## Binky's friends deel 1. ## ** 01-10-2005 t/m 01-10-2006 **

Gestart door Caroline, 1 oktober 2005, 23:15:41

« vorige - volgende »

Caroline

# Kirsten   Nee, ik heb Dr.Feld nog niet gesproken over de AB, ik had ook het idee dat hij het niet nodig vond, het spul wat ik heb en Bink heb gegeven klonk hij niet laaiend enthousiast over en hij schreef me ook niks anders voor, en zei ook niet om mijn andere dit ook te geven. Ik heb ook het idee aan zijn manier van praten en vragen over Bink, dat hij niet aan iets bacteriëels denkt ook omdat het zo snel ging, en er onverteerd voedsel naar buiten kwam. Hij vermoed denk ik dat het iets anders is.

Maar nog even ander halve dag afwachten, dan hoop ik meer te weten.
Ik heb echt alles drastisch schoon gemaakt het hele huis beneden stinkt al 2 dagen naar de Dettol, hihihi.

En het gaat ook nog steeds lekker met de andere drie. Gelukkig!!  :D

# Valerie   Ik had op Ctrl C gedrukt en gekopieerd naar mijn andere dagboek, maar door de crach was ook alles in Ctrl C weg, ik kon niet meer plakken. Lief van je dat je in de IM aanbied om Bink weg te brengen, ik zal hier even mijn antwoord geven wat ik ook al in mijn IM terug hem gezegd.
Hoi Valerie,

Heel lief van je,

Ik woon in Veghel, dit ligt tussen Eindhoven en Den Bosch in.
Dit is altijd nog anderhalf uur rijden. Ik ben zelf ook al aan het kijken geweest of het een optie is om zelf te rijden, maar zit met de kids, het kan niet in de tijd dat Sanne op school zit want dan zijn we nooit op tijd terug.
Dus ik ben nog aan het kijken voor een oplossing anders zal ik hem in bolletjes plastic wikkelen en mijn vriendin had al een mooi doosje waar we hem dan weer in doen en inpakken en opsturen. Of ik hem nog terug laat komen om te begraven hangt ook af van het geen wat hij mankeert natuurlijk, dit i.v.m. besmetting voor de andere vogels en ik weet ook niet of ik het wel een lekker idee vind dat hij hier min of meer in stukje weer thuis komt, na een dag reizen. Ik weet ook niet hoe dit eruit ziet en ruikt??

Maar bedankt in ieder geval.

Liefs Caroline

Citaat van: Valerie op  7 november 2005, 10:20:56
Caroline,

Je moet even een aantal IM's weghalen, want ik kon je net mijn IM niet sturen. De limiet is overschrijden. ;)

Ik had al gezien dat jij het 20 ste berichtje was en heb alweer plaats gemaakt.

:D

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Valerie

Gerda

Lieve Caroline,

Fijn dat je zo blij was met het gedicht. Het was heel raar, het kwam er in een keer, zonder pauzes uit.
Ik vond het zelf onwerkelijk in de zin dat, toen ik thuis kwam en het spoedverhaal las, ik toch het gevoel had dat ik er de hele tijd bij ben geweest. Ik ben bllij dat Riny zo snel en zo goed en lief heeft gereageerd. En daarna enkele anderen ook. Je stond gelukkig niet alleen.
Toen ik alles had gelezen had ik het gevoel dat ik Binky zo goed kende. dat ik zo verdrietig werd alsof het mijn eigen valkje was dat dood was gegaan.
Binky komt in de rij van Forumvalkje en vogels die we nooit meer gaan vergeten. Zoals Twinky van Yvonne, Loki van Roosje, Ren van Lique en Rocky van Valerie.

Hopeljk komt er uit de sectie niets 'raars' wat consequenties heeft voor de andere valkjes.
Ik kan me heel goed voorstellen hoe dubbel het is, je wilt weten wat het geweest is voor de andere valkjes, maar je zou hem ook het liefst een mooi plaatsje willen geven.
Moeilijk he? Maar in dit geval gaan natuurlijk de levenden voor en die keuze heb je ook gemaakt.

Heel veel liefs, Gerda

Roosje

Ik moet steeds aan een liedje van the beatles denken en dan aan binky.

Blackbird singing in the dead of night, take these broken wings and learn to fly
All your life, you were only waiting for this moment to arise

Ken je die? Ik vind hem erg mooi, heel apart gevoel krijg ik erbij. Verdrietig, maar ook mooi.
Wou ik nog even tegen je zeggen.

Wanneer heb je de uitslag van de sectie? Hoop dat alles goed is!

Riny

Hoy Caroline
Ik sluit me aan bij alles wat Gerda gezegd heeft.
En hoop met je mee en steek zo een kaarsje voor je aan want het zal vanmiddag nog moeilijk genoeg worden als je Binky moet opsturen.
Ik denk aan je.
Liefs Riny :-* :-*

Mariska

Hoi Caroline,

Ik sluit me ook volledig bij Gerda aan.
Vooral bij het punt ook dat het net voelt of mijn eigen valkje is overleden. Misschien komt dat ook omdat ik er vrij snel bij was en alles mee heb gemaakt. Ik weet het niet.
Ik voel me iig niet meer hetzelfde sinds dit is gebeurd.
Binky zal nooit vergeten worden.
Zo mooi als dat hij was, het was echt een favoriet van me!
Ik hoop dat de sectie ietss uitwijst wat geen gevaar is voor je andere valkjes en blijf voor je duimen.
Heel veel sterkte als je hem vanmiddag op moet sturen.
Dat lijkt me ook niet gemakkelijk.
En nogmaals heel erg bedankt voor die prachtige foto in mijn dagboek  :-*

Liefs
Mariska  :-*

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Rianne

Hoi Caroline,

heel veel sterkte straks, en ook voor tijdens het wachten. Ik hoop dat je wat afleiding kan vinden in het maken van nieuwe foto's van je beestenboel. Geef je Harry een knuffel van me? :)

Caroline

# Valerie   Is goed, ik ga kijken.  ;)

# Gerda   Ik vind het fijn dat Binky zo'n speciaal plaatsje krijgt op het forum. En ik hoop inderdaad ook dat er niks naar boven komt tijdens de sectie wat besmettelijk is, ik durf nu ook bijna niet te gaan kijken bij de valkjes omdat ik weet als één van hun hetzelfde gaat krijgen dat ik dan waarschijnlijk weer niks kan doen. Dit had Dr. Feld min of meer ook al aan gegeven, het hele proces ging zo snel.  :(

En inderdaad, ik zal Binky nooit vergeten, die heeft een plaatsje met Coco, mijn andere overleden valkje in mijn hart. Maar de levende gaan nu voor en ik ga me ook helemaal richten op hun en op Noa natuurlijk. Als morgen alles goed is kan zij hopelijk snel hier komen en mij nog meer afleiding gaan geven. Ik hoop snel weer een berichtje van Mandy, het liefst met foto's natuurlijk te krijgen, ik weet eigenlijk niet eens of ze na de ingreep alweer gewoon heeft gegeten.  :-\
Ik heb wel mail contact gehad maar dat ging natuurlijk op dit moment hoofdzakelijk over Biinky.

# Roosje   Mooie tekst Roos, ik ken het liedje volgens mij niet. En morgenavond tussen 18-19 uur mag ik bellen voor de uitslag, als alles goed gegaan is en de post hem natuurlijk op tijd heeft geleverd.

# Dank je Riny,  :)

# Mariska   Jij ook bedankt, Maris en graag gedaan hoor de foto van Bink.

# Rianne   Jij ook bedankt en ik hoop ook op wat afleiding, ik geef Harry, een knuffel hoor. Alhoewel hij heeft hem niet verdient hoor. Ze zijn het weekend weer ondeugend geweest de broertjes. Ik heb een vijver bak dus 40 cm hoog en dan ongeveer 120 cm in het rond, daar hebben ze al mijn watergrasplanten tot op de wortel kort gebeten toen ze er weer eens tussen uit gepeerd waren.  >:( Maar ik zal hem wel proberen de fotograferen.

En dan is het nu toch echt tijd om in actie te komen, ik heb nu lang genoeg zitten hangen het is bijna 12 uur, Sanne komt al weer bijna thuis, gelukkig is Ed vrij en kan hij haar halen, ik ga nar mijn valkjes.

Tot later, hopelijk met veel leuke foto's.  ;)

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

valkchico

hallo caroline,

bedankt voor je uitleg en advies in deze rottijd voor jou.

heel veel sterkte vanmiddag

gr Esther

En heb je al enig idee op welke termijn Noa bij jullie komt?

Caroline

Dit stukje kreeg ik van mijn vriendin, zij wilde dit graag in mijn dagboeken zetten maar wist niet hoe, dus bij deze:

Binky zo overwacht als hij kwam zo onverwacht is hij ook gegaan.
Zijn maatjes zien hem nu niet meer op de kooi staan.
Vliegen verward wat in het rond en blijven maar kijken of hij nog komt.
Ook is er een prille maar o zo hevige liefde voorbij.
Zijn vriendinnetje denkt alleen nog maar waarom ben jij niet meer bij mij.
Gelukkig heeft hij toch nog voor even een gelukkig leven gekend.
Ik zal je nooit vergeten waar jij nu ook bent.
Jij kon  geen beter baasje als kaat wensen zij heeft veel van jou gehouden .
Ja dat doen echte vogelmensen.
Jij bent weggenomen uit het leven maar niet uit onze gedachten.
Ondanks jouw handicap was je toch een echte vent.
Je kunt ervan opaan jouw vogelzieltje vliegt zelf naar de maan.
In gedachte zie ik jou nog op marktplaats staan, en door omstandigheden later bij kaat op de nieuwe kooi.
Ja dat was pas mooi.
Kaat ik ken jouw gevoel als geen ander geef dit baasje in jouw hart een plaatsje bij alle andere dieren die jij bent verloren.
Hun trouwe liefde kun je alleen nog maar voelen niet meer zien of horen.
Maar dat hoort bij het leven dood er worden geboren.
Ook al doet dat telkens weer pijn jij hebt je best gedaan en hun leven was door jouw zorg fijn.
Veel liefs Big Hug tcXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

Cis, keibedankt, xxx, love you!![/size][/i][/b][/color]

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Valerie

Agnes

Hoi Caroline,

Sterkte straks als je Binky weg moet brengen :-\

Groetjes van Agnes.

Groetjes van Agnes en de Veluwse valkjes.

Mariska

Hoi Caroline,

Wat een mooi gedichtje en wat een fijne vriendin.
Ik hoop dat je veel steun aan haar heb.

Liefs
Mariska  :-*

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

bobbie

Hoi Caroline,

Allereerst bedankt voor de mooie foto van Bink in mijn VERHAAL. Ik ben er heel blij mee.

Ook vind ik het fijn dan je van zoveel mensen van die mooie gedichten krijgt en van weer andere mensen zoveel mooie warme woorden. Iedereen is je nabij en dat zegt ook iets over jou Caroline. ;)

Sterkte vanmiddag met Bink in je handen en alle handelingen die je moet doen. Bedenk maar dat het heel belangrijk is voor je andere lieverdjes, dat maakt het misschien iets makkelijker.

Sterkte, Nel :-*

Caroline

Nou jongens het ergste heb ik erop zitten. Ik had nog wat tips van mijn vriendin die bij de politie heeft gezeten, i.v.m. koelhouden en versturen van lichamen voor sectie. Ik heb net eerst mijn gevoel even uitgesloten en net gedaan of ik met een vlees of zo bezig was en niet met mijn geliefde Bink. Ook was ik heel blij dat ik Binky niet zo in een zakje in de koelkast had gelegd maar eerst in een keukenrolpapiertje, daardoor zag ik hem nu niet meer. Meteen uit de koelkast heb ik het zakje diverse malen in de aluminiumfolie gewikkeld en daarna in een envelope, bekleed van binnen met bolletjes plastic. Daarna in een verzenddoosje van de POST. Die laatste 2 heeft Ed net even bij het postkantoor voor me gekocht. Nu moet ik alleen nog even een begeleidend briefje typen en uitprinten, in het doosje doen, doosje dichttapen en dan kan Ed het weer naar het postkantoor afgeven. Ik heb er een naar gevoel van en het werd me net ook even teveel, ook in combinatie met mijn verkoudheid en Astmatische Bronchitus, heb net een flinke huilbui gehad en over moeten geven.

Nu heb ik me weer bij elkaar geraapt en me opgefrist, Jasper eten gegeven en ga straks dus even naar Word. Ed is met Thomas de honden uitwezen laten in de bossen en boodschappen wezen doen en ze zijn nu Sanne halen. Ik moet dus weer sterk zijn en voor mijn kindjes kan ik dit ook wel, mijn tranen maken hun onzeker en uit hun doen.

Ik wilde jullie dit nog wel even vertellen dan weten jullie dat Bink, veilig ingepakt over een half uurtje weg gaat.  :'( :'( Om hopelijk woensdag weer teug te keren voor een waardig afscheid.

Bedankt voor de steun en ik zal vanavond reageren op jullie lieve woorden.

Goeie reis Binky.

[/size][/i][/b][/color]

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.