## Binky's friends deel 1. ## ** 01-10-2005 t/m 01-10-2006 **

Gestart door Caroline, 1 oktober 2005, 23:15:41

« vorige - volgende »

Roosje

Leuk dat Noa zo'n nieuwsgierig valkje is, dat scheelt al een hoop. Die redt zich vast wel en zeker met alle zorg die ze van jou gaat krijgen :D

Ik kom morgen even checken of je de uitslag al weet! Ben heel benieuwd.

Caroline



Goeiemorgen,

Nog 1 1/2 uurtje spannend.

Maar ik wilde eigenlijk iets vragen.

Ik krijg geen één mailtje binnen, notificatie, heb net even nagekeken en mijn mail werkt wel en er wordt ook in de dagboek/verhalen gerschreven en de notificatie is ge-activeerd.

Hebben meer mensen dit probleem??


Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Kirsten

Hoi Caroline,

Anderhalf uur?,. ik dacht dat je tussen 11 en 12 mocht bellen :-\,. duurt allemaal erg lang voor je zo,. Ik duim heel hard voor je,.

Je notificatie moet je per dagboek/verhaal doen, niet enkel alleen dagboeken of verhalen bijvoorbeeld,. dan werkt ie alleen voor nieuwe onderwerpen en niet voor bestaande.

Ik heb zelf bij m´n profiel geselecteerd dat ik een email notificatie krijg bij onderwerpen waar ik zelf iets geplaatst heb,. Het woorden er dan wel een hoop per dag hoor, haha maar ik heb mailwasher er op staan, dus zijn ze ook weer snel te wissen voordat ze in m´n emailbox komen :)

Ik denk aan je
Groetjes
Kirsten


Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Rianne

Ik gebruik geen notificatie, maar klik gewoon op 'nieuw' wat naast de titel van het onderwerp staat.

carco

Hoi

Zo doe ik het tegenwoordig ook veel omdat die notificatie inderdaad vaak weigert.
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




Mariska

Hoi Caroline,

Nou nog eventjes en dan weet je meer.
Maar de laatste lootjes wegen altijd zwaar.
Ik duim voor je en denk aan je!

Liefs
Mariska


Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Caroline



Nee Kirsten, ik mag tussen 12-13 uur bellen, en dan is het natuurlijk nog maar afwachten, ik maak mezelf maar een vast wijs dat ze nog niet klaar zijn of zo, valt het ook niet tegen als ik nog een keer terug moet bellen voor de uitslag.

En even over de notificatie, ik weet hoe hij werkt, ik gebruik hem al een paar maanden, en kijk dan nog wel 's avonds of er nog ergens NIEUW staat, omdat ik weet dat er af entoe zomaar ineens 1 dagboek de notificatie niet werkt.
Maar nu viel het gewoon op, ik had de hele morgen nog geen mail gehad en toen ging ik kijken en toen stond er dus wel al hier en daar, NIEUW. ??

Ik heb net even gekeken, heel raar, de dagboeken en verhalen waar ikzelf vandaag al een bericht heb achtergelaten, daarvan werkt de notificatie weer wel de andere nog niet.

Dus er staat me een werkje te doen.  ;D

Bedankt Mariska,  :-*


[/size][/i][/color]
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Kirsten

Citaat van: Rianne op 10 november 2005, 10:58:29
Ik gebruik geen notificatie, maar klik gewoon op 'nieuw' wat naast de titel van het onderwerp staat.


Dat doe ik thuis weleens, maar op m´n werk werkt dat niet, omdat elke week de cookies en tijdelijke bestanden enzo verwijderd worden,. dus dan is alles nieuw  ;D

Raar caroline, ik hoor er inderdaad meer mensen over, maar heb het zelf nog niet gehad,. Je hebt inderdaad dan nog wat te doen,. misschien wel fijn een beetje afleiding.
Ik kan me goed voorstellen dat je jezelf alweer aan het voorbereiden bent op een eventueel nog langer wachten.

Groetjes
Kirsten


Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Agnes

Hoi Caroline,

Ik heb het ook soms, dat een notificatie niet meer werkt, terwijl het wel is aangevinkt.
Het gaat een hele tijd goed, en dan ineens is er een dagboek waar je geen bericht meer van krijgt ???

Kom straks nog even bij je kijken of je al wat meer weet van Binky.
Sterkte!

Groetjes van Agnes.

Groetjes van Agnes en de Veluwse valkjes.

Gerda

Bij mij werkt de notificatie soms ook niet.

Weet je al wat????

Liefs Gerda

Christine

Ik hoop dat je al iets weet want wachten is zeker niet leuk en vooral omdat je schrik hebt voor je andere vriendjes dat er iets mee gaat gebeuren! ik hoop dat je feld zelf aan de lijn krijgt dan kan je het hem allemaal zelf vragen! :-*

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Caroline

10 november 2005, 12:35:45 #761 Last Edit: 10 november 2005, 22:41:03 by Caroline


                                                       Ik heb de uitslag!!



Mijn andere drie lopen geen gevaar.  :D

Maar met Binky heb ik heel veel pech gehad. Eigenlijk komt het op neer dat hij zichzelf heeft overgegeten aan de broccoli, dus toch!! Daardoor hebben zijn maag/darmstelsel zo heftig gereageerd, dat ze dezelfde reactie hebben gegeven als een voedselvergiftiging, maar het was geen vergiftiging zei hij, 100 % zeker niet. Daardoor is hij heel veel vocht af gaan vloeien en problemen gekregen met zijn nieren en de lever kon het gal niet kwijt, en bij valkjes gaat het dan heel snel. De reden waarom hij dit heeft gedaan blijft gissen. Ik heb er nog veel meer over te vertellen heb Dr. Feld zelf zeker 20 minuten aan de telefoon gehad en heb ook nog wat tips. Maar daar kom ik straks voor terug. ik wilde jullie dit alvast even vertellen maar moet me nu in orde gaan maken, ik moet zo meteen met Thomas naar de logopedie. Daarna kom ik meteen weer om jullie verder alles te vertellen.

:-* een gelukkige maar ook een hele verdietige en toch wel een beetje schuldigvoelende Caroliine.

Alhoewel Dr. Feld zei dat ik r geen schuld aan had en gewoon op dezelfde manier moest doorgaan als ik voorheen deed.  :-\

[/size][/i][/b][/color]
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Christine

Oke eigenlijk heeft Feld wel gelijk jij kon er echt niets aandoen! blijkbaar is broccoli dan niet zo goed voor hun ook ik wist dat niet! ik denk dat er bijna niemand dat weet! ookal heeft hij er teveel van gegeten jij kunt er echt niets aandoen!! Zet dat maar uit je hoofd dat jij de schuldige bent want dat is niet zo!! :-* :-*

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Kirsten

Hoi Caroline,

Inderdaad grote pech zeg, maar iets waar je zelf absoluut helemaal niets aan kan doen. Ga je alsjeblieft niet schuldig voelen.
Ik ben benieuwd naar wat Feld verder nog verteld heeft en ik vind het een hele opluchting dat je andere lieverds geen gevaar lopen.

Dikke knuffel
Kirsten


Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Monky

Meissie, ik ben echt heel blij voor je dat je andere valkjes geen gevaar lopen  :)
Verder moet je je inderdaad niet schuldig voelen. Je kan niet weten dat Binky te veel gegeten heeft en dat zijn darmen dat niet aankonden.

Ik ben heel benieuwd naar de rest van het verhaal.

Doe rustig aan.
Groetjes,
Monky