## Binky's friends deel 1. ## ** 01-10-2005 t/m 01-10-2006 **

Gestart door Caroline, 1 oktober 2005, 23:15:41

« vorige - volgende »

Roosje

Ooh wat spannend zeg, ik duim voor je hoor!

Enne, ik denk dat mandy het zinnetje bedoelde waarin je zei dat mandy hem niet wilde vanwege de snavel, maar dat het zo is dat die collega hem niet wilde vanwege de snavel. Mandy wou hem zowieso niet houden.

Zoiets? ::)

Mandy

Nee dat bedoelde ik niet Caroline, zoals Roosje het inderdaad zegt bedoel ik. Nu staat het er alsof ik haar niet vanwege d'r snavel wilt.
En ik zou ze zelf best willen houden maar vanwege Chico kan ik geen valkjes in huis houden.
Daarnaast heb ik het al druk genoeg.
Maar nu even 2 van die lieve kroelerds binnen is wel leuk hoor.
Trouwens, tijdens de kweek heb ik eigenlijk bijna een half jaar valkjes binnen. Alleen in de winter niet. 8)
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Caroline



Citaat van: imv op 29 oktober 2005, 13:37:29
Héé Caroline,

Ik ben Amber! Britt is mijn grote zus (en Róbin ook)Sorry, ik heb het al veranderd, ik wist helemaal niet dat jullie mama, 3 van die leuke meiden had, is ze even ontgaan.  ::)
Kun je zien dat ik van macaroni houd?Echt wel!!  :P

Wat voor geheimpje heeft Maurice dan? Mijn moeder wil niks zeggen! Moet ik hem ook weer gaan  bellen (zucht)Volgens mij is hij niet thuis, onderweg naar de verrassing!!  ;)

Enneh.. ik zie dat jij een Lilo hebt? Wat leuk! Lilo is mijn grote vriendin. Geeft jouw Noa maar een  :-* van mij en Lilo (en van mijn mama)Dikke  :-* van Noa terug, denk ik want ik heb haar ook alweer bijna 4 weken niet meer gezien  :'( :'( :'(

Doei!
ps gatsie.. mama moet het photoshoppen op haar werk maar ff laten.. hebben jullie mijn rode ogen gezien?  :-[ Ook met rode oogjes vind ik je een lekker ding hoor Amber!!


Doei doei,  :-* :-* :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Caroline

Citaat van: Mandy op 29 oktober 2005, 14:06:23
Nee dat bedoelde ik niet Caroline, zoals Roosje het inderdaad zegt bedoel ik. Nu staat het er alsof ik haar niet vanwege d'r snavel wilt.
En ik zou ze zelf best willen houden maar vanwege Chico kan ik geen valkjes in huis houden.
Daarnaast heb ik het al druk genoeg.
Maar nu even 2 van die lieve kroelerds binnen is wel leuk hoor.
Trouwens, tijdens de kweek heb ik eigenlijk bijna een half jaar valkjes binnen. Alleen in de winter niet. 8)


Aha, nou dat is dan toevallig want toen ik over het snaveltje veranderde heb ik ook meteen veranderd dat je collega hem niet wilde. Ik snapte dat eerst even niet.  ::) Blond hè!!  :P Maar degene die het hele verhaal hebben gelezen weten dat niet jij maar een collega van jou hem niet wilde hoor.  :D Want dat had ik er duidelijk neer gezet. Maar het is veranderd!! Dus nu geen misverstanden meer.  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Caroline



# Roosje   Bedankt Roosje, jij bent zeker niet blond?? Hihihi.  ;) Maar ik heb het al veranderd.

Alles goed verder met jou??

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

valkchico

hallo caroline,

wow een albino een een mooie zeg! ik hoop dat ze goed gaat eten en dat je iemand kan vineden voor desnavel in de buurt.
Maar als ze de snavel gewoon gebruikt slijt ie toch ook gewoon? Of ben ik nu iets te simpel? :-[

En ik denk dat je Noa echt wel in huis neemt  ;D die laat je niet meer zitten!
En wat een kuif plaatje.
Ze hebben bij jou allemaal van die mooie kuiven.

Als ze komt hoe lang moet je wachten? (zal ik wel overheen hebben gelezen stond ook weer zoveel in je dagboek in 1 dag)

gr Esther

bobbie

Citaat van: valkchico op 29 oktober 2005, 15:42:09
hallo caroline,


En ik denk dat je Noa echt wel in huis neemt ;D die laat je niet meer zitten!


gr Esther


Whahahaha :D, ik dacht al precies hetzelfde  :D

Caroline

29 oktober 2005, 15:59:29 #427 Last Edit: 30 oktober 2005, 08:39:03 by Caroline


# Esther   Dank je, en eten gaat op dit moment redelijk goed hoor. Het is alleen even afwachten hoe haar snaveltje gaat ontwikkelen, volgens mij heeft  Mandy haar wel eens bijgeknipt. En nu gaan we kijken of het in de toekomst nog eens moet. We hopen dus inderdaad dat het snaveltje door gewoon gebruik voldoende afslijt. En haar kuif is inderdaad prachtig, en Fleur & Chica hebben ook zo'n mooie kuif maar dit zijn dan ook 2 zusjes van haar, Chica uit hetzelfde nest en Fleur uit een eerder nest.
We gaan het voorlopig een week of 2 aankijken, in die tussentijd is ze dan ook als het goed is van de pap af en eet ze zelfstandig zaadjes.
Dus je leest het is nog even spannend voor mij.

Groetjes!!



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Petra en Cheeky

Hahaha.... in je naam staat nog "...en misschien Noa", maar dat wordt het vast wel hoor! Dus toch een valkje erbij! Je hebt het wel spannend gehouden hoor!  ::) ;D

Alvast een beetje gefeliciteerd...!

Groetjes,
Peet

Caroline



Citaat van: bobbie op 29 oktober 2005, 15:52:45
Citaat van: valkchico op 29 oktober 2005, 15:42:09
hallo caroline,


En ik denk dat je Noa echt wel in huis neemt ;D die laat je niet meer zitten!


gr Esther


Whahahaha :D, ik dacht al precies hetzelfde  :D


;D Kennen jullie mij of zo?? Ik dacht ook precies hetzelfde!! ;D





Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

bobbie

Van harte gefeliciteerd hoor Caroline, je hebt er een schatje aan.

Veel plezier met Noa.

Groetjes, Nel ;)

Caroline



# Petra
Citaat van: (¯`°•.•°´¯)Petra op 29 oktober 2005, 16:10:37
Hahaha.... in je naam staat nog "...en misschien Noa", maar dat wordt het vast wel hoor! Dus toch een valkje erbij! Je hebt het wel spannend gehouden hoor!  ::) ;D

Alvast een beetje gefeliciteerd...!

Groetjes,
Peet


Ja, maar ik durf er Noa nog niet definitief bij te zetten hoor.  ::)

Mááár, ik heb het niet spannend gehouden hoor, het nieuws gisterenmiddag was van de andere Caroline(carco), mijn nieuws was toevallig ook gisteren, maar dat heb ik extra verzwegen tot gisterenavond. Een beetje verwarrend dus allemaal met die 2 Carolines. Maar het was echt haar nieuws waar jullie gisteren allemaal zo nieuwsgierig naar waren. En ik kan al wel verklappen, dat zij vandaag zeer zeker NIET met een nieuw valkje thuis komt!!  ;D Snap je het nog allemaal een beetje. Anders met deze wetenschap nog even de rare berichtjes van gisteren doorlezen dan valt het kwartje vast wel.  ;)

                                 
Je bent tevens even mijn proefkonijn voor mijn eerste gedownloade plaatje. Er waren er alleen zo ontzettend veel dat ik niet wist welke, tot ik deze vond, een knuffelbeertje met vogeltjes, dus ik dacht deze wordt het, Noa is ook een knuffelvogeltje.  :)



# Nel   Dank je wel, Nel!



Groetjes allebei.  :)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Kirsten

Hoi Caroline,

Wat een supernieuws lees ik hier en wat is ze een mop,.
Ik hoop met heel m'n hart dat ze naar jullie toe kan komen

Groetjes
Kirsten


Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Petra en Cheeky

Ik dacht dat alletwee de Carolines nieuws hadden, dus dat klopt wel zo'n beetje... maar het was idd erg verwarrend gisteren! Wel leuk spannend! Maar jij dus Noa (waarschijnlijk) en de andere Caroline...? Nog ff wachten!

Je eerste gedownloade plaatje is goed gelukt hoor Caroline! Welkom in de wereld van de plaatjesgebruiksters!  ;) ;D

Groetjes,
Peet

hippysuus

Oh Caroline, wat een prachtig valkje! Net zo speciaal als Yuki met 1 pootje :-* :-* Dat ze speciaal zijn, daar worden ze alleen maar extra leuk van.

Nu is er op het forum een valkje met 1 pootje, een valkje met een permanente knipoog, een valkje met een krom rugje en een valkje met een centenbakje! En ik vind ze allemaal even lief en speciaal!!