dagboekje. Een beetje zijn biograaf zeg maar. met veel mooie foto's.  :D

# Riny   En Riny, zeg maar niks hoor, dat je er weer even bent betekend al genoeg voor me.

# Rianne   Bedankt!!  :)

# Marga   Jasper is zeker een lieve hoor. Enne, Noa blijkt inderdaad een lekkere knuffel te zijn, maar dat zijn haar 2 zusjes, hier bij mij ook hoor.  :D

# Monky   Ook jij weer bedankt!

# Kirsten   Inderdaad je valkenjongen worden hier gepromood, maar ik heb al 3 cinnamon witmaskertjes waarvan 1 geparelde man, dus wil ik deze keer echt een geparelde pop. Misschien de volgende keer, een ander mutatie, wie weet.

# Agnes   Dat klopt, het feit dat Jasper gisteren zelf ging staan maakte bijna mijn hele week weer goed, bijna hoor, de pijn om Bink is er nog steeds.

# Caroline   Inderdaad een hele waslijst aan reserveriingen, maar die reserveriingen waren allemaal al gemaakt voordat Binky kwam te overlijden.  :)

# Valerie   Bedankt voor alle lieve complimenten, enne...Bink is veilig thuis hoor.

# Christine   Bedankt voor je lieve woorden.  :-*

# Kirsten   Wat jij zegt, over de rozenstruik heb ik zelf ook aan gedacht, alleen heb ik voor een rozentuin met wel 50 rozenstruiken, dus dan valt het niet zo op. En nu dacht ik aan een nou ik kan niet op de naam komen. Sh*t!! Geen rodondendron maar een ........., ook met van die grote bloemen en je kunt ze binnen en buiten in de tuin zetten. Hortensia!!! Dat was het. En inderdaad nu Noa??



[/color]
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Kirsten

Of je zou een hele andere kleur rozenstruikje kunnen nemen of inderdaad een hortensia,. die vind ik ook prachtig en je kunt de trossenbloemen ook binnen in een schaal leggen en zelfs drogen dacht ik ::)

Groetjes
Kirsten

Citaat van: Caroline op 11 november 2005, 17:03:57


# Gerda   Niet zeggen Gerda, ik zat al zo te twijfelen. En vind het ook zo raar staan, ik had het veranderd, en keek hoe het op de dagboekenbladzijde stond, en heb het bijna weer terug veranderd. Maar ik vond elke keer BINKY IS DOOD, ook niet leuk staan, en hem gewoon in het rijtje erbij laten staan, kan ook niet. Dus wat moet ik dan??  :'(



[/color]


Anders zet je  'Noa, Fleur, Pablo en Chica in het maanlicht' of iets anders dat verwijst naar hem. Ik vind zulke dingen ook erg moeilijk en het verwijst dan naar de nare dingen en niet de mooie dingen die je ook hebt meegemaakt met Binky.
Vergeten doen we hem toch niet

Groetjes
Kirsten


Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Petra en Cheeky

Ha Caroline!

Ik begrijp precies wat je bedoelt met "geen schuldgevoel, maar een naar gevoel"! Je weet verstandelijk dat je niets fout hebt gedaan, maar toch is het gebeurd en dat voelt k**!

Lief dat je ons allemaal met naam erbij bedankt hebt! Het is toch logisch dat we er zijn voor je! De een met iets meer kennis van valkjes en genezen dan de ander, maar iedereen leeft toch echt met je mee! Je bent echt een supervrouw dat je er zo goed mee om bent gegaan, en ons zo gedeeld hebt in je verdriet! Dat schept een band, en die ben je echt niet zomaar kwijt!

Wat geweldig knap van Jasper dat hij zich al zo kan optrekken in zijn bedje! Krijgt-ie vast gespierde bovenarmen van! Zeker in zo'n slaapzak, kan het een lastig klusje zijn om je op te trekken! Heerlijk bekkie heeft hij! Leuke foto's!

Misschien ben ik heel persoonlijk als ik je vraag of mensen vaak raar op hem reageren. Ik heb zelf een collegaatje in een rolstoel die kinderverlamming heeft gehad en die keek zo verbaasd op dat ik de eerste keer dat ik haar zag zo gewoon deed en gewoon grapjes maakte. Ze vond het heerlijk (vertelde ze later) dat iemand tenminste niet haar behandelde als een invalide, maar gewoon als een leuk mens dat je tegenkomt en waar je een praatje mee maakt!

Goed, het begint een heel betoog te worden in je dagboek, wat overigens nu een hele mooie positieve titel heeft gekregen! Noa is echt welkom zo! Lief! En Bink blijft voor altijd in jullie en onze gedachten hoor! Zeker met een mooi plekje waar je aan hem herinnerd wordt!

Groetjes en keep it up!

Peet


bobbie

Hoi Caroline,

Ik zag je nieuwe titel van je dagboek en dacht: dat is een warm welkom voor Noa, dat heeft ze verdiend.

Ik ben blij dat Binky weer thuis is. Veel sterkte en ik hoop dat je het met warmte in je hart kan afronden.


Noa , al was het allemaal erg triest en werd de vreugde om jou ondergesneeuwd door het overlijden van Binky, weet dat je superdesuper welkom bent in huize Caroline en kornuiten.


Groetjes, Nel :)

Riny

Citaat van: Caroline op 11 november 2005, 17:03:57

ik zat al zo te twijfelen. En vind het ook zo raar staan, ik had het veranderd, en keek hoe het op de dagboekenbladzijde stond, en heb het bijna weer terug veranderd. Maar ik vond elke keer BINKY IS DOOD, ook niet leuk staan, en hem gewoon in het rijtje erbij laten staan, kan ook niet. Dus wat moet ik dan??

Hoy Caroline
Ik weet niet of je wat van mijn idee vindt??
Als je die mooie vogel die je boven je berichtjes over Binkie hebt staan,zou kunnen verkleinen staat dat ook mooi bij de namen van je (levende)valkjes.
Zo staat hij er toch altijd bij.
Groetjes Riny :-*