## Binky's friends deel 1. ## ** 01-10-2005 t/m 01-10-2006 **

Gestart door Caroline, 1 oktober 2005, 23:15:41

« vorige - volgende »

bobbie


Gerda

Citaat van: Caroline op  6 november 2005, 17:25:55
Gerda, heb je mijn handtekening gezien??

Riny,  :-*

En alle andere,  :-*

Tot zo, even warm worden na de wandeling en een hapje eten.


Hoi Caroline,

Prachtig dat je hem als handtekening hebt!!!

Dit schoot me nog te binnen:

Binky, waarom ben je weggegaan?
Vleugelloos vloog je naar de maan
Je aardse vleugels, werkeloos
Het eeuwige is wat jij verkoos
Zodat je vleugelloos kon zweven
Het was het einde van jouw leven
Je liet ons achter met verdriet
Lieve Binky, we vergeten je niet!!!


Heel veel liefs,

Gerda




Roosje


Monky

Wat een mooie handtekening :o
Echt prachtig. En Gerda, wat een mooi gedicht  :'(
Wat een steun kan je daar aan hebben. Ik heb er geen woorden voor...

Monique

bobbie


Petra en Cheeky

Heel gevoelig en prachtig Gerda!  ;)
(het dichten zit wel in de lucht vandaag!)


Mariska

Zeker een heel mooi gedicht Gerda.

En Caroline,

Goed dat je toch wat afleiding heb gehad vandaag.
Van thuis zitten voel je je ook niet beter.
Al had je daar misschien wel behoefte aan.
Ik ken dat gevoel wel en iets leuks gaan doen is het laatste wat je wil, maar helpt vaak wel. Al is het maar voor even.
Ik vind het ook nog steeds onwerkelijk.
Het ging zo snel allemaal.
Ik kan me nog precies het moment herinneren dat ik aan jou merkte dat het fout ging en dat ik zei om toch Feld te bellen.
Het blijft allemaal maar in mijn hoofd spelen.

Je heb alles heel mooi verwoord in je stukje, ook over Noa en Binky. Geluk en verdriet liggen soms dicht bij elkaar.
Ik kan me ook goed voorstellen dat je bang bent voor je andere valkjes. Dat zou ik ook hebben. juist omdat het zo snel ging. Dat beangstigd mij ook. Het besef dat het mij ook zomaar kan gebeuren.
Die AB zou ik zeker niet geven zonder advies van Feld.
Ik zou gewoon de sectie even afwachten.
Hij had het heus wel gezegd als je dat wel had moeten doen.
Dat weet ik gewoon zeker!

Nou doe rustig aan en als je wat kwijt wil zijn we er allemaal voor je hoor.
Net als dat jij er voor mij was.

Liefs
Mariska  :-*


Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Agnes

Hoi Caroline,

Ik wil in je dagboek ook nog even reageren....
Ik hoop dat jullie het verlies van Binky straks een plaatsje kunnen geven.
Het is een hele mooie gedachte dat hij bij de maan is.

En.... je nieuwe handtekening: :-*

Groetjes van Agnes.

Groetjes van Agnes en de Veluwse valkjes.

~Natas~

Hoi Carolien,

Ik heb vannacht ook een zeer rot nacht gehad.
Ik heb heel veel aan je moeten denken en dan vooral dat wij daar zo gezellig zaten en jij in de SHIT zat.
Wij het gezellig naar ons zin hebben met z'n alle van dit forum en jij..............................
Dat zal je ook altijd zien, als er iets bijzonders is dan gebeurt er zo iets.
En dan zijn de belangrijkste mensen weg  :'(

Natas

Ps: ik heb dit ook gezet bij spoed

Rianne

Ik 'ken' je nog maar kort Caroline, maar hoe je vol liefde over je dieren, en je kinderen schrijft, zegt een hoop over je. Het raakte me echt zó diep vandaag, ik zit nu alweer met tranen in mijn ogen. Het is een nachtmerrie die ons allemaal kan overkomen. Een tijdje terug eerst Roosje met Loki, daar schrok ik ook onwijs van, en nu dit. Ik las je spoed onderwerp en baalde dat ik er niet was, voelde me een beetje schuldig dat ik zo'n leuke dag had op dat moment. Maar ik snap ook wel dat je niet altijd overal bij kan zijn. En ik weet dat jij dat ook vindt.
Ik hoop dat je het een plaatsje kan geven, na de uitslag van het onderzoek is alles voorbij en kun je proberen het een plaatsje te geven. Je was bij Binky, je steunde hem en hield van hem, en dat wist hij. :)

Caroline



Goeiemorgen,

Ik was zo boos gisterenavond. Echt heel boos! Ik had weer een verslagje geschreven, al best wel groot, plaatje erbij, het gedicht van Gerda een beetje bewerkt met kleur en erbij gezet als afsluiting, een heel mooi geheel was het. Ik vind het leuk om er iets moois van te maken, is mijn manier om even alles te vergeten, een soort verwerking zeg maar.
Wil ik het even bekijken voor het verzenden, blijft ie hangen, ik nog alles gekoppiëerd naar mijn andere dagboek, en ik dacht gelukkig. Ik was met 4 verschillende pagina's bezig van internet en ineens schiet los wat er vast bleef zitten in het originele verslag. Ik krijg één of andere foutmelding, iets over versturen of zo, en allevier de pagina's van internet worden automatisch gesloten. Ik weer alles geopend, ja helaas pindakaas, alles weg in allebei mijn dagboeken.
Ik weer alles opnieuwe gedaan, nee niet alles, ik was op de helft en dacht eerst maar weer even verzenden en dan daarna via veranderen weer aaanvullen, ging het verzenden weer niet weer alles kwijt. Toen heb ik maar de verslagen en foto's van jullie dagje Avifauna bekeken en ben gaan slapen.
Ik zal hieronder nog even een verslagje maken, wel in etappes.  ;) Ik was zo kwaad op de laptop.  >:(

Groetjes van Caroline


Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Caroline






Nou hier ben ik dan weer en hoop dat het deze keer wel goed gaat. Ik weet niet meer precies wat ik gisteren allemaal had geschreven dus maak ik maar weer een nieuw verslag.

De andere valkjes maken het in ieder geval goed. Ik kan op dit moment nog steeds niks merken aan hun. Maar het snelle ziektebeeld en overlijden van Bink zorgt ervoor dat ik niet echt gerust gesteld ben. Vanmorgen mijn eerste gang was natuurlijk naar de kooi en ze werden wakker van mij en strekte zich alledrie lekker uit, ze slapen nu trouwens alledrie apart, ben wel benieuwd of dit zo blijft. Pablo doet heel stoer naar allebei de meiden. Is wel leuk om te zien, hoeveel respect er was voor Bink van hem uit, hij heeft alletwee de vrouwtjes min of meer genegeerd en nu gaat hij er als een gek zichzelf voor uitsloven. Heel stoer half hangend aan een voerbak of een ring fluiten voor één van de twee, hij is nog wel in het stadium dat het hem niet zoveel uitmaakt wie er reageert hij versiert ze allebei. Ben ook benieuwd straks met Noa erbij, dan heeft hij 3 vrouwen, een harem.  :) Verder zijn ze nog erg onrustig zonder Binky. En ook iets kattekoppiger naar mij toe, maar de twee oudste zijn natuurlijk ook in de rui.

Gisterenavond heb ik mijn achterstand in jullie dagboeken bijgewerkt, ik heb ze allemaal tot vandaag gelezen maar heb niet overal in gerageerd. Alleen als me iets te binnen schoot, schreef ik het erin.

Met mijzelf gaat het wel, het is nog een beetje onwerkelijk allemaal. Ik denk omdat het alemaal zo snel ging. En ik vind het een naar idee dat hij nu in de koelkast ligt en dat ik hem straks moet opsturen, en de sectie en dan weer terugsturen. Ik had hem liever meteen lekker rustig hier in de tuin een mooi plaatsje gegeven, dat wil ik wel na de sectie nog doen als dit nog kan, wil ik nog even overleggen met Dr. Feld.
Maar ik durfde niet het risico te nemen om geen sectie te verrichten, ik ben zo bang voor de andere. Ik mocht gisterenavond om 12 uur nog één keer van mezelf naar de valkjes gaan kijken en daarna niet meer, want je hebt als ze slapen toch niet echt een beeld van hoe ze zich voelen, ze zitten maar een beetje bol te slapen met hun oogjes dicht. En elke keer 's nachts gaan kijken geeft mij ook niet echt nachtrust, dus heb ik redeljik geslapen, van 1.30 tot 7 uur, wel een paar keer wakker geweest maar snel weer in gesukkeld.
Het was maar goed dat ik gisteren wat afleiding had, van mijn gezinnetje, de brunch met de familie, de lekkere wandeling met ons gezinnetje en natuurljik van mijn onrustige en ondeugende valkjes. Vandaag is Sanne weer naar school dus weer een drukke dag vol met afleiding. Vanmiddag rond 16 uur zal ik Bink naar het postkantoor brengen.
Ook zal ik vanmiddag proberen weer wat foto's te maken, van de kids, de hondjes, de konijnen, ja ook van Harry en natuurlijk van de valkjes, ik ben helemaal door mijn voorraadje heen. Ook wil ik binnenkort een mooi reportage maken van Binky, maar dat kan ik nu nog even niet.

Iedereen weer heel erg bedankt voor alle lieve woorden, berichtjes en andere vormen van steun. Iedereen persoonlijk beantwoorden en bedanken gaat inmiddels niet meer. Mijn dagboeken zijn in 2 dagen tijd, bijna 1300 keer  :o :o bekeken en ik heb bijna 200 reacties gehad in de vorm van berichtjes in mijn dagboeken, e-mails, PB's en lieve mensen op de MSN. Ik vind dit helemaal geweldig, maar had dit nooit verwacht. Vanaf vandaag ga ik weer proberen op iedereen apart te reageren, nu is het niet meer zo druk, mocht ik toch iemand vergeten, voel je dan niet achtergesteld. Ik ben blij met iedere vorm van steun, ook die van jou.  :)

Ik wil graag afsluiten met een gedicht wat ik gisteren van Gerda heb gekregen.





Binky, waarom ben je weggegaan?
Vleugelloos vloog je naar de maan
Je aardse vleugels, werkeloos
Het eeuwige is wat jij verkoos
Zodat je vleugelloos kon zweven
Het was het einde van jouw leven
Je liet ons achter met verdriet
Lieve Binky, we vergeten je niet!!!

Heel veel liefs,

Gerda



Lieve Gerda, ik had je al bedankt maar doe het nog een keer, heel erg bedankt ik ben er heel erg blij me.  :-* :-* :-*

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Kirsten

Hoi Caroline,

Bedankt voor de prachtige foto van Binky in m'n dagboek. Ik hoop dat je wat beter geslapen hebt. Je ongerustheid over je andere lieverds zal nog even blijven. Je hebt erg goed gehandeld door alles gelijk schoon te maken en ik denk daarom dat als ze een risico hebben gelopen het zeer minimaal is.
Ik vroeg me af of je Feld nog had gesproken over de AB?

Groetjes
Kirsten


Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Valerie

Hoi Caroline,

Ik wilde net iets neerschrijven, toen ik zag dat je heel het verhaal van gisteren al opnieuw had geschreven.
Rot kan dat zijn eh, als zo'n laptop je op zo'n moment in de steek laat. Heb ik ook al wel eens gehad. Zit je heeldere tekst te typpen en dan poef, weg.  >:(
Als ik te veel error krijg, dan selecteer ik de hele tekst en doe ctrl C voordat ik op verzenden druk. Mocht het dan misgaan, kan ik hem nog altijd even in een tekstbestandje op m'n buroblad zetten. ;)

Ik weet heel goed hoe je je voelt. Foto's van Binky doorgaan is nu nog te vroeg.
Vorig jaar toen ik Rocky verloor kon ik dat ook niet. Toen kwam ik plots een filmpje van hem tegen, waarvan ik niet wist dat ik het had. Ik begon spontaan weer te huilen.
Het zal nog wel een hele poos duren, maar je verdriet zal met de tijd verzachten.

Ik ga je zo even een IM sturen...

Groetjes,

Valerie



Valerie

Caroline,

Je moet even een aantal IM's weghalen, want ik kon je net mijn IM niet sturen. De limiet is overschrijden. ;)