## Binky's friends deel 1. ## ** 01-10-2005 t/m 01-10-2006 **

Gestart door Caroline, 1 oktober 2005, 23:15:41

« vorige - volgende »

Caroline

28 oktober 2005, 23:57:04 #405 Last Edit: 5 november 2005, 09:46:57 by Caroline


# Hoi Maris   Doe ik ook hoor!!  ;)



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Gerda

Wat een droppie!!!
Speciale valkjes hebben altijd iets extra's. En dit is een speciaal valkje.
Ze heeft een schattig koppie!!

Groetjes Gerda

Mandy

Hahaha je hebt ze al in je dagboek gezet! ;D
Ik dacht toestraks nog, ik vergeet wat, maar het is goed dat je het hier zet hoor. ;)
Ik ben net terug van de film en een borrel en heb net nog even met ze gekroeld, ze zijn zo lief. :-*
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

carco

Hoi Caroline

Jeetje wat leuk voor je!!
Echt!!!

gefeliciteerd!!
En tussen de bedrijven door kan Mariska aardig goed raden.
En ik ga toch zo weg dus zoek het maar lekker zelf uit wat dan goed geraden is ;D
Trouwens ze weet het al geloof ik:ik heb haar een im gestuurd ;D
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




Riny

Hoy Caroline
Wat een leuk valkje wat je erbij krijgt.
Ik hoop echt dat hij /zij goed kan eten met dit snaveltje,maar op de foto's te zien zijn daar geen problemen mee.
Ook heb ik genoten van je kleine Jasper (foto's in het dagboek van Nel)
Wat een mooi lief manneke.
Geef hem maar eeen dikke knuffel van mij.
Groetjes Riny :D :D :D

Rianne

Ooooh wat gaaf zeg, jij ook een albino!! :)

Caroline

29 oktober 2005, 11:58:13 #411 Last Edit: 5 november 2005, 09:48:00 by Caroline


# Amber & Irene
Citaat van: imv op 28 oktober 2005, 22:22:31


Is er wéér nieuws???
Ik ga dat voor jullie eens even uitzoeken! Ik ga ff belluh!


"Hallo Caroline,  ;D ;D... wat is je nieuws?? ""


Hallo wat een geweldige leuke meid ben jij, Amber. Enne, heeft mama je het nieuws van deze Caroline inmiddels al verteld, wij krijgen misschien net zo'n mooi en lief valkje als Lilo.  ::)

En misschien kun jij hier ook het nieuws verklappen van de andere Caroline, of in haar dagboekje natuurlijk, want volgens mij ben jij daar ook al lang van op de hoogte, ik had begrepen dat jij regelmatig gaat spelen met Maurice, de jongste zoon van Caroline. De andere meiden zijn allemaal zo ontzettend nieuwsgierig hier, hihihi  ;D ;D

# Hee jongens   Wat vonden jullie trouwens van de rare foto's van Chica met de gordijnring??

# Gerda   Goed op gemerkt hoor, het vlindertje van Mandy.  ;) En inderdaad, ze wilde dit lieve albinootje niet hebben, vanwege haar snaveltje wat niet helemaal goed is(zo is beter hè Mandy). En nu komt zij waarschijnlijk ons hier verblijden met haar gezelschap.  ;D Je noemde het een speciaal valkje. En inderdaad, ik dacht er ook zo over. Voor een speciaal jongetje hebben wij hier een plaatsje, dus ook voor een speciaal valkje staat onze deur wagenwijd open hoor.  ;)


Ik ben verliefd.  :P ::) :-*

# Christine   Ik dacht het wel, daar kan ik Chrisje wel blij mee maken, foto's van Tosca en haar zusjes.  :D

# Mandy   Enne,....echt wel heb ik ze al in mijn dagboekje gezet, kon het niet voor me houden, Ik had wel eerst even Lin op de hoogte gebracht omdat ik bij haar ook een reservering heb lopen en wilde dat ze dit van mij zou horen en niet via een dagboek. Maar ik zou het zo geweldig vinden als ze bij ons kwam. Ondanks haar bekkie verdient ook zij een warm huis en dat zal ze hier zeker vinden bij haar 2 zusjes, Fleur & Chica. En kroelt maar lekker met haar, geef haar ook maar een dikke kroelen  :-* van ons hier allemaal.
PS. Was het gezellig, de film en de borrel??

# Caroline   Ja dat had ik ook gezien, die Mariska had het goed geraden. En hier heeft verder niemand meer geraden, ik zal straks even in jouw dagboekje kijken. Verder hoor ik het straks zeker wel van je, hoe het is geweest vandaag. In ieder geval heel veel plezier.

# Riny   Ja eten lijkt geen probleem te gaan worden maar het is even afwachten of het ondersnaveltje niet blijft doorgroeien, want ik weet niet of ik dat zelf iedere paar weken durf te knippen, en hier naar de dierenarts daarvoor gaan is ook geen optie, die vraag al bijna € 20,= als je binnen komt en dan moet hij nog beginnen, dus dit bijvoorbeeld om de 2-3 weken moeten doen wordt voor mij een veel te kostbare situatie. Dus hebben Mandy en ik afgesproken dat we even een paar weekjes het bekkie aankijken, Hij zit bij haar in de huiskamer, samen met zijn pleegzusje, dus wat betreft het tam maken maakt het niks uit, zit hij bij Mandy ook goed. Eten gaat al steeds beter heb ik begrepen, hij kan al zaadjes zelf pellen, en gaat dit weekend over op 1 x pap per dag i.p.v. 2 x. Dus ik verwacht dat dat helemaal goed gaat komen. Dus een paar spannende weekjes waarin ik zal moeten wachten en het met doen met de leuke foto's die Mandy me gelukkig wel steeds toe zal zenden.
Fijn dat je hebt genoten van onze Jasper in Nel haar VERHAALboekje, doen wij hier ook elke dag  ;) en je kreeg een dikke knuffel terug van hem hoor.  :-*

# Rianne   Ja, ook ik bijna een bijna een ALBINO!! Maar nog niet helemaal zeker hoor. Zoals je hierboven in Riny antwoord hebt kunnen lezen.



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

bobbie



Lieve Noa, zal jij komen?
Je bent er al in mijn dromen.
Als je bekje netjes groeit en niet constant hoeft te worden geknipt
ben jij degene die hier binnenkort ook in de rondte hipt.

Met netjes bedoelen wij niet het originele model
ook met een centenbak willen we je snel.
Want in ons hart ben je al opgenomen
dus hopen we dan je zeker zal komen.

Lieve Noa, plek voor jou houden wij vrij
en als het ligt aan mij
zit je hier morgen al lekker te eten.
We hopen dat je komt, zeker weten.


O, ik ben ook verliefd, op kleine Noa. Wat een poepie.

Bij mij kan ook vanalles komen wonen hoor, met poot zonder poot, geplukt, gestrest. Whatever.

Duim duim duim duim duim duim

groetjes, Nel

Caroline

29 oktober 2005, 12:11:38 #413 Last Edit: 5 november 2005, 09:49:06 by Caroline
# Nel

:'( :'( Bedankt, het gedicht is weer prachtig!!  :'( :'(


Je bent een kanjer!!  :-* :-* :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Riny

Hoy Caroline
Ik weet niet waar je woont maar misschien is er iemand van het forum die wel een snaveltje bij durft knippen.
Onze Paul is multifunctioneel die kun je overal voor inzetten.
IK zou het voor alle voorzichtigheid eens navragen.
Groetjes Riny :D :D :D

Rianne

Ik hoop echt dat ze bij jou kan komen want het is echt een lieverd om te zien. :)

Caroline



Hoi Riny   Heel lief van je dat je mee denkt, maar volgens mij woon ik nog dichter bij jou(America toch) en dat is nog best wel een eindje. Paul woont volgens mij in Rotterdam of omstreken. Ik woon in Veghel, tussen Eindhoven en 's-Hertogenbosch, dus het Brabantse land en volgens mij zitten er hier niet zo heel veel in de buurt. Of weet jij er hier ook nog in de buurt die multifunctioneel zijn en ook hiervoor inzetbaar?? Dan hou ik me graag aanbevolen, voor het geval ik het nodig heb want ik ben benieuwd of ik kleine Noa nu nog achter kan laten.  ;)

# Rianne   Dank je Rianne, dat hoop ik ook met héééél mijn hart.  :D



Groetjes  :)



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Mandy

Citaat van: Caroline op 29 oktober 2005, 11:58:13
Goed op gemerkt hoor, het vlindertje van Mandy.  ;) En inderdaad, ze wilde dit lieve albinootje niet hebben, vanwege haar misvormde bekkie.


Ff voor de duidelijkheid, mijn collega waar die eerst naar toe zou gaan wilt ze niet vanwege de snavel. ;)

Citaat van: Caroline op 29 oktober 2005, 11:58:13
# Mandy   Enne,....echt wel heb ik ze al in mijn dagboekje gezet, kon het niet voor me houden, Ik had wel eerst even Lin op de hoogte gebracht omdat ik bij haar ook een reservering heb lopen en wilde dat ze dit van mij zou horen en niet via een dagboek. Maar ik zou het zo geweldig vinden als ze bij ons kwam. Ondanks haar bekkie verdient ook zij een warm huis en dat zal ze hier zeker vinden bij haar 2 zusjes, Fleur & Chica. En kroelt maar lekker met haar, geef haar ook maar een dikke kroelen  :-* van ons hier allemaal.
PS. Was het gezellig, de film en de borrel??

Jawel hoor. ;D
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

imv

Héé Caroline,

Ik ben Amber! Britt is mijn grote zus (en Róbin ook)
Kun je zien dat ik van macaroni houd?

Wat voor geheimpje heeft Maurice dan? Mijn moeder wil niks zeggen! Moet ik hem ook weer gaan  bellen (zucht)

Enneh.. ik zie dat jij een Lilo hebt? Wat leuk! Lilo is mijn grote vriendin. Geeft jouw Noa maar een  :-* van mij en Lilo (en van mijn mama)

Doei!
ps gatsie.. mama moet het photoshoppen op haar werk maar ff laten.. hebben jullie mijn rode ogen gezien?  :-[

Caroline

29 oktober 2005, 13:50:18 #419 Last Edit: 5 november 2005, 09:49:43 by Caroline


Citaat van: Mandy op 29 oktober 2005, 13:29:04
Citaat van: Caroline op 29 oktober 2005, 11:58:13
Goed op gemerkt hoor, het vlindertje van Mandy.  ;) En inderdaad, ze wilde dit lieve albinootje niet hebben, vanwege haar misvormde bekkie.


Ff voor de duidelijkheid, mijn collega waar die eerst naar toe zou gaan wilt ze niet vanwege de snavel. ;)
Je hebt gelijk, misvormd staat niet zo heel leuk, ik ga het meteen veranderen in die reactie!!



Of bedoelde je dat niet??



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.