## Binky's friends deel 1. ## ** 01-10-2005 t/m 01-10-2006 **

Gestart door Caroline, 1 oktober 2005, 23:15:41

« vorige - volgende »

Caroline



# Gerda   Hé Gerda, leuk dat je mijn dagboekje eens bezoekt, ik moet eerlijk bekennen dat ik jou wel ken omdat je zo'n beetje over het hele forum rond fladderd maar dat ik nog steeds niet je verhalenboekje heb opengeslagen. Maar ik ga het zeker doen, ben nu ook benieuwd naar jouw grasjes.
En ja, ik ben een enorme witmaskerfan, inclusief de albino en exclusief de "gewone" witmasker. In heb een keer een foto van jouw Grisha gebruikt in een verhaaltje van mij, is te zien op bladzijde 6 antwoord #79. In dat verhaal staan mijn droom(wens)valkjes in. Ik krijg misschien een broertje of zusje van Grisha, ik heb een reservering lopen voor het aankomende nest dec./jan. bij Lin voor een Albino.
Fleur is inderdaad een scheetje en dan te bedenken dat ik haar bijna niet had genomen omdat er niks mee te beginnen viel met 5 weken, maar al snel veranderde dit bij Mandy binnen, kroeltherapie en pap deed wonderen. En maandag 3 weekjes geleden heb ik haar zusje, Chica, uit een later nest erbij gehaald en dit is ook zo'n lieverd, de andere 2 ook wel maar die zijn minder knuffelig.
Leuk dat je nog eens komt buurten, ik kom ook een keer terug op de buurt hoor. En bedankt voor de complimenten.  :D

Groetjes  :)



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Mandy

Citaat van: Caroline op 22 oktober 2005, 22:18:22
Pablo was vanmiddag voor Chica aan het fluiten en op een gegeven moment hoor ik Chica mopperen dus ik kijk, zit die deugniet haar te betreden, heel voorzichtig stapte hij er boven op tot 2 x toe. Kindersex!!  :o Pablo wordt volgende week 4 maanden en Chica pas 2 maanden. 


Ooo die zijn er vroeg bij! :P
Maar het kan wel dat ze al willen oefenen hoor. De hormonen doen het in ieder geval. ;)

Citaat van: Caroline op 22 oktober 2005, 22:18:22
Nog even een vraagje tussendoor, kan het zijn dat Pablo & Fleur, beide dus bijna 4 maanden, nu gaan ruien want het lijkt wel of hun verenpak niet meer zo strak is en ik vind allemaal veertjes, Binky is net klaar met ruien op zijn kuif na en Chica is nog te jong. Kan iemand mij daarop antwoord geven??  ::)


Dat kan wel hoor. Misschien niet meteen een grote rui dat alle parels bij Pablo verdwijnen en zijn kop meteen wit wordt, maar een kleine rui op deze leeftijd kan al wel. De grote rui dat hij echt man wordt verwacht ik pas in het voorjaar. :)
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Caroline



# Mandy   Ik denk ook dat ie er heel vlug bij is de viespeuk. En van die rui, bedankt dan weet ik in ieder geval iets meer. Ik was al benieuwd(bang) of hij nu al zijn pareltjes zou gaan verliezen  :'( :'( :'(



Ik had nog een paar leuke close-upjes van gisteren, helaas staat Fleur er niet op, die vliegt steeds naar me toe als ik een foto van heel dichtbij maak, zelfs als ik inzoom met de macrostand het maakt niks uit. Als ik dichter dan een meter bij haar sta komt vliegt ze naar me toe. Wel heel lief natuurlijk, mijn poepie.  :-*


Binky.


Pablo als ik naar hem fluit.


Hoezo nieuwsgierig??


Chica.


Fleur probeer ik vanmiddag nog wel een keer.


Groetjes en tot vanavond. :)



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Kirsten

Hoi Caroline,

Wat een prachtige foto's weer en top gewichten zeg!
en oja jij ging strijken,. oeps foutje,. tja huishouden gaat gewoon door,. hihi en tussendoor weer even het forum op :D

Groetjes
Kirsten


Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

bobbie

Hoi Caroline,

Zo, ze hebben giga gewichten, zeker Chica. Ik zal mijn valken ook eens wegen. Ik heb echt geen idee hoe zwaar ze zijn. Volgens mij is Beppie een superlichtgewichtje. Dat is een handopfok. Was opzij geschoven door de ouders en door iemand met de hand groot gebracht. Die heb ik kado gekregen. Die is echt klein en superlicht. zal haar voor de gein eens wegen.

groetjes, Nel  :)

Mariska

Hoi Caroline,

Mooie foto's staan er weer op hoor, kwijl, kwijl ;D
Jij bent daar beter in als ik ;).
Wel jammer he dat die grasjes niet tam zijn.
Denk je niet dat je ze nog tam kunt krijgen of vind je het wel goed zo? Dat kan ook natuurlijk.
Ik heb trouwens van de week Mike zijn kerstpakket samengesteld en mooi een digitale keukenweegschaal uitgekozen ;). Kan ik ook mijn valkjes eens wegen.
En een eierkoker heb ik genomen, ook voor de valkjes!
Ik heb er een hekel aan om ze in een pannetje te koken.

Nou ik kom gauw weer buurten en ik ben trouwens weer verliefd ;D Op Pablo met zijn mooie pareltjes.
En dan lees ik ook nog dat jij misschien een zusje van Grisha krijgt, bofkont die je er bent :D
Sinds ik Grisha heb gezien ben ik verliefd op witmasker gepareld. Maar volgend jaar kweek ik ze misschien zelf 8)

Groetjes Mariska


Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

valkchico

hallo Caroline,

wat een mooie foto van Pablo hij kijkt er zo lekker lullig bij ;).
wel een pose om bij te smelten hoor!
Heb gelezen dat je nog even kan genieten van de parels van Pablo ze zijn dan ook wel erg mooi maar vind ze zonder parels zoals Binky toch ook wel heel erg mooi hoor.

En een eierkoker heb ik genomen, ook voor de valkjes!
Ik heb er een hekel aan om ze in een pannetje te koken.
uuhh Mariska wat kook jij liever niet in een pannetje?

Ik had vorrige week ook een maiskolf neergelegd maar ze hebben er niets van gegeten dan maar blik !! Moderne valkparkieten he ;)

gr Esther

Mariska

Citaat van: valkchico op 23 oktober 2005, 20:45:42
hallo Caroline,

En een eierkoker heb ik genomen, ook voor de valkjes!
Ik heb er een hekel aan om ze in een pannetje te koken.
uuhh Mariska wat kook jij liever niet in een pannetje?

gr Esther


Hoi Esther,

Die eieren dus!!!! ;)

Groetjes Mariska


Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Gerda

Citaat van: Mariska op 23 oktober 2005, 18:49:07
En een eierkoker heb ik genomen, ook voor de valkjes!
Ik heb er een hekel aan om ze in een pannetje te koken.

Sinds ik Grisha heb gezien ben ik verliefd op witmasker gepareld. Maar volgend jaar kweek ik ze misschien zelf 8)

Groetjes Mariska


Valkjes koken in een pannetje??????????????????????????
Geintje (maar je zou het zo kunnen lezen)

Ja Grisha is een prachtig gepareld prinsesje!!!

Hoi Caroline,

Leuke foto's weer. Vooral die van Pablo die zich helemaal uitstrekt van nieuwsgierigheid waar het fluitje vandaan komt  :D

Groetjes Gerda

bobbie

23 oktober 2005, 21:17:40 #309 Last Edit: 23 oktober 2005, 21:25:45 by bobbie
Oeps, ik had hier een bericht voor iemand anders gezet, sorry.
Groetjes, Nel :-[

Mariska

Citaat van: Gerda op 23 oktober 2005, 21:14:18
Citaat van: Mariska op 23 oktober 2005, 18:49:07
En een eierkoker heb ik genomen, ook voor de valkjes!
Ik heb er een hekel aan om ze in een pannetje te koken.

Groetjes Mariska


Valkjes koken in een pannetje??????????????????????????
Geintje (maar je zou het zo kunnen lezen)

Groetjes Gerda


;D ;D ;D ;D ;D
Nou snap ik hoe Esther het opgevat heeft ;)
Maar ik bedoelde dat ik er een hekel aan heb om voor de valkjes een eitje in een pannetje te koken ;D ;).

Groetjes Mariska


Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Petra en Cheeky

Wat een misverstanden!  ;) ;D Wel leuk!!  :P

Leuke close-upjes heb je gemaakt! Daar ben ik dol op, zoals je inmiddels wel zult weten!  Die ene foto van Pablo... heb je die niet ingestuurd voor de fotowedstrijd van de nieuwsgierigste in oktober?! Die maakt zeker goede kansen!

Groetjes,
Petra

Ankie

Hoi Caroline

Ik heb nog niet alles bijgelezen ,het is ook zoveel !!!
Maar uiteraard wel je foto's bekeken en ze zijn weer errug mooi !!!! Ook van je prachtige blonde kindertjes !!!!
Ik zal snel alles weer bijlezen ,maar moet nu mijn hondje uit gaan laten en dan naar mijn nestje!!!
Ik kom gauw terug bij je !!

Groet van Ankie

Caroline



# Kirsten   Ja, ik was vanmiddag op bezoek bij allebei de oma's & opa's, moet ook even gebeuren na een vakantie hè. En nog even naar het nieuwe appartement van mijn broertje wezen kijken, die gaat zijn vleugels uitslaan en gaat op zich zelf wonen, hier in het dorp. Hij had vrijdag de sleutel gehad en ook daar was ik nog niet geweest. Is ook wel gezellig allemaal maar meteen na een vakantie betekend dat, bergen was 's avonds drogen, strijken, vouwen, opruimen en weer opnieuw andere ophangen. Maar nu ben ik even aan het spijbelen hoor, ga zo wel weer even verder, eerst even mijn dagboekje lezen, schrijven en nieuwe foto's plaatsen.

# Nel   Ben benieuwd wat jouw valkjes wegen hoor. Maar Beppie heb je kado gekregen?? Bofkont, ik krijg nooit geen valkjes kado, moet ze altijd zelf kopen hoor,  :'(

# Mariska   Ik heb het wel geprobeerd hoor, de grasjes tam te krijgen maar de albino was al ietsje ouder, nog wel van dit jaar, en heeft een gebroken pootje gehad, dus is een beetje mank. Als ik nu met mijn hand in de buurt kom fladderd ze zich helemaal gek, en ik ben bang dat ze zich dan nog meer pijn doet. De breuk is al wel genezen hoor, alleen het pootje is een beetje vergroeid en ze staat er een beetje scheef op.


En Pablo is inderdaad prachtig, alleen  :'( :'( ........ze is gaan fluiten en zal dus waarschijnlijk een man zijn en haar pareltjes gaan verliezen. We hebben van tevoren een staartveer getrokken en toen kwam er een witte (poppenveer) met vissengraat voor terug, geen garantie dus. En ik vind Grisha ook prachtig en krijg misschien een zusje of een broertje van haar maar dit zal een albino zijn. Wel heb ik nog een reservering voor volgend jaar staan bij Mandy voor een zusje van Pablo, hierbij zal ik dan een DNA-test laten doen en waarschijnlijk geen cinnamon maar een gewone geparelde witmasker nemen omdat ik a dit keer echt een popje wil en b omdat ik al zoveel cinnamons heb wil ik er nog een paar gewone bij. Ik wil in ieder geval parels in de kooi dat hoort er bij vind ik.
En waarom kook jij eieren voor je valkjes, om zelf eivoer te maken of zo?? Heb ik ook een paar keer geprobeerd maar ze lieten alles staan. De sukkels,  ;)

# Esther   Zoals ik al bij Maris schreef, verliest Pablo hoogst waarschijnlijk zijn mooie pareltjes, maar net wat je zegt, ik vind hem dan ook nog mooi hoor, en zijn karakter blijft natuurlijk hetzelfde, maar ik had wel graag allemaal verschillende mutaties en nu lijken Bink & Pablo inderdaad straks heel veel op elkaar.  :-\ Helaas.
Mijn maiskolf die ik gisterenmiddag had opgehangen was  :o vanmorgen helemaal leeg, en de bodem van de kooi lag helemaal  :o vol. Maar of ze hem alleen hebben gesloopt of er ook van hebben gegeten weet ik dus niet, en ik heb geen zin om alle gaatjes en alle mais korreltjes te gaan tellen om te kijken hoeveel ik er mis. Hihihi  ;)

# Gerda   Had je de foto van Grisha in mijn dagboek gevonden, blz. 6. Is één van mijn grote liefdes hier op het forum hoor. Maar ik heb wel heel veel liefdes hier hoor.  ;) Ben als het om valkjes gaat nogal snel verliefd  :P
Ik ben trouwens in je dagboek/verhaal al begonnen, de laatste 10 blz. voorlopig, mooie foto's van Ibiza. En je grasjes heb ik ook al gevonden.  :-*

# Petra   Ik heb nog een paar close-upjes van Fleur straks. En welke foto van Pablo bedoel je, de eerste of de tweede?? En ik heb nog niks in gestuurd, weet ook niet hoe dit moet eerlijk gezegd.  ::) Ben nog niet zo heel lang hier op het forum hè, ben een nieuwkomer  :D

# Ankie   Bedankt weer voor al die complimentjes. Er komen straks nog een paar foto's en ik heb net toen ze los waren nog 2 series hele leuke foto's gemaakt, ééntje voor morgen en ééntje voor dinsdag.  ;D
Nou tot gauw dan maar hè.



Ik ga nu weer even naar mijn washok, maar kom straks in mijn pyjamaatje nog even de laatste foto's plaatsen.

Tot zo dan maar!!



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Gerda

Hoi Caroline,

Ja ik had mijn foto gezien! Grappig om mijn meisje in een ander dagboek te zien verschijnen.
Op mijn site staan wat foto's van vandaag van Grisha. Photobucket lag er vandaag uit, dus maar even aan mijn site geknutseld.
Hier te vinden:
http://home.hccnet.nl/g.van.twillert/Grisha/index.html
En van de grasjes heb ik ook een album gemaakt:
http://home.hccnet.nl/g.van.twillert/YesilenAzul/index.html

Groetjes Gerda