## Binky's friends deel 1. ## ** 01-10-2005 t/m 01-10-2006 **

Gestart door Caroline, 1 oktober 2005, 23:15:41

« vorige - volgende »

bobbie

Citaat van: Riny op  8 november 2005, 18:34:13
Hoy Caroline
Ik ben nog wat vergeten te zeggen.
Heb je aan Feld gevraagd of als Binkie morgen pas bij hem aankomt ,of hij de sectie dan nog kan verrichten??
Bel hem maar vanavond op anders lig je daar weer wakker van.
Groetjes en een dikke kus Riny :-*


Ja, dat is een goeie Riny

Mariska

Citaat van: bobbie op  8 november 2005, 18:34:37
Dr Feld zal hier best wel goede ervaringen mee hebben anders had hij het vast niet voorgesteld.



Begrijp me niet verkeerd hoor, maar volgens mij had Dr Feld gezegd dat het 's ochtends bij hem aankomt, maar volgens TPG bezorgen ze tot 's avonds laat en hangt het van de route af hoe laat.
Ik vind het een hele goeie dierenarts hoor, ben zelf ook bij hem geweest en het is een hele fijne man.

Groetjes
Mariska


Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Mariska

Citaat van: bobbie op  8 november 2005, 18:35:23
Citaat van: Riny op  8 november 2005, 18:34:13
Hoy Caroline
Ik ben nog wat vergeten te zeggen.
Heb je aan Feld gevraagd of als Binkie morgen pas bij hem aankomt ,of hij de sectie dan nog kan verrichten??
Bel hem maar vanavond op anders lig je daar weer wakker van.
Groetjes en een dikke kus Riny :-*


Ja, dat is een goeie Riny


Maar ik zou ook zeker even bellen anders heb je daar weer zorgen over!!

Liefs
Mariska


Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Riny

Hallo allemaal
Misschien moeten we allemaal lering hier uit trekken om niet in dezelfde ......situatie te komen als Caroline nu zit.
TPG post kan beloven wat ze willen maar ik weet wel als ik ooit een dergelijk pakje moet versturen dat gaat het aangetekend weg.
Volgens mij wordt het dan ook eerder bezorgd en er bestaat toch ook zoiets als een spoedbestelling of vergis ik mij??
Caroline begrijp me niet verkeerd ik bedoel niet dat jij iets fout gedaan hebt,maar ik wil niet dat iemand anders in zo'n ..............situatie terecht komt.
Groetjes Riny :'( :-* :-*

Henry

                                        he riny



nou toen ik het las he heb ik caroline meteen een im gestuurt dat ze het zeker aangetekend moest versturen.ik ging er vanuit dat het de volgende dag binnen was.dus helaas niet.dus hopen dat hij er morgen is of vanavond als er iemand is he op de pracktijk



henry

Mariska

Hoi Henry,

Volgens mij werkt Dr Feld weleens laat door.
Ik was er laatst ook om 21.10 nog en toen zaten er nog volop mensen te wachten.
Dus wie weet?!

Groetjes
Mariska


Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Henry


Mariska

We duimen voor je Caroline!!

En misschien blijft er wel iemand op de praktijk als ze beestjes intern hebben!!

Liefs
Mariska


Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Mariska

Caroline,

In hoeverre kan ik iets voor je doen??
Ik kan met een half uur in Amersfoort zijn!!
Zou ik hem ergens op kunnn halen misschien en naar Feld brengen.
Doe ik graag voor je hoor.

Liefs
Mariska


Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Mariska

Bel TPG maar of ik hem op kan halen!

Ik meen het!!

Liefs
Mariska


Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Inger m

Hoi,
Ik werk zelf ook bij de TPG post. Ik denk zolang aan de TPG post niet is aangegeven dat het om spoed gaat, dat de pakketjes net als ieder ander pakket behandeld zullen worden (het is maargoed dat we niet weten wat we allemaal verzenden). Pakketjes kun je vgl mij niet als particulier zomaar meekrijgen als het nog op bestellerskantoor ligt. Athans ze kunnen niet zomaar aan iedereen vanalles meegeven (ook al gaat het om zoiets als dit...)

Het is een vervelende situatie en hopelijk krijgt Feld het nog op tijd binnen.

Sterkte!

gr Inger
Lots of people talk to animals. Not very many listen, though. That's the
problem.

Kirsten

Hoi Caroline,

Wat een ellende inderdaad. Ik denk dat het vanavond nog wel bezorgd wordt, maar je schiet er nu weinig mee op. Feld bellen zou ik ook zeker doen en aan de assistente gewoon vragen of je hem kan spreken. Dan kan je vragen wat je wil vragen en wellicht heeft hij vanavond nog wel een antwoord voor je,. Hij werkt inderdaad vaak laat door en maakt ook uitzonderingen. Hij weet hoe belangrijk dit voor je is.

Het klopt ook inderdaad van Nel zei,. iedereen leeft met je mee en zit met spanning te wachten.

Groetjes
Kirsten


Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Mariska

Caroline kan toch gegevens van mij opgeven en ik kan mij toch legitimeren.
En het is tenslotte haar pakketje!!


Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Mariska

En Paul had bij spoed ook neergezet dat hij eens iets met spoed moest krijgen en het 5 dagen duurde.
Ik wil het niet nog erger maken, maar dit is nu wel heel belangrijk voor haar andere vogels.
En hoe lang blijft Binky nog goed genoeg om sectie op te verrichten??


Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

carco

Hoi

Jeetje denk ik te lezen dat er iets bekend is en dan dit!
Zal je net zien:zoiets belangrijks en dan is het nog niet aangekomen.Dit is flink kl** zeg. Ik hoop inderdaad dat het alsnog aankomt of dat het in ieder geval nog op tijd is om sectie te laten doen.
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!