## Binky's friends deel 1. ## ** 01-10-2005 t/m 01-10-2006 **

Gestart door Caroline, 1 oktober 2005, 23:15:41

« vorige - volgende »

Roosje

Hee caroline, mag mijn konijntje ook lid worden van de harry-fanclub? Hij wil zo graag ;D


Caroline



# Roosje   Hoi Roosje(ik heb een Westie(hondje) gehad die Roosje heette), ja dat mag hij wel maar op meetingen wel een graag een muilkorf aan dan.  ;D Klinkt eigenlijk niet zo heel leuk na wat er van de week allemaal is gebeurt. Maar die situatie bedoelde ik er eigenlijk helemaal niet mee. Het was gewoon mijn eerste reactie, het ljikt net een wolf in konijnenkleren, of is het andersom, een konijn in wolvenkleren, ik weet het niet meer, het gaat in het echt natuurlijk ook over een lammetje geloof ik. Welke van de twee is dit trouwens, ik denk het sulletje hè, zoals jij hem zelf altijd noemt. Gaat het een beetje met je?? Leuk dat je weer een beetje ronddwarrelt over het forum, geeft je tevens en beetje afleiding.

# Caroline    :-X :-X :-X

# Gerda   Ik vind onze Harry ook helemaal super en vanaf de geboorte, nee toen was hij kaal,  een weekje of anderhalf later ongeveer, was ik helemaal verliefd op het kleintje.


Hier 11 dagen oud.

Maar ik had nooit verwacht dat hij zoveel reactie zou oproepen hier op het forum, wel heel leuk hoor dat iedereen hem zo leuk vindt.  ::)
En het nieuws??  ??? ??? ::) ::) :P :P

# Nel   Aha, zo'n muis heb ik ook. Maar voor het scrollen heb ik ook een gewone muis.

Het Downteam ken ik wel. Hebben wij hier in Helmond, wil ik onze Jasper ook nog voor opgeven, maar dit is meer een extra ronde langs alle artsen. Eén keer per jaar.

En dan de logopedie, bij ons in Veghel krijg je een soort "Basispakket" noem ik altijd, aangeboden bij de geboorte van een kindje met Donsyndroom. Daarin zit een lijst met alle bezoekjes die je per jaar en aan welke arts moet brengen, uitleg, boekjes en verwijsbriefjes voor fysio en logopedie. De andere kindjes, op de Early Bird, hebben dat niet, zijn in een ander ziekenhuis geboren en komen er achter wat ze allemaal missen. En daarom dus die info-avond gisteren. Dus die ouders willen wel maar wisten het niet.

Thomas zijn nachtbraken dacht ik al te kunnen wijten aan de spannende week, van de vakantie. Terwijl hij daar juist heel goed sliep, elke nacht de hele nacht door, alledrie trouwens. Dat maakt het nu ook zo moeilijk vor ons wij zijn dit niet gewend, wij zijn verwend met doorslapers, maar hopelijk gaat het snel over.  ???

Het financiele stuk lees ik wel in je verhaal  ;)




Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Mariska

Wij allemaal hier op het forum  willen ook heel graag het nieuws weten please, please, please ::) :D ;)


Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Kirsten

Citaat van: Caroline op 27 oktober 2005, 10:57:12


Ja hoor, dat mag jij wel hangoortje, heb jij ook een naam?? Anders kan ik je niet noteren. Mijn pa is ook een hangoor.
Kijk maar.


Maar heeft die leuke oren alleen helaas niet aan mij of mijn broer doorgegeven, jammer hè, maar ja je kunt niet alles hebben hè, en leuk haar en dan ook nog leuke oren.  :P

Groetjes van Harry, en natuurlijk ook van de ereleden van onze fanclub, Sproet(mijn broer), Orphy(mijn paps) en Vosje(mijn mams).






Ja we hebben zeker een naam :D

Ik ben Scooby en mijn maatje heet bunny,. laatste naam vond mijn bazinnetje niet zo origineel,maar omdat hij die naam al 4 jaar droeg heeft ze het zo gehouden. Ik ben erg ziek geweest dit jaar maar ben er weer helemaal bovenop gekrabbeld :D







Samen onafscheidelijk, dus eigenlijk wil hij ook een verzoek doen voor de fanclub :D

Doei doei


Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Gerda

Citaat van: carco op 27 oktober 2005, 17:22:48
CitaatIs nog een verrassing hier op het forum hè?? Ik zal geen namen en voorwerpen en dergelijke noemen.


:-X :-X :-X

:D ;)
Groetjes: Caroline.


Ik ben nieuwsgierig!!!!!!!!!!!!!

Volgens mij is de Harry fanclub de snelstgroeiede fanclub in Nederland!!!!!!

Groetjes Gerda

carco

Hoi

Gerda toch, wat ben je nieuwsgierig, maar ik geloof dat je toch in het verkeerde dagboek zit ??? ???
Daagt er nu iets ???
:-X :-X
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




Caroline

Ja Gerda ik heb geen nieuws hoor.  ::)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Roosje

Citaat van: Caroline op 27 oktober 2005, 22:09:58


# Roosje   Hoi Roosje(ik heb een Westie(hondje) gehad die Roosje heette), ja dat mag hij wel maar op meetingen wel een graag een muilkorf aan dan.  ;D Klinkt eigenlijk niet zo heel leuk na wat er van de week allemaal is gebeurt. Maar die situatie bedoelde ik er eigenlijk helemaal niet mee. Het was gewoon mijn eerste reactie, het ljikt net een wolf in konijnenkleren, of is het andersom, een konijn in wolvenkleren, ik weet het niet meer, het gaat in het echt natuurlijk ook over een lammetje geloof ik. Welke van de twee is dit trouwens, ik denk het sulletje hè, zoals jij hem zelf altijd noemt. Gaat het een beetje met je?? Leuk dat je weer een beetje ronddwarrelt over het forum, geeft je tevens en beetje afleiding.


Hihi ik vraag er ook wel om he met zo'n foto en verzoek. Dit is het sulletje hoor, dat is de enige die zo kan kijken en het best vind dat ik aan zijn oren zit. Ik denk dat hij een konijn niet eens wat zou doen. Hij heeft één keer in zijn leven een molletje opgegraven, waarop mijn moeder riep: ooh husky wat heb je nou?!!? En toen spuugde ie het gauw uit want hij vond het eigenlijk ook maar niets, zo'n bewegend prutje in zijn mond :P En ja, het gaat wel, dat ronddwarrelen is inderdaad goed voor me, met al die maffe verhalen van iedereen ;D

carco

Caroline toch:Gerda zoekt haar eigen nu een rotje en vindt helemaal nergens nieuws:moet ze al die dagobeken gaan lezen ;D
Ach nee hoor we plagen je maar wat Gerda.
Groetjes: CAroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




Caroline

Nou Caroline, volgens mij staat het nog in geen één dagboek.  :P

Groetjes van de andere Caroline, verwarrend hè??
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

imv

Hoi,
Krijg ik ineens een mail dat er nieuws is in je dagboek... blijkt dat de notificatie toch een heeeele tijd niet heeft gewerkt..
Vanavond maar even bijlezen, want ik snap van deze laatste pagina geen snars  ??? Maar het ziet er wel gezellig uit.

Ik las iets over de Haary Fanclub? Misschien kunnen we (jij met Harry en ik met Pluis) een paar fans blijmaken met een jonkie van die 2  :P  Gaan we grof geld mee verdienen, joh!  ;D   (geintje)

Vanavond ben ik weer bijgelezen.

Groetjes,
IRene

carco

Hoi (Irene)

Volgens mij gaat dat niet echt meer lukken met Harry heb ik begrepen.
En van die laatste pagina zou juist jij alles moeten begrijpen, want jij weet het nieuwtje ook.
Is om het nog verwarrender te maken voor de rest ;D :P
??? ??? ???
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




imv

oooooooooooooooooo  ;D ;D ;D
Maarrehhh... zit je dan niet in het verkeerde dagboek voor het nieuwtje?

Groetjes,
IRene ;)

Mariska

Ik weet het nieuwtje ;D ;D ;D
Het is Pluisje, schatje hoor :-*
Lijkt precies op Harry, ben ik ook verliefd op ;D ;).

Groetjes Mariska


Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

imv

Hai Mariska,
Wat lief dat je meteen aan Pluis denkt... maarehhh..
Dat is geen nieuwtje meer, die staat al in mijn dagboek..

Nog maar eens raden dan!  :-X :-X :-X
Groetjes,
IRene