## Binky's friends deel 1. ## ** 01-10-2005 t/m 01-10-2006 **

Gestart door Caroline, 1 oktober 2005, 23:15:41

« vorige - volgende »

Caroline

3 november 2005, 20:57:05 #510 Last Edit: 3 november 2005, 21:02:52 by Caroline



# Nel, je bent een kanjer!!
                                                            

Mijn kindjes, Sanne en Thomas, Jasper sliep al toen ik je verhaal ontdekte, hebben genoten van het verhaaltje voor het slapen gaan.

Daarom speciaal voor jou, deze 3 niet recente, want dat gaat natuurlijk niet, sneeuwpretfoto's van Sanne, Thomas en Jasper met een dikke knuffel en dikke  :-* :-* :-*.

Namens mij, ook bedankt voor het verhaaltje voor mijn 3 kanjers. En voor het medeleven omtrent Noa.  :-*

Groetjes van Caroliine  :)









Straks foto's van Noa!!



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Mariska

Aaaaah, wat een lieve foto's. Zal Nel blij mee zijn.

En Nel, wat een leuk verhaaltje ;)

Jij bent vast een hele lieve Oma!!

Groetjes Mariska


Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Kirsten

Hoi Caroline,

Ik ga hard voor Noa duimen morgen. Ik hoop dat alles goed komt met haar snaveltje zodat je haar snel kan komen ophalen bij Mandy.

Prachtige foto's tussen de rozen :-* en ook van je kanjers in de sneeuw, wat is Nel toch een lieverd!

Mijn dochtertje is ook ziek geweest, ik kon haar op m'n verjaardag eerder ophalen bij haar vader, die gebeld had dat het niet goed ging. Na ernaartoe geraced te hebben zag ik haar hoofdje om de hoek van de deur komen en schrok me rot. Ze zag er zo ziek uit,. dan breekt gewoon je hart. Ben de hele avond en bijna de hele nacht opgeweest en gelukkig ging het daarna snel weer beter. Je moet inderdaad alles wassen en alles schoonmaken,. erg vermoeiend, maar het hoort er allemaal bij. Ik moet dan wel elke keer aan dat liedje van .....(was het lennie koer ofzo ???)denken :D
'Wie staat er altijd voor je klaar.... dat is toch je moedertje.....' :D Ben blij dat het snel beter ging met Thomas, het schijnt allemaal behoorlijk te heersen.

Groetjes en een dikke kus voor je kids :D
Kirsten





Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

bobbie

Citaat van: Caroline op  3 november 2005, 20:57:05



# Nel, je bent een kanjer!!
                                                           













:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

Dank je wel voor de schitterende foto's , ben er heel blij mee.

Groetjes, Nel ;D

carco

Hoi Caroline

Wat jammer dat je niet dichter bij mij in de buurt woont:kan je tenminste nog eens nieuwe rozen komen halen bij ons als ze weer eens door je valkjes vernield worden ;D
Maar één ding is zeker : de foto's zijn geweldig!
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




~Natas~

Hoi,

Oh wat een leuke foto's zeg van Bink in de rozen.
Ze zijn echt heel mooi gelukt, en het valkje had het zeker erg naar z'n zin in die rozen.
Maar als ze eraan hebben gegeten dan ruiken ze er ook naar, en dat ruikt zo lekker  :P
Ik hoop echt voor je dat je snel Noa hebt, want het is een schatje om te zien.
Tis inderdaad erg jammer dat Albino's vaak wat hebben, maar tis te hopen dat je haar snel krijgt.

Groetjes,

Natas

Gerda

Wat een leuke winterfoto's!!!

Morgen gaan we allemaal duimen voor Noa!!!!!!!!!!!!

Groetjes G

Caroline

4 november 2005, 00:04:08 #517 Last Edit: 4 november 2005, 00:26:13 by Caroline


Ik had beloofd nog even een paar foto te plaatsen van Noa, ook zal ik nog even reageren op jullie.  ;)
                                                     



# Sanne   Bedankt!!

# Suus   Lief hè?? Nel is echt een superoma!!  :D

# Petra   Dank je Peet, het zal misschien een moeilijke beslissing worden en misschien een hele makkelijke, en daar gaan we dan maar voor.  ;)

# Mariska   Ja Maris, ik vond het ook een heel lief gebaar.  :)

# Kirsten   Allereerst nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag.
Bedankt voor het duimen, en voor het compliment voor de foto's.
Wat verschrikkelijk dat je Demi ziek moest halen op je verjaardag. Gelukkig is ze nu weer opgeknapt zag ik in je dagboek en je man en jij ook weer. En ik weet welk liedje je bedoeld maar weet ook niet meer wie het zingt.
:-* :-* :-* terug van de kids.

# Nel   Ik dacht bij zo'n lief winterverhaal, horen leuke winterfoto's en herinnerde me deze foto's nog van maart dit jaar. Dus, graag gedaan hoor.

# Caroline   Ja dat zou gezellig zijn, kon ik gelijk lekker knuffelen met Brutus.  :D Maar ik  moet heel eerlijk zeggen, de bloemen kwamen van de AH en ze hadden heel weinig geleden, op een paar kleine gaatjes van Fleur dan, na. Binky beet er helemaal niet in. Ik heb ze nog steeds staan maar beginnen nu minder te worden. Woonde ik inderdaad nu maar in de buurt.  ;)

# Natas   Dank je wel, voor het lieve berichtje, ik hoop inderdaad ook dat ze snel hier is, maar nog even afwachten dus.  ::)

# Gerda   Bedankt voor het complimenten over de winterfoto's van de kids.  ::) En ja inderdaad.



Morgen allemaal duimen voor Noa!!


Morgen om 13.10 uur wordt ze behandeld.



En dan nu de beloofde foto's.


Volgens Mandy, heeft ze hier last van haar hormonen.  ::)


De veertjes nog vet van de zalf, maar het oogje geneest goed.


Even zichzelf oppoetsen voor de grote dag.  :(


Samen met "pareltje" dutten op de bank.  :)


Lekker dutten bij Mandy's  vriend op schoot. Ik vond hem in Mandy's dagboek en vond hem zóóó lief. Om te  :-* :-*


Even de "vogeltjesdans" op de bank.  8)


Ohhhh, ...wat is ze mooi!!  :-*



Ik ga nu lekker slapen, tot morgen!
Een erg spannende dag.  :(

                                                        


Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Kirsten

Hé deze mama is ook nog wakker ;) :D

Truste en ik duim zeker en heb genoten van de foto's van Noa

Groetjes
Kirsten


Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

bobbie

DUIM          DUIM              DUIM          DUIM              DUIM

Petra en Cheeky

DUIM... DUIM... DUIM.....
Hopelijk kan Noa zonder veel pijn weer helemaal herstellen!!!

Sterkte vandaag, ik houd je dagboek in de gaten... hoe laat gaat het gebeuren?

Peet

Christine

Wat een mooie foto's van winterpret ik krijg van jou ook al geen notificatie meer!!!

wat een mooie foto's van noa en ... maar wel prachtig "mannetje??"

NOA HEEL FLINK ZIJN EN IK DUIM MET IEDEREEN HIER MEE VOOR JOU!! :-*

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Caroline



Bedankt voor alle lieve reakties!!
                                     



# Kirsten   Ik was niet lang meer wakker hoor, ik heb jou berichtje vanmorgen pas gelezen.  ;)

# Nel   Bedankt!!  :D

# Petra   Jij ook bedankt. Ik hoop inderdaad ook dat ze het van te voren gaan verdoven. Mandy moet om 13.10 uur bij de dierenarts zijn, en ze zou proberen mij nog iets te laten weten voor ze gaat werken, om 14.30 uur. Anders wordt het pas vanavond laat eer ik iets hoor.  :(

# Christine   Bedankt voor het duimen en voor de complimenten over de foto's van mijn kindjes en van Noa met haar vriendje "pareltje", is een broertje van Pablo.
Het is wat hè, die rot notificatie!!  >:(
Heel fijn weekend bij Mitchel.  :-*




Lieve Noa, heel veel sterkte voor straks.
We duimen hier op het forum allemaal voor jou.  :-*



Zodra ik nieuws heb, horen jullie het!!  ;)
                                                                  

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Christine

Ik hoop dat ik het vandaag nog hoor!! of anders zal het pas na het weekend zijn! :-*

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Mariska

IK DUIM OOK HEEL HARD MEE VOOR DIE LIEVE SCHAT :-*


Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)