## Binky's friends deel 1. ## ** 01-10-2005 t/m 01-10-2006 **

Gestart door Caroline, 1 oktober 2005, 23:15:41

« vorige - volgende »

~Natas~

Hoi,

Oh jeetje zeg wat zag je vogel eruit zeg.
Jij en Mandy zullen hier best wel van geschrokken zijn.
Ik vind het wel zielig hoor voor kleine Noa, maar gelukkig ziet het er nu allemaal beter uit.
Maar wat een schattig snaveltje, echt een poepie om te zien.
En ik moet zeggen Albino's is 1 van mijn favoriet  ;)
Sterkte met Noa, en hopelijk krijg je deze mooie dame snel.

Groetjes,

Natas

carco

Hoi Caroline

Hè, ik hoop dat het vrijdag gaat lukken, want Noa haar snavel groeit inderdaad wel erg snel aan :-\
Groetjes: CAroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




Roosje

Nou, ik hoop dat kleine noa haar snaveltje weer goed wordt, dat zal voor haar ook veel fijner zijn. Ik zal voor jullie duimen!

(Ik duim wat af ::))

Karin

Wat sneu van Noa. Ik hoop dat het allemaal goed gaat komen, maar zo niet, dan kun je eventueel het snaveltje zelf regelmatig bijknippen. In het begin zal het wel eng zijn, maar oefening baard kunst. Ik heb zelf een grasje en zijn snaveltje moet om de 3-4 weken geknipt worden ( bovensnaveltje ). Maar ik laat dat wel over aan mijn man, omdat hij met een schepnetje gevangen moet worden ( hij vliegt in de grote volière en is niet tam ) en als ik dat steeds moet doen dan vertrouwen de valkjes die ook in de volière zitten me niet meer. Ze zijn niet tam, maar komen wel heel dicht bij me tijdens het voeren. we zullen duimen dat alles goed komt met Noa.

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Mandy

2 november 2005, 00:26:54 #484 Last Edit: 2 november 2005, 00:28:35 by Mandy
Citaat van: Caroline op  1 november 2005, 00:18:35

# Suus   Suus, ze is ook heel erg lief!!  ;D En ja haar oogje is wel zielig maar Mandy verwend haar lekker en ze wordt goed verzorgt.  ;)  

Ik doe mijn best!  ;D

# Gerda   Eigenlijk is Noa een heel lief en rustig valkje, behalve toen ze alleen binnen zat en de rest buiten, toen brak ze de boel af heb ik begrepen, maar vanaf het moment dat Mandy haar stiefzusje(ze is als laatstgeborenen en dan ook nog een albino, bij een ander koppel groot gebracht,Jut & Jul, de ouders van Pablo) binnen heeftgehaald is het volgens mij goed gegaan. Die zie je ook op een paar foto's.

Inderdaad, en die blijft ook bij Noa tot ze hopelijk naar Caroline kan gaan. In principe is die al zo goed en zelfstandig dat die weg zou kunnen maar dat doe ik dus nog niet. En zo kan ik er zelf ook nog van genieten!  :P

# Mandy   Wat jammer, dat de foto niet is gelukt, Noa in de witte lelies, had ik wel een foto van willen hebben.  :-\
Akelig gezicht hè, dat koppie van Chica door de tralies, Fleur doet zelfs door de tralies kroelen met mijn neus en kusjes geven. Als ik voor de kooi sta, met mijn gezicht heel dicht bij de kooi, steekt ze hem zo naar buiten.
En Thomas, ik heb hem niet meer gehoord, hij ligt prinsheerlijk in zijn schone bedje te slapen.  :) Dus hopelijk heeft hij zich gewoon overgegeten, en toen hij eenmaal moest overgeven was zijn keeltje natuurlijk geirriteerd ook al door zijn verkoudheidje en bleef hij maar kophalzen en overgeven,net zolang tot het leeg was.  :(
Geef Noa maar een dikke  :-* van me, en zeg maar dat ze flink moet knabbelen overal op, heeft ze trouwens een Pedi-perch, die heb ik er hier 5 inzitten en daar maken ze heel veel gebruik van, ook met de snavel.


Hier heb ik nog wel een foto van BIJ de lelies.  :)
En vandaag heb ik zo'n stok gekocht en in de kooi erbij gehangen maar ze moeten er (nog) niks van hebben.  :-\




Noa heeft trouwens beter gegeten, ze had ook mooiere poepjes, ws omdat haar snavel nu beter is.  :)
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Caroline



# Nel   Dank je wel!! We blijven nog even duimen hè!

# Suus   Ik weet het niet Suus, hoe ze dat doen, met of zonder verdoving, en ook niet of het daarna nog pijn zal doen, dit i.v.m. met het eten. Het is allemaal afwachten en aankijken, de tijd zal het leren.
Mooie foto van Binky hè, ik zou er eigenlijk vandaag nog een stuk of 8 plaatsen, maar ik vind ze zo vrolijk en helemaal niet bij mijn stemming passen, dus plaats ik ze morgen.  ;)
En de foto van Harry, graag gedaan hoor, die moet ik af en toe even promoten hè, is goed voor zijn fanclub.  :D

# Natas   Ja, haar snaveltje was snel gegroeit, en hoe het verder gaat wordt afwachten, en dus ook of ze hier gaat komen of niet.  :'( En ook ik ben helemaal stapel op albino's, baal alleen wel dat ze zo vaak problemen hebben, je vind er maar zelden één waar alles goed mee is, en ja nu ben ik dus verliefd op Noa, die ook niet helemaal goed is.  :'(

# Caroline   Ik hoop het ook Caroline, want anders wordt het elke week knippen en vijlen.  :-\ Alles goed met Brutus??

# Roosje   Bedankt voor het duimen!!  :-*

# Karin   Ja, we duimen heel wat af, dat het goed gaat na de ingreep vrijdag, zo niet dan zal ze elke week moeten worden geknipt en gevijlt, omdat het zo snel doorgroeit, heeft de ervaring van de afgelopen tijd aangetoont, en dit is best wel veel dus. Maar als het niet gebeurt kan ze dus niet goed eten, vandaag na het knippen ging gelijk het eten weer beter, had ik van Mandy begrepen. Noa is wel tam, ze zit bij Mandy binnen, is trouwens een zusje van Madelief en Mellody, derde nest. En volgens mij gaat het wel goed het knippen, en het tam zijn maar daar heb ik het nog niet echt over gehad met Mandy, ons streven is op dit moment, dat het misschien goed komt door de ingreep, vrijdag.  ::) Nog even een paar weekjes spannend.  :-\

# Mandy   Bedankt voor het beantwoorden, en toch wel een lieve foto, al is het dan niet IN de lelies.  ;)
Misschien moeten ze inderdaad nog wennen aan de Pedi-perch, bij mij zitten ze eigenlijk het lefst op die stokken, raar eigenlijk, je zou zeggen dat ze met hun zachte voetjes liever op iets zachters gaan zitten dan op een harde cementen stok. Binky & Fleur slapen zelfs op zo'n stok en Chica ook regelmatig.
En dat ze vandaag weer beter heeft gegeten en gepoept is natuurlijk toppie.

Noa, nog even doorzetten meid, en na vrijdag goed je "lippen" op elkaar houden, dan kun je snel hier komen, we wachten allemaal op je. :-* :-* :-*
Als ik aan jou denk moet ik aan Bambi denken,die heeft ook iets vertederends.
                                                            





Toch alvast één foto van Binky in de rozen, ik ben alweer een beetje vrolijker door al die lieve reacties, morgen de rest, ik ga nu slapen.



Weltrusten en tot morgen!!  8)



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Ankie

Hoi Caroline

Was een zielig gezicht is dat zeg.....arme Noa!
We leven met je mee en uiteraard duimen we voor je met al onze duimen !

Prachtige foto van Binky in de rozen!!!

Groet ven Ankie

Caroline



# Ankie
Citaat van: Ankie op  2 november 2005, 07:46:16
Hoi Caroline
Hoi Ankie,

Was een zielig gezicht is dat zeg.....arme Noa!
We leven met je mee en uiteraard duimen we voor je met al onze duimen !
Ja zo is het niet zo'n mooi gezicht hè.  :(  Maar bedankt voor het medeleven en hetduimen.  ;)
Prachtige foto van Binky in de rozen!!!
Had je die andere foto gezien van Binky in rozen op de vorige bladzijde, die vind ik nog mooier. Zal hem hieronder nog een keer plaatsen.  ;)
Groet ven Ankie
Groetjes terug van Caroline  :)



Deze vind ik zo mooi, al zeg ik het zelf, misschien wel de mooiste foto die ik ooit van één van mijn valkjes heb gemaakt!  :D



Tot later.


Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Christine

Wat erg van Noa! Ik hoop echt dat alles inorde komt!! :-*

Mooie foto's!!! ;D

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Caroline



# Christine
Citaat van: Christine op  2 november 2005, 08:56:33
Hé, ik was net in jouw verhalenboekje!!
Wat erg van Noa! Ik hoop echt dat alles inorde komt!! :-*
Ja zielig hè, ik hoop het ook.  :)
Mooie foto's!!! ;D
Dank je!!



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

gonnie

Hoi buuv

ooo die Noa , ik vind het zo`n snoepie , hopelijk komt ze er goed doorheen zonder al te veel pijn ,
Prachtige foto`s van binky in de rozen.
Groetjes Gonnie




Gerda

Hoi Caroline,

Hopelijk komt het allemaal in orde met het snaveltje van Noa. We gaan vrijdag allemaal duimen!!!
Het is een beetje sneu gezicht (de foto voor het knippen). Maar ze heeft zo'n lief koppie!!

Groetjes G

Rianne

Aaaah arme Noa, zo klein en dan al geopereerd worden. Ik zal echt voor haar duimen!

Caroline



# Gonnie & Gerda   Dank je wel voor het medeleven. En jullie hebben gelijk, het is zo'n lekker ding, daarom is het ook zo moeilijk. Als alles goed gaat, is er natuurlijk niks aan de hand, maar wat als ze toch geknipt moet gaan worden??  :'( Ik weet het nog niet, soms denk ik wel eens, had ze maar iets anders, net als Yuki, maar één pootje of Sjors, maar één vleugel of een knipogend oogje, net als Cheeky & Zazou, ook allemaal verschrikkelijk maar stel dat dit snaveltje doorblijft groeien, dan ligt er een hele verantwoording bij mij. Wat ik hier mee wil aangeven is dat ik het niet erg vind dat ze iets mankeert, dat veranderd niks aan mijn verliefdheid voor haar, maar als ik haar niet elke week knip en vijl(er van uitgaande dat dit ook na vrijdag nodig is), dan kan ze niet eten en als ze niet kan eten zal ze afvallen, omdat het haar dan gewoon niet lukt om met dit snaveltje zaadjes te pellen, ze kan trouwens op dit moment, volgens Mandy, zowiezo alleen de grotere zaadjes eten. Dus je moet echt een agenda er voor bijhouden, anders zal ze zeker verzwakken met alle risico's van dien. En langer dan een week op vakantie zal ook niet gaan of ze moet mee. Het zijn natuurlijk allemaal dingen waar ik over moet nadenken.
Wat doe ik als blijkt dat ze elke week moet worden geknipt en gevijlt!!
Mooi pollvraag!! Eén geruststelling heb ik in ieder geval, mocht ik de beslissing nemen om haar niet in huis te halen,  :'( :'( dan kan ze gelukkig bij Mandy blijven en zal zij haar elke week gaan knippen en vijlen.

Mááááár, ik weet het nog niet hoor, misschien moet ik wel voor de keuze worden gezet voor ik er een antwoord op heb. :-\

Maar dan zie ik dit koppie en dan smelt ik alweer.


:o :o :o    :'( :'( :'(    :-* :-* :-*    ??? ??? ???  



# Dank je, Rianne!!



Tot later!!


Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Mariska

Hoi Caroline,

Wat een vervelnd nieuws nu :(.
Dat maakt het er allemaal niet makkelijker op.
Maar alleen jij zal weten wat de juiste beslissing is en wat dat ook is, daar zal iedereen begrip voor hebben.
Ik hoop dat de ingreep van vrijdag zijn vruchten afwerpt.
Ook voor Noa. Het is voor die arme schat ook geen pretje allemaal. Ik zat wel met hetzelfde als Suus. Ik hoop wel dat ze dat onder verdoving doen.
Heel veel sterkte meid!
Ik weet dat dit je erg aangrijpt.

Liefs
Mariska  :-*


Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)